Bezemtopic deel 6
zondag 17 januari 2010 om 10:44
Goedemorgen.oor jullie,
Ik heb, zoals jullie weten, toaal geen ervaring met kinderen, maar oh wat klinkt het moeilijk.
Ik neem mijn pet af voor jullie.
Mooi dat het een fijne avond was Fuss! Jammer dat je moet 'boeten' vandaag.
Was jullie avond ook goed GL?
Ik ben vandaag al lekker bezig geweest, wasmachine en droger draaien al volop.
Vriezer staat te ontdooien en straks ga ik hardlopen.
Jonna, hoe is het nu met je pootje?
Kan je weer iets?
Ik weer verder, moet over een ha;f uurtje bij de Buuf zijn en ik zit nog in mijn gezellige HelloKitty pyjama.
Ik heb, zoals jullie weten, toaal geen ervaring met kinderen, maar oh wat klinkt het moeilijk.
Ik neem mijn pet af voor jullie.
Mooi dat het een fijne avond was Fuss! Jammer dat je moet 'boeten' vandaag.
Was jullie avond ook goed GL?
Ik ben vandaag al lekker bezig geweest, wasmachine en droger draaien al volop.
Vriezer staat te ontdooien en straks ga ik hardlopen.
Jonna, hoe is het nu met je pootje?
Kan je weer iets?
Ik weer verder, moet over een ha;f uurtje bij de Buuf zijn en ik zit nog in mijn gezellige HelloKitty pyjama.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 17 januari 2010 om 10:56
Mogu!
Welkom Poes en Sarah
Bor,ik kan me alleen maar aansluiten bij Zoeb,Fuss en Jonna!
Nik,ik zit ook in mijn HelloKitty,zwart met zilver van het kruidvat
Jonna,hoe gaat ie met pootje?
Wat een zooitje is het hier in de straat met half gesmolten sneeuw,bahbah!
Ik heb vandaag een lijstje:
vaatwasser in en uitruimen
wassen,wassen,wassen(x100)
strijken en vouwen
stofzuigen
middelste helpen met spreekbeurt
Vanmiddag krijg ik visite dus weet niet wat er van het lijstje terechtkomt.
Fijne dag
Welkom Poes en Sarah
Bor,ik kan me alleen maar aansluiten bij Zoeb,Fuss en Jonna!
Nik,ik zit ook in mijn HelloKitty,zwart met zilver van het kruidvat
Jonna,hoe gaat ie met pootje?
Wat een zooitje is het hier in de straat met half gesmolten sneeuw,bahbah!
Ik heb vandaag een lijstje:
vaatwasser in en uitruimen
wassen,wassen,wassen(x100)
strijken en vouwen
stofzuigen
middelste helpen met spreekbeurt
Vanmiddag krijg ik visite dus weet niet wat er van het lijstje terechtkomt.
Fijne dag
anoniem_84316 wijzigde dit bericht op 17-01-2010 12:39
Reden: gedaan
Reden: gedaan
% gewijzigd
zondag 17 januari 2010 om 11:38
Mogguh
Laten we even rechtzetten dat ik niet met Boro in een genoemd kan worden als het om opvoedingsproblemen gaat. Zij heeft een moeilijke jongen, ik ben een moeilijke mama.
Vandaag:
Proberen consequent, duidelijk en neutraal (pfff, vooral die laatste) te blijven als ik dingen hier gedaan wil hebben.
Uitzoeken of er ook nog leuke dingen te doen zijn.
Niet Minder computeren
Laten we even rechtzetten dat ik niet met Boro in een genoemd kan worden als het om opvoedingsproblemen gaat. Zij heeft een moeilijke jongen, ik ben een moeilijke mama.
Vandaag:
Proberen consequent, duidelijk en neutraal (pfff, vooral die laatste) te blijven als ik dingen hier gedaan wil hebben.
Uitzoeken of er ook nog leuke dingen te doen zijn.
Niet Minder computeren
zondag 17 januari 2010 om 12:14
Hello!
Whoehahaa Puissi! Wij hebben inderdaad een beetje verkering ja.
Hoelang is het ondertussen al 'aan' tussen ons?
Boro en Mamz, Als ik jullie sores met de kinderen zo lees dat prijs ik me zo'n vreselijke mazzelkont met twee van die makkelijke kinderen.
Feest gisteren was gezellig en relaxed.
18-jarige was erg blij met haar cadeau.
Foto op mijn Hyves.
Wij hebben met Troela vanmorgen de fotoshoot gehad voor de Carnavalskrant.
Foto's die ik genomen heb staan ook op mijn Hyves.
Tot laterrr!!!
Whoehahaa Puissi! Wij hebben inderdaad een beetje verkering ja.
Hoelang is het ondertussen al 'aan' tussen ons?
Boro en Mamz, Als ik jullie sores met de kinderen zo lees dat prijs ik me zo'n vreselijke mazzelkont met twee van die makkelijke kinderen.
Feest gisteren was gezellig en relaxed.
18-jarige was erg blij met haar cadeau.
Foto op mijn Hyves.
Wij hebben met Troela vanmorgen de fotoshoot gehad voor de Carnavalskrant.
Foto's die ik genomen heb staan ook op mijn Hyves.
Tot laterrr!!!
zondag 17 januari 2010 om 14:07
Goedemiddag allemaal!
Hoi Mevr. Poes en Sarah
vandaag blijven we lekker Thuis, gisteren zijn we bij opa en oma geweest die een paar uur hebben opgepast terwijl wij even de stad in gingen.
'S avonds naar huis gereden door omzettend slecht weer, heel eng, veel sneeuw en sommige stukken snelweg reden we op ijs. Ik was heel blij dat we veilig thuis waren!
Verder vandaag:
- veel wassen en drogen
- was opruimen
- kamer opruimen
- bed verschonen
- keuken poetsen
- strijken
- stofzuigen
- administratie
Hoi Mevr. Poes en Sarah
vandaag blijven we lekker Thuis, gisteren zijn we bij opa en oma geweest die een paar uur hebben opgepast terwijl wij even de stad in gingen.
'S avonds naar huis gereden door omzettend slecht weer, heel eng, veel sneeuw en sommige stukken snelweg reden we op ijs. Ik was heel blij dat we veilig thuis waren!
Verder vandaag:
- veel wassen en drogen
- was opruimen
- kamer opruimen
- bed verschonen
- keuken poetsen
- strijken
- stofzuigen
- administratie
zondag 17 januari 2010 om 14:50
Het is al een behoorlijke tijd 'aan' GL! Ik weet nog hoe we verliefd werden, dat was Apeldoorn, en in Enschede kregen we echt verkering 
haaj Fussi, met mijn gezondheid gaat het redelijk. Over twee weken moet ik weer geopereerd worden, dan wordt mijn stoma weggehaald. En weer een paar weken daarna wordt de tumor op mijn pancreas verwijderd. Er staat me dus nog heel veel te wachten, maar we blijven positief
Vanwege mijn operaties kan ik weinig in het huishouden doen, dus verwacht van mij geen bezemlijstjes meiden
Vanaf woensdag komt mijn schoonmoeder een paar dagen langs, dus ik spaar veel klussen op, vindt ze leuk.
Boro, wat klingt dat onvoorstelbaar zwaar zeg......
Groetjes aan allemaal
haaj Fussi, met mijn gezondheid gaat het redelijk. Over twee weken moet ik weer geopereerd worden, dan wordt mijn stoma weggehaald. En weer een paar weken daarna wordt de tumor op mijn pancreas verwijderd. Er staat me dus nog heel veel te wachten, maar we blijven positief
Vanwege mijn operaties kan ik weinig in het huishouden doen, dus verwacht van mij geen bezemlijstjes meiden
Vanaf woensdag komt mijn schoonmoeder een paar dagen langs, dus ik spaar veel klussen op, vindt ze leuk.
Boro, wat klingt dat onvoorstelbaar zwaar zeg......
Groetjes aan allemaal
zondag 17 januari 2010 om 16:26
Coe, het was geweldig om Troela te zien glunderen. De foto spreek inderdaad voor zich
Ha leuk, je schoonmoeder op visite Puissi. En makkelijk ook .
Denk je alle operaties achter de rug te hebben tegen de tijd dat jullie weer gaan verhuizen?
En ik wil stiekem ook nog wel een keer jullie kant op komen...
MissM, gezellig even met z'n tweetjes zonder kind de stad in. Hebben jullie er van genoten ondanks het slechte weer?
Flinke lijst voor vandaag zeg!
Al aan de was begonnen Mamz?
Ik heb een droger, maar de meeste bovenkleding hang ik gewoon op.
Wij zijn net even lopend de stad ingegaan op koopjesjacht.
Goldman moest nieuwe schoenen, dus ook meteen een paar nieuwe laarzen voor mezelf gescoord. Allemaal in de Sale + volle spaarkaart van de Schoenenreus, erg fijn.
En ook nog een orgastisch mooi jurkje gekocht met 50% korting.
Echt heel gaaf, ik ben helemaal in mijn nopjes! Foto volgt ongetwijfeld.
Verder geen nieuws
zondag 17 januari 2010 om 17:01
Was, wasda?
Mijn koters zijn aan het knutselen geslagen. Dat gaat op hun leeftijd niet meer met papier en lijm, maar met hamers, spijkers, plakband en een zakmes. En zonder vooraankondiging.
Ineens had ik een hevig bloedende Middelste naast me. Een beste jaap in zijn duim.
Je zou zeggen dat ik daar inmiddels op voorbereid moest zijn, maar niet dus. Alleen pleisters hier in huis.
Inmiddels is de duim keurig ingepakt in van een vriendin geleend verband (steriel gaasje vergeten) met betadine en een zwaluwstaartje eronder.
De jaap is (vast niet vanwege mijn eerdere zwaluwstaartje) netjes tegen elkaar gaan zitten.
En Middelste is weer verder gaan knutselen. Mooi werkje hoor..
Goldie, ik vind je oudste nog zo'n lief gezicht hebben. Echt nog een meisje (en dat is dan al meerderjarig).
Mijn koters zijn aan het knutselen geslagen. Dat gaat op hun leeftijd niet meer met papier en lijm, maar met hamers, spijkers, plakband en een zakmes. En zonder vooraankondiging.
Ineens had ik een hevig bloedende Middelste naast me. Een beste jaap in zijn duim.
Je zou zeggen dat ik daar inmiddels op voorbereid moest zijn, maar niet dus. Alleen pleisters hier in huis.
Inmiddels is de duim keurig ingepakt in van een vriendin geleend verband (steriel gaasje vergeten) met betadine en een zwaluwstaartje eronder.
De jaap is (vast niet vanwege mijn eerdere zwaluwstaartje) netjes tegen elkaar gaan zitten.
En Middelste is weer verder gaan knutselen. Mooi werkje hoor..
Goldie, ik vind je oudste nog zo'n lief gezicht hebben. Echt nog een meisje (en dat is dan al meerderjarig).
zondag 17 januari 2010 om 20:21
Dat gebeurt hier ook regelmatig Mamz,blauwe duimen enzo.Maar zo fijn om te kijken hoe ze er in opgaan!
Gold,wat heb je toch een mooie meiden!
Mevrouwtjepoes,veel sterkte voor je verdere behandeling!...vind het altijd een beetje lastig om de juiste woorden te vinden.Hoop gewoon dat het allemaal goedkomt!
Fuss,beetje uit kunnen rusten vandaag?
Visite
Gold,wat heb je toch een mooie meiden!
Mevrouwtjepoes,veel sterkte voor je verdere behandeling!...vind het altijd een beetje lastig om de juiste woorden te vinden.Hoop gewoon dat het allemaal goedkomt!
Visite
maandag 18 januari 2010 om 04:30
quote:coeberghmetijs schreef op 17 januari 2010 @ 20:21:
Nee En nu dus weer wakker dus van de nood maar een deugd gemaakt door de vaatwasser uit- en in te ruimen. Misschien moet ik de nacht en dag maar gewoon omdraaien en dan gaat het goed. Heb me voor morgen ziek gemeld, ben gewoon te moe en te weinig slaap
Nee En nu dus weer wakker dus van de nood maar een deugd gemaakt door de vaatwasser uit- en in te ruimen. Misschien moet ik de nacht en dag maar gewoon omdraaien en dan gaat het goed. Heb me voor morgen ziek gemeld, ben gewoon te moe en te weinig slaap
maandag 18 januari 2010 om 07:09
Goedemorgen dames en heer!
Mwpoes, welkom.
voor iedereen die het nodig heeft!
Ik heb een heerlijk rustig weekend achter de rug, bijna niets gedaan. Vandaag dan maar weer aan de slag. Straks werken en vanmiddag naar de psycholoog. Even kijken wat de uitslag is van de test die ik ergens in november of zo gedaan heb. En vanmiddag nog iets aan de was doen. Heb ik gisteren al veel van gedaan (en ik ben niet de enige zag ik), maar er moet nog een klein beetje.
Fijne dag allemaal!
Mwpoes, welkom.
voor iedereen die het nodig heeft!
Ik heb een heerlijk rustig weekend achter de rug, bijna niets gedaan. Vandaag dan maar weer aan de slag. Straks werken en vanmiddag naar de psycholoog. Even kijken wat de uitslag is van de test die ik ergens in november of zo gedaan heb. En vanmiddag nog iets aan de was doen. Heb ik gisteren al veel van gedaan (en ik ben niet de enige zag ik), maar er moet nog een klein beetje.
Fijne dag allemaal!
maandag 18 januari 2010 om 07:59
Brrrr, pietjes
Wat voor test was het Rainz? Is me even ontgaan? Lekker een dagje om dje dingen te doen. Fijn!
Hier gaat zo de wasmachine aan. Straks naar de tandarts en vanmiddag, nadat Zoon is komen eten en weer naar school is, proberen weer te slapen. Ben benieuwd wat de tandarts gaat doen, nu er een hele kies mist.
Wat voor test was het Rainz? Is me even ontgaan? Lekker een dagje om dje dingen te doen. Fijn!
Hier gaat zo de wasmachine aan. Straks naar de tandarts en vanmiddag, nadat Zoon is komen eten en weer naar school is, proberen weer te slapen. Ben benieuwd wat de tandarts gaat doen, nu er een hele kies mist.
maandag 18 januari 2010 om 08:36
Mogguh...
Ja Rainz, wat voor test?
Ik ben het ook even kwijt.
Fuss, rust lekker uit, nu je (even) niet werkt.
Hoeveel weken was je nou?
Vandaag to do:
Stofzuigen
Bedden afhalen
Was wegruimen en nog meer was-blabla..
Garage aan kant maken
Boodschappenbriefje voor feestje maken
Naar de Sligro om sta-tafels.
Koken
Tekst leren en repetitie.
Fijne dag!
Ja Rainz, wat voor test?
Ik ben het ook even kwijt.
Fuss, rust lekker uit, nu je (even) niet werkt.
Hoeveel weken was je nou?
Vandaag to do:
Stofzuigen
Bedden afhalen
Was wegruimen en nog meer was-blabla..
Garage aan kant maken
Boodschappenbriefje voor feestje maken
Naar de Sligro om sta-tafels.
Koken
Tekst leren en repetitie.
Fijne dag!
maandag 18 januari 2010 om 08:49
Dag liefjes
Eerst nog even op mamz's posting terug komen.
Meer ruimte geven = standaard nog meer ruimte willen nemen. Dus geven we hem 1 uur , dan wil hij per se 2 uur, geven we 2 uur , dan wil hij per se 3 uur enz.
Dus dat scheelt helaas niets. We hebben ook zonder wekkertje geprobeerd, maar dat is te onveilig voor hem (Dubbel vanuit de auti kant gezien, maar ook (zeker) de hechtingsstoornis vraagt heel veel strakke regels, duidelijkheid enz. )
A klaart eigenlijk nooit op als hij eenmaal "besloten heeft" dat die dag het niet gaat worden.
1 mooi lichtpuntje van het weekend.
A zat helemaal kwaad op de trap vanwege "het programma". Hij begon zijn mentor van de groep uit te schelden. "Huh, en die stomme rot E met haar stomme programma, en als ze maar niet denkt dat ik dat ga doen"
"Nou A, E heeft het niet bedacht maar M , onze gezinsbegeleidster" wilde ik nog erachter aan vertellen dat dat samen met mij was, maar nee, gelijk" "huh, en die stomme rot M"
Dus ik weer: "Samen met mij, het was mijn idee omdat ik jou zo graag wil helpen om het spel wel te kunnen spelen, maar het moet wel leuk blijven he? Daarom heb ik dit bedacht"
Ondertussen dook ik in elkaar, wachtend op "de driftbui".
Krijg ik ineens een hele dikke kroel en kus van hem , toen zag je zijn gezichtje ook even blij zijn. Zo van: Hey, mammie doet haar Best voor MIJ.
Dat was zo mooi
Zondag-ochtend kwam hij heel helder uit bed, ik had voor mezelf al beslote dan Raymen een time-out van de komende 2 weekenden krijgt. Dus ik begon daar over te praten met hem, was hij het er helemaal mee eens ! En hij heeft de hele dag niet meer om dat spel gevraagd. Eenmaal terug op de groep kon hij ook goed vertellen waarom we voor een time-out hebben gekozen, en dat hij het fijn vond dat ik zo goed op hem let en doorheb wanneer iets eigenlijk helemaal niet zo leuk is. ( Dat ik dat doorheb omdat hij het halve huis verbouwt laten we even achterwege natuurlijk )
Ik schiet helemaal weer vol als ik daar aan denk. Zo ontzettend knap vind ik het van hem dat hij ook doorhad dat het gevreesde spel op dit moment niet echt een goede invloed op hem heeft.
Anyway,
Nieuwe posting even op de rest reageren ipv alleen maar over A blaten .
- Ik zit weer lekker in mijn vel
Eerst nog even op mamz's posting terug komen.
Meer ruimte geven = standaard nog meer ruimte willen nemen. Dus geven we hem 1 uur , dan wil hij per se 2 uur, geven we 2 uur , dan wil hij per se 3 uur enz.
A klaart eigenlijk nooit op als hij eenmaal "besloten heeft" dat die dag het niet gaat worden.
1 mooi lichtpuntje van het weekend.
A zat helemaal kwaad op de trap vanwege "het programma". Hij begon zijn mentor van de groep uit te schelden. "Huh, en die stomme rot E met haar stomme programma, en als ze maar niet denkt dat ik dat ga doen"
"Nou A, E heeft het niet bedacht maar M , onze gezinsbegeleidster" wilde ik nog erachter aan vertellen dat dat samen met mij was, maar nee, gelijk" "huh, en die stomme rot M"
Dus ik weer: "Samen met mij, het was mijn idee omdat ik jou zo graag wil helpen om het spel wel te kunnen spelen, maar het moet wel leuk blijven he? Daarom heb ik dit bedacht"
Ondertussen dook ik in elkaar, wachtend op "de driftbui".
Krijg ik ineens een hele dikke kroel en kus van hem , toen zag je zijn gezichtje ook even blij zijn. Zo van: Hey, mammie doet haar Best voor MIJ.
Dat was zo mooi
Zondag-ochtend kwam hij heel helder uit bed, ik had voor mezelf al beslote dan Raymen een time-out van de komende 2 weekenden krijgt. Dus ik begon daar over te praten met hem, was hij het er helemaal mee eens ! En hij heeft de hele dag niet meer om dat spel gevraagd. Eenmaal terug op de groep kon hij ook goed vertellen waarom we voor een time-out hebben gekozen, en dat hij het fijn vond dat ik zo goed op hem let en doorheb wanneer iets eigenlijk helemaal niet zo leuk is. ( Dat ik dat doorheb omdat hij het halve huis verbouwt laten we even achterwege natuurlijk )
Ik schiet helemaal weer vol als ik daar aan denk. Zo ontzettend knap vind ik het van hem dat hij ook doorhad dat het gevreesde spel op dit moment niet echt een goede invloed op hem heeft.
Anyway,
Nieuwe posting even op de rest reageren ipv alleen maar over A blaten .
- Ik zit weer lekker in mijn vel
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....