Vraag

18-01-2010 21:35 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik (man van 30) heb een vraag of misschien beter gezegd een kwestie die ik jullie wil voorleggen. Ik ben een bewust alleenstaande man. Ik heb hier zo mijn reden voor, maar daar gaat het nu niet om. Nu is er een vrouw die tot over haar oren op mij verliefd is. Zij wil graag een relatie met mij, maar ik haar eerlijk gezegd hoe het zit.

Zij blijft maar hopen dat ik mijn mening toch bijstel en zoekt veel contact met mij. Nu is dat helemaal niet erg, omdat het een hele leuke en aardige vrouw is. Maar nu komt het: ze wil ook graag seks. Daar ben ik helemaal niet vies van, dus geen probleem zou je zeggen.

Mijn probleem is een beetje het volgende: ik weet dat zij hoopt dat het meer tussen ons wordt en de seks daartoe inzet, ondanks dat ik heb gezegd dat ik niet op zoek ben naar een relatie. Ik ben nu zo bang dat als we het bed gaan delen, haar hoop alleen maar groter wordt en dat zij uiteindelijk als de gekwetste partij eindigt. Ik weet dat ik duidelijk ben geweest en mij in dat opzicht niets te verwijten valt...maar ja, verliefde mensen doen soms domme dingen...ik weet dat dit niet het type is dat met iedereen het bed in duikt en zich alleen geeft aan iemand van wie ze echt houdt.

Wat vinden jullie: moet ik haar 'beschermen' en het aanbod afslaan of ervan profiteren dat een vrouw dit aanbiedt?
@ Poezewoes, ja een soort Fatal Attraction.

@Vincent, vind je het eigenlijk wel spannend om met zo'n opdringerige vrouw seks te hebben? Of ben je meer van 'alle seks die ik kan krijgen is meegenomen?
Ik zou er trouwens niet aan beginnen vanwege ongetwijfeld het gezeur en wellicht zelfs gestalk omdat je haar toch hoop geeft. Kun je beter een seksvriendin zoeken die ook geen relatie wil.
quote:elninjoo schreef op 18 januari 2010 @ 22:00:

[...]

Als 2 mensen seks hebben zonder kinderwens en met gebruik van voorbehoedsmiddelen dan kan de man er niet op vertrouwen dat de vrouw hem niet ongewenst vader maakt. Daar kan hij zich met 'n condoom maar ten dele tegen beschermen, want ook die kunnen scheuren blijkt uit de ongelukjestopics op dit forum. Als man moet je dus je maatregelen nemen als je niet wil dat 'n vrouw je er in luist.Ik zou het haar bijna niet kwalijk gaan nemen als zij hem erin luist, als hij toch besluit met haar naar bed te gaan!
Only dead fish go with the flow
quote:elninjoo schreef op 18 januari 2010 @ 22:00:

[...]

Als 2 mensen seks hebben zonder kinderwens en met gebruik van voorbehoedsmiddelen dan kan de man er niet op vertrouwen dat de vrouw hem niet ongewenst vader maakt. Daar kan hij zich met 'n condoom maar ten dele tegen beschermen, want ook die kunnen scheuren blijkt uit de ongelukjestopics op dit forum. Als man moet je dus je maatregelen nemen als je niet wil dat 'n vrouw je er in luist.

Ja, daar heb je wel gelijk in. Maar ik proef in jouw posts (mbt vrouwen en zwangerschap) altijd een soort hatelijkheid richting de zwangere vrouwen die 'het ongelukje' onder invloed van hun gekmakende hormonen besluiten te houden.

Sorry, beetje off topic
quote:Dreamglasses schreef op 18 januari 2010 @ 22:02:

[...]

Ik zou het haar bijna niet kwalijk gaan nemen als zij hem erin luist, als hij toch besluit met haar naar bed te gaan! Ik hoop echt dat je dit niet meent
quote:gladiolia schreef op 18 januari 2010 @ 22:04:

[...]

Ja, daar heb je wel gelijk in. Maar ik proef in jouw posts (mbt vrouwen en zwangerschap) altijd een soort hatelijkheid richting de zwangere vrouwen die 'het ongelukje' onder invloed van hun gekmakende hormonen besluiten te houden.Ze mogen doen wat ze willen, want hun lichaam, maar als je bewust sekst om de seks en er geen kind uit voort wilt laten komen vind ik het toch het belazeren van je sekspartner. Maar de mannen in kwestie zouden daarom ook wat beter moeten opletten en niet (alleen) op de voorbehoedsmiddelen van de vrouw moeten vertrouwen.
quote:Haley schreef op 18 januari 2010 @ 22:07:

[...]

Ik hoop echt dat je dit niet meentBijna wel!
quote:elninjoo schreef op 18 januari 2010 @ 22:01:

Ik zou er trouwens niet aan beginnen vanwege ongetwijfeld het gezeur en wellicht zelfs gestalk omdat je haar toch hoop geeft. Kun je beter een seksvriendin zoeken die ook geen relatie wil.

Schiet me ineens een verhaal te binnen van die muzikant Harry Saksioni (volgens speelde hij ook saxofoon of trompet). Hij heeft jarenlang een vrouwelijke stalkster gehad (ik geloof een doorgedraaide fan).

Op een gegeven moment heeft ze zelfs in zijn achtertuin een tent opgezet om in te slapen. Hij was trouwens niet met haar naar bed geweest.Toenertijd stond 'stalking' nog niet in het Wetboek van Strafrecht, nu wel (en terecht).
Harry Saksioni speelt gitaar.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Met zo'n achternaam geen saxofoon spelen? Zonde.
quote:nouschi schreef op 18 januari 2010 @ 22:16:

Harry Saksioni speelt gitaar.

Oh ja, nu weet ik het weer; Harry is een gitaarvirtuoos!!

M'n vader had een cd van hem. Ha ha!
Vincent, is voor jezelf duidelijk hoe je verder met haar wilt omgaan?

En heeft de dame in kwestie weer contact opgenomen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven