Vraag

18-01-2010 21:35 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik (man van 30) heb een vraag of misschien beter gezegd een kwestie die ik jullie wil voorleggen. Ik ben een bewust alleenstaande man. Ik heb hier zo mijn reden voor, maar daar gaat het nu niet om. Nu is er een vrouw die tot over haar oren op mij verliefd is. Zij wil graag een relatie met mij, maar ik haar eerlijk gezegd hoe het zit.

Zij blijft maar hopen dat ik mijn mening toch bijstel en zoekt veel contact met mij. Nu is dat helemaal niet erg, omdat het een hele leuke en aardige vrouw is. Maar nu komt het: ze wil ook graag seks. Daar ben ik helemaal niet vies van, dus geen probleem zou je zeggen.

Mijn probleem is een beetje het volgende: ik weet dat zij hoopt dat het meer tussen ons wordt en de seks daartoe inzet, ondanks dat ik heb gezegd dat ik niet op zoek ben naar een relatie. Ik ben nu zo bang dat als we het bed gaan delen, haar hoop alleen maar groter wordt en dat zij uiteindelijk als de gekwetste partij eindigt. Ik weet dat ik duidelijk ben geweest en mij in dat opzicht niets te verwijten valt...maar ja, verliefde mensen doen soms domme dingen...ik weet dat dit niet het type is dat met iedereen het bed in duikt en zich alleen geeft aan iemand van wie ze echt houdt.

Wat vinden jullie: moet ik haar 'beschermen' en het aanbod afslaan of ervan profiteren dat een vrouw dit aanbiedt?
--
Je hebt gelijk, als je met haar het bed deelt, hoopt zij waarschijnlijk dat er meer uit kan voortvloeien.

Als je denkt in haar belang (en op termijn ook jouw belang), houdt je de boot af.

Dat is mijn mening...
Inderdaad afslaan. Ongetwijfeld heel aantrekkelijk zo, maar een hopeloos verliefde vrouw die zo aan je wil binden daar krijg je ellende van.
Heb je al eens bedacht dat zij jullie contact mogelijk wat zou kunnen eh...uitbreiden door bijvoorbeeld zwanger te worden? Lijkt me persoonlijk niet zo'n aanlokkelijk vooruitzicht.

Niet doen dus.
Als deze vrouw tegen beter weten in hoopt dat het wat kan worden tussen jullie, dan lijkt het me een heel slecht idee om met haar het bed in te duiken. Daarmee voed je haar hoop namelijk, al zie jij dat wrs anders en is dat jouw bedoeling niet.
Afslaan, zij probeert je op deze manier hoogstwaarschijnlijk voor je te winnen.

Mocht je er wel gebruik van willen maken, want dat is het wel, dan nogmaals heel eerlijk en hard () zijn, zeggen wat jij er van denkt. Dan kan jou niets verweten worden maar je hebt wel kans op een nasleep van aandacht
quote:SjakieAfhakie schreef op 18 januari 2010 @ 21:38:

Sex om de sex kan je ook bij honderden andere vrouwen krijgen.

Als je maar betaalt of er uit ziet als Brad Pitt, ja. Anders niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En héél duidelijk zijn ; " Ik wil best wippen, maar meer zit er niet in, ook niet als het de beste wip van mijn leven gaat worden " ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:wuiles schreef op 18 januari 2010 @ 21:40:

Heb je al eens bedacht dat zij jullie contact mogelijk wat zou kunnen eh...uitbreiden door bijvoorbeeld zwanger te worden? Lijkt me persoonlijk niet zo'n aanlokkelijk vooruitzicht.

Niet doen dus.

Erg goed argument!

Misschien kan Vincent als bewust alleenstaande man zichzelf daartegen in bescherming nemen door zich te laten steriliseren. Want ook one night stands of andere seksscharrels kunnen per ongeluk zwanger worden en in de ban van hun hormonen opeens besluiten het ongelukje te houden.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 januari 2010 @ 21:42:

[...]

Als je maar betaalt of er uit ziet als Brad Pitt, ja. Anders niet.Bianca
of gewoon condoom gebruiken, dan ben je van die zwanger-word-ellende ook af
Afslaan of ervoor betalen. Zij biedt zich aan, en je kunt er de lusten van hebben, maar probeer je eens voor te stellen hoe vervelend het kan worden als je er ook de lasten van moet dragen?

Als ze nu al veel contact blijft zoeken in de hoop op meer, dan zal het er niet minder (en waarschijnlijk wel vervelender) worden als je seks met haar hebt gehad. Dadelijk kom je er niet vanaf. Dus heel duidelijk maken dat je alleen van de diensten gebruik maakt omdat ze zich toch aanbiedt (betalen), of compleet afslaan (het aanbod).
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 januari 2010 @ 21:42:

[...]

Als je maar betaalt of er uit ziet als Brad Pitt, ja. Anders niet.Scherp @BGB!!! ha ha
Wildneuken kun je het beste doen met vrouwen die daartoe in staat zijn. Die seks en liefde los van elkaar kunnen zien. Ook die zijn lekker hoor.
quote:elninjoo schreef op 18 januari 2010 @ 21:45:

[...]

Misschien kan Vincent als bewust alleenstaande man zichzelf daartegen in bescherming nemen door zich te laten steriliseren. Want ook one night stands of andere seksscharrels kunnen per ongeluk zwanger worden en in de ban van hun hormonen opeens besluiten het ongelukje te houden.

Tuurlijk!

Want elke (al dan niet bewust) alleenstaande man wil in de toekomst geen kinderen.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Goed dat je erover nadenkt! Je moet niet met haar naar bed gaan. Zij ziet alle tekenen als 'hij is zo aardig tegen mij, we hebben gezellig contact, hij wil met me naar bed etc'als tekenen dat je haar toch heeeel leuk vindt. Dat jij duidelijk hebt gezegd dat je geen relatie wil (met haar), vergeet ze (ook al zit het vast in haar achterhoofd). Het beste is: niks doen, want zij zal straks toch gekwetst zijn (ondanks dat je het dus al gezegd had. Vrouwen voelen nou eenmaal meer verbintenis als er sex is (spreek helaas uit ervaring).

Je bent vast een leuke vent, die wel aan sex kan komen met een andere meid (ONS).
quote:Ananya schreef op 18 januari 2010 @ 21:46:

of gewoon condoom gebruiken, dan ben je van die zwanger-word-ellende ook af

Tenzij hij scheurt of afglijdt....

Als je een echte vent bent sla je de seks af en eventueel ook het contact. Liefde maakt blind en blijkbaar heeft zij dar nu last van.
Ben ik de enige die vindt dat hij niet verantwoordelijk is voor haar misvattingen? Daar is ze toch zelf bij? Je bent duidelijk, je blijft duidelijk, als zij daar wat anders van maakt is haar probleem. Ik zou alleen de woorden van wuiles even in gedachten houden maar verder zou ik zeggen, geniet ervan.
quote:elninjoo schreef op 18 januari 2010 @ 21:45:

[...]

Erg goed argument!

@Elninjo, wat heb jij toch tegen vrouwen die graag een kind willen en/of als ze per ongeluk zwanger zijn de vrucht niet willen laten aborteren? Alsof het een doodzonde is ofzo...

ps. ik heb zelf geen kinderen
quote:Haley schreef op 18 januari 2010 @ 21:50:

Ben ik de enige die vindt dat hij niet verantwoordelijk is voor haar misvattingen? Daar is ze toch zelf bij? Je bent duidelijk, je blijft duidelijk, als zij daar wat anders van maakt is haar probleem. Ik zou alleen de woorden van wuiles even in gedachten houden maar verder zou ik zeggen, geniet ervan.Nee hoor, vind ik ook.
Ze kan nu al geen Nee accepteren. Ik denk niet dat dat beter zal worden als je het bed met haar gaat delen, hoe aanlokkelijk dat ook lijkt. Ze zal zich niet af laten schepen met alleen seks, het als een 'zie je wel hij vind me toch leuk' zien en het argument "maar je wist dat ik je leuk vond" grif gebruiken om je achteraf emotioneel onder druk te zetten en aan je poot te gaan hangen. Dus als je het niet voor haar kunt laten, doe het vooral wel voor jezelf.

Lees hier maar eens rond, zat vrouwen bij wie dat zo werkt.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ook ik vind dat je niet verantwoordelijk bent voor haar valse hoop (al is het wel lief van je om je hier bezig mee te houden), maar toch ben ik voorzichtig met het "geniet ervan"-aspect, want ik verwacht uiteindelijk veel gezeur en getrek en heel veel tranen van haar kant en daar zit je denk ik niet op te wachten.
quote:gladiolia schreef op 18 januari 2010 @ 21:51:

[...]

@Elninjo, wat heb jij toch tegen vrouwen die graag een kind willen en/of als ze per ongeluk zwanger zijn de vrucht niet willen laten aborteren? Alsof het een doodzonde is ofzo...

ps. ik heb zelf geen kinderenAls 2 mensen seks hebben zonder kinderwens en met gebruik van voorbehoedsmiddelen dan kan de man er niet op vertrouwen dat de vrouw hem niet ongewenst vader maakt. Daar kan hij zich met 'n condoom maar ten dele tegen beschermen, want ook die kunnen scheuren blijkt uit de ongelukjestopics op dit forum. Als man moet je dus je maatregelen nemen als je niet wil dat 'n vrouw je er in luist.
Ik vind haar nu al eng als ze jouw signalen niet oppikt. Neeeuuu... niet doen. Ze gaat je waarschijnlijk claimen daarna. Of je moet van een emotioneel 'verzetje' houden voor..hmmm... pak 'm beet: komende half jaar!

herstel: komende jaren! als je de inluis-zwangerschap meerekent.
dreamglasses wijzigde dit bericht op 18-01-2010 22:05
Reden: aanvullende info
% gewijzigd
Only dead fish go with the flow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven