Mode & Beauty alle pijlers

Crocs in de sauna?

18-01-2010 23:12 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga binnenkort naar de sauna, en om daar nou speciaal slippers voor te kopen als het niet hoeft....

Kunnen crocs tegen de sauna temperatuur?

(het gaat om de ballerina-croc trouwens, die grote klomp dingen zou ik er niet aan durven )
Ik heb altijd gewoon van die slippers van een euro aan...is geen heel ingrijpende aanschaf

Maar zie niet in waarom je je crocs niet aan zou kunnen.

Je hebt ze overigens ook niet in de sauna's zelf aan,maar daarbuiten.
Die dingen hou je niet aan hoor in de sauna, die laat je bij de deur van de sauna staan, niemand zit daar met zijn/haar slippers aan.
Wat is er mis met klomp-crocs?
Tis meer het gedoe van eerst nog naar een winkel moeten wat me tegenstaat van slippers kopen, en dat het daarna doelloos in de kast staat -weggooien is dan ineens weer *zonde*-
denk dat dat ze er wel tegen kunnen.

of het fashionable is is een andere vraag

En ik neem aan dat je er niet mee buiten gelopen hebt.
Fashionable ?

Of je nu slippers hebt of Crocs, lelijk zijn ze toch.

(maar ze lopen lekker).
quote:moods schreef op 18 januari 2010 @ 23:18:

of het fashionable is is een andere vraag

Ja en teenslippers of badslippers zijn dat wel !?

quote:En ik neem aan dat je er niet mee buiten gelopen hebt.Even schoonmaken voor je naar de sauna gaat en daar loop je er toch ook buiten mee...
quote:moppetoet schreef op 18 januari 2010 @ 23:19:

Fashionable ?

Of je nu slippers hebt of Crocs, lelijk zijn ze toch.

(maar ze lopen lekker).Mwoh, maar Crocs zijn voor mij toch een duidelijke grens hoor. Daarop vertoon ik me nog niet tegen betaling. Afschuwelijk! Die ballerina's zijn net zo lelijk als die klompen...
Ik heb wel crocs gezien in de sauna, hele gezinnen met allemaal verschillende kleurtjes crocs aan.

Vraag mij dus niet om tips voor leuke sauna's maar die crocs zijn kennelijk prima voor in zo'n complex.
quote:lilaemme schreef op 18 januari 2010 @ 23:22:

[...]

Mwoh, maar Crocs zijn voor mij toch een duidelijke grens hoor. Daarop vertoon ik me nog niet tegen betaling. Afschuwelijk! Die ballerina's zijn net zo lelijk als die klompen...

Tja smaken verschillen gelukkig.

(ik wil er ook niet mee gezien worden maar als iemand anders er blij mee is prima toch)
De ballerina's vind ik nog wel leuk

En als de rest ze nou niet heeft dan vind ik ze snel en worden ze niet gepikt !
quote:pemberley schreef op 18 januari 2010 @ 23:29:

En als de rest ze nou niet heeft dan vind ik ze snel en worden ze niet gepikt !

Kijk er maar wel mee uit!

Crocs zijn wel een stukje duurder dan euroslippers.....roofgoed?
In sommige sauna's kun je ook slippers kopen. Hoef je niet eerst helemaal naar de winkel.
quote:biebelie schreef op 18 januari 2010 @ 23:31:

[...]

Kijk er maar wel mee uit!

Crocs zijn wel een stukje duurder dan euroslippers.....roofgoed?Dat meen je toch niet serieus? Dat wil je toch niet jatten?
Crocs, ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden!
Hey, als ze om m'n crocs lachen, zien ze m'n dikke reet niet :D
quote:lilaemme schreef op 18 januari 2010 @ 23:33:

[...]

Dat meen je toch niet serieus? Dat wil je toch niet jatten?

Ik niet.

maar ik jat ook geen andere dingen mooi of niet mooi..

Er is een markt voor hoor,had je dat nog niet gemerkt?
quote:pemberley schreef op 18 januari 2010 @ 23:37:

Hey, als ze om m'n crocs lachen, zien ze m'n dikke reet niet :D
Die combinatie van crocs en bloot zou bij mij echt spontaan een gierend sluitspierprobleem opleveren.
@yette: en daar kan ik dan wel weer om lachen, en zo is toch nog iedereen vrolijk
crocs zijn echt afzichtelijk zeker in de sauna

slippers kopen bij de sauna heb ik zelf geen goede ervaring mee, bij de Zwaluwhoeve had ik paar aangeschaft dat zogenaamd nieuw was. Toen ik later thuis kwam zag ik dat er met pen aan beide zijkanten de naam Ruth stond geschreven. En zo heet ik toch echt niet.....waren dus gerecylced.
Joh, gewoon een paar slippers voor één euro kopen. Verstop je ze als je ze niet meer tegen wilt komen, en bij een volgende saunabezoek krijg je een spontaan dejavu moment waar je ze hebt gelaten.
@schorpioentje: tsja, de Zwaluwhoeve, dan noem je ook iets....

Lees alleen al op het saunagidsforum bijv. hoeveel gemengde reacties daarover zijn geschreven.

Zelf kom ik zeer regelmatig in een sauna in Nijmegen en daar lopen ook diverse personeelsleden/saunameesters en wio's (wapperaars in opleiding) op Crocs. Ikzelf loop op slippers en hang die altijd op in een klein tasje bij mijn handdoeken. Ben ze nooit meer kwijt geraakt. Ben hier dan ook mee begonnen nadat al verschillende keren al of niet expres of per ongeluk mijn (nieuwe) slippers door een ander waren meegenomen.
quote:kevin8 schreef op 18 januari 2010 @ 23:57:

Zelf kom ik zeer regelmatig in een sauna in Nijmegen en daar lopen ook diverse personeelsleden/saunameesters en wio's (wapperaars in opleiding) op Crocs. Ikzelf loop op slippers en hang die altijd op in een klein tasje bij mijn handdoeken. Ben ze nooit meer kwijt geraakt. Ben hier dan ook mee begonnen nadat al verschillende keren al of niet expres of per ongeluk mijn (nieuwe) slippers door een ander waren meegenomen.

Goeie tip!

Kan alleen niet als je naar de sauna in Bussloo gaat..daar mag je geen tasje mee,belachelijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven