Crocs in de sauna?
dinsdag 19 januari 2010 om 09:25
dinsdag 19 januari 2010 om 13:24
dinsdag 19 januari 2010 om 13:28
De sauna's waarje geen tasje mee mag nemen hebben meestal zelf gratis transparante plastic tasjes voor de bezoekers.
De reden dat men geen tasjes wil is juist het feit dat sommige mensen daar spullen van anderen in willen stoppen...(men noemt dat ook wel diefstal). Met transparante tasjes wil men dat voorkomen.
De reden dat men geen tasjes wil is juist het feit dat sommige mensen daar spullen van anderen in willen stoppen...(men noemt dat ook wel diefstal). Met transparante tasjes wil men dat voorkomen.
dinsdag 19 januari 2010 om 13:33
quote:darkman schreef op 19 januari 2010 @ 13:28:
De sauna's waarje geen tasje mee mag nemen hebben meestal zelf gratis transparante plastic tasjes voor de bezoekers.
ja duh....dat is bijna overal zo.
Maar zijn dus ook sauna's waar zelfs een transparant tasje niet mag.
In Bussloo bv...en daar mocht zelfs mn boek niet mee!
Hele mooie sauna waar ik niet meer naar toe ga om die redenen.
quote:De reden dat men geen tasjes wil is juist het feit dat sommige mensen daar spullen van anderen in willen stoppen...(men noemt dat ook wel diefstal). Met transparante tasjes wil men dat voorkomen.En dat snappen wij niet want??
ja duh....dat is bijna overal zo.
Maar zijn dus ook sauna's waar zelfs een transparant tasje niet mag.
In Bussloo bv...en daar mocht zelfs mn boek niet mee!
Hele mooie sauna waar ik niet meer naar toe ga om die redenen.
quote:De reden dat men geen tasjes wil is juist het feit dat sommige mensen daar spullen van anderen in willen stoppen...(men noemt dat ook wel diefstal). Met transparante tasjes wil men dat voorkomen.En dat snappen wij niet want??
dinsdag 19 januari 2010 om 14:35
dinsdag 19 januari 2010 om 16:14
quote:kevin8 schreef op 19 januari 2010 @ 14:35:
@biebelie, wat raar dat zelfs je boek niet mee mocht. Ik neem altijd mijn eiigen kleine tasje mee voor de slippers, deze is doorzichtig (ooit in wijlen Vitalizee gekregen) en heb nog nooit commentaar gehad hierop. Heb wel weinig ervaring met Bussloo, al krijg ik wel regelmatig hun mails en folders.
Ik ben sowieso enorm afgeknap op Bussloo.
Echt supermooi daar maar zulke miepregels allemaal.
We kwamen aan in schone droge badjassen en beide een schone droge netjes nog opgevouwen handdoek.
Eerst even koffie drinken in het restaurant.
Werden we verzocht de handdoeken buiten op te hangen...
Ik snap dat je geen natte gebruikte handdoeken meeneemt het restaurant in (alhoewel dat elders ook gebeurt) maar dit ?!?!
Flesje water moest je daar kopen (logo van Bussloo erop) voor geloof Eur 4,00
Die mocht je dan wel onbeperkt bijvullen (poehpoeh)
Maar mensen met een meegebracht spa of andermerk flesje werden ook doodleuk weer weggestuurd.
@biebelie, wat raar dat zelfs je boek niet mee mocht. Ik neem altijd mijn eiigen kleine tasje mee voor de slippers, deze is doorzichtig (ooit in wijlen Vitalizee gekregen) en heb nog nooit commentaar gehad hierop. Heb wel weinig ervaring met Bussloo, al krijg ik wel regelmatig hun mails en folders.
Ik ben sowieso enorm afgeknap op Bussloo.
Echt supermooi daar maar zulke miepregels allemaal.
We kwamen aan in schone droge badjassen en beide een schone droge netjes nog opgevouwen handdoek.
Eerst even koffie drinken in het restaurant.
Werden we verzocht de handdoeken buiten op te hangen...
Ik snap dat je geen natte gebruikte handdoeken meeneemt het restaurant in (alhoewel dat elders ook gebeurt) maar dit ?!?!
Flesje water moest je daar kopen (logo van Bussloo erop) voor geloof Eur 4,00
Die mocht je dan wel onbeperkt bijvullen (poehpoeh)
Maar mensen met een meegebracht spa of andermerk flesje werden ook doodleuk weer weggestuurd.
dinsdag 19 januari 2010 om 20:30
@Biebelie: dat je met je eigen meegebrachte flesjes water wordt weggestuurd gebeurt helaas wel vaker. In mijn stamsauna zijn ze er ook niet zo dol op, maar daar krijg je wel zonder enig probleem aan de bar (gratis) glaasjes water, is er een uitstekend werkend drinkfonteintje met koud water en een wastafel met goed drinkwater (bij de nieuwere hal voordat je naar buiten loopt). Mijn Stamsauna is trouwens De Thermen.
Volgens mijn stamsauna heeft het drinken van gratis water weinig invloed op de horeca omzet en vinden ze het terecht heel belangrijk dat de saunagasten meer dan voldoende drinken.
Volgens mijn stamsauna heeft het drinken van gratis water weinig invloed op de horeca omzet en vinden ze het terecht heel belangrijk dat de saunagasten meer dan voldoende drinken.
dinsdag 19 januari 2010 om 21:17
Ik verbaas me wel eens over wat sommigen allemaal meeslepen naar een sauna. Ik neem alleen twee handdoeken mee, een haarborstel, wat haarspul (wax ofzo), mijn pinpas en wat losse muntjes wanneer ik dat nodig denk te hebben voor een kluisje. Heb 1 x een badjas meegenomen maar als het nodig is huur ik die liever.
Heb nooit slippers aan iig.
Heb nooit slippers aan iig.
maandag 25 januari 2010 om 11:35
quote:schorpioentje29 schreef op 18 januari 2010 @ 23:46:
crocs zijn echt afzichtelijk zeker in de sauna
slippers kopen bij de sauna heb ik zelf geen goede ervaring mee, bij de Zwaluwhoeve had ik paar aangeschaft dat zogenaamd nieuw was. Toen ik later thuis kwam zag ik dat er met pen aan beide zijkanten de naam Ruth stond geschreven. En zo heet ik toch echt niet.....waren dus gerecylced.
Weet je wel zeker dat dat dezelfde slippers waren als die je gekocht had?
zeker als veel mensen de 'huisslippers"hebben, geeft dat nogal eens verwarring en neem je al snel de verkeerde mee. Ik kom nooit in de Zwaluwhoeve, maar in andere sauna's al eens meegemaakt dat ik mijn slippers kwijt was, omdat iemand anders ze had meegenomen. Soms loopt men zoder slippers van sauna naar douche naar dompelbad, en vergeet waar de slippers ook alweer stonden. Staat er dan toevallig een paar huisslippers in dezelfde maat, dan zijn die makkelijk verward. Daarom heb ik mijn huisslippers duidelijk bovenop gemerkt met nagellak, zodat iedereen meteen ziet dat ze anders zijn dan hun eigen slippers.
Ruth heeft waarschijnlijk ook niet goed opgelet toen ze jouw slippers meenam en kwam er thuis pas achter dat ze de verkeerde had.
crocs zijn echt afzichtelijk zeker in de sauna
slippers kopen bij de sauna heb ik zelf geen goede ervaring mee, bij de Zwaluwhoeve had ik paar aangeschaft dat zogenaamd nieuw was. Toen ik later thuis kwam zag ik dat er met pen aan beide zijkanten de naam Ruth stond geschreven. En zo heet ik toch echt niet.....waren dus gerecylced.
Weet je wel zeker dat dat dezelfde slippers waren als die je gekocht had?
zeker als veel mensen de 'huisslippers"hebben, geeft dat nogal eens verwarring en neem je al snel de verkeerde mee. Ik kom nooit in de Zwaluwhoeve, maar in andere sauna's al eens meegemaakt dat ik mijn slippers kwijt was, omdat iemand anders ze had meegenomen. Soms loopt men zoder slippers van sauna naar douche naar dompelbad, en vergeet waar de slippers ook alweer stonden. Staat er dan toevallig een paar huisslippers in dezelfde maat, dan zijn die makkelijk verward. Daarom heb ik mijn huisslippers duidelijk bovenop gemerkt met nagellak, zodat iedereen meteen ziet dat ze anders zijn dan hun eigen slippers.
Ruth heeft waarschijnlijk ook niet goed opgelet toen ze jouw slippers meenam en kwam er thuis pas achter dat ze de verkeerde had.
woensdag 27 januari 2010 om 21:22
quote:kiki_twee schreef op 27 januari 2010 @ 21:11:
En in de zakken van je badjas? Passen de slippers daar niet in?
Ja lekker van die natte kledders in de zakken van je badjas...brrr
hoe vaak doe je je slippers uit per saunadagje:
eerst even douchen...slippers uit...naar eerste sauna....slippers uit...naar dompelbad.....slippers uit...even rusten....
2e ronde.....even zwemmen...slippers uit enzenzenz..
Nee dank u
En in de zakken van je badjas? Passen de slippers daar niet in?
Ja lekker van die natte kledders in de zakken van je badjas...brrr
hoe vaak doe je je slippers uit per saunadagje:
eerst even douchen...slippers uit...naar eerste sauna....slippers uit...naar dompelbad.....slippers uit...even rusten....
2e ronde.....even zwemmen...slippers uit enzenzenz..
Nee dank u
donderdag 28 januari 2010 om 17:27