Vrolijke Doorstart

23-09-2009 22:59 1593 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, vers nieuw topic

Nieuwe kansen, nieuwe rondes voor iedereen en dus de

hoogste tijd voor wat Vrolijks!
Chemistry of death heb ik hier ook liggen! Ik ga er volgende week in beginnen (lekker 's avonds in bed met de electrische deken aan ). Patterson vind ik wel wel aardig, verschilt wel een beetje per boek, maar is lekker makkelijk weglezend.

Leuk zeg dat kinderen zo leuk samen spelen .
Anky, vraagje van Vrolijkerd of je DIVX files kan draaien? Vraag me niet waarom, maar die vraag moest ik je stellen. Ik heb volgens mij nog geen Patterson gelezen, dus kan eens kijken. Ben volgende week ook weer in UK dus dan dan zal ik eens gaan snuffelen.
Ik moet eerlijkheidshalve bekennen Vrolijk dat ik geen idee heb of ik DIVX files kan draaien. We hebben wel een nieuwe DVD speler sinds een paar weken, maarre ik zal A-man eens vragen.
Hahaha Anky, geen probleem. Vraag het even na en anders branden we het alsnog op DVD. Geloof dat DIVX makkelijk is ofzo..

Kweetnietprecies. Hoe dan ook, Nijntje komt jouw kant op.

Drop, 3x raden wat er in boodschappenmandje van Albert ligt?

Vandaag echt geen ruk gedaan, behalve twee dreinerige moeie kinderen vermaakt. Moeizaam, maar ok. Hier was nog niet genoeg sneeuw om te sleeen dus dat ging ook niet door, maar uiteindelijk prima vermaakt met wat geknutsel aan huis.

Vrolijkerd was aan de klus hier op zolder en net toen zwager naar huis wilde gaan, boorden ze door een waterleiding! Dorks.

maar was snel gefixed met wat hulp van een handige buurman en uiteindelijk kwam het allemaal goed.

Ik ga zo lekker bedje in met laptop, denk dat we draad van Dexter gaan oppakken aangezien we LTM, CM, PP & GA allemaal hebben gezien. Ik wacht op nieuwe afleveringen en mijn nieuwe SB boek.

O ja Drop, als we deze maand nog met elkaar afspreken, zal ik DG Reiziger boek voor je neerleggen of wil je m zelf kopen?

Ook eens gaan snuffelen voor een leuke stek in maart?
Drop, wat dacht je hiervan?

Maart optie?
Hahaha die Vrolijk! Lekker is 'ie he, die sparkling berries?

Vind je aanbod om DG te lenen erg verleidelijk, maar aangezien ik een hebberd ben en de andere delen ook zelf heb, denk ik dat ik 'm zelf ga kopen. Maar muchas gracias voor het aanbod!

Was trouwens erg leuk gisteren! Vind mormel echt zo'n koddig ding en de kinderen zijn echt superleuk met elkaar, vooral Suske en Loeder. Geweldig!

Goede optie, die link van je! Ik vrees alleen dat het me niet gaat lukken om op vrijdagmiddag vrij te krijgen en dat is toch wel noodzakelijk om op tijd daarheen te kunnen kachelen, het is echt een eind.
Wat denk je trouwens van deze optie? 8-persoons kinderbungalow met twee badkamers en nog een aanbieding ook (en dichterbij ).
Oh ziet er goed uit Drop! Welk weekend zouden jullie kunnen?

Oef, vanmorgen had ik echt moeite om mijn bed uit te komen. Het is echt weer tijd voor lente. Ik ben januari alweer zat! Sneeuw is leuk, maar nu mag het weer weg. Heel NL in rep en roer vanwege alle ijspret en Vrolijk wil weer niets

Gister ook Dexter weer gekeken, maar tis toch anders dan CM of Lie to me. Heeft Veter die nou van Vrolijkerd's klaptop afgehaald of niet?

Ik heb inspiratie nodig voor menu morgen, maar geloof dat Vrolijkerd heel graag pizza wil eten. Gelukkig hebben we 7 pizza's in vriezer dankzij vriend Albert.nl. Ik ga morgen van vestiging naar vestiging en dan gelijk door sporten dus geen gekook van mijn kant. De vitamines komen wel weer woensdag al beweren de kinderen dat er ook groente en vlees op de pizza zit en drinken ze er een verse smoothie naderhand voor alle extra vitamines. Lolbroeken.
Sinds we bij jullie zijn geweest eten de kinderen hier ook ineens pizza vrolijk! Echt zo grappig, voorheen wilden ze dat nooit, en nu eten ze samen zo een hele op. En hoe het nou komt? Ik geloof dat Mormel zei dat zijn lievelingseten pizza was ofzo, heeft kennelijk indruk gemaakt .

Lekker dat je zo goed verkoopt op MP, ik vind het ook af en toe niet normaal wat dingen nog opbrengen. Koop zelf ook regelmatig kleertjes voor Poppetje, maar heb altijd als uitgangspunt dat ik niet boven de 10 of 15 euro uitga. Moet er zelf ook weer eens wat dingen opzetten, heb laatst Poppetjes kleertjes uitgezocht en echt veel imps en kikkid spul gevonden dat ze niet meer past. Dat levert altijd aardig wat op, de rest geef ik weg aan mijn stiefzusje.

Leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad. Heb nog aan jullie gedacht zaterdag en vind Vrolijk en familie echte bikkels dat ze door dat weer helemaal deze kant zijn opgekomen!

Ik ga dit weekend een weekendje weg met vriendinnen, vrijdagavond is ladies only, mannen en kinderen komen zaterdag en zondag, ideaal geregeld.
Oh en ik vind de sneeuw echt heeeeerlijk juist, kan me niet lang genoeg duren. Vooral Dim geniet zich echt een slag in de rondte op zijn slee, word ik helemaal gelukkig van als ik dat zie.
Ik ben de sneeuw ook alweer zat, eigenlijk. Constant koude voeten en glijd steeds half uit. Wil weer hardlopen maar vind het daar te koud en te glad voor.

Dacht wel dat vent Lie to me had overgenomen Vrolijk, maar zal eens vragen!

Inderdaad bikkels LLL, ik had het niet gek gevonden als ze hadden afgezegd met dat weer. Maar was wel blij dat ze toch kwamen want het was erg gezellig! We aten geen pizza, maar lust wel graag pizza, ook die van albert.nl .

Vrolijk, wij kunnen het weekend van 19 maart en het weekend van 26 maart het best. En jullie?
Wat leuk LLL dat je kinderen de geest hebben gezien met pizza! hahaha.. je had het erger kunnen treffen want Loeder's favo eten is spinazie met eitje en gehaktbal. Erg nederlands.

Yup, MP worden we nog eens rijk van Maar alle mooie spul blijft ook mooi en zeker aangezien Loeder/Mormel gewoon een hoop hebben en dan slijt het ook niet. Ik snap ook niet waarom ik gewoon 15 (!!!!) broeken heb voor Mormel. Moet eerlijk zeggen dat sommige dingen ook gewoon worden vergeten! Maar het zijn ook wel bepaalde merken die het goed doen, zoals idd Imps & Elfs lijkt me ook goed lopen. Hier loopt Bengh, Vingino en Gap erg goed. Vooral de Gap slimbroeken van Loeder zijn erg populair. Er zijn vast meer smalle meisjes naast Loeder met moeders die ook passende broeken willen voor hun dochters.

Wat leuk trouwens een vrouwenweekendje weg! Doen jullie dat vaker? Toevallig hadden vriendinnen en ik het afgelopen vrijdag over dat we dat zouden gaan doen en dit als goed voornemen voor 2010 hebben gepositioneerd.

Vrolijke bikkels Maar het was te doen en ik vnd het echt heel gezellig. Kinderen doen het ook prima samen dus moeite absoluut waard. Wij komen ook echt wel een keer jouw kant op hoor LLL. Misschien ook een x een idee om te lunchen met 3-tjes in jullie stad als jullie dat leuk vinden?

Ff checken Drop, maar lijkt mij dat we 1 van die weekenden vast moeten kunnen. Leuk! Loeder vroeg er al naar of we dat een x gingen doen.

Vandaag naar vestiging geweest van nieuwe collega's en leuke is dat het dichtbij vestiging van oud-werkgever is. Leuk, even kijken of sommige leuke oud-collegae er nog werken en dan lunchen. Maar ik weet niet voor hoe lang aangezien we wel van plan zijn om met zn allen in huidige pand te gaan zitten, alleen moet pand dan opnieuw worden ingericht. Wel leuk, wordt het eindelijk eens wat hipper. Het is een heel mooi deftig pand, maar niet hip. Hoop dat we snel iemand vinden die het voor ons kan pimpen! We worden nog eens hip

Verder gespind en dat was heerlijk. Maar moet alleen nog douchen want was schoon ondergoed vergeten en als ik ergens een hekel aan heb is het oud ondergoed weer aantrekken als je schoon bent of going commando. Zeker als je commando gaat met jurkje, kousen en laarzen aangezien ik dat toch op 1 of andere manier koud vind en vaag ordi. Maar ligt vast aan mij en dit is eigenlijk ook wel nutteloze info he? maar ik ga dus lekker warm douchen en met bezorgde boeken in bed lezen op mijn wame dekentje. Morgen vrij! Joehoe!
Ik ben de sneeuw eigenlijk nog helemaal niet zat, al ben ik ook best een koukleum en heb ik vaak aan het begin van de avond kouwe bibbers. Maar toch, ik geniet nog steeds van het sleeën en schaatsen en nu ik voor de draken ein-de-lijk kindersnowboots heb weten te scoren, is het helemaal feest elke keer als we er weer doorheen mogen banjeren. Als Erwin kroll morgen zegt dat het nog 3 weken gaat sneeuwen, vind ik dat best leuk!

Het koude weer is alleen niet bevorderlijk voor sportgedrag. Gisteravond zouden vriendin en ik eindelijk weer aan de slag gaan, nadat onze beide blessures nu wel over lijken. Maar ik moest gisteren ad hoc 's avonds aan het werk i.v.m. een binnengekomen dagvaarding voor kort geding en toen ik vriendin afbelde, was die niet eens erg rouwig. Moet zeggen dat ik het ook niet heel verdrietig vond om niet op fiets over megagladde bospad naar de sportschool te hoeven.

Volgende week kan ik ook al niet, moet voor haar dochter een verjaardagstaart maken. Maar daarna moet het echt weer van de grond gaan komen, wil dat goede gevoel gewoon lekker weer terug. En als je eenmaal de gang en spirit weer hebt, ga je daarna weer veel makkelijker.

Werk hier is dus druk. Er is momenteel megaveel gezeik met collega's van naaste afdeling waarmee wij moeten samenwerken en die zelfs de basisprincipes van gewone communicatie niet begrijpen. Nergens word je over ingelicht, alles komt zonder ook maar enig verzoek of toelichting naar je toegesmeten in de mailbox, werkafspraken worden stelselmatig genegeerd en wij kunnen eigenlijk niet veel doen. Want ja, juristen zijn het sluitstuk en als die niet kans zien om binnen een halve dag een gedegen advies op een ingewikkeld stuk af te scheiden, dan hebben zij de vertraging van het project natuurlijk veroorzaakt. Bwerk.

Lichtpuntje in de duisternis is dan weer wel dat ingehuurde dame het echt erg goed doet. Ze is inhoudelijk prima onderlegt, pakt allerlei zaken heel voortvarend op en ik kan dus nu, na amper 2 weken, de tent al met een vrij gerust hart aan haar overlaten op dagen dat ik thuis ben. Fijn!

Owwww, van het wormenverhaal kreeg ik ook jeuk. Temeer omdat Boef al 2 weken echt klaagt (soms zelfs gilt) over heftige jeuk op die plek. We hebben zijn ontlasting al een paar keer gecontroleerd, maar kunnen niks ontdekken (zijn die wormen makkelijk zichtbaar, of moet je echt door (sorry!! ) de derrie roeren om ze te vinden?). Dus toch maar een keer naar de huisarts, op een of andere manier helpen alleen zetpillen eigenlijk goed.

En Mormel naar school? Wat zielig, dat kind is gisteren geboren! .

Tjessis, wat gaat het veel te hard. Schurk gaat in september en daar moet mijn mutserige moederhart nog even niét aan denken!

Mooi dat je NSO nu zo hebt kunnen oplossen!

En ik moet altijd zo lachen om die liefdesperikelen tussen Suske en Loeder. Wat lijkt me dat grappig en vertederend om te zien!

W.b. LP: ik kan er hiervandaan niet op, maar zag wel een voorstel voor vrolijk voor mogelijke date op een vrijdagavond met meerijden vanuit A'dam? Lijkt me goed idee, da's beter haalbaar dan me door de files worstelen. En vanuit neverland ben ik in no time op A'dam CS, dus nu nog een datum? Ik heb vanaf februari de vrijdagavonden nog openstaan volgens mij.

Hopelijk lukt dat dan, want wil echt graag weer eens afspreken en lekker bijkletsen!
Rustig hier!

Daten op een vrijdagavond is een deal, lijkt me zo! We zouden ook uit eten kunnen gaan in Utrecht als dat een betere afstand is voor alle partijen. Wordt het wel een latertje qua eten, maar vind ik zelf geen probleem. Overigens kan ik de laatste vrijdag van februari niet, om het maar alvast in de groep te gooien .

Hihi Vrolijk, going commando met kousen en een jurkje lijkt me ten eerste al goed voor een blaasontsteking in deze tijd van het jaar. Maar daarnaast ook een beetje eh... suggestief misschien . Wel makkelijk voor Vrolijkerd als je thuiskomt, letterlijk en figuurlijk!

Vind jou altijd zo heerlijk enthousiast over wintersporten en de Tour de France! Grappig dat ieder zo echt z'n voorkeuren heeft. Het is hier flink aan het dooien, wat betekent dat Drop binnenkort maar weer gaat hardlopen. Het luie spek van de feestdagen moet er weer af. Afgelopen weken is er weinig van gekomen omdat vent iedere keer zo laat thuis is. Vanavond ook 2115u, en gisteren 2200u. Van woensdag op donderdag is 'ie in Duitsland gebleven ivm een project daar. Moest gisteravond een stageles buikdansen geven, gelukkig kon de oppas.

Vandaag ongesteld geworden en ik heb me toch een buikkramp! Echt niet grappig. Ik voel me ook opgeblazen. Ga zo naar bed met een paracetamol, heb het idee dat alles in mijn buik beweegt.
Oh en Vrolijk, heb je een voorkeur voor een van beide weekenden? Dan kan ik gaan boeken!
Ja, het is koud met sociaal leven

Donderdagavond borrelen met werk en daarna door sporten en toen was ik wel redelijk gaar toen ik terug was. Gister heel veel gewerkt, geborreld (zien jullie een patroon?)en gezellig gedaan met Vrolijkerd. Ook gelijk boodschappen gedaan aangezien kindjes uit logeren waren dus vandaag heel de dag rust en vrede. Kindjes waren ook beetje hangerig dus wilden ook niets doen behalve luieren, verkleden, tv kijken dus hebben we maar gedaan. Morgen staan toch al speeldates.

Gets Drop, ongesteld is naar he? Ik vind het echt nutteloos. Zo jammer dat de mirena het niet echt was voor mij want vond het feit dat je niet ongesteld werd, echt heerlijk. Maar neem lekker een stukje chocolade, daar wordt je humer vast wel ietsje beter van.

Toevallig zei ik het vandaag nog tegen Vrolijkerd dat het ging dooien en dat we binnenkort wel weer kunnen gaan lopen. Het feit dat ik in april die kwart marathon moet gaan lopen, geeft nu wel wat druk. Maar loop liever niet met besneeuwde wegen, al zie ik wel wat leipe lopers dat doen. Die hards zijn het!

Drop, wij hebben geen voorkeur voor weekend. Kijk maar welke er nog beschikbaar is! Leuk!

Athena, fijn dat je een geschikte collega hebt! Dat is wel prettig aangezien dat een zorg minder is. Hahahaha..wat jij zegt, klinkt erg bekend. Op mijn werk ook juristen en de klagen daar ook altijd over.

Wormpjes zijn geloof ik niet altijd zichtbaar. Maar heb ze zelf goddank) nooit gehad. Maar je zou even langs huisarts kunnen gaan en met pilletjes is het echt zo over.

Mormel is inderdaad alweer bijna klaar voor school. Gaat echt heel hard, dat vind ik ook. Ik houd mijn moederhartje ook wel vast Maar hij is er echt zelf aan toe en voor mij is het toch ook wel lekker dat beide kindjes nu naar school gaan. Raar hoor dat ik echt geen kleine kindjes meer dan heb. Ik vind dat als je kinderen naar school gaan, dat er echt weer een nieuwe era aanbreekt. Wel fijn.

Loeder en Wiske is echt superlief Die hebben altijd een klik met elkaar gehad en zo schattig met haar 'liefdesbrief' de ze voor hem speciaal had geschreven. Wie weet waar het schip zal stranden...

Gooien jullie even op LP wat data neer? Ik ben op vrijdagen redelijk flexibel en laat eten is voor mij ook geen probleem. Ik snack wel eerst wat chips in de bar tijdens het borrelen

Morgen de playdates voor de kindjes dus dat komt wel goed met dag doorkomen. Kinderen en ik gaan eerst naar sportschool en daarna splitten we de kindjes aangezien Loeder bij vriendin gaat spelen. Mormel en ik gaan koffie leuten bij vriendin en haar kindjes. Vrolijkerd werd helemaal blij van dag met rust en vrede voor zichzelf aangezien hij de hele dag aan de klus was met zijn broer bven. Zolder maakt grote vorderingen ds dat komt wel goed. Moeten de bedden van de kinderen gaan bestellen dus hoop niet op al te lange levertijd.

BTW Drop, van lui spek is er toch echt geen sprake van bij jou dame!
Zo, hier ben ik weer even. Teringdruk hier, dus helemaal geen forumtijd. Werk kost me veel negatieve energie. Hoop dat er snel een oplossing komt.

Dan kom ik ook weer gauw hier buurten.

Dikke kus voor jullie
Zo, ik heb het weekend overleefd. Veel te veel gedronken en veel te weinig geslapen, dus was echt nog een dagje brak vandaag. Maar het was echt vreselijk leuk, kindjes hebben zich kostelijk vermaakt en wij ook. Vriendinnetjes hadden het super georganiseerd en vrijdagavond ladies only was ook helemaal leuk. Lag pas om vier uur in bed, echt een topavond gehad.

Vandaag heel rustig aan gedaan (samen met Sjaak, die was er ook behoorlijk brak van ) Nu snel nog wat puinruimen voordat morgen het echte leven weer begint!
Gooooooeeedemorgen!

Leuk dat je weekend zo leuk was, LLL! Klinkt goed, wat je hebt gedaan, en fijn om dan op maandag nog vrij te zijn.

Wat betreft die wormenkuurtjes, het komt zo vaak voor dat die kuurtjes gewoon bij de apotheek en bij de drogist te koop zijn. Hoef je niet voor naar de dokter ('bukt u maar even.... mmm..... hier zit er een...' en plukt vervolgens een dunne worm eruit. No thanks!).

Ikke wel lui spek hoor. Heb er een kilootje bij gegeten met de feestdagen, die mag er weer af, en heb de laatste tijd bar weinig tijd gehad om te gaan fitnessen omdat vent steeds zo laat thuis is, pas ruim na 21u, en hardlopen op die ijsbaan buiten vind ik helemaal niets. Maar nu is de sneeuw weg, dus dat kan weer. Then again, moet vent wel een beetje op tijd thuis zijn. En om nou oppas te laten komen om te gaan sporten vind ik wel weer erg decadent.

begeef mij zo naar ak voor data, en Vrolijk, reserveer 26-27-28 maart maar in jullie agenda want dan zitten we op Landgoed 't Loo!!!! Heb gereserveerd!

Elyane, sterkte met de drukte, we zien je wel weer verschijnen!

Zo, het is mijn vrije dag, ik ga even een zonnebank opzoeken, even wat kleur erbij halen. Voel me bleekjes.
Leuk dat weekend leuk was LLL. Waar was je heen? Met vrienden begrijp ik (heb ik vast over heen gelezen)

Ik mag op gesprek!!!!! Cool he.

Nu kinderen halen, misschien vanavond meer
Ha meiden, allemaal leuk nieuws nu ik m eens hier begeef! Ik was echt gaar gister aangezien ik heen en weer ben gevlogen, maar de ochtendvlucht van 7 uur hakt er echt flink in. Ik moet dan om 5 uur op en ga dan 30 mins later weg. Nou, de dag is echt F*ing lang als je zo vroeg je bed uitgaat.

Maandagavond ook naar eerste naailes geweest met vriendin en we hebben ons echt doodgelachen. Het was echt zo leuk, maar zaten daar met 3 megahippe bejaarden. Het waren dames van in de 50, maar met Iphone, HTC touch dingen en ze zaten te vertellen dat ze aan het facebook-en waren, G-mail was zo handig te bereiken via hun telefoons en intrenet echt makkelijk als je snel wat op je mobieltjes moest opzoeken. Ik voelde me echt een kneus aangezien ik die dag mijn blackberry kreeg en ik geen ruk begreep van het ding

Nieuwste boek van Cody MacFadyen gelezen en die was echt zo spannend. Gisteravond nog uitgelezen en wel beetje eng gedroomd dus onrustig geslapen. Vandaag gebruikelijke kinderdingen en vanavond gesommeerd om te dineren met nieuwe collegae en nieuwe europese baas. Heb er zo'n zin in ...NOT...

Maar goed nieuws Ey! Ik ben benieuwd meid en vind het echt een leuke functie voor je. Wanneer heb je het gesprek? Of s het meer LP info? Ik zal iig vor je duimen.

Drop, wat leuk! je bent een snelle Jelle dame! Maar ga zeker de data even doorkruisen op de kalender en ik heb er zin in! Geef je mij tzt alle info door zodat ik je ook kan betalen?

Zo LLL, alles overleefd en geen alcohol vergiftiging?

Wat heb je eigenlijk met vrouwendag gedaan?

Ik ga spullen pakken en dan ga ik...Later!
Ff ons uppen aangezien er weing activiteit is geweest hier. Allemaal te druk, maar heb wel geantwoord op LP!
Ik heb ook op LP gereageerd. Wonder boven wonder is februari nog behoorlijk leeg in de agenda hier, dus ik kan op alle voorgestelde data.

Verder hier inderdaad zo bizar druk dat ik me vaak afvraag hoe dat nou komt. Paar jaar geleden had ik elke avond uren tijd voor het forum bij wijze van spreken en nu moet ik het echt bijna inplannen. Raar is dat.

Ben ook wel net weer uit een lappenmand gekropen, had barstende hoofdpijn, was bij tijd en wijle kotsmisselijk en had benen van elastiek. Boef en Schurk zijn ook hangerig en Boef is ook een paar dagen ziek thuis geweest. Heeft een paar nachten veel gespuugd, zo zielig!

Verder nog taartopdrachten, verjaardagen, afspraken met vriendinnen, veel 's avonds thuiswerken en noem het allemaal maar op.

Werk gaat zo-zo op het moment. Er lopen een paar dingen helemaal scheef in de organisatorische regionen en dat wreekt zich nu in de samenwerking tussen allerlei collega's. Ik word er echt zo doodmoe van. Ik wil gewoon graag mijn werk doen, op inhoud goed bezig zijn. Wil daarnaast ook best flexibel zijn en meedenken waar nodig, maar de keren dat iemand 's ochtends hijgend aan je bureau staat met de eis (niet eens een verzoek) om binnen 1,5 uur advies uit te brengen over een zaak waar je tot op dat moment nul van op de hoogte was en dan naar je leidinggevende stiert als je al andere dringende klussen onderhanden blijkt te hebben zijn inmiddels niet meer te tellen. Tel daarbij op dat wij van diezelfde mensen niet naar onze leidinggevende mogen om te prioriteren ("want die hebben er toch geen zak mee te maken, ik kwam bij jou dus wil van jou een antwoord") en jullie zullen snappen dat ik, net als Ely, momenteel niet echt positieve energie uit het werk haal.

Verder ga ik er ook maar niet over nadenken, ik word er alleen maar erg moe van.

God vrolijk, ik zie je al helemaal zitten in de naailes tussen die bejaarde dames met hun moderne speeltjes. Wel gezellig dat je het met een vriendin kunt doen! Ik wil ook nog steeds eens een naaicursus volgen en dan moet het er echt een voor beginners zijn, want ik ben een absolute nul op naaigebied. Heb dan inmiddels wel een machine staan, maar moet letterlijk het boekje erbij pakken als ik de draad opnieuw door dat kreng moet rijgen. Errug!

En sinds wanneer houd jij van de Tour de France???

LLL: lekker he, zo af en toe een avond helemaal doorzakken met vriendinnen! Heb dat pas ook nog gedaan, ik kwam pas om half 5 uit de stad kachelen. Hasske onder invloed, helemaal verkleumd maar o zo vrolijk. Totdat Boef 2 uur erna naast mijn bed stond!

Drop, jij alweer aan het sporten? Ik ben nog steeds niet geweest, er kwam steeds iets tussendoor op de dagen dat we zouden gaan. Maar voor a.s. donderdag staat het dan toch weer gepland, het zal mij benieuwen.

Landgoed 't Loo, leuk, daar zijn zij vorig jaar geweest met ons jaarlijkse familie-uitje! Mooie huisjes en voor ons een ideaal park, want we zaten vlakbij het strandje en hadden nog erg mooi zomerweer, dus hebben lekker van het water kunnen genieten.

Zo, ik ga mijn boek zoeken en richting bed. Morgen weer een drukke dag met de kinderen. Heb van vent toch maar deel 7 van de Reizigerserie gekregen, want in de bieb nog steeds niet te krijgen/reserveren en ik wilde hem toch nu wel erg graag lezen. Hij valt me tot nu toe een beetje tegen, gaat me wat teveel over die John Grey en zijn nepzoon, maar hopelijk verandert dat nog.

Welterusten!
Gatver Athena, wat een narigheid op het werk.

En Vrolijk aan het naaien geslagen

Hier erg druk. Morgen start van de opleiding.

En nieuws van sollicitatie. Ben benieuwd!

Nu ga ik naar bed, ben bekaf
Zijn geen leuke dingen Athena, dat soort stress op je werk. Snap volkomen dat je geen energie uit je werk haalt. Zelfde geldt voor Elyane's situatie. Leuk dat je morgen start met je opleiding, en ben benieuwd naar je nieuws joh! Staat het al op de ak?

Moest erg lachen om het naaiverhaal van Vrolijk . Zie het al helemaal voor me.

Ben weer aan het fitnessen ja, probeer weer aan de 3x per week te komen, is een mooi gemiddelde om in conditie te blijven en lijf een beetje strak te houden.

Bij ons ook gedoe op het werk. Er zijn op stel en sprong 2 adviseurs ontslagen. Vanwege de (vermeende) slechte kwaliteit van de dossiers die ze aanleveren. Vind het allemaal maar een beetje marginaal. Een aantal had een brief gekregen dat hun dossiers niet voldeden en dat ze tot 1 jan de tijd hadden om aan de kwaliteit te werken. En nu zijn er dus 2 ontslagen. Hoeven per direct niet meer terug te komen om lopende posten af te ronden. Absurd. En niet bepaald bevorderend voor de sfeer...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven