Vraag me iets af

19-01-2010 11:41 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in een rijtjes huis en tegenover mij is een drukke straat en daarachter staan alleenstaande huizen.

Ik kijk uit op een achterkant met een dakkapel MAAR komt ie hahaha slaat nergens op maar vroeg me nog toch echt iets af

Elke x als zij de dekens buiten uithangt hangt ze een emmer aan de buitenkant ?????

Zomers deed ze het ook en toen dacht ik oh vast voor de muggen of vliegen,maar nu in de winter

Topic slaat nergens op maar vroeg of iemand het herkende...
Waar hangt ze die emmer dan? Ook uit het raam?

Misschien lucht ze er een knuffel in, ofzo.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik vermoed dat ze daar de wasknijpers in bewaart
Ik zou zeggen;bel aan en vraag het....
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
misschien doet ze er iets zwaars in, om het dekbed wat vast te klemmen?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
ik dacht ook iets van wasknijpers
Ze hangt de dekens over het raakozijn en de emmer aan de klink die je gebruikt als je hem open dicht doet...

Was knijpers mwa dnek het niet,een knuffel kan...vind het gewoon een raar gezicht..
Hangt ze die aan het dekbed dan? Misschien heeft ze er aan beide kanten een om ervoor te zorgen dattie niet wegwaait?
Oh mosterd

Dan weet ik het niet hoor
Ik vind het fascinerend, maar ik denk dat je het haar zelf moet vragen. Ik heb geen idee namelijk..
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
nu vraag ik het me ook af......
Leuke kwestie. Maar wel even vragen want wil wel graag het antwoord vanavond weten.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
om te voorkomen dat het raam dichtklapt?
Oh, dat doe ik ook altijd.

Even mijn emmer luchten. Niets maakt lekkerder schoon dan een geluchte emmer met een vers sopje erin.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ik denk dat ze de emmer tussen dekbed en muur hangt , maw om te voorkomen dat het schone dekbed tegen de vuile muur komt. Iets anders kan ik niet bedenken.
nee niet aan het dekbed,gewoon los...het dekbed ligt er een eind vandaan de emmer hangt echt buiten als je het raam helemaal open hebt staan hangt hij aan de klink dus ver weg van het dekbed..

haha waar je op let vraag je je af vind het zo'n raar gezicht

Zit de emmer dan tussen het dekbed en het raam in? Dan doet ze het vast om te voorkomen dat het raam dichtgaat en er viezigheid van het raamkozijn op het dekbed komt.
Precies, ga het even vragen Nu vragen wij het ons allemaal af.

*Dingdong*

Ja ik kom even vragen waarom die emmer aan de klink hangt, mijn medeforummers zijn ook wel benieuwd!
maak er een foto van en plaats hem hier
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Kan je niet een foto maken en hier posten? Kan me er niks bij voorstellen
ja foto!!
Ik ben zoooooo nieuwsgierig, wil ook foto zien!!!!!!!
Daar zit parfum in zodat de dekens lekker gaan ruiken.
Laten we in de openingspost ieders antwoord opschrijven en dan gaat lakini vanavond vragen wat het goede antwoord is
Is niemand het eens met mijn oplossing?

Ik denk echt dat die emmer daar hangt om te voorkomen dat het raam dichtklapt met het dekbed ertussen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven