Vraag me iets af
dinsdag 19 januari 2010 om 11:41
Ik woon in een rijtjes huis en tegenover mij is een drukke straat en daarachter staan alleenstaande huizen.
Ik kijk uit op een achterkant met een dakkapel MAAR komt ie hahaha slaat nergens op maar vroeg me nog toch echt iets af
Elke x als zij de dekens buiten uithangt hangt ze een emmer aan de buitenkant ?????
Zomers deed ze het ook en toen dacht ik oh vast voor de muggen of vliegen,maar nu in de winter
Topic slaat nergens op maar vroeg of iemand het herkende...
Ik kijk uit op een achterkant met een dakkapel MAAR komt ie hahaha slaat nergens op maar vroeg me nog toch echt iets af
Elke x als zij de dekens buiten uithangt hangt ze een emmer aan de buitenkant ?????
Zomers deed ze het ook en toen dacht ik oh vast voor de muggen of vliegen,maar nu in de winter
Topic slaat nergens op maar vroeg of iemand het herkende...
woensdag 27 januari 2010 om 23:43
Ehm, misschien heb ik het antwoord; het is zo te zien een luieremmer. En die gaan heeeeeel erg stinken naarmate je 'm vaker gebruikt!
Ik zette m'n luieremmer ook wel eens te luchten buiten toen ik nog kleintjes had, zij het dan niet uit mn bovenraam, maar gewoon bij de achterdeur.
Even luchten, nadat ik de emmer had geleegd in de Kliko, met de deksel eraf, ging ff de vieze stank eruit. Af en toe zelfs met water en chloor erin zodat de echte viezigheid eruit ging.
En ik was echt niet de enige hier in de buurt die dat deed.
Maar om zo'n emmer met die stank nou net naast m'n dekbed te hangen, brrrrrrr, daar moet ik niet aan denken. Straks staat de wind verkeerd en trekt die meur in je dekbed hahahahaha.
Ik zette m'n luieremmer ook wel eens te luchten buiten toen ik nog kleintjes had, zij het dan niet uit mn bovenraam, maar gewoon bij de achterdeur.
Even luchten, nadat ik de emmer had geleegd in de Kliko, met de deksel eraf, ging ff de vieze stank eruit. Af en toe zelfs met water en chloor erin zodat de echte viezigheid eruit ging.
En ik was echt niet de enige hier in de buurt die dat deed.
Maar om zo'n emmer met die stank nou net naast m'n dekbed te hangen, brrrrrrr, daar moet ik niet aan denken. Straks staat de wind verkeerd en trekt die meur in je dekbed hahahahaha.
dinsdag 8 juni 2010 om 09:44
quote:noevoo schreef op 19 januari 2010 @ 22:21:
[...]
weet jij dan wel hoeveel jij zweet elke nacht?
dat krijg je met 1x per jaar wassen er echt niet uit!
en dan nog te zwijgen over je huidschilfers enzo.
brrr.. moet er niet aan denken.
gatver ... !
huisstofmijt en bacterien enzo gaan pas dood als je ze op 60 graden wast.
progamma van minimaal een uur.
[...]
weet jij dan wel hoeveel jij zweet elke nacht?
dat krijg je met 1x per jaar wassen er echt niet uit!
en dan nog te zwijgen over je huidschilfers enzo.
brrr.. moet er niet aan denken.
gatver ... !
huisstofmijt en bacterien enzo gaan pas dood als je ze op 60 graden wast.
progamma van minimaal een uur.
donderdag 17 februari 2011 om 12:46