Vraag me iets af

19-01-2010 11:41 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in een rijtjes huis en tegenover mij is een drukke straat en daarachter staan alleenstaande huizen.

Ik kijk uit op een achterkant met een dakkapel MAAR komt ie hahaha slaat nergens op maar vroeg me nog toch echt iets af

Elke x als zij de dekens buiten uithangt hangt ze een emmer aan de buitenkant ?????

Zomers deed ze het ook en toen dacht ik oh vast voor de muggen of vliegen,maar nu in de winter

Topic slaat nergens op maar vroeg of iemand het herkende...
Hoeveel zet je in flint?
Misschien verzwaart ze de emmer zodat het raam niet verder open kan waaien/ hard dicht kan slaan ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
TO, wil je een foto maken?
Ik denk dat ze hem ophangt zodat als het gaat regenen ze de druppels in de emmer hoort tikken en dan weet dat ze het dekbed binnen moet halen... ofzo...
Of er zit een geavanceerd weerdetectiesysteem in die emmer, die beneden alarmbellen doet rinkelen als er slecht weer op komst is
quote:MiNouTje schreef op 19 januari 2010 @ 12:03:

Hoeveel zet je in flint?

Veel! Denk namelijk echt dat ik het goed heb

Wat heb ik gewonnen?
quote:flint schreef op 19 januari 2010 @ 12:02:

Is niemand het eens met mijn oplossing?

Ik denk echt dat die emmer daar hangt om te voorkomen dat het raam dichtklapt met het dekbed ertussen.die had ik al geopperd
quote:MiNouTje schreef op 19 januari 2010 @ 12:06:

Of er zit een geavanceerd weerdetectiesysteem in die emmer, die beneden alarmbellen doet rinkelen als er slecht weer op komst is Ja, of de emmer gaat tegen het kozijn klapperen als het te hard gaat waaien zodat ze weet dat het dekbed naar binnen moet voordat het wegwaait.
Of de emmer aan het kozijn is het "sein veilig" voor haar langsrijdende minnaar
quote:Bianca40 schreef op 19 januari 2010 @ 12:09:

Of de emmer aan het kozijn is het "sein veilig" voor haar langsrijdende minnaar Ja Bianca ik ben het met je eens!!
lakini ben je al een foto aan het maken?
Hahahha flint, dat was ook mijn gedachte, al moet ik zeggen dat een foto het beeld wel een stuk duidelijker zou maken
Misschien vangt ze er de regen in op.
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
In die emmer zit de dekbedoppasserT...
Hihi, ik lach me dood...

Lakini, zorg je dan dat die geheime minnaar van Bianca ook op de foto komt???

Kom later vandaag naar de foto kijken... dus wel plaatsen a.u.b.
quote:Bianca40 schreef op 19 januari 2010 @ 12:09:

Of de emmer aan het kozijn is het "sein veilig" voor haar langsrijdende minnaar Dat is 'em!
quote:Starshine schreef op 19 januari 2010 @ 12:08:

[...]

die had ik al geopperdHelemaal niet gezien! Ere wie ere toekomt, Starshine wint!
quote:flint schreef op 19 januari 2010 @ 12:15:

[...]

Helemaal niet gezien! Ere wie ere toekomt, Starshine wint!wooehoee
Of Bianca40 heeft gelijk, dat kan natuurlijk ook. Al lijkt het me onwaarschijnlijk dat ze het dekbed buiten hangt voordat de minnaar is geweest.
foto genomen maar er zit een hele grote straat tussen dus het valt bijna niet op ga ff iets anders verzinnen komt eraan...
Ga ff een blokje om lakini
ik wacht vol spanning of iemand plots haar eigen huis herkent
quote:flint schreef op 19 januari 2010 @ 12:15:

[...]

Helemaal niet gezien! Ere wie ere toekomt, Starshine wint!Hey!! Niet te hard van stapel lopen! Niemand heeft nog gewonnen
quote:Starshine schreef op 19 januari 2010 @ 12:21:

ik wacht vol spanning of iemand plots haar eigen huis herkent Inderdaad. Ik ben het niet. Had ik maar een alleenstaand huis, zucht.
quote:MiNouTje schreef op 19 januari 2010 @ 12:22:

[...]

Inderdaad. Ik ben het niet. Had ik maar een alleenstaand huis, zucht.Anders ik wel, ik hang ook nooit emmers buiten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven