Boeken e-reader downloaden
dinsdag 19 januari 2010 om 11:54
Ik weet niet of ik deze vraag hier mag stellen, maar zo niet, dan hoor ik het wel.
Ik zou graag een e-reader willen kopen, die zijn best duur maar het lijkt me erg handig, zeker voor op reis.
Nu lees ik vrij veel en ook snel, dus heb een boek zo uit. Nu kosten de boeken voor een e-reader rond de 15 euro, dus niet goedkoper dan een gewoon boek.
Daarom mijn vraag: is het ook mogelijk om boeken voor de e-reader te downloaden via newsservers?
Ik zou graag een e-reader willen kopen, die zijn best duur maar het lijkt me erg handig, zeker voor op reis.
Nu lees ik vrij veel en ook snel, dus heb een boek zo uit. Nu kosten de boeken voor een e-reader rond de 15 euro, dus niet goedkoper dan een gewoon boek.
Daarom mijn vraag: is het ook mogelijk om boeken voor de e-reader te downloaden via newsservers?
dinsdag 19 januari 2010 om 20:22
Ik lees boeken op m'n stokoude pda, gaat prima voor mij.
Deze nieuwsgroepen zijn er:
http://www.newsville.com/ ... /alt.binaries.e-book.html
Aanbod is overwegend engelstalig trouwens
Deze nieuwsgroepen zijn er:
http://www.newsville.com/ ... /alt.binaries.e-book.html
Aanbod is overwegend engelstalig trouwens
dinsdag 19 januari 2010 om 22:30
Ik heb een ereader en ben er erg blij mee. Het is ff wennen in het begin maar na een blz of 20 ben je er echt wel aan gewend. Ik heb een 5 inch scherm wat handig is als je backpackt, maar 6 inch is denk ik beter. Pdf formaat past nu nl net niet helemaal op het scherm (leesbaar formaat) en da's jammer.
Engelse boeken kun je niet kopen bij Amerikaanse sites helaas. Die geven dan het bericht dat je bij een Europese site moet kopen. Af en toe koop ik iets bij Bol, maar meestal download ik het via dezelfde site waar ik m'n films download. Op die manier heb ik al een boek of 100 gedownload.
Ik heb trouwens een Bookeen Cybook Opus.
Engelse boeken kun je niet kopen bij Amerikaanse sites helaas. Die geven dan het bericht dat je bij een Europese site moet kopen. Af en toe koop ik iets bij Bol, maar meestal download ik het via dezelfde site waar ik m'n films download. Op die manier heb ik al een boek of 100 gedownload.
Ik heb trouwens een Bookeen Cybook Opus.
maandag 31 oktober 2011 om 21:53
maandag 31 oktober 2011 om 21:58
quote:makeupyourmind schreef op 19 januari 2010 @ 16:09:
Ik ga vanavond eens speuren.....maar ja, dan eerst nog een e-reader kopen.
Iemand daar nog een advies over? Welke hebben jullie, goede/slechte ervaringen welkom!
Ik lees nu nog op mijn IPod touch, maar eind November ga ik de Kindle Touch kopen ( van Amazon)
Enne ik haal al mijn boeken binnen via torrents sites..
Ik ga vanavond eens speuren.....maar ja, dan eerst nog een e-reader kopen.
Iemand daar nog een advies over? Welke hebben jullie, goede/slechte ervaringen welkom!
Ik lees nu nog op mijn IPod touch, maar eind November ga ik de Kindle Touch kopen ( van Amazon)
Enne ik haal al mijn boeken binnen via torrents sites..
dinsdag 1 november 2011 om 10:44
E-Reader vind ik echt geweldig.
Ik heb de Onyx Boox, heel fijn ding van 6 inch.
Ik zou zelf ook de 6 inch aanraden dat leest gewoon erg fijn en is nog steeds prima om mee te nemen.
Ik weet niet of ik dit mag vermelden maar via torrents zijn er ook aardig wat boeken te downloaden.
Ook veel leuke in het Nederlands.
Ik heb de Onyx Boox, heel fijn ding van 6 inch.
Ik zou zelf ook de 6 inch aanraden dat leest gewoon erg fijn en is nog steeds prima om mee te nemen.
Ik weet niet of ik dit mag vermelden maar via torrents zijn er ook aardig wat boeken te downloaden.
Ook veel leuke in het Nederlands.