Vraag me iets af

19-01-2010 11:41 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in een rijtjes huis en tegenover mij is een drukke straat en daarachter staan alleenstaande huizen.

Ik kijk uit op een achterkant met een dakkapel MAAR komt ie hahaha slaat nergens op maar vroeg me nog toch echt iets af

Elke x als zij de dekens buiten uithangt hangt ze een emmer aan de buitenkant ?????

Zomers deed ze het ook en toen dacht ik oh vast voor de muggen of vliegen,maar nu in de winter

Topic slaat nergens op maar vroeg of iemand het herkende...
emmer

Ga nog iets versieren om dichterbij te komen mensen zullen wel denken wat een gek is dat dan daar met de telefoon...
ik zie geen emmer
Heb mijn zoon naar buiten gestuurd met de telefoon

En hij kan het beter als mama kijk maar eens....hier is ie dan
duidelijk...de emmer moet ook gelucht
Whahaha nou ben ik ook nieuwsgierig!!

Misschien hangt ze hem daar, zodat jij nieuwsgierig word. En zit ze ook dit topic mee te lezen hahah

Maar ik denk om het raam open te houden ;)
Vraag zoonlief ook eens of hij wil vragen waarom die er hangt dan hihi
Misschien zitten de kussenslopen er wel in

Hier achter lijkt er ook een emmer onder het dakraam te staan. Ik weet het! Het is vandaag de 'Lucht je emmer'-dag!!
ooooooooh die zit daar zodat het raam niet dichtklapt of de deken niet zomaar valt ofzo.....

?
Ik denk dat die emmer het klapperen van het raam moet tegengaan.

Doet ze het ALTIJD? iedere keer bij het buitenhangen van het beddengoed?
Overduidelijk een "sein veilig"
emmerluchtdag...hahaha

Mijn zoon is alweer naar school,en ik moet zo werken over een uurtje....ga niet aan de deur vragen waarom dat er hangt hihihi ze ziet me aankomen...
Ik vind het nog steeds maf omdat rechts van het emmer-raam ook een raam open staat met een dekbed eruit (?) en daar hangt dan weer geen emmer
Dan moet het wel zijn dat ze die emmer lucht... Hmm...

Misschien heeft iemand een buikgriepje gehad en moeten zowel emmer als dekbed gelucht worden?
Nee niet elke x ze hangt ze wel elke dag buiten maar de emmer hangt er 2 x in de week...nooit opgelet eigenlijk maar ik stond een keer voor het raam te bellen en schoot in de lach er hangt een emmer buiten...??? waarom heb nog steeds géén idee....
viel me ook op Punica. Dus die emmer kan niet zijn om het raam te behoeden voor dichtvallen, maar het moet dus een sein voor de minnaar zijn.

Lakini, gefeliciteerd met het meest-onzinnige-topic van het jaar (so far)
Misschien heeft ze een waterbed en wil ze dat water ook even luchten
Ze heeft een nieuwe emmer en wil dit graag met de buurt delen.

Of ze geeft haar plantjes uitsluitend zure regen en is nu aan het opsparen.
Is het elke keer dezelfde emmer? Als het verschillende kleuren zijn dan heeft ze misschien wel meerdere minnaars
Haha ja héél onzinnig maar vond het wel leuk om hem hier neer te zetten....mss dat iemand het ook deed,maar wss niet
quote:Bianca40 schreef op 19 januari 2010 @ 12:37:

Is het elke keer dezelfde emmer? Als het verschillende kleuren zijn dan heeft ze misschien wel meerdere minnaars
Nooit opgelet op de kleur,hij is nu blauw zal het morgen toch nog eens in de gaten houden mss is het dan wel paars....hihi

Haaha het waterbed luchten
Zelf niets te vinden op google,dan moet het een verzinsels zijn voor de minnaar.
Ik ga voor de knuffel die gelucht wordt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven