3000 + Deel 23
maandag 18 januari 2010 om 12:52
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
Wel 4 regels:
Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.
Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
dinsdag 19 januari 2010 om 16:30
dinsdag 19 januari 2010 om 16:30
quote:Bianca40 schreef op 19 januari 2010 @ 16:28:
Ik moet vanavond een tuin vol rotzooi gaan leegmaken. 15 meter verderop gaan zetten voor als het grof vuil morgen komt.
Het is een tuin van... pak m beet... 35 m2 waar nu nog net een paadje is om te lopen, de rest staat opgestapeld met troep.
Oeps met jou wil ik niet ruilen vanavond
Maar vast voor/tegen de spierpijn
Ik moet vanavond een tuin vol rotzooi gaan leegmaken. 15 meter verderop gaan zetten voor als het grof vuil morgen komt.
Het is een tuin van... pak m beet... 35 m2 waar nu nog net een paadje is om te lopen, de rest staat opgestapeld met troep.
Oeps met jou wil ik niet ruilen vanavond
Maar vast voor/tegen de spierpijn
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
dinsdag 19 januari 2010 om 16:33
dinsdag 19 januari 2010 om 16:33
quote:appeltjesgroen25 schreef op 19 januari 2010 @ 16:30:
[...]
Doe dan ook een broek aan!!!
Zo moest ik ook zo lachen op de ochtend van de crematie om Bam. Ik zat te vertellen dat ik ging douchen, mn haar ging doen en nieuwe kleren ging kopen die ochtend. Ik verwachtte een hoop knuffels en sterktewens hier... komt Bam... "vergeet je niet aan te kleden voordat je gaat winkelen anders kijken de mensen je zo raar aan" Ik kwam echt niet meer bij!
[...]
Doe dan ook een broek aan!!!
Zo moest ik ook zo lachen op de ochtend van de crematie om Bam. Ik zat te vertellen dat ik ging douchen, mn haar ging doen en nieuwe kleren ging kopen die ochtend. Ik verwachtte een hoop knuffels en sterktewens hier... komt Bam... "vergeet je niet aan te kleden voordat je gaat winkelen anders kijken de mensen je zo raar aan" Ik kwam echt niet meer bij!
dinsdag 19 januari 2010 om 16:35
quote:Bianca40 schreef op 19 januari 2010 @ 16:33:
[...]
[...]