Good Luck
dinsdag 19 januari 2010 om 19:54
Ja, gek idee hoor. Man heeft net een diep gat gegraven in de tuin en we hebben hem begraven. Wel een steen erop, want er lopen hier vossen in de buurt en die ravage wil je toch voorkomen....
Ik ga maar een kaarsje branden voor mijn lieve chaggerijn (want dat was het hoor, wat kon die kat sikkeneurig zijn ).
Ik ga maar een kaarsje branden voor mijn lieve chaggerijn (want dat was het hoor, wat kon die kat sikkeneurig zijn ).
dinsdag 19 januari 2010 om 20:01
Arme Jin! Heel naar om een poezenbeestje in te laten slapen. En al was hij vaak sjaggo, je zult hem toch in huis missen.. Maak er maar een mooi plekje van in de tuin.
Kokos, ga je naar het afscheid? Sterkte.
Enka, hoe is het afscheid bij jullie verlopen? Ben je er nog erg door van slag deze week?
En nou wat vrolijkers; wat een stoere schooldeerne zie ik daar! Ze is er helemaal aan toe he Star??
Echt Amalia? Geslacht bij punctie etc.? Wist ik helemaal niet. Jij bent ook wel doorgewinterd zwangere he.
Aha, je gaat 's avonds. Maar welke dag?
Kokos, ga je naar het afscheid? Sterkte.
Enka, hoe is het afscheid bij jullie verlopen? Ben je er nog erg door van slag deze week?
En nou wat vrolijkers; wat een stoere schooldeerne zie ik daar! Ze is er helemaal aan toe he Star??
Echt Amalia? Geslacht bij punctie etc.? Wist ik helemaal niet. Jij bent ook wel doorgewinterd zwangere he.
Aha, je gaat 's avonds. Maar welke dag?
dinsdag 19 januari 2010 om 20:09
dinsdag 19 januari 2010 om 20:19
Dank voor alle lieve berichtjes. Ik ben er wel wat door van slag merk ik. Ik dacht, dat doe ik even stoer, stond ik daar toch wat tranen uit de ogen te wrijven. Maar het is goed zo.
Mal, weer ziek bah. Veel sterkte. Heb je weinig aan, maar ik zal aan jullie denken.
Compu, fijn dat het nu iets beter lijkt te gaan. Stom he, heb je zoiets moois in je buik, voel je je zo akelig. Lekker tegenstrijdig.
Mal, weer ziek bah. Veel sterkte. Heb je weinig aan, maar ik zal aan jullie denken.
Compu, fijn dat het nu iets beter lijkt te gaan. Stom he, heb je zoiets moois in je buik, voel je je zo akelig. Lekker tegenstrijdig.
dinsdag 19 januari 2010 om 22:54
Mal: hoop dat j. snel opknapt en weer minder aanvallen heeft...
Kokos: jee dat is snel... Naar. Gecondoleerd
Amalia: ai dat ziet er niet fijn uit. Gelukkig valt het mee. Kan me voorstellen dat je even bellen fijn had gevonden...
Jin: ach gossie, dat is ook niet leuk. Tien jaar is lang, ben je natuurlijk flink gehecht aan beestje...
Star: wat een kanjer die Ceetje. hield jij het droog?
Compu: ah spannende tijd dus. Vanavond gegeten bij restaurant in kwestie. was erg leuk en lekker. Zit wel goed dus.
Hel: ieks, het schiet op tot zaterdag... Komtgoed meid hou vol!!!
Hier raakt vandaag opeens stem kwijt, lastig. Stuitje gaat wel, al ben ik nog steeds oud wijf, hihi. Vandaag 14 jaar verkering dus uit eten geweest bij de brasserie dus. Was leuk, goed gevoel wel bij. En ventje die al 2 dagen niet huilt!!!
Kokos: jee dat is snel... Naar. Gecondoleerd
Amalia: ai dat ziet er niet fijn uit. Gelukkig valt het mee. Kan me voorstellen dat je even bellen fijn had gevonden...
Jin: ach gossie, dat is ook niet leuk. Tien jaar is lang, ben je natuurlijk flink gehecht aan beestje...
Star: wat een kanjer die Ceetje. hield jij het droog?
Compu: ah spannende tijd dus. Vanavond gegeten bij restaurant in kwestie. was erg leuk en lekker. Zit wel goed dus.
Hel: ieks, het schiet op tot zaterdag... Komtgoed meid hou vol!!!
Hier raakt vandaag opeens stem kwijt, lastig. Stuitje gaat wel, al ben ik nog steeds oud wijf, hihi. Vandaag 14 jaar verkering dus uit eten geweest bij de brasserie dus. Was leuk, goed gevoel wel bij. En ventje die al 2 dagen niet huilt!!!
woensdag 20 januari 2010 om 09:14
hahaha nouuu...
Hij ging zingend naar school: ik ga naar de bassisschool, ik ga naar de basisschool haha
en helemaal popelend voor de deur, enthousiast de gang en de klas in, meteen spelen en toen moesten ze in de kring en vond hij het moeilijk. 2 liedjes gebleven en daarna ging ik, vloog ie meteen op me af, dat hij niet wilde blijven. maar toen resoluut gezegd dat mama ging en dat ik hem straks weer kom ophalen was het 2 halve tranen en een snik.
Toen ik buiten stond zag ik alweer een voorzichtig lachje...
Hij ging zingend naar school: ik ga naar de bassisschool, ik ga naar de basisschool haha
en helemaal popelend voor de deur, enthousiast de gang en de klas in, meteen spelen en toen moesten ze in de kring en vond hij het moeilijk. 2 liedjes gebleven en daarna ging ik, vloog ie meteen op me af, dat hij niet wilde blijven. maar toen resoluut gezegd dat mama ging en dat ik hem straks weer kom ophalen was het 2 halve tranen en een snik.
Toen ik buiten stond zag ik alweer een voorzichtig lachje...
woensdag 20 januari 2010 om 09:30
Nog een babytje naar de kleuterschool... Moeilijk hè Bam om hem verdrietig achter te laten. Maxi kreeg vanmorgen een sneer dat ze niet met zoveel kindjes bij de zandtafel mochten, dan kruipt hij meteen in z'n schulp. Zielig. Ik gezegd dat het wel mocht omdat hij z'n kaartje er nog kon hangen, toen begon hij voorzichtig weer te spelen. Lastig hoor, zou graag willen dat hij af en toe wat meer voor zichzelf op kwam.
Jinny, dat is niet leuk je lieve, chagrijnige poezenbeest zo snel te moeten verliezen. Sterkte.
Mal, 'gelukkig' dat hij verhoging heeft, kun je de aanvallen tenminste ergens aan toewijzen. Beterschap voor hem!
Amalia, dat klinkt als een leukere tijdsbesteding! Alhoewel het wel een fijn gevoel geeft weer lekker naar buiten te kunnen kijken . Spannend voor L vrijdag. Hij begint er nu een beetje tegen op te zien? Breng je hem nu zelf naar school dan? Of zit L nog wel op de PSZ op vrijdag?
Jinny, dat is niet leuk je lieve, chagrijnige poezenbeest zo snel te moeten verliezen. Sterkte.
Mal, 'gelukkig' dat hij verhoging heeft, kun je de aanvallen tenminste ergens aan toewijzen. Beterschap voor hem!
Amalia, dat klinkt als een leukere tijdsbesteding! Alhoewel het wel een fijn gevoel geeft weer lekker naar buiten te kunnen kijken . Spannend voor L vrijdag. Hij begint er nu een beetje tegen op te zien? Breng je hem nu zelf naar school dan? Of zit L nog wel op de PSZ op vrijdag?
woensdag 20 januari 2010 om 10:06
Zo, ik was om 08:40 al weer thuis. Hier gaat tie schooltechnisch lekker 
Zo, maar eens een rondje doen hier:
Bam, Juul ook in der schule... Hij heeft het vast helemaal naar zijn zin!
Mamax, wat een gedoe met je papa. Heel veel sterkte!
Jin voor de zieke en zielige jochies en het verlies van je kleine chagrijntje.
Mal hoe heeft J vannacht geslapen? dikke vette voor jou en hem. Hopelijk snel weer beter.
Kokos, dat is snel gegaan.
Gaan jullie naar uitvaart? Zal wel heel erg verdrietig worden
Enka hoe was het? Hele grote voor jou
Nu over naar de leuke berichten...
Bridge wat fijn dat alternatief jullie goed bevallen is gisteren. Scheelt een hoooooop stress denk ik zo. En super dat Ties al zo gewend lijkt!
Compu, inderdaad, bij punctie kan je er voor kiezen het geslacht te weten te komen. Dan weet je het met 14 weken dus al en is het 100% zeker. Ik vond het bij Meetje erg handig
Fijn dat je je wat beter lijkt te voelen. Kan natuurlijk goed kloppen want je nadert de 12 weken al toch?
Star, ziet er goed uit jullie zomerverblijf!!
Wij hebben ondertussen ook geboekt en betaald dus das mooi.
Amalia, spahahahanenddddddd de echo (en wat zullen we balen als je besluit het toch geheim te houden, ha ha ha).
ff terug lezen
Zo, maar eens een rondje doen hier:
Bam, Juul ook in der schule... Hij heeft het vast helemaal naar zijn zin!
Mamax, wat een gedoe met je papa. Heel veel sterkte!
Jin voor de zieke en zielige jochies en het verlies van je kleine chagrijntje.
Mal hoe heeft J vannacht geslapen? dikke vette voor jou en hem. Hopelijk snel weer beter.
Kokos, dat is snel gegaan.
Gaan jullie naar uitvaart? Zal wel heel erg verdrietig worden
Enka hoe was het? Hele grote voor jou
Nu over naar de leuke berichten...
Bridge wat fijn dat alternatief jullie goed bevallen is gisteren. Scheelt een hoooooop stress denk ik zo. En super dat Ties al zo gewend lijkt!
Compu, inderdaad, bij punctie kan je er voor kiezen het geslacht te weten te komen. Dan weet je het met 14 weken dus al en is het 100% zeker. Ik vond het bij Meetje erg handig
Fijn dat je je wat beter lijkt te voelen. Kan natuurlijk goed kloppen want je nadert de 12 weken al toch?
Star, ziet er goed uit jullie zomerverblijf!!
Wij hebben ondertussen ook geboekt en betaald dus das mooi.
Amalia, spahahahanenddddddd de echo (en wat zullen we balen als je besluit het toch geheim te houden, ha ha ha).
ff terug lezen
woensdag 20 januari 2010 om 10:21
quote:Suze2 schreef op 20 januari 2010 @ 10:06:
Wat heb je dan ineens nog een lange dag voor je hè? Vind Jeetje het nog steeds leuk op school?
Ja, dat kan écht niet hoor!
Wat heb je dan ineens nog een lange dag voor je hè? Vind Jeetje het nog steeds leuk op school?
Ja, dat kan écht niet hoor!
woensdag 20 januari 2010 om 10:22
Zo, drie kotertjes zonder al te groot verdriet op school vanochtend, dat gaat goed! Mare nog naar kdv, onder protest. Gisteren vanuit kdv twee uurtjes wezen wennen op bso, helemaal leuk. Is in zelfde gebouw, alleen boven. Dus toch soort van vertrouwd.
Bridges, gefeliciteerd met je 14 jaar verkering! Gaan jullie dat ook nog vieren als het boterbriefje eenmaal binnen is? Of wordt dan de trouwdag het jaarlijkse feestje?
Mal, hoe gaat het? Hoop dat de nacht wat rustiger was...
Jin voor chagerijn-poes. Hoe is het met jongste en z'n oortjes?
Goed, aan de arbeid.
Bridges, gefeliciteerd met je 14 jaar verkering! Gaan jullie dat ook nog vieren als het boterbriefje eenmaal binnen is? Of wordt dan de trouwdag het jaarlijkse feestje?
Mal, hoe gaat het? Hoop dat de nacht wat rustiger was...
Jin voor chagerijn-poes. Hoe is het met jongste en z'n oortjes?
Goed, aan de arbeid.
woensdag 20 januari 2010 om 10:50
Zo ik ben weer bijgelezen.
Wat een nare dingen komen er voorbij.
Kokos gecondoleerd! 4 maanden? Dat is zeker snel.
Jinny, wat zielig voor je kater! Ga je alleen naar de dokter voor het plassen en dan krijgt hij een spuitje. Of zijn er nog een aantal weken over heen gegegaan?
Mal heftig toch weer die aanvallen
Ik hoop dat Jonathan snel weer opknapt!
Star wat fijn dat Ceetje het zo leuk doet op school!
Ja gaat wel weer de goede kant op met Naatieman en mij. We vinden elkaar weer lief
Lief dat je het vraagt.
Amalia, weet L wat school is? Tobias wilde ook niet, maar hij wist niet eens wat het was, dus bang voor het onbekende.
Bam, fijn dat de grote man het goed deed op school. Goed dat je wel weg bent gegaan, ondanks dat hij het niet wilde.
Compu, gelukkig dat je je wat beter voelt! Je gaat de goede kant op
Bridges, gelukkig heb je een goed gevoel bij het alternatief. Scheelt weer een hoop stress.
Suze, lekker zeg vakantie! En al betaald, dan heb je daar ook geen last meer van Ja dan nu alleen van een lege bankrekening waarschijnlijk
Mamax, fijn dat vriend van je vader is meegegaan. Met zn 2en is toch beter!
Helen, knoop in je maag, tja als het zo dichtbij komt, zou ik dat ook wel hebben
Wat een nare dingen komen er voorbij.
Kokos gecondoleerd! 4 maanden? Dat is zeker snel.
Jinny, wat zielig voor je kater! Ga je alleen naar de dokter voor het plassen en dan krijgt hij een spuitje. Of zijn er nog een aantal weken over heen gegegaan?
Mal heftig toch weer die aanvallen
Ik hoop dat Jonathan snel weer opknapt!
Star wat fijn dat Ceetje het zo leuk doet op school!
Ja gaat wel weer de goede kant op met Naatieman en mij. We vinden elkaar weer lief
Lief dat je het vraagt.
Amalia, weet L wat school is? Tobias wilde ook niet, maar hij wist niet eens wat het was, dus bang voor het onbekende.
Bam, fijn dat de grote man het goed deed op school. Goed dat je wel weg bent gegaan, ondanks dat hij het niet wilde.
Compu, gelukkig dat je je wat beter voelt! Je gaat de goede kant op
Bridges, gelukkig heb je een goed gevoel bij het alternatief. Scheelt weer een hoop stress.
Suze, lekker zeg vakantie! En al betaald, dan heb je daar ook geen last meer van Ja dan nu alleen van een lege bankrekening waarschijnlijk
Mamax, fijn dat vriend van je vader is meegegaan. Met zn 2en is toch beter!
Helen, knoop in je maag, tja als het zo dichtbij komt, zou ik dat ook wel hebben
woensdag 20 januari 2010 om 11:05
Amalia, het staat genoteerd in het geheugen hoor.
Nog maar een paar daagjes.
Naatie, lekker dat het weer beter gaat! Je weet nu waar je op bedacht moet zijn toch?
Dat is idd wel erg handig, Suze. Zo zie je ook weer wat leuks aan de testen eigenlijk. Zie er nu vooral angstscenario's bij.
Zaterdag 12 weken idd, dus zou wel kloppen dat ik me beter ga voelen.
Vraagje; je hoeft geen antwoord te geven..
Zou jij weer een zwangerschap aandurven? Vanwege je spanningen de afgelopen jaren? Heeft het zwaar gewogen als je erop terugkijkt?
Nog maar een paar daagjes.
Naatie, lekker dat het weer beter gaat! Je weet nu waar je op bedacht moet zijn toch?
Dat is idd wel erg handig, Suze. Zo zie je ook weer wat leuks aan de testen eigenlijk. Zie er nu vooral angstscenario's bij.
Zaterdag 12 weken idd, dus zou wel kloppen dat ik me beter ga voelen.
Vraagje; je hoeft geen antwoord te geven..
Zou jij weer een zwangerschap aandurven? Vanwege je spanningen de afgelopen jaren? Heeft het zwaar gewogen als je erop terugkijkt?
woensdag 20 januari 2010 om 11:08
Goedemorgen
Kennis is vorige week overleden, maar het houdt me bezig; vandaar dat ik het van me af schrijf.
Ik ben niet naar de uitvaart van kennis geweest, geen oppas. We hebben een mooie kaart gestuurd.
Hij was lid van de wandelclub en ik ken hem (en zijn vrouw) al ruim 25 jaar. Veel wandelingen gemaakt en met Hemelvaart gingen we altijd met de groep naar Duitsland/Luxemburg. De laatste 2 jaar hebben we hen niet gezien, maar vorig jaar waren wel weer bij een wandeling en dan heb je meteen weer dat vertrouwde met elkaar.
Maar (even totaal wat anders) Lianne ging blij naar school en toen ik weg ging, huilde ze niet. Ik ook weer blij.
Mamax, wat een lief gebaar van de vriend van je vader. Dat zal hem vast goed doen. Hoe gaat het met je mams?
Werk is wel tot iets bereid dus. Eén of andere regeling kan natuurlijk van alles zijn. Ben benieuwd waarmee ze komen.
Star, lekker dat Ceetje het zo naar haar zin heeft gehad! Leuke foto.
Jin, arme beest voor jou
Hel, ik ken het wel van die reactie van je vent. Ik heb een keer tegen M. gezegd: lieverd, hou me gewoon even vast.
Bridges, oud wijffie , nog gefeliciteerd
Ook geen huilende Ties meer, gelukkig.
Bam, ach die Juul! Hoezo vage juf?
Suus, hi! Dat gaat goed.
Naat, prettig dat het weer beter gaat tussen jullie.
Ik ga mannetje uit bed halen, wordt nu wakker. Hij is flink verkouden en heeft rood/bruin oorsmeer, maar lijkt daar geen last van te hebben. Niet veel geslapen vannnacht, vandaar dat ik hem weer in bed heb gelegd.
Kennis is vorige week overleden, maar het houdt me bezig; vandaar dat ik het van me af schrijf.
Ik ben niet naar de uitvaart van kennis geweest, geen oppas. We hebben een mooie kaart gestuurd.
Hij was lid van de wandelclub en ik ken hem (en zijn vrouw) al ruim 25 jaar. Veel wandelingen gemaakt en met Hemelvaart gingen we altijd met de groep naar Duitsland/Luxemburg. De laatste 2 jaar hebben we hen niet gezien, maar vorig jaar waren wel weer bij een wandeling en dan heb je meteen weer dat vertrouwde met elkaar.
Maar (even totaal wat anders) Lianne ging blij naar school en toen ik weg ging, huilde ze niet. Ik ook weer blij.
Mamax, wat een lief gebaar van de vriend van je vader. Dat zal hem vast goed doen. Hoe gaat het met je mams?
Werk is wel tot iets bereid dus. Eén of andere regeling kan natuurlijk van alles zijn. Ben benieuwd waarmee ze komen.
Star, lekker dat Ceetje het zo naar haar zin heeft gehad! Leuke foto.
Jin, arme beest voor jou
Hel, ik ken het wel van die reactie van je vent. Ik heb een keer tegen M. gezegd: lieverd, hou me gewoon even vast.
Bridges, oud wijffie , nog gefeliciteerd
Ook geen huilende Ties meer, gelukkig.
Bam, ach die Juul! Hoezo vage juf?
Suus, hi! Dat gaat goed.
Naat, prettig dat het weer beter gaat tussen jullie.
Ik ga mannetje uit bed halen, wordt nu wakker. Hij is flink verkouden en heeft rood/bruin oorsmeer, maar lijkt daar geen last van te hebben. Niet veel geslapen vannnacht, vandaar dat ik hem weer in bed heb gelegd.