E=MeetC2 (we meet again!)
zondag 1 november 2009 om 23:07
Omdat de vorige meet zo goed was bevallen en vele forummers aangaven weer/deze keer wel te willen komen, doen we het nog een keer! En, aangezien Einstein op 20 maart zijn relativiteitstheorie publiceerde: E=MeetC2!
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
Tijd: 16:00
Plaats: Utrecht
Zwieber heeft een geweldige lokatie gevonden en een fijn menu samen laten stellen! Jeeh voor Zwieber!!
Wie de link van de hyves wil hebben kan mij mailen op proostchat@live.nl (mag dit Fniel?).
Extra mededelingen:
Er is een voedselpoll op de Hyves, graag allemaal invullen ivm de inkoop! Alle gerechten worden geserveerd, maar hoeveel er beschikbaar is hangt van de poll af.
Op 10-03-2009 heb ik iedereen een mail gestuurd naar hun Hyves mailbox, graag replyen!
Aan iedereen het verzoek een eigen naamkaartje mee te nemen, en dat mag zo creatief als men zelf wil
donderdag 31 december 2009 om 16:57
Zwieb, misschien toch even de alternatieven toevoegen dan, aan het menu. Wat dacht je bijvoorbeeld van:
-Yoniflapjes met roomsaus
-Ratatouille goed gevuld met de beste rat die er te vinden was
-Smegmannanas met verse room
-En een kaasplankje met piemolbrie, tenenkaas en randjespatturain.
Dit allemaal natuurlijk met romantisch kaarslicht van Brazilian waxinelichtjes.
Dit allemaal natuurlijk met romantisch kaarslicht van Brazilian waxinelichtjes.
donderdag 31 december 2009 om 18:03
quote:minny schreef op 31 december 2009 @ 16:57:
Zwieb, misschien toch even de alternatieven toevoegen dan, aan het menu. Wat dacht je bijvoorbeeld van:
Dit allemaal natuurlijk met romantisch kaarslicht van Brazilian waxinelichtjes. gezien mijn allergie voor room en kaas kan ik dat alleen maar de versgevangen rat eten... Zijn yoniflapjes ook zonder roomsaus goed te consumeren of is dat te droog?
Dit allemaal natuurlijk met romantisch kaarslicht van Brazilian waxinelichtjes. gezien mijn allergie voor room en kaas kan ik dat alleen maar de versgevangen rat eten... Zijn yoniflapjes ook zonder roomsaus goed te consumeren of is dat te droog?
zondag 17 januari 2010 om 07:34
Goedemorgen allemaal,
Door de enthousiaste van Ratteke, ben ik overstag gegaan.
Ik zou graag mee willen naar de meeting en jullie in het echt te ontmoeten super eng ! dat dan weer wel maar oke, maar Ik hoef er niet alleen naartoe;-)
Minny, ik heb jou een mailtje gestuurd, ik heb hyves en het maakt niet uit als jullie mijn echte foto en naam weten hoor Want bij de meeting is toch je gezicht en naam dan bekend haha.
Okee, nu maar afwachten of ik nog mee kan ? topic link heeft Ratteke mij even door gehyved.
Fijne zondag.
Girlxxx.
Door de enthousiaste van Ratteke, ben ik overstag gegaan.
Ik zou graag mee willen naar de meeting en jullie in het echt te ontmoeten super eng ! dat dan weer wel maar oke, maar Ik hoef er niet alleen naartoe;-)
Minny, ik heb jou een mailtje gestuurd, ik heb hyves en het maakt niet uit als jullie mijn echte foto en naam weten hoor Want bij de meeting is toch je gezicht en naam dan bekend haha.
Okee, nu maar afwachten of ik nog mee kan ? topic link heeft Ratteke mij even door gehyved.
Fijne zondag.
Girlxxx.
woensdag 20 januari 2010 om 00:03
quote:thee schreef op 19 januari 2010 @ 00:12:
Na pagina 1 niks meer gelezen, maar ik kom definitief niet.
Wens jullie al wel vast veel (voor)pret!
Omdat je op pagina 1 hebt gelezen dat ik wel kom
(misschien, misschien, misschien)
Na pagina 1 niks meer gelezen, maar ik kom definitief niet.
Wens jullie al wel vast veel (voor)pret!
Omdat je op pagina 1 hebt gelezen dat ik wel kom
(misschien, misschien, misschien)
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.