Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Alle reacties Link kopieren
Ola meiden! Zoooo ben bij gods gratie ook weer een dagje vrij.

En druk dat het is op het werk, maar goed het houdt je van de straat hè;) Momenteel draai ik ook alleen maar avonddiensten dus s'avonds lekker voor de buis is er ook al tijden niet bij. Vandaag nadat zoonlief naar school ging nog even terug bedje in gedoken en lekker uit geslapen. Toen Daan eindelijk even gebeld en nadat ik haar had opgehangen, zachtjes hoor hihi, belde m'n knul dat ie helemaal niet lekker was. Dus ik ben in de toet gesprongen en ik heb 'm opgehaald. Het gaat niet zo lekker met m'n knulletje. Hij pubert extreem, heeft giga last van z'n hormonen wat resulteert in giga grote bekken, agressie zelfs, en gewoon niet luisteren. Ik kan je vertellen voor ons allemaal valt dat niet mee. We worden er allemaal verdrietig en boos van wat dus weer resulteert in ruzie thuis. Iedere keer hebben we weer gesprekken etc etc. Niet leuk dus. Voor dat manneke al helemaal niet, wij kunnen het nog relativeren, maar hij snapt niks van z'n eigen gevoelens. Leuk joh pubers, NOT.

Hij heeft erover gepraat met z'n mentrix (z'n school resultaten zijn ook niet echt om over naar huis te schrijven) en die zou mij nog even bellen.

Voor de rest kabbelt het hier wel rustig door, werk, werk, druk, druk. En tussendoor het huishouden en proberen we tijd voor elkaar te maken. Niet veel nieuws onder de zon dus.

Nou dat was het dan even in sneltreinvaart. Ik heb voor het eerst in jaren weer eens sukadelapjes in de pan. Dat heb ik echt voor het laatst als kind gegeten en toevallig voor het eerst weer eens bij de kerstreceptie van de BW. Oeeeeh zoooo lekker! Dus ik had bedacht als ik eens tijd heb ga ik dat zelf maken. Dus mijn omaatje gebeld en die vertelde hoe ik dat doen moest dus ben erg benieuwd of het lukt.

Hè gets Dolphine, de ex neemt er dus lekker haar gemak van want paps zorgt toch wel voor de kindertjes.... Grrrr kan ik slecht tegen, egoistisch gedrag! Daar zijn onderling toch wel afspraken over te maken? Hij het ene weekend op pad en zij het andere of zo? Hoe gaat het nu met de "werkbakjes" van je knul, vind ie dat zelf ook fijn?

Scarlet, einde van de maand weer in zicht hè... pffff. Ik had trouwens al gekeken naar de belastingteruggaaf. maar dat is ook niet veel soeps meer. Eerder kreeg ik elk jaar nog wel ongeveer 700 euro, maar dit jaar met al die afschaffingen, 0,0! Hoef gelukkig ook niets te betalen maar ja, was toch altijd wel een welkom extraatje.

Nou meiden ik ga even wat doen hier weer.... Fijne aaf!
hallo, hallo,

Theetje zo herkenbaar wat je schrijft over je zoon. Hier van hetzelfde laken en pak, al lijkt hij momenteel thuis wel weer wat rustiger. Ik hoop snel dat hij weer wat beter in zijn velletje komt en het voor jullie thuis dragelijker wordt.

Zoonlief is op school nog niet begonnen met die nieuwe manier, ik weet niet precies waarom, ze wilde het gelijk na het weekend gaan oppakken. Kan er mee te maken hebben dat hij maandag en dinsdag de andere juf heeft en ze nog geen tijd hebben gehad om het te bespreken samen. Ik zal er eind van de week eens naar vragen als het dan nog niet veranderd is.

R heeft zeker wel afspraken met zijn ex, maar ja als zij zich er niet aan houdt.......

Zij moest gisteren ook werken en heeft zich dus ook daar gewoon afgemeld. Ik vind het idd ook erg egoistisch.

Hij heeft nu zoiets van als ze straks echt weg is uit dit huis komt ze er vanzelf wel achter, en hij vind de extra tijd met zijn kindjes natuurlijk wel leuk.

Ik kan er ook slecht tegen dat mensen uit pure egoisme zich gewoon niet aan afspraken houden. Dat zal mijn trigger wel zijn.

Lag vandaag een briefje in de bus, ik moet morgen de deuren (voordeur en balkondeur) en de ramen open zetten want ze zijn de buitenboel aan het schilderen. Dat zal wel lekker koud worden in huis zeg. Wat een belachelijk idee om dit soort werkzaamheden in de winter te doen.

En daarbij komrt er hier in 1 kamer, de slaapklamer van zoonlief nog dubbel glas. Tsss eerst schilderen, daarna glas plaatsen. Snappen jullie het nog?

lang leve de woningbouw zullen we maar zeggen.

Ik ga nu lekker naar mijn ouders, daar een hapje mee eten en zoonlief ophalen.

Fijne avond.

Zoooo, de boel is hier al weer aardig aan het dichttrekken..pfff, wat een saaiheid zeg, qua weer! Ik begin nu toch wel errrrrug zin in lente te krijgen, heerlijk die warme zon weer voelen!

(of zou die 11 stedentoch er toch nog gaan komen?)

Ha Thee, ein-de-lijk weer es een dagje vrij! Pfff, afzien hoor, die baan van je! Kheb het al eerder gezegd, maar doe het gewoon weer...petje af!

Jouw zoon dus heftig an de puberitus..Doodvermoeiend lijkt me!

Die van mij rolt er zo makkelijk doorheen (óf, wat natuurlijk ook nog kan, dat het allemaal nog moet gaan komen, dat ie een laatbloeier is...AARGHH!!!). Het lijkt me gewoon erg lastig, vooral omdat er op zulke momenten ook niet met hem te redeneren valt, stel ik me zo voor..Er is niet iets wat hem dwars zit, op school misschien of met zijn vrienden/dinnetje?

Dat het de sfeer niet altijd ten goede komt kan ik me goed voorstellen! Hoe is het nu eigenlijk met hem, voelt ie zich alweer wat beterder?

En superlekker, sucadelapjes...ik hoop dat ze goed gelukt zijn en net zo smaken als jij in gedachten hebt!

He get Dolphine, gooit die ex toch weer wat roet in het eten..Het leek allemaal net zo mooi en goed geregeld, maar zij maakt dus duidelijk misbruik van hem! Echt een heel minne streek. Hopelijk is hij wel zo dat hij zijn mond hierover los trekt tegen haar? Maar dat zal wel toch...Is het ook op papier geregeld allemaal (moeten ze anders misschien toch maar doen).

Nou, ik ga even wat opruimen hier en dan met het eten beginnen Die knul van mij heeft toetsweek, spannend dus weer, brr, centraal schriftelijk komt echt steeds dichterbij.

Ook weer een aantal voorlichtingsdagen en open dagen op het programma, ik zal eens even goed uitzoeken waar/wanneer, meestal op zaterdag. Gelukkig krijgt ie wel steeds meer een idee over wat ie nou hierna wil, moet ook wel, ik geloof dat over 3 weken het aanmeldingsformulier al ingeleverd moet zijn.

Tssss, het gaat echt zo supersnel allemaal!

Scarlet, er zijn natuurlijk wel afspraken op papier, maar zolang ze nog 1 huis wonen is dat voor haar heel makkelijk te omzijlen door gewoon niet thuis te komen, ik bedoel, hij is er toch voor de kinderen?

Zodra de situatie officieel wordt, kan dit natuurlijk niet meer, dan moet ze wel thuis komen anders zijn de kids alleen.

Dus ja ze maakt gigantisch misbruik van de situatie en hij kan niet veel meer dan haar aanspreken hierop.

Spannende tijden voor jullie zeg.

Wel fijn dat hij een beetje begint te weten wat hij wil. Al is het wat aan de late kant, beter laat dan nooit he.
Tsssss meiden ik heb nog een paar " bakstenen" in de aanbieding.... Lapjes he-le-maal mislukt dus:(.

Had zo m'n best gedaan. Zegt m'n moeder had je er geen sudderplaatje onder staan dan? Wie heeft vandaag de dag nog zo'n ding in huus????? Hebben dus maar frietje gegeten....

Bah wat is dat toch hè met die hexen.... Gewoon misbruik maken van de situatie en strakjes zeker de kids inzetten als

"wapen" om d'r zin te krijgen. Ik krijg wat van zulke wijven!!

Tsja Dolphine het is echt erg moeilijk met die jongen af en toe. En als je dan ziet dat je kind zelf er ook enorm mee worstelt.....

Heb daarstraks gesprek gehad over de telefoon met zijn mentrix. Wat een lieve vrouw is dat. Ze heeft vandaag dus echt een fijn gesprek gehad met mijn jongen, als hij er behoefte aan heeft kan hij met de vertrouwens persoon op school praten om zijn ei kwijt te moeten.

Oeiiii spannend Scarlet, centraal schriftelijk! Ik ben blij dat dat nog even ver van mijn bed is.Waar zit je knul nu aan te denken wat ie hierna wil doen? En staat ie er rustig tegenover al die tentamens en examens en zo? Pfoeiii ik weet nog van vroeger dat ik altijd rustig het examen inging maar dat ik achteraf dan de bibbers had, hahahaha. Raar eigenlijk. Nou ik duim voor 'm hoor!

Hebben jullie zo'n ding in je keukenkastje ???
woehaha theetje, zo´n ding had mijn moeder vroeger wel, maar volgens mij niet meer hoor.

Tja die knullen worstelen met van alles theetje. Ik zie het heel vaak in mijn werk, ze willen wel, maar op een of andere manier lukt het ze niet. En dan al die hormonen er bij, sneu he.

Mijn mannetje worstelt ook met zich zelf, op school lukt het natuurlijk niet zo goed, hij raakt zijn motivatie kwijt. Zit niet lekker in zijn velletje, wat hij op mij afreageert. Echt finks botsingen hier zo af en toe. daarbij komt dat ik me zelf ook alles behalve fit voel, nog steeds hoofdpijn van de holtes die vol zitten. Straks ff neusspra gaan halen.

Ik zit momenteel ook helemaal niet fijn hier in huis, bleh. Moet dus thuis blijven omdat ze de voordeur hebben geschilderd, die staat dus open ne. Tergelijkertijd loopt er op het balkon (dat aan de woonkamer zit) een kerel die bezig is met schuren en strijken. Brrr en die loopt lekker naar binnen te gluren en dan lig ik daar op de bank onder een deken om mezelf nog enigsinds warm te houden. Zal blij zijn als dit allemaal klaar is. Zoonlief kon gelukkig met een vriendje mee, dus die haal ik om half 3 weer op. Kwam vandaag wel even heel goed uit.

R is gisterenavond nog even langs gekomen. Om half 10 was zijn ex klaar met werken en is nog even deze kant opgekomen. Hij vond me zo zielig verkouden klinken aan de telefoon. dat was dus wel erg lief van hem.

Zijn ex heeft het trouwens gepresteerd om hem gisteren te bellen om te vragen of hij iets voor gisterenmiddag had geregeld om de kinderen uit school te halen. dat had hij natuurlijk niet, want dat had zij moeten doen. Toen is ze toch maar naar huis gekomen. Vervolgens vroeg ze of hij dan zaterdag thuis wilde blijven voor de kinderen zodat zij voor een andere auto kon gaan kijken. Gelukkig heeft hij nee gezegd en gezegd dat het haar weekend is en ze dit soort dingen dan maar in een ander weekend moet plannen. Hij moet idd wel oppassen dat ze hem niet gaat gebruiken, want het gaat nu wel erg makkelijk voor haar omdat ze weet dat hij de kinderen toch niet laat zitten.

Als alles goed gaat, gaat zoonlief zaterdagavond logeren, dus wij hadden samen wel plannen gemaakt. ben blij dat zij daar in ieder geval geen roet in het eten kan gooien.

Nou, ik geloof dat die kerel op het balkon inmiddels gevlogen is naar de buren, dus ik durf weer op de bank te gaan zitten.

Fijne dag allemaal

Whoehaha Dolphine, wat vreselijk he, als je niet lekker je gang kunt gaan in je eigen huis! Maar brrr, dat zal toch wel behoorlijk koud zijn geweest, of niet! Die volgorde, daar zie ik ook de logica niet van in...als ze straks dat nieuwe glas gaan plaatsen kan er toch zo weer wat beschadigd worden??

Die ex van R. heeft wél lef zeg..ze probeert gewoon hoe ver ze kan gaan, gelukkig dat ie dan wel zijn poot stijf houdt. Hartstikke lief, dat ie gisteren nog even kwam.

Ik zou er zeker bovenop blijven zitten (niet letterlijk dan he...), of ze op school met die nieuwe manier van werken gaan beginnen. Zou natuurlijk heel goed kunnen dat de juffen nog geen kans hebben gehad om overleg te hebben, maar in de gaten houden kan helemaal geen kwaad. Sneu eigenlijk, dat je mannetje zichzelf zo in de weg zit en het dan op jou afreageert. Sneu voor jou én voor hem.

Ach wat zonde Theetje...je vurrukkuluku sucadelapjes!! Ik ken dat sudderding ook nog wel ja! Zou ook nog wel kunnen dat ik dat nog ergens heb liggen, geërfd ofzo..Maar ik gebruik het nooit hoor, haha. Zou je zo'n ding nog wel kunnen kopen eigenlijk?? Gewoon weer een keertje proberen joh, die lappen..had je er wel genoeg water bij gedaan? Ik doe altijd (na het aanbraden dan he), vlees uit de pan halen, water erbij, scheutje azijn, wat laurierblaadjes en als het dan weer begint te bruisen/koken de lappen er weer in, deksel op de pan (echt helemaal dicht), pit laag en laten staan, soms wel een uur of 3. Maar ook dan mislukt het nog wel eens hoor..zoooo zonde en daar heb je je dan zo op verheugd..volgende keer beter!

Hartstikke fijn trouwens, dat je zoon zo goed met zijn mentrix kan praten. hopelijk klikt het ook met de vertrouwenspersoon (als hij daar behoefte aan heeft).

Die van mij gaat (tenminste, dat zegt ie nu..denk wel dat het zo blijft) economie doen met als richting juridisch medewerker -zakelijke dienvelening/openbaar bestuur/personeel en arbeid. Tijdens de opleiding kies je dan 1 of 2 richtingen, de doorstroming naar HBO is heel goed (als ie dat zou willen/kunnen).

Hierbij krijgt ie ook burgerlijk recht, lijkt mij zelf ook best heel interessant. Ik dacht eerst dat ie zou gaan voor iets met cijfertjes, zoals junior accountant, maar daar is ie helemaal van af gestapt, ik denk ook dat niet iets voor hem zou zijn, Een beetje TE droog. Maar ja, eerst nog even slagen he...

Hij is heel relaxed onder zijn toetsen en de cijfers die hij tot nu toe terug heeft zijn prima, ik maak me dus (nog) maar geen zorgen, haha.

[quote]theetje schreef op 19 januari 2010 @ 22:06:

[afbeelding]

Hebben jullie zo'n ding in je keukenkastje ???[/quote]

tjah doos....heb er wel 3!!!!

met de paplepel ingegoten dat je die in huis mot hebben

tjah...die broekies van tegenwoordig...
Zo....daar zijn we weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!

eerst ff gereageerd op die muts die geen lappen kan bakken!nou mop ik heb toch een supermakkelijk recept voor je..die IK zelfs kan...bel het je vd week wel ff door!

dus...voor je moederdag ofzo een onderplaatje vragen !

Jesus Dolph..is toch niet normaal dat die gasten het in dit seizoen gaan schilderen en de volgorde al helemaal ala bananensplit!

stelletje kneuters!

mag je miss een rekening insturen voor xtra gas verbruik ivm verwarmingskosten ofzo??...lijkt me wel optioneel!!!

Klote dat ex een hex is..tsss

maar goed als alles strax op de rit is mag ik hopen dat er dan geen misbruik van R wordt gemaakt!...waar is haar integriteit!?

hoe dan ook...next weekend is yours!!!!!

Scar wat goed zeg van jouw knul dat hij die richting op gaat!!!

toppie hoor!!lijkt me best pittig maar dan heb je wat zeg ik altijd maar!

mijn hummel ook niet echt in een puberfase geweest maar weer andere dingen rondom zn ziekte die dan weer heftig waren ,..ach meiden...links of rechtsom..we ontkomen er niet aan...vroeg of laat...tssssssssss

hier ook erg druk en mn rug nog steeds balen.

denk echt dat het aan mn matras ook ligt die ik voor jaar heb gekocht(springbok ding)

zit een veel dunner en zachter matras op,dus heb ik in de uitverkoop..nahjah...een ander matras besteld,

189,00 eurie incl verzendkosten.

een SG40 matras..een goeie dus!

met een weekie hier thuis en tordan ff met de ibu 600 aan de gang...mn spieren hebben echt een optater gehad hoor!

whoehahah...J komt as vrijdag al weer voor zn haar!!!

snap er nix van...wou het laten groeien..hihi

houd enigszinds de boot af en aan de andere kant weer niet..pfff...mannen en dat gekontdraai!

nou ga ff met de hond naar buiten(relpuber van deze orde hier op het moment)en dan mnmandje in...was laat thuis...

meiden tot gauw!!!kuzzzzzz

Haaaai girls!

Het is alweer bijna weekend, joegeeeeeeee!

En ik vond het verrotte koud buiten, echt zo waterkoud, yak.

He kl*te Daan, dat je zo'n last van je rug hebt. Ik hoop dat die problemen echt voorbij zijn als je een ander matras hebt gekocht

Is het bed verder wel fijn? T'is ook niet zo dat jij zo'n zwaargewicht bent (totaaaaaaal niet, zeg maar), da's dan toch wel jammer van de bokspring? En komt J. nou alweeeeeer zijn haar knippen?? Ik vind het verdacht! Maar dit heeft ook wel wat toch, dat om mekaar heen draaien? Ik kan er tenminste altijd wel van genieten, hihi..

Hoe gaat het met de verkoudheid Dolphine? Nou niet ziek worden dit weekend he!! Er staat veel op het spel, whoehaha!!

Kheb HONGER!! Zoonlief is trainen dus vandaar dit latertje weer vandaag. Straks worteltjes met een kipkarbonaadje, lekker.

Fijne avond!

Het sneeuwt hier!!! Nou moe....

hallo meisjes,

Ik vanmorgen eindelijk de herhaling van de ehbo gehad, dus de bhv weer compleet (weten jullie nog, zou in november gebeuren maar toen alleen brandpreventie gehad). vandaag dus certificaat weer compleet en een nieuwe bhv pas voor een jaar.

Hmm scarlet, ik geloof niet dat ik ziek wordt, hoofdijn is ook wel weg nu. Alleen nog steeds erg verkouden. Ik geloof dat ik wel weer ongesteld ga worden, brrrrr. Gaat toch nog niet helemaal naar wens, dus na de eerst volgende ongesteldheid weer aan de pil, om wat meer regelmaat in de cyclus te krijgen.

Baal er wel van zeg, maar de klachten zoals rugpijn zijn weer overduidelijk aanwezig.

Oh diaan, balen zeg van je rug. Zou het echt met je matras te maken kunnen hebben?

Woehaha, die J zeg.....alweer zijn haar laten knippen.

Ik ga zoonlief naar zijn bedje brengen. Fijne avond
Hai hai dames,

Heb lekker weekend!!! Vandaag een productief dagje gehad in het huishouden, toilet, gesopt, woonkamer aan kant, keuken is weer netjes en de boodschappen voor het weekend zijn weer in huis. X was een paar dagen met werk weg en is nu weer thuis dus wilden we even lekker gaan ontspanen in de sauna, maar helaas Theetje ging naar het toilet en opoe bleek op bezoek, GRRRR. Gewoon 5 dagen te vroeg!! Ik had al van die vage bonk koppijn toen ik vanochtend wakker werd. Nou jaaaa, dan maar lekker buishangen vanaaf. Het is niet anders. Morgen ga ik even met zoonlief naar de stad voor jawel, schoenen! ben al twee keer eerder geweest de afgelopen maanden. maar meneer had zijn zinnen gezet op sneakers, voor de winter. Dat mocht van mij dus niet. En tot twee keer aan toe heeft ie zo vervelend gedaan in de stad om zijn zin proberen door te drijven. Dus gingen we met niets naar huis. Inmiddels loopt hij op z'n oude sneakers (nog steeds die van de zomer ja) z'n hielen kapot. Eigenwijs draakje. Maar goed morgen dus naar de stad voor schoenen!!

Jahoooor Daan jij hebt er weer drie in huis!!! (sudderplaatjes) Ouwe doossss!!! Whoehahahaha!!! Tsss zijn die dingen nog te koop dan?? Jij inmiddels een nieuwe matras besteld, pffff wat een geld dan weer hè. Dus nog ff een weekje aanmodderen dus.

Dolphine, jij dus een heerlijk weekend met R in het vooruitzicht! Goed dat ie z'n poot heeft stijf gehouden!

Tsjonge, zo'n halve dag je huis kwijt is ook niets hè, en dan zo'n kerel die loopt te gluren gelukkig ging die naar de buren. Voel je je al wat beter of is ope ook bij jou op bezoek gekomen? Zou toch niet fijn zijn met het weekend in het vooruitzicht zeg.... hihihi!

Scarlet, zoooo jouw knul heeft gave plannen!! Fijn hoor dat ie het zo lekker doet én zich er ook goed bij voelt! Bij jullie weer sneeuw joh van de week? Pfff ben er wel een beetje klaar mee nu, het wordt echt tijd dat het weer lente wordt!! Vanmiddag scheen het zonnetje hier ook zo lekker dat ik zelfs even m'n achterdeur open heb gezet. Mijn hondjes lekker buiten spelen. het was maar 9 graden maar oooh wat een verschil dan al! Heb trouwens geen idee wat het weer gaat doen komende dagen, ziitten natuurlijk nog volop in de winter, maar klaar ben ik ermee!!

Nou meiden ik ga eens even in de gids kijken wat er allemaal voor leuks op de buis komt vanaaf.

Fijn weekend allemaal!
Goede morgen!

Hier jammergenoeg de voetbal voor zoonlief alweer afgelast. Geen idee waarom, geen sneeuw, geen vorst..... Maar de KNVB heeft alles in deze regio afgelast. Jammer voor hem.

Knulletje was wel al om 6 uur wakker vanmorgen, zucht.

Straks even met hem naar de kapper. vanmiddag komt R hierheen, dan gaat zoonlief naar zijn vriendje.

Zoonlief gisteren trouwens nog ziek opghaald uit school om 11 uur. Zijn juf belde dat hij oorpijn had. Ik zag de bui natuurlijk al hangen maar het lijkt erg mee te vallen.

Ik ben ook mega ongesteld geworden, bah. De sluisen zijn open zeg maar. Vraag me toch af waar het allemaal vandaan komt. Maar voel me helemaal niet top natuurlijk, zoals altijd de eerste paar dagen.

Getsie theetje, bij jou dus ook opoe op bezoek. Jammer dat je avondje sauna niet door kon gaan. En jullie nu dus voor de 3e poging nieuwe schoenen, hihi. Ik hoop dat het nu wel lukt zeg.

Nou, ik ga maar eens richting kapper!

Hoi allemaal,

Yeahhh, weekend! Lekker hoor.

Ik sluit me ook bij jullie aan, Dolph en Thee, hier ook ongesteld terwijl het helemaal niet moet. Hoe bestaat het zeg!!! Gisteren met boodschappen doen tampons vergeten en heb niet genoeg om het weekend door te komen, GGGGRRMMBBBBBLLLLL!!!!

Getverdemme, net als vorige week, toen ik een klein dingetje vergeten was. Salaris ook nog niet gestort, gelukkig heb ik wel gewoon boodschappen kunnen doen, maar nu wordt het wel krapjes. Gelukkig is maandag payday, maar meestal heb ik het een dag eerder dan op roosterverwerking salaris staat, maar ja, dat kloteweekend ertussen he..

Heeft jouw zoon ook van die canvas sneakers waar hij dag en nacht op loopt Theetje? Haha, herkenbaar! Hopelijk gaat het lukken met nieuwe schoenen! Die van mij heeft nu wel sneakers, maar dan van dikkere stof (en steviger), om toch wat tegemoet te komen aan de smaak van de hedendaagse puber...whoehahaha! Jammer dat je sauna relax avond niet door kon gaan, moet je maar een xtje inhalen dan!

Ik ben nu ook wel klaar met die winter eigenlijk hoor..Ik vind ook dat wanneer de zon schijnt, je gewoon al wel ziet dat de lente ergens in de lucht zit, het ziet er buiten al iets anders uit dan dat échte winterweer. Heerlijk dat warme lentezonnetje, vogeltjes die weer vrolijk zitten te twetteren buiten..Jaaaaaa, we zijn er weer an toe!

Goed zo Dolphine, je EHBO weer voor elkaar en je BHV.

Hopelijk ga jij jij een heel gezellig weekend tegemoet (of hebben jij en R. alleen vanavond afgesproken) (shit, sommige leestekens doen het weer niet, heb op een fout knopje gedrukt..).

Ach, die ene dok van mij, die van de vloer, was gisteren weer zo superlief en complimenteus bezig! Wat een charmeur is het toch..hihi. Pff, ik moet weeeeer mijn haar kleuren, die uitgroei komt echt steeds sneller weer tevoorschijn. Wanneer heb ik het laten kleuren, 24 december, is nog niet eens een maand!! Erg toch! Ik moet hier ook nog aan de gang (heb jij lekker al gedaan Theetje) en dan straks ook nog even naar de winkel natuurlijk. Blehhhhh. Ik ga dus maar even actie ondernemen hier..

Fijne dag"

Nou jaaaaaa gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen dan. gezellig hoor opoe weet het wel uit te kienen, tsssss. Vandaag dus naar stad geweest en driewerf HOERA, we zijn geslaagd!! Was wel rib uit lijf zeg, op een cent na honderd euries, pffffffff. Maar dan heeft ie wel wat. Ik heb gelijk de oude schoenen in de winkel gelaten met het verzoek ze weg te gooien, hahaha. Wat zoonlief niet leuk vond, hihi. Weg met die dingen! Hij was gelukkig wel erg blij met z'n nieuwe!! Was wel heel gezellig hoor in de stad, kwamen mijn ma en m'n zusje nog tegen dus we hebben nog even wat gedronken met z'n vieren. Moederlief had nog een kadootje voor me; ze had zelf de grootste schik want ik kreeg, een heus sudderplaatje!!! Whoehahahaha!!!! Dus nu heb ik er ook één. Of ik er blij mee moet zijn weet ik nog niet, hahahaha!

Straks maar weer lekker voor de buis hangen, heb giga buikpijn en koppijn en het is tweede dag dus ook hier de sluis open. heb net maar ibu ingenomen, je moet wat hè.

Ik gebruik die dingen trouwens helemaal niet Scar, alleen bijv. op vakantie met zwemmen, maar verder niet hoor. Maar voor jou dus wel balen dat je daarvoor dus de deur nog uit moest.

Pffff hier ook ineens sneeuw vanmiddag, van die natte derrie. En na het weekend gaat het ook heel erg koud worden weer, verdorie, iik wil ZON!!

Dolphine, jij lekker naar de kapper geweest vandaag, fijn weer. En vanavond je avondje met R. Super! Is dat voor het eerst trouwens dat jullie echt zo'n avondje hebben gepland? En blijven slapen ook? Of is dat laatste nog te vroeg?

Hopelijk heeft die oorpijn van je knul niet doorgezet trouwens! Meid ik wens je een heeeel fijne avond!

Nou dames ik ga even eten, wordt wat makkelijks want ik ben het erg zat en X kan niet klaar maken wat ik had gehaald, hahaha! Dat verschuiven we naar morgen en overmorgen.

Fijne avond!

Goeiemiddag!

Het is hier weer een witte wereld..pffff...Ik ben wel benieuwd wat het weer nou uiteindelijk gaat doen..Gaat de temp na woensdag weer omhoog of gaat het toch nog weer winteren?? Het is maar goed dat we daar geen invloed op hebben, anders zouden er wereldoorlogen door ontstaan!

Maar als je dit zo ziet is die lente nog wel heeeeel ver weg hoor. Maar ja...het is ook pas januari he..

Whoehaha Theetje, wat een goed idee van je moeder! Nu moet je haast verplicht binnenkort toch weer aan de sudderlappen!

Godzijdank geslaagd voor schoenen, niet leuk meer toch, die bedragen! En al helemaal niet wanneer je gaat omrekenen (wat ik toch nog steeds stiekem doe). Maar hij is er blij mee en een moeilijk klus weer geklaard!

Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd naar wat jullie dan zouden gaan eten als jij het klaargemaakt zou hebben?? Vertel!

Dolphine, heb je een leuke avond/nacht (hihi) gehad? Kan haast niet anders dan wel, toch?

Het gekke is dat ik wel gisteren al mijn loonstrook bij de post had, terwijl ik die normaal gesproken altijd krijg nadat het geld op mijn rekening staat..nou ja, morgen moet het er zijn. Tsss, we hadden de CAO loonsverhoging deze maand..houd jullie vast....: wel 2 euro netto!!! Nou, daar kan ik weer een deur mee intrappen zeg....Potverdorie, da's toch niet normaal...Maar ik zag dat er verscheidende inhoudingen, zoals bijv. loonheffing en inhouding WGA premie behoorlijk omhoog zijn gegaan, dus zonder deze loonsverhoging zou mijn loon dus eigenlijk omlaag gegaan zijn. Ik weet niet of jullie je salaris al hebben, maar pas op..Hier hadden ze al voor gewaarschuwd, dat het 1e loonstrookje van het nieuwe jaar niet vrolijk zou zijn, nou inderdaad...

Het is hier weer een lekkere keutel an dag, zoonlief is huiswerkvrij nu de toetsweek voorbij is, dus helemaal happy.

Daan, geniet je van je vrije dag? Niet de hele dag je hut gaan soppen he!!

Meiden, fijne dag!

goede middag dames,

Het was erg gezellig gisteren. We zijn lekker uit eten geweest en daarna gezellig wat wezen drinken. Hij is hier blijven slapn ja. Maar helaas ging het wekkertje weer vroeg vanmorgen, was een kort nachtje, maar zeker gezellig.

R moest voetballen om 10 uur en ik moest naar ajax, dus vroeg weer op pad. Zijn wedstrijd was trouwens afgelast dus hij is zijn bed weer ingedoken, jaja hij wel.

En ik nu weer thuis, zoonllief opgehaald bij zijn vriendje. Aan zijn koppie te zien erg weinig geslapen, lekker chagerijnig is hij ook, dus dat wordt vroeg naar bed voor hem en voor mij ook trouwens, hihi.

Haha theetje leuk cadeau van je moeder he. Vooral blijven oefenen. En eindelijk geslaagd voor schoenen dus, wat een geld he.

Ik ben trouwens niet naar de kapper geweest, zoonlief moest hoognodig naar de kapper,.

Tja scarlet, zul je net zien he, heb je je salaris zo hard nodig, storten ze pas na het weekend.

Ik heb het zooo koud, brrrr. Vanmorgen slecht weer onderweg naar amsterdam. Vanmiddag ging het beter, toen was het al weer aan het dooien. Maar als je zo koud bent, krijg je het bijna niet meer warm zeg.

meiden fijne avond.
Hallo Dames Hoe is het met jullie?

Jullie zullen wel denken , wie is Kristen ook alweer?

Ik weet het, het is alweer een tijd geleden dat ik met jullie ging mee kletsen.

Ben heus niet afgehaakt, heb zeker aan jullie gedacht;-)

Helaas ben ik , ondanks mijn hele positieve instelling , depressief geworden. Wou helemaal niks meer,

was ontzettend negatief en kon bijna de zorg van me kids niet meer aan.

Het werd gewoon teveel.:-(

Viel weer Kilo's af (en ik weeg al niet zoveel) en het gekste was, dat het dus niet helemaal aan me ex lag.

90 procent van alle ellende ging dus over mijn Jeugd.

Dus wat mijn ex dus veroorzaakt had, deed de emmer overlopen.

Ben dus in therapie gegaan, en ik moet zeggen, Het heeft geholpen:d

Langzaam bij beetje , vind ik het leven weer leuk, en kan weer genieten van mijn kinderen.

Had Nooit verwacht dat dit mij zou overkomen allemaal, en doordat ik te hard probeerde om leuk en positief te

doen , heb ik het allemaal veel erger gemaakt.

Heb nu een cursus linedance/streetdance genomen, en vind het geweldig!

Op het werk gaat het gelukkig weer allemaal goed, en ben druk bezig voor mijn aankomende Hbo Opleiding.

Ik doe nu alles in stappen en zorg ervoor dat ik niet teveel hooi op me vork neem.

ga zeker op mijn gemakje de oude berichtjes lezen, zodat ik up to date ben;-)

Nou Dames, ik wens jullie nog een fijne avond

Liefs Kristen

Ooooooo wat is het koud!!! Getverdemme zeg, ik wil dit niet meer!! (whoehaha.....zeg IK!!! IK, de winterfreak!!0

Heeeeey Kristen!! Welcome back! Tuuuurlijk weten wij nog wie je bent! Ik dacht eigenlijk ook dat je afgehaakt had, ivm vele problemen met ex..Maar sjips meid, da's niet niks wat je gebeurd is. Ik hoop echt dat het zo lekker blijft gaan en dat je veel steun hebt aan therapie (heb je dat eigenlijk nog?)

Leuk dat je er weer bent!

He fijn Dolphine, een leuke avond/nacht gehad..daar was je ook wel an toe denk ik zo! hihi

Zoonlief heeft nu meer cijfers terug en helaas ook een erg slecht, 3.5 voor wiskunde, slik...Thank GOD voor de herkansingen!! Hij heeft er nu nog 4 en mag er maar 2 meenemen naar de volgende toetsweek (2 per toetsweek), dus wiskunde wordt sowieso herkanst. Gelukkig heeft de leraar de toets al uitgelegd en vlgs zoonlief snapt ie nu wel wat ie de vorige x niet snapte (1 vraag wist ie helemaal niet, scheelde 11 punten!! anders had ie een voldoende gehad...pfff). Engels daarentegen een 8,7, wat natuurlijk super is (grrrr en dan telt dat maar 1x mee!) Nou ja, behalve dat wiskunde staat ie gemiddeld voor schoolexamen nog alles voldoende, dus...

Ik heb lekkere riblappen gekocht (haha Theetje, hoop dat ze lukken!) dus ik ga ze snel opzetten, anders zijn ze niet op tijd klaar..Fijne avond

hallo meiden,

Welkom terug kristen. Dat is niet niks wat je voor je kiezen hebt gekregen. Gelukkig ben je de draad weer aan het oppakken in je leven. Heel goed.

En gezellig dat je weer mee komt schrijven.

Scarlet, is het gelukt met de riblappen? lekker hoor. Hier stond er gewoon spinazie met een slavink op het menu. Maar ja was pas om kwart voor 6 bij de BSO, dus ook weinig tijd om uitgebreid te koken.

ben weer eens druk, druk, druk. heb nu 14 gezinnen, en op zich vind ik dat oke. Maar kwam er vandaag achter dat een collega van me, die 36 uur werkt, maar 5 gezinnen heeft. En ook vol zit qua caseload..... da's toch niet normaal meer.

Maar goed zal wel aan mij liggen.

Kreeg vanmorgen van de juf van zoonlief te horen dat hij donderdag om 9 uur die IQ test gaat krijgen. Ik hoop toch zo dat hij hem niet verknald zeg....

Die andere tests helaas nog geen bericht over gehad. Afwachten dus maar weer.

Vandaag nog even een vrouw gesproken hier uit de flat, die woont 1 verdieping lager. Mijn buurvrouw had dus ook haar zoons (13 en 14) beschuldigd van blowen (Net als toen bij zoonlief). Blijkt ook dat de buurvrouw woensdagmiddag helemaal geflipt is, de glazen vlogen over de parkeerplaats, omdat zij die naar beneden gooide. Heb ik gemist omdat ik met zoonlief naar de voetbal was.

Politie is erbij geweest, kids zijn uit huis geplaatst en voorlopig bij hun vader geplaatst. ben zeer benieuwd hoe dit gaat aflopen. Verschillende mensen hebben een melding gedaan en ze zit zonder werk en in de schulden, dus ik vermoed dat ze hier niet lang meer woont. Zou er niet rauwig om zijn als zer zou verhuizen, eindelijk weer rust in de tent...

Meiden, hele fijne avond.
hay lieverds,

weer een latertje bij Daan maar zo is mn leven ondertussen...wel gevuld!

Kirsten meis,heb alle begrip hoor en respect dat je open over het "verzuim"op dit forum.

Lastige toestand lieverd...wens je heel veel kracht en sterkte om er weer bovenop te komen maar zo te lezen ben je al heel goed bezig!!!

Klets maar lekker mee en heb vertrouwen dat het allemaal goed komt al is dat soms moeilijk te geloven ,....

Dolph jouw knul as donderdag de test...spannend maar heb ook vertrouwen lieverd!!

Jah koud he hier in A'dam eo...hahaha!

Was zo weer gewend om in de sneeuw te lopen!

Voelde zelfs raar vd week om op het trottoir te lopen...whoehahah!

Vriendje lekker op bezoek geweest....bofkont!!

ikke ...mn eerste blauwtje dit weekend op gelopen...al heb ik zoiets van jahoor...ben ik dan zo dom geweest bepaalde signalen verkeerd opgevangen/geregristeerd te hebben...mwa...dont thinks so!

but I take it as a real woman!!!....his loss zeg ik dan maar...hihi

Scar jouw hummel toch best wel goede cijfers hoor!!

Die andere kan hij best wel ophalen die knul van jou is goed bezig!

En tja...de kou overvalt NL wederom!

Vind die winterse plaatjes buiten best mooi...zo vaak hebben wij dat niet de laatste decennia...en dan de mensen maar klagen...we zijn ook nix meer gewent denk ik...

Hier drukkie druk...geen hysterisch gesop gehad zondag,mn din was jarig en ik had een koppijn vanhier tot jerusalem..

baaldag van mn afgewezen pot of deksel...hahaha

ook de vermoeidheid speeld parten maar ach..get over it beep!

vandaag wat zwart kluswerk gehad,,,kan ik mooi bij de afbetaling van mn autotje leggen...al was de helft van mn vrije dag foetsie...maar dan heb je wat!

Morgen even met mn pa wat reclame dingetjes bij de C1000 halen en misschien ook ff bij mn moeder langs die op mn nichtjes past...moet je ook bij houden..

Ben nog even erg onder de indruk van de uitspraak vd rechter afg vrijdag.....de eis was 8jr plus TBS en dwang en 4jr plus 1jr vw werd gegeven met de nodige gaten gemaakt om makkelijker in HB te gaan....pfff...schijnt een tactiek te zijn???

Heb vanaaf een opzetje gekregen van de broer van mn din die een brief aan het OM of off van J heeft geschreven...die lieverd is zo een kei in het verwoorden ....kon het even niet droog houden toen hij over de zoon van mn din begon die getuige was...!!!

Hoop dat deze info in het HB wordt mee genomen...meiden ..desnoods getuig ik in de Rb...al moet het mn leven kosten...deze man mag niet vrij komen...zou niet met mezelf kunnen leven als die meid met dr kind wat overkomt als ik niets doe...itt vele anderen die hun bek houden uit angst,...

Genoeg hier gezegd...ik ga mand in en geef jullie een dikke knuffel en tot gauw weer!!!

Kuzzz,Daan

Hehe, weer een dag vrieskou overleefd..Wat was het KOUD vanmorgen op de fiets zeg!! Op een gegeven moment werd mijn gezicht gewoon gevoelloos..En vannacht NOG KOUDER???? AARGHHHH!!

Hé Daan, je hebt dus toch de stoute schoenen aangetrokken en HEM (J., schat ik zo in?) geconfronteerd? Wat GOED van je!! Ik wilde dat ik een beetje lef van jou had!! Kan me niet voorstellen dat je de signalen verkeerd geïnterpreteerd hebt!! Misschien een goede reden om zo te reageren? Anyways, je hebt helemaal gelijk, het is HIS LOSS!! Degene die jou afwijst is gek!

Ik ben een beetje lost qua RB verhaal..Wat heeft ie nou uiteindelijk gekregen? Veel minder dan de eis, toch? Heeft ie nou 4 jr en 1 jr voorwaardelijk gekregen, zonder TBS? Wat een waardeloze zooi zeg..Je houdt toch je hart vast als zo'n type weer in de maatschappij komt.

Wat een scheve verhouding Dolphine, die gezinnen! Dat kan toch niet? Is er niemand die daar op let/in de gaten houdt etc. dat de verdeling een beetje evenredig is? Idioot gewoon!

En donderdag de test voor die kleine man. Echt heel erg spannend ja. Tuuuurlijk hoop je dat ie um niet verknalt, maar het komt vast goed! Krijg je gelijk iets te horen of moet je dan ook op een uitslag wachten?

Wat een drama zeg, die buurvrouw van je..In elk geval zijn de kinderen bij haar weggehaald, dat kon toch ook niet goed gaan op deze manier. Het lijkt idd niet meer te gaan duren voor ook zij vertrekken moet, ik hoop voor je dat het snel zal zijn!

Ik ga zo de spruitjes maar vast schoonmaken..kbegin trek te krijgen!

Goede avond,

Goh diaan, dat valt wel tegen de uitspraak van de rechtzaak zeg. Het hoe en waarom is mij ook nog niet geheel duidelijk.

Enne dat met die J loopt dus ook helemaal niet zo als gepland of gehoopt. Maar je hebt de goede instelling meid, hij weet niet wat hij mis loopt.

Woehaha scarlet, jij een beetje lef van diaan erbij, dan stap je misschien ook nog eens op hem af.

Hier gaat het ook niet helemaal lekker. Ik ben vanmiddag ziek naar huis gegaan. Bleh..... vanmorgen niks aan de hand, maar op het werk zakte ik helemaal weg en was ik opeens beroerd. Toen 2 molletjes ingenomen, waarna het wel weer ging. Helaas na de lunch weer niet oke, dus ik ben naar huis gegaan en ben mijn bed ingedoken. Heb zo waar een paar uur geslapen, ondanks de schilders die op mijn balkon banjeren.

R moet deze hele week overwerken, is jammer, maar niks aan te doen. Hem net wel ff aan de telefoon gehad, hij is nu wel thuis omdat zijn ex op dinsdagavond werkt, als zij een beetje op tijd thuis is komt hij nog even langs. Da's wel weer erg lief natuurlijk.

Tja de buurvrouw heeft haar kerel weer op straat gezet en de kinderen waren daar getuige van. Het ging met zo'n hels kabaal, het glas vloog over de parkeerplaats, dus verschillende mensen hebben de politie gebeld. daarbij zijn er ook meldingen bij de woningbouw gedaan. En hoe meer meldingen, hoe eerder zij er uit moet waarschijnlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven