Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Goede avond meisjes,

Ik heb 2 toch wel moeilijke dagen achter de rug. Gisterenmiddag heeft zoonlief dus stiekum vuurverk afgestoken met vriendjes. die 2 jochies (broertjes van 4 en 5) hadden een aansteker van hun moeder gekregen en liepen met rotjes te knallen. Zoonlief en zijn vriendje waren daar naruurlijk bij. Toen ik hem kwam halen heb ik hem betrapt en naar binnen gestuurd. Hij mag dit weekend niet meer buiten spelen.

Vanmorgen had hij een oliebollentoernooi van de voetbal, dat was erg leuk. Daarna zijn we even naar de ikea gegaan voor lampen voor de slaapkamer. Vanmiddag weer een fikse aanvaring met zoonlief gehad.

Ik ben het zo zat, die grote mond, niet luisteren en me gewoon uitlachen als ik hem straf geef.

Ik kan wel een potje janken op het moment.

Vond oud en nieuw dit jaar sowieso erg moeilijk alleen door te brengen. en ben ook wel erg emotioneel op dit moment. En dit gedrag van zoonlief helpt ook niet mee

Moedeloos wordt ik er van.

Maar goed genoeg geklaagd, moet mezelf weer bij elkaar rapen en door gaan, hoe moeilijk het soms ook is.

Dit dipje gaat ook wel weer voorbij.

Jammer theetje, dat je moest werken. Maar ja da's altijd zo he, of met kerst of met oud en nieuw. Dat had ik in mijn vorige baan ook.

Diaan, jij dus gelukkig ook leuke dagen gehad. Alleen vandaag al weer vol aan de bak joh? Gelukkig dat het hondje niet zo bang was voor vuurwerk.

En scarlet, bij jou dus ook gezelligheid.

Wij hebben gisterenmiddag in de tuin het laatste vuurwerk van zoonlief afgestoken. Ben blij dat die ellende er op zit. Weer ff een jaartje rust.

Ik ga zo met zoonlief aan de afwas.

fijne avond allemaal.

En diaan, jouw wens om elkaar vaker te treffen dit jaar, daar stem ik helemaal mee in.

Goeiemorgen!

Het is hier zooo mooi wit nu..echt een heel dik pak gevallen gisteren, zo rond 17.00 begon het met sneeuwen en toen we naar bed gingen, rond 00.15, sneeuwde het nog steeds.

dit is gewoon on-hollands! Het zal morgen wel weer lekker zijn om te fietsen, maar da's morgen..

He Dolphine, echt naar dat je even niet zo lekker in je vel zit.

Maar zo begrijpelijk!! Een aansteker aan jochies van 4 en 5, is dat mens helemaal gek!! En het is zooo jammer (met dit soort dingen) dat jouw mannetje alles zo interessant vindt en totaal niet eng, anders bleef hij er wel bij uit de buurt. Misschien zal het beter gaan als je wat meer handvatten krijgt over hoe met hem te dealen, wanneer het onderzoek afgerond is. Maar voor nu is het gewoon kut! En je mag echt wel even janken hoor, van frustratie of wanhoop..Het ís gewoon ook hartstikke moeilijk. En dat je je eenzaam hebt gevoeld de afgelopen dagen en emotioneel..het is eigenlijk niet verwonderlijk. De hebt het afgelopen jaar weer zoveel op je bordje gekregen. Dat moet ook allemaal verwerkt worden en het lijkt wel of juist dit soort dagen en dan met name oud en nieuw, toch voorbestemd zijn om terug te kijken en vooruit proberen te kijken en dan..tsja..

kheb ook wel wat van die momentjes gehad. Met kerst heb ik bijv. het familiegevoel best een beetje gemist. zoals vroeger, toen mijn ouders nog leefden en we met zijn alles thuis kerst vierden en gewoon de voorbereidingen met zijn allen etc. Wanneer ik dan zo'n kerstfilm keek, waarin het weer zo'n perfecte kerst was, kreeg ik wel even een steekje af en toe. Maar ja...da's voorbij en niets aan te doen. Ik wil dat dan ook graag voor zoonlief, dat hij dat gevoel heeft voor later. Maar ja, met zijn 2en is dat toch anders!

Lieverd, heel veel sterkte, het zullen ups en downs blijven met je mannetje nu en wanneer het teveel wordt spuug je maar lekker je gal hoor!

Wel fijn theetje, dat je oud en nieuw hebt kunnen vieren! En nu weer volop aan de bak..zucht..Ik ben hier gisteren al heel braaf aan de gang gegaan en heb alle kerstdingen opgeruimd, lekker woonkamer gesopt en nu met dat aparte licht van al die sneeu ziet het er ook weerl harstikke gezellig uit, hihi. Ik heb alleen nog op mijn zijraam mijn ruiten laten zitten (van dat witte tape), ziet er nog zo vankantiehuisachtig uit en dan met die sneeuw..whoehaha!!

Vandaag weer een dag van wassen en strijken en dan morgen alles weer 'gewoon". Zoonlief weer naar school, wij hebben nieuwjaarsontbijt, maar daar ga ik maar niet heen. Ik moet echt echt echt weer ff aan de shakies...heb me toch weer iets teveel laten gaan.

Fijne dag nog!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen meisjes!

Was er al weer bijtijds uit vanochtend. Die kleine dreutel begon te blaffen s'ochtends dus ik ben er maar uit gegaan en heb ze gelijk even uitgelaten. Meneer had hoge nood, haha. Vandaag laatste dienstje en dan ben ik er twee vrij, heeerlijk!

Ik ga zo maar even de tafel dekken en croissantjes in de oven doen.

Dolphine, wijfie toch, om te beginnen maar even een heeeeeeeel dikke knuffel!!!

Ik wist heel niet dat je met oud en nieuw alleen zat joh!!

Ik weet nog van vroeger toen ik alleen was dat je je zo leeg kunt voelen dan. Zucht meissie jullie waren hier van harte welkom geweest hoor!!

En die moeder van die twee jochies is hartstikke gestoord!!

Je knulletje dwars, tsja logisch toch dat je het af en toe niet meer weet. Dat is hier van hetzelfde de laatste weken maar dat vertel ik nog wel. En natuurlijk gaat deze dip weer voorbij , maar dat neemt niet weg dat het af entoe gewoon verdomd moeilijk is!! En klagen mag hè! lekker je ei kwijt is heel heel niet erg hoor! Het is niet altijd maar rozegeur en maneschijn!

Nogmaals dikke knuf!!

Weet je meiden het wordt gewoon hoog tijd dat we heel gauw weer wat gaan afspreken!!! Ik geef alvast de voorzet; ik kan op zich alle even weekenden! Gewoon even lekker eruit en ook dit keer stel ik voor om dat zonder de kids te doen gewoon zodat je vrijuit kan praten en kletsen en het zo laat kan maken als je zelf wilt!

Scarlet, bij jou nu dus een hoop sneeuw? Hier valt af en toe een vlokje maar er blijft niets liggen helaas, aan de andere kant vind ik dat niet zo heel erg want ik hoop toch echt de ijzers te kunnen onderbinden binnenkort!!!

Nou meiden ik ga de croissants maar rollen nu en de oven aan zetten, moet strakjes al weer de deur uit.

Fijne dag allemaal!
ha meisjes,

Wij hebben vandaag de hele dag op het ijs gestaan. Ik was vanmorgen rond 11 uur bij mijn broer en schoonzus. Daar eerst gebrunched en daarna wezen schaatsen met de kids. Er is bij hun dicht bij huis een water wat echt al goed dicht gevroren was. Tussendoor even opgewarmt en wat gedronken en eind van de middag weer wezen schaatsen. Daar ook gegeten met zoonlief en rond half 8 thuis, al waar het mannetje meteen zijn bed in kon.

Was dus een leuke dag vandaag, die ik begonnen ben met ontbijt op bed van zoonlief..... die dus dondersgoed doorheeft dat hij echt veel te ver gegaan is gisteren.

Heb gisterenavond ook nog een hele tijd aan de telefoon gehangen met die jongen waar ik laatst over geschreven heb. Hij was van de week een keer op de koffie bij me en ik ben hem 2e kerstdag in de kroeg tegengekomen. Ken hem van vroeger. Was fijn om met hem te praten. We bellen elke avond wel even. Hij heeft dat ook een beetje nodig af en toe, want hij ligt in scheiding en heeft ook 2 kids.

Ik was met oud en nieuw natuurlijk niet echt alleen theetje, ik was bij mijn ouders, maar ja, het is toch anders.

En ach het is idd een erg moeilijk jaar geweest, veel gebeurt. Ook voor zoonlief natuurlijk.

Ik hoop echt dat ik hem weer wat beter in het gareel krijg nu de school weer gaat beginnen. En daarnaast hoop ik dt hij medcijnen oid gaat krijgen, want als het nu al zo gaat, wat moet ik dan over een paar jaar met hem?

Hmm scarlet sneeuw? Hier helemaal niks.... maar voor het schaatsen is dat natuurlijk wel beter.

Nou dames, ik ga even love actualy kijken op tv.

Fijne avond.

Hellow!

Lekker vroeg thuis voor de maandag..Kheb nl mijn vrijdag en maandag omgeruild, ivm bezettingsproblemen. Het is natuurlijk wel superlekker om op vrijdag al om 14.30 vrij te zijn, maar om nou iemand die normaal op vrijdag vrij is haar vrije dag daarvoor te laten inleveren..ging me toch wat te ver. En op maandag op tijd vrij is ook wel lekker, moet zo toch ook boodschappen doen.

Heb wel gevraagd om een proefperiode, voor het geval me het echt niet gaat bevallen..haha. Dit houdt trouwens hoogstwaarschijnlijk wel in dat ik mijn "private time" op donderdagmiddag met R. kwijt ben, omdat ik dan niet meer tot 17.00 uur hoef. Ach, het haalt toch niets uit en de laatste tijd kwam daar ook niets meer van..

Het was wel weer heel gezellig op het werk, iedereen weer terug, maar helaas nog steeds niet veel te doen, da's niet fijn.

En Dolphine, genoten van Love Actually? Heerlijke film he! Ik ken um zo onderhand uit mijn hoofd, maar blijf het superleuk vinden, net als Bridget Jones...

Hier nog steeds heel veel sneeuw, op sommige stukken echt onmogelijk om te fietsen, das wel minder. Fietspaden worden toch echt vaak vergeten met strooien en schuiven hoor, stelletje sukkels.

Jij hebt dus al lekker op de schaatsen gestaan? Super! Hier is het ijs nog helemaal niet zo ver, maar ja, dat komt natuurlijk door al die sneeuw..wel jammer hoor, voor het ijs dan.

Jij hebt dus nu leuke contacten met die gozer van 2e kerstdag? Wel fijn als je beide je ding aan elkaar kwijt kunt.

Jij nu lekker vrij toch Theetje en morgen ook? Geniet er van he!

Had jou knul zin om naar school te gaan vanmorgen? Die van mij dus echt niet he! Had wel lekker het 1e uur vrij, maar ja, moest er toch aan geloven..

Ik ga boodschappen doen! Bleh, geen zin in, maar moet gebeuren..

hallo, hallo,

Dit mannetje hier had ook weer erg veel zin om naar school te gaan. En nu ligt hij weer lekker op bed. Toch lekker die regelmaat. Ik geloof dat zoonlief en ik daar beide wel bij varen.

Straks komt R nog even een bakkie doen. Die ene jongen dus.

Verder lekker gewerkt vandaag. Loopt weer aardig vol bij me, maar dat is geen probleem, wel lekker eigenlijk.

Theetje geniet van je vrije dagen.

En scarlet, idd balen he die sneeuw. Ze houden de fietspaden idd niet goed schoon. De binnen wegen ook niet trouwens.

Hier viel vandaag wel een enkel vlokje, maar stelde niks voor.

Meiden, fijne avond.
Heee meiden! Zoonlief idd vandaag weer naar school en met frisse tegenzin hoewel hij het wel leuk had vandaag, zei hij. Ik heb vandaag nadat m'n knul de deur uit was nog even lekker uitgeslapen en daarna de kerstboel opgeruimd. vanavond zijn we wezen schaatsen, maar het ijs was heel slecht, door die sneeuw, hoewel er hier weinig is gevallen, is het erg broos. Dus blijf je met je schaatsen gauw " hangen" . En X en ik hadden geen zin in verrekte enkels of erger dus na een half uurtje hielden we het voor gezien. Zoonlief baalde daar wel van en wij ook trouwens. Zodirect duikik in bed met een goeie film. X zit beneden naar één of andere actiefilm te kijken waar ik geen zin in heb. Morgen nog een dagje vrij en ik heb lekker niets gepland dus gewoon een beetje aanrommelen en verder niets.Vrijdag begint mijn weekend dan al dus heb een makkelijk weekje, heeeerlijk. Ik ga met m'n zusje lekker een dagje sauna doen. En zo vliegen die eerste weekjes van het nieuwe jaar al weer om.

Dolpnine, die regelmaat is idd toch het beste dat merk je aan alles, hoewel ze tegen de vakanties aan ook wel weer moe zijn dat ze daar aan toe zijn. maar vaak is twee weken dan al te veel hè. Die R is diegene die in scheiding ligt toch? Hmm, biedt dat uiteindelijk nog potentie of... (nu nog niet natuurlijk zolang die in scheiding ligt en zo).

Scar, lief van je dat je hebt geruild tbv van je collega. Hoewel ik de vrijdag vroeg vrij zo voor het weekend lekkerder zou vinden dan de maandag, want dan moet je nog de hele week...

Bij jullie zoveel sneeuw joh, hier ligt nagenoeg niks het enige wat de sneeuw doet nu is het ijs verzieken, helaas.

Nou meiden ik ga die film kijken, X had 'm al gezien (is op dvd) en zei dat ie erg spannend is, dus ben benieuwd. Fijne aaf en voor morgen; werk ze!
Hay lieve meiden op een wederom laat tijdstip..(heb een poosje met mn neef aan de lijn gezeten die ik al een tijd niet gesproken had...en die woont niet id buurt helaas..)

Heh,potverdorie Dolph,als ik had geweten dat je met oud/nieuw zo klote had gezeten,had ik je sávonds nog even gebeld...shit!

Klote jaar voor je geweest mop...en dan je hummel ook nog zo dwars als een scheet...pffff

Probeer je ff deze week te bellen mop...sorry dat ik het niet sneller opgepikt heb...mijn hoofd dwaald ook een beetje om.

Laten we hopen dat het nieuwe jaar nieuwe kansen geeft,das altijd mijn instelling en als ik je goed ken de jouwe ook!!!

Geloof er heilig in dat het met je hummel wel goed komt hoor!!

En wat die guy betreft..laat gewoon op je afkomen.verwacht niets...time will tell!!...al is het een leuke vriendschap wat je er aan over houd....

Scar,jij een proef periode met werk quasie tijd en indeling...jammer dat je R dan minder ziet maar ach meis...ik zeg nu ..als het zo moet zijn komt het op je pad hoor!!!

Ga wel errug duimen voor je schat!!

Hier vandaag zowaar een paar behoorlijke vlokken sneeuw gevallen...schrok ervan...hahhaa!

Wel een leuk plaatje weer zo'n winterwonderland///maar aan de cm van het oosten gaan we nie tippen!!

Jouw hummel ook weer naar school net als Theetje..vast met tegenzin en ook weer leuk...tjah...zo gaat dat..Oja...heb ook love actualy gekeken...heerlijke film...wou dat ik medespeler was...hahaha...all had ik een sms van J gekregen met de oudejaarswisseling en zag ik hem zaterdag toen ik bij mn werk arriveerde(hij woont er pal naast)...

Hij had ook gebeld...nou moe!..maar ik hoorde alleen herrie..(hij was aan de feest in panama een '70/'80 party in A'dam...)hij vertelde dat hij ook zn ouders had gebeld..(en mio tooo???wauw!)

ennie wee...vind hem echt leukie leuk...maar we wachten af wat het nieuwe jaar dat evt gaat brengen!!(ik zal een keertje mazzel hebben...whoehhahaa!)

Theetje jij nog lekker 1 dagje vrij!!!!!!

Heerlijk meis,en hummel ook redelijk de 1e dag doorgekomen op school!

As vrijdag ben ik ook vrij...heb vrijgenomen...din heeft dan vervolg rechtbank van die hufter ex...advo is op vakantie dus wil ik haar steunen...

Pas om half 4 die rechtzitting...dus zal wel niet inhoudelijk zijn...pffff ....wordt vervolgd...

Oja..ik ga deze week jullie even prive mailen ivm kansen die geboden zijn op werkgebied...niet even hiero...

Ook weer lekker spannend...gelukkig niet zoveel spanning in mn leven dus nemen we dit erbij...pfffffffffffffffffffffffff

Kuzzzzzz,Daan
hallo meisjes, hier een vreemdeling zeker die verdwaalt is zeker hahaha. ik kom jullie een heeeeeel gelukkig, gezond, liefdevol 2010 toewensen. ik hoop dat het goed gaat met jullie allemaal. net even de laatste pagina zitten lezen vol kerst en oud en nieuwbeslommeringen. nu weer allemaal ook het gewone leven begonnen he denk ik zo. hier wel in elk geval. en valt niet mee hahaha. dikke kus van mij, geluksvogel
ha meisjes,

Wat zijn jullie toch lief allemaal.... Ik dacht mezelf wel weer aardig bij elkaar geraapt te hebben, maar dan lees ik de post van diaan en dan schiet ik gewoon weer vol.

Nou ja...... maar goed, het komt goed hoor, echt waar. En je hebt gelijk diaan, een nieuw jaar, nieuwe kansen.

Theetje, ik denk dat je wel een gelijk hebt. Er is in ieder geval een enorme klik tussen R en mij. En dat is me heel veel waard en wat de toekomst brengen zal? we zullen zien. Hij is wel al gescheiden, maar zij woont nu nog bij hem. Het is pas sinds kort bekend dat hij in hun koophuis kan blijven, dus zij is nu op zoek naar iets anders. Aangezien ze urgentie heeft hoeft dat niet al te lang te duren.

En verder zijn er natuurlijk 3 kinderen in het spel (1 van mij en 2 van hem) die het afgelopen jaar al veel voor hun kiezen hebben gekregen. Dus tijd nemen en rustig aan doen. We zijn eerst eens aan het aftasten wat we nu eigenlijk precies van elkaar vinden en dan zien we wel weer verder.

Luckybird, voor jou natuurlijk ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Ik hoop je wel weer wat vaker te zien hier, we missen je!

Zoonlief had vandaag weer wat anders bedacht. Hij bleef gewoon in zijn bed liggen, ook toen ik onder de douche stond. hahah goh, da's eens heel wat anders, om je kind te moeten wekken 's morgens. Al was hij natuurlijk gewoon wakker maar deed hij net of hij nog sliep.

We zijn in ieder geval de dag relaxed begonnen, da's wel heel fijn.

Gisteren ook wel een redelijke dag met hem gehad, dus het komt goed! Volgende week donderdag heb ik weer een gesprek op school.

Straks lekker bij mijn moeder eten, en zoonlief ophalen daar.

Vanavond zou R me ook nog bellen.

Tja wat moet ik vertellen over hem. Ik ken hem wel van vroeger, hij kwam ook altijd bij ajax. En ik heb bij hem op de mavo gezeten, al zat hij een paar klassen lager, hij is namelijk 3,5 jaar jonger. Jong aan kinderen begonnen, 22 was hij.

Nu dan weer contact, wat wel steeds intensiever wordt.

We kunnen goed praten met elkaar en ik vind hem leuk. Hij mij ook... hahaha dat is in ieder geval een begin.

Maar nogmaals, we zullen zien wat de tijd ons brengt.

En nu onze meeting. Ik ben er aan toe meiden om jullie allemaal weer eens te zien. En ik sluit me aan bij theetje, voor die weekenden. Maar er valt voor mij wel wat te regelen, dus ik pas me aan.

Jullie roepen maar, ik ben er bij!

Fijne avond en eet smakelijk alvast.
Ola meiden! Ik heb even uurtje voor mezelf en straks de avond nog, m'n knulletje is aan het sporten en X is naar de BW.

Net even de hondjes uitgelaten, brrrrrr wat is het koud buiten.

Morgen weer werken, twee dienstjes maar deze week! Ik blijf het fijn vinden haha.

Vwb de meeting leg ik het balletje als je het niet erg vindt even bij jou neer Scarlet. Omdat het voor jou altijd zo lastig is ivm vervoer en je knul zit ik er aan te denken om deze keer jou kant op te komen. Ik denk dat de meiden daar wel mee instemmen??

Om de kosten te besparen zat ik er ook aan te denken om dan misschien gewoon te gaan gourmetten of fonduen. En de boodschappen te verdelen. Degenen met een smallere beurs en die extra kosten hebben gehad en zo, worden dan ook meer ontzien. Maar daar moet jij wel zin an hebben Scar, die stank in huis... en ons!!! Hahaha! Denk er maar even over na. Andere ideeen ook welkom natuurlijk!!

Hier momenteel veel onduidelijk vwb het nieuwe huis, blijken procedures te zijn aangespannen door enkele omwonenden. Nu willen ze een wijziging in de aannemingsovereenkomst dus daar hebben wij nu een jurist naar laten kijken, bla bla bla. Om een lang verhaal kort te maken het is allemaal erg ingewikkeld en er is dus nog niks zeker. Bah!

Dolphine, wijfie gewoon even een dikke knuffel van deze kant!!

En wat R aangaat denk ik dat jullie het op deze manier goed aanpakken!

Whoehahahha, Daan! Muts had je heel nog nie verteld dat hij jou gebeld had!!!! Je stelt 'm wel aan me voor terwijl ik 'm niet eens heb gezien maar dat vergeet je te melden!

Nou lieverds ik ga even aan de warme chocola, mag best met dit weer.

WAT IS HET KOUD HE???!!!

Mijn vingers vielen er vanmorgen bijna af (en heb nog wel 2 paar handschoenen over mekander an!) en op het werk doet de verwarming het niet goed (deja vu) zucht....gewoon niet aangenaam dus! Gelukkig heeft baas al verzocht om heaters oid, hopelijk wordt óf het probleem snel opgelost óf komen er kacheltjes op korte termijn. BRRRRRR

Eerst even over een evt. meeting..Kzou het hartstikke leuk vinden als jullie deez kant op komen! Maar...ik zou het zelf dan graag eind januari of in feb. willen, want ik heb net mezelf op een budgettair en letterlijk dieet gezet, whoehaha. Zoveel dingen moeten betalen afgelopen maand, moet nu echt even heel erg kalm an doen voor het weer payday is, anders raak ik het overzicht kwijt. En bedoel ik écht kalm an, heb precies uitgekiend qua geld om te eten, omdat ik een paar dingen gewoon echt betalen moest. Het lijkt me ook fijner als het weer wat anders is, het is hier echt een zootje hoor, met al die vastgevroren sneeuw. Het lijkt me dan ook wel leuk om ergens een hapje te gaan eten, omdat dat zo gezellig is en omdat ik dat veeeeels te weinig doe en dan heb ik het etengedoe niet thuis, dat vind ik wel fijn, haha. Maar wel leuk als jullie dan eerst hier komen en dan gezellig rondhangen, wat drinken etc. en bijbeppen natuurlijk en dan misschien daarna de stad in om wat te eten en evt. nog te kijken of er nog wat loos is?

Ik denk sowieso dat zoonlief gillend naar zijn kamer vlucht, haha en om hem daar dan de hele middag en avond "op te sluiten" (hihi, niet letterlijk natulijk!) is ook wel een beetje sneu. (heb maar een klein huisje he..) Maar het lijkt me wel hartstikke gezellig! Alleen niet gelijk nu.

Jee Theetje, wat een gezeik met je nieuwe huis?

Kan dit nou ook nog betekenen dat het misschien helemaal niet door gaat? Getverdemme meid, dat hoop ik toch echt niet voor jullie. Weet je al wanneer er uitsluitsel over komt of gaat dit ook weer een tijd duren? Onzekerheid is echt het gruwelijkste wat er bestaat!

Tja, ik moet ook nog even afwachten hoe die vrijdag me gaat bevallen, ik vond het ook wel lekker om dan op tijd vrij te zijn.

Gek eigenlijk dat er hier zoveel sneeuw ligt en bij jullie bijna niets! Maar het ijs is hier echt nog helemaal knudde, de gracht is nog niet eens dicht. Da's wel heel jammer.

Hey Lucky, jij ook de allerallerbeste wensen voor het nieuwe jaar he, voor jou en je knul! Kom je hier weer es wat vaker??

Klinkt goed Dolphine, het contact met R. Spannend, dat aftasten etc. Je hebt gelijk, jullie hebben tenslotte alle tijd, is ook helemaal niet nodig om te haasten. Het begin is er in elk gval!

Ik ben benieuwd Daan, naar je werk kansen! Niet te lang wachten met mailen he! En J. heeft je gebeld??? Is het dezelfde J. die ik denk dat het is? Maar ik dacht dat je het zo;n fouterd vond? Of ben ik nou in de bonen?

Misschien is het geluk eindelijk eens aan jou kant en wordt dit helemaal jouw jaar! Dat zou toch ook wel es fijn zijn, voor de verandering!

Gisteren dan eindelijk 3 zoenen van R. gehad, whoeaha.

Gelukkig nieuwjaar wensen he..Hij begon,hij spreidde zijn armen een beetje uit als in een omhelzing en ik legde 1 hand op zijn schouder en 1 op zijn borst..zucht..en dan dat stoppelbaardje..AARGHHHH!!!

Ik kan me zooooo levendig voorstellen hoe een zoenpartij met hem zou zijn!! (mits het een beetje een goede kusser is natuurlijk, wat errrrg belangrijk is). Godzijdank is ie volgende maand jarig en mag ik weer...whoehaha.

Ik zit moed te verzamelen om boodschappen te gaan doen.

IK WIL NIET WEER DE KOU IN!!!

helaas...het moet...

Woehaha scarlet, wat schrijf je dat toch weer levendig, die nieuwsjaarszoenen met R bedoel ik. haha zie het helemaal voor me hier.

En eind januari, begin februari vind ik prima hoor. Klinkt allemaal leuk. Ik zat me ook al een beetje af te vragen waar je je knul dan moest laten als wij echt de hele avond bij jou zouden zitten. hihi het arme kind, opgelsoten op zijn kamertje.

Ja diaan, verklaar je nader? Ik weet geloof ik ook niet wie J is en hoe dat in elkaar steekt. Ben nieuwschierig hoor.

Oh theetje, wat balen zeg die onzekerheid wat betreft je nieuwe woning. Ik hoop voor jullie dat er snel duidelijkheid komt.

Ik heb vandaag met mijn vader de lamp opgehangen die ik voor mijn verjaardag had gekregen. Super mooi hangt ie. Ben er zo blij mee.

Hier was de voetbaltraining van zoonlief afgelast. (helemaal niet erg met die kou). Zoonlief had dus gezellig de hele middag een vriendje te spelen. Alleen was dat jochie net iets te laat met naar de wc gaan (ze waren buiten aan het spelen), dus die stond hier opeens in de gang te plassen. grrrr hem wat kleren van zoonlief gegeven. Hij huilen en bang dat zijn moeder erg boos zou zijn.

Maar dat viel allemaal reuze mee gelukkig.

Krijg net een smsje van R dat hij koffie komt drinken.(alweer ja), haha gezellig gezellig.

Verder weinig te melden hier. lekker vrij geweest vandaag en mijn vrije dag gebruikt om het hoognodige in huis te doen.

Dus meiden, fijne avond, tot later.
hay lieverds!

hier weer op het late avonduurtje..tis niet anders ..late dienst mo uitlaten die weer eens niet poepen wou omdat meneer te druk was met sneeuw spelen!!!als een hertje springt ie erin en is zo blij dan dat ie gewoon vergeet een bolussie te doen...pfff

toen ff douchen en nu in jama hiero.

Dolph ,mop was niet de bedoeling je zo verdrietig te maken,baalde er echt van,ik ga je proberen morgen aaf(donderdag) te bellen!

Jouw mooie lampie hangt ook nog toppie!!!!

Gelukkig hoefde je niet te werken en door die sneeuw hectiek naar huis te rijden...pfff wat een vlokken allemaal zeg!!!echt een soort van sneeuwstorm hiero!

Andere meiden hopelijk ook save thuis gekomen??

vanaaf weeeeeeeeeeeeeeer koffie visitie jij bofkontje!!!

Nou die van mij zal nog wel even op zich laten wachten al is het niet die schrijver J hoor!!!!

Hij is all 3 jaar een klant van mij en is sinds een maandje of 3 a4 weer vrijgezelli en woont pal tegenover mn werk.

Hele fijne vent..net een jaartje jonger dan ik geloof ik mij te herinneren geen kids,maar echt een decent guy!

Hebben af en toe al sms contact en ondanks hij zn haar wil laten groeien komt ie wel errug vaak op mn stoel zitten..whoehahaha...6 weken redt ie niet eens...

Heeft mij tussen de regels door laten merken dat hij even rust wil om even het 1 en ander van zn laatste relatie te verwerken en heeft ook nog een zware studie binnen 1 jr gedaan...oke..we wachten wel...maar laat af en toe merken dat Sjakie wel (voorzichtig) haar aanwezigheid even laat merken...

Heb laatst zelfs gedroomd dat ik hem aan Theetje ging voorstellen!!!!!!!!!!!!nou ja...zo erg ben ik er nou ook niet weer mee bezig ivm ook oa met mn werkperikelen..

We wachten af...heb de tijd ..wacht al bijna 42 jaar dus dit kan er ook nog wel bij...hihi

Scar jij ook spannende momento's gehad met R!!!!!

Zeg de volgende keer als je hem kust met zn verjaardag gewoon:hmmm...ben jij niet toevallig 1x minstens pm jarig!???

Whoehahahahaha!!!

Oja...even over een meeting,snap je helemaal Scar alle begrip mop!

Ik zou het wel ruim van te voren willen weten daar ik uiteraard in 10fout de vrije dag aanvraag moet doen zonder een hartmassage apparaat te moeten bestellen voor mn baas...pffff

Bij Gods gratie kreeg ik vrij voor as vrijdag ivm de rechtzaak van mn vriendin..

Als het uiteindelijk maart wordt vind ik het ook ok.

Thee,je moet het me maar ff allemaal uitleggen over phone ofzo betreft je huisje...lekker gezeik dus weer...pfff

Ben je de poort nog uitgekomen met je werk??of zat ie weer vast met het koude vriesweer??whoehahahah!

Oja meiden...heb gisteraaf in een real Hummer gereden van een vriend vanmij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Alsof ik een cockpit van een jumbo jet zat!!!

Al; die knoppies en alsof ik in een mega bus zat!!

Ook nog een automaat(had ik ook nog nooit in gereden!!)

Wel een mooie eerste ervaring met een automaatje!

En oja...hebben certificaat van Mo zn boomstam gehad!

Zn eerste naam(hebben het maar zn doopnaam genoemd is:Kemi!!

Alleen zn geboorte datum klopt niet,Mo is op 12 mei geboren en op certi staat de 15e...

Ff na gaan vragen nog bijde fokker..certi komt uit Engeland,beide ouders zijn Welsh Doggies.

Jonnie alles ok daaro ??

Lucky leuk dat je weer even voorbij kwam waaien,hoop dat het weer eens windstil wordt....

Nou meiden ga gauw mn mandje in...morgen heeeerlijk samen met de baas werken....
Je hebt me niet verdrietig gemaakt hoor diaan. Het is eerder dat ik dan vol schiet omdat ik het zo lief van je vond. Ben een beetje labiel op het moment.

Hier trouwens helemaal geen sneeuw. Maar zag idd de beelden van rond amsterdam. Chaos.

Mijn visite is net weg. was erg gezellig weer. Tja het is gewoon een schatje...... Misschien komt hij dit weekend weer even een bakkie doen. Hij heeft dan de kids niet, ikke wel, en pleegzoon. Maar gezellig dat hij langs wil komen.

Het afscheid nemen wordt wel steeds moeilijker trouwens...

Gelukkig woont hij niet zo ver weg deze keer, hahah 1 dorp hiervandaan, nog geen 5 kilometer.

Ik ga mijn mandje ook opzoeken. Morgen roept die arbeit weer.

Haaaaaaiiii!

Tsss, die winter geeft het echt niet op he!!

Jeetje zeg, het blijft maar vriezen!!

Jij had dus weer een errrrrg gezellige avond Dolphine!

Het klinkt zo leuk en goed, volgens mij gaat dit wel goed komen! Zo leuk he, als die klik er van beide kanten is.

En je lamp hangt, gaaf!

Wow Daan, jij ook al een nachtbrakertje!

Mennn, toen ik op tv die sneeuw bij jou zag was ik gewoon ff jaloers!! Geweldig om te zien, zulk weer! Maar inderdaad wel erg kut om doorheen te moeten. In een Hummer gereden?? Wat heb jij voor vrienden joh??? WARM HOUDEN ZOIETS!! whoehaha!

Don't worry hoor, als we een datum gaan prikken zul je het ruim op tijd weten! Dit wordt echt geen kwestie van uitstel is afstel, veels te leuk en gezellig! Maar met deze weersperikelen is het sowieso niet handig.

Oh ja, díe J!! Ik dacht, he??? hoe kan dat nou??? Spannend ook hoor, ook al zulke leuke contactjes!

Vandaag was weer hilarisch op kantoor, erg gelachen met R., samen met andere collega's, hij was erg melig. Wij hebben een cadeautje van de baas gekregen, een pen waarin een laserlichtje zit en tevens een USB stick en daar zat R. mee te spelen. Richtte op mij en zei dat hij zo niet meer hoefde te mailen, kon ook op deze manier de aandacht trekken. (ach man..je hoeft er alleen maar te zijn en je hebt mijn totale aandacht, 100procentjes!) Nou ja, het was gezellig dus.

Zoonlief is trainen, brrr, nog weer lekker de kou door, bah.

Gelukkig is het bijna weekend, schijnt ook weer erg koud te worden qua gevoel, dus zo min mogelijk de deur uit dan (eh..niet gewoon, haha).

Nou meisjes...hou het warm!

Hoi meisjes, beter laat dan nooit zal ik maar zeggen:)

Allemaal een liefdevol gezond 2010!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hier was het oud en nieuw erg leuk, bij schoonzus en zwager gevierd. De kleine zat om 03:30 lekker op de ds te spelen en wilde niet naar huis ha ha. Ze heeft in de middag een half uurtje geslapen, dat heeft haar wel goed gedaan hi hi.

Pffffffffffffffffffff, morgen word ik al weer 40 jaar, wat een mijlpaal zeg ha ha.

Over de meeting, ik wil wel in het midden van het land afspreken maar niet bij Scarlet, (je weet dat het niet persoonlijk bedoeld is hé!) Utrecht is voor mij 2.30 uur reizen, dat vind ik genoeg. In de avond afspreken is ook geen optie voor mij, want dan kom ik niet meer thuis.

Misschien dat jullie van de zomer of zo eens in Utrecht willen afspreken, dan wil ik er wel bij zijn.

Meisjes, werk ze morgen en anders een heel goed weekeinde.
Hello, hello,

Het was idd erg gezellig scarlet. hahaha. tja een beetje foute jongen is het wel weer, maar ja volgens mij val ik daar nu eenmaal op. Hij belt strkajes weer eventjes, want hij moet vanavond thuis zijn bij zijn kindjes.

Vanmorgen teamvergadering gehad. Was weer een hoop gezemel. Sommige zijn al vanaf oktober met een discussie bezig over bereikbaarheidsdiensten die wij moeten gaan draaien. (1 a 2 weken per jaar. 10 uur per week om alleen telefonisch bereikbaar te zijn). Dit houd een contractwijziging in, die ik overigens al getekend heb en met mij nog 3 collega's. De rest maakt er een probleem van. Op zich niet erg, maar ze beginnen elke keer tijdens de teamvergadering de discussie terwijl ze die met de clustermanager moeten voeren. Toen ik dit dus zei, omdat ik geen zin had om weer in deze zinloze discussie te zitten (wij als team kunnen er namelijk helemaal niks in veranderen) werden er een paar gewoon boos en was er opeens een slechte sfeer volgens hen.

Gelukkig was mijn teamleidster het met me eens dat ze de discussie moeten voeren daar waar hij hoort.

Tjonge jonge, wat een gezeik zeg. Ik wordt er niet goed van en had er vanmorgen gewoon hoofdpijn van.

Ik was blij dat ik er even tussen uit kon om de overblijf te doen bij zoonlief op school. Liever 23 schreeuwende kinderen dan een paar van die zeikwijfen.

Zo dat moest ik even kwijt, sorry hoor.

hallo meiden..

nou moe,na mn post van eergisteraaf doodziek geworden.

heb de hele nacht van half 2 tot in de ochtenduren over moeten geven en diaree gehad...na 18x over mnnek gegaan te zijn ben ik de tel kwijt geraakt en van onder was het niet veel beter,

ben nog nooit zo beroerd geweest zeg,ben al helemaal geen spuuger...pfff.

mn pa ma en mn broer en gezin hadden het ook al gehad,virus ben ik bang,

na een dag en een nacht doorgehaald te hebben en wat diaree remmers gister overdag veel geslapen..was helemaal gesloopt.

(had me uiteraard ziek gemeld,het kon niet anders)

nu gaat het best wel weer goed,alleen heel veel spierpijn inmn borstkas en rug van het spugen denk ik.

ga vanmiddag naar de RB met din...om half 4 is de zitting.

misschien spreek ik jullie vanaaf hier nog!
Hheeee meisjes! Ik ben vrij!!!! lekker hoor en om het weekend ontspannen te beginnen, ga ik strakjes lekker naar de sauna met m'n zusje!Heerlijk de hele middag en avond poedelen, badderen en kletsen. Er is een goed restaurant daar dus we eten daar ook tussendoor een hapje.

Getsie Diaan, zo ziek in ene! Heb je niet iets verkeerds gegeten dan? Rustig an hoor en veel beterschapjes. Succes vanmiddag hè bij de RB en geef je din een knuffel!

Scarlet, hahaha, het blijft toch lekker kriebelen hè die R. het blijft toch leuk hoor om te lezen!!

Ja daar zat ik later ook aan te denken, we kunnen jouw knul moeilijk opsluiten in z'n kamer, hihihi. Nee met dit weer die kant op is niks nee en eind feb of zo is prima hoor!

Kan jij ondertussen vast leuke ideetjes op doen om ons op sleeptouw te nemen naar dat ene geweldige restaurant of iets dergelijks!, Hahaha!

Overigens zijn mijn vrije weekennden verschoven dat zijn nu dus de oneven weekenden geworden. Dat komt omdat als je het jaar doortelt 2009 53 weken heeft. ZUCHT. Dus mocht het een even weekend worden dan moet ik minimaal 8 weken van te voren een datum hebben omdat ik dat moet aanvragen.

Fijn hè zo'n planning.

Dolphine, dat is dus idd gezeik en terecht dat je daar iets van zegt. Stelletje mutsen! Dan moeten ze een vergadering aanvragen bij die clustermanager.

Afscheid nemen wordt moeilijker van jouw R.?? Hmmmm ik bespeur toch wel enige vlinders, hahaha! I En bij hem ook inderdaad, als hij meedeelt dat hij koffie komt drinken en niet meer vraagt of het kan.... Hahahahaha! nee hoor zit je gewoon beetje te plagen. Zoals ik eerder al zei, dat jullie het lekker rustig an doen is alleen maar goed!

Jonnie VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! Ze zeggen dat je leven nu dan pas begint hè! Maar er een mooie dag van! Ha misschien kunnen we in de zomer wel jouw kant opgaan, lekker op het strand! Met een BBQ of zo. Je ziet plannen genoeg hoor!

Nou meiden ik ga ff verder hier, dikke kussssssssssss
HOOOOIIII!!

Dit is ook een manier om de middag tot 17.00 uur door te komen he!! hahaha

Allereerst JONNIE!!!! Hartelijk gefeliciteerd meid! Jij hoort dus ook tot de club van 40 nu, whoehaha! Ga je het nog vieren? (je cadeautjes van G. heb je al binnen, toch?

OK Theetje, de oneven weekenden dus!! haha, geen probleem toch? denk ik?

Jij hangt nu lekker in de warme sauna, lekker tutten met je zusje, heeeerlijk! (al ben ik niet zo'n sauna fan, wel lekker warrum nu!)

He Daan, ik heb idd ook gehoord over dat virus, getverdemme meid, toch weer een teken dat je weerstand nihil is he meid..

Vreselijk he, dat spugen...ik ben d'r ook niet van hoor! Tsja, wie wel he...hahahaha.

Hopelijk is het nu wel echt voorbij!

Haha Dolphine, ik kan me jou ook helemaal niet voorstellen met zo'n net en degelijk ventje aan je zij! Maar dit zit vlgs mij echt wel helemaal OK hoor!

Wat een gezanik zeg, tijdens die vergadering! Je hebt wel wat anders te doen dan naar dit soort tijdrovende onzinnige dingen te luisteren. Goed dat je iets van gezegd hebt en laat ze lekker kletsen zeg!

Kzat ondertussen te mailen met C. én met R., die nu spreekuur heeft maar problemen had een pjoeterprogramma. Alsof ik daar verstand van heb! Om me heen gaan steeds meer mensen weg, da's niet leuk. En R. is er wel de hele middag, maar ja, spreekuur tot 16.45, dus die zal ik wel niet meer zien.

Damn. haha.

Als je buienradar mag geloven gaat het morgen behoooooorlijk sneeuwen. Echt straks boodschappen doen straks en het hele weekend de deur niet uit! ZAAAALIG!! Let it snow, let it snow, let it snow....
Hallo meisjes,

Jonnie, van harte gefeliciteerd meid.Heb je nog een feestje vandaag?

Diaan, jij heel vel beterschap. Gatver wat een naar virus en wat zal jij je vervelend en leeg voelen met al dat gespuug. Doe rustig aan meisje.

Theetje, jij bent je zelf heerlijk aan het laten verwennen. Zalig meid. Geniet er van. En wij passen ons wel aan aan jouw werkweekenden hoor. Gaat helemaal goed komen.

Woehaha, scarlet, zo kom je de dag idd wel door.

Hier ook een drukke dag gehad. Vanmorgen had ik een afspraak, daarna niveau lezen. Zoonlief ging bij een vriendje eten en toen ben ik even naar mijn moeder gegaan. Badkamer gesopt, gedweild enz. Daarna de boodschappen gedaan.

Vanmiddag wezen schaatsen. Was erg leuk, al zijn vriendjes waren er en hun moeders, dus voor mij was het ook gezellig. Warme chocomel en koffie erbij. haha net echt.

Leuke middag dus. haha

En nu is pleegzoon er. Wordt dus gezellig het weekend. Al heeft het kind wel hoofdpijn. En moet hij leren, hij heeft maandag een spreekbeurt.

Met moeders gaat het trouwens niet zo geweldig. Ze is weer met de prednison begonnen, want het ging niet goed met de pijn en stijfheid deze week.

Nou dames, ik ga me met de jongens bemoeien. Al vermaken die zich prima samen.
Zooo kijk net even op buienradar, het ziet naar uit dat er flink wat sneeuw gaat vallen!!!!

OLA Meiden!

Het was gisteren echt heeerlijk in de sauna!! hebben er echt van genoten! Vanochtend bijtijds eruit gegaan. heb in de vrieskou het konijnendeel van het hok verschoond, brrr was erg koud! maar goed de nijnen zitten er weer netjes bij.

Nu bezig met engelse les aan vriendinnetje van zoonlief. Zij is nu bezig et wat opdrachten dus heb ik ff tijd voor forum. Zoonlief zit ook aan huiswerk op z'n kamer, al mopperend, dat wel, haha.

Ik moet straks nog ff boodschappen doen en dan ga ik er behalve voor de honden ook niet uit hoor. Ik had wel graag willen schaatsen maar met die sneeuw....

Het klikt als een heel gezellige middag Dolphine, zo met die koek en zopie! wat naar weer zeg van je moeder, toch weer aan de prednison dus, pfff ik hoop dat haar dat dan toch verlichting geeft.

Nu lekker aan het rommelen met je knullen? Of zijn die lekker buiten aan het spelen?

Scarlet, jij niet zo'n saunafan dus, haha onze Daan ook niet hoor! hebben wel eens poging gedaan maar was geen succes, hihi! Nou ik vind het heerlijk! Zaten gisteren in een sauna voor een LÖYLO. De saunameester was het aan het uitleggen en zegt dat je tussen de behandeling door dan even gaat afkoelen. Zegt een of andere vrouw en dan echt bloedserieus; oh dan kunnen we wel even door de sneeuw rollen!!! Mens is echt niet goed hoor!! Moeseten ook vreselijk lachen! hahaha!

Nou meiden ga weer aan de engelse les hoor!

Fijne dag vandaag!

Zo hehe, het sneeuwt hier nu ook eindelijk! Nog wel heel fijn en omdat het zo waait zie je niet dat er iets bijkomt, maar het is tenminste begonnen!

Vanmorgen al alle hh klussen gedaan (ook konijnhok verschoont!) en nu lekker een beetje relaxen, schaatsen kijken, lezen, lekker hoor! Zoonlief begint behoorlijk verkouden te worden en houdt niet op mijn zijn neus ophalen, lekker dan...haha.

Ha juf Theetje! Ik moest er wel om lachen, je zoon op zijn kamer aan het huiswerk en zijn dinnetje aan het huiswerk met jou. T'is net echt!

Schaatsen met deze wind en sneeuw lijkt mij ook niet zo'n pretje. Zooo jammer, het ijs op de vijvers etc. hier is gewoon echt nog niet goed en deze sneeuw is natuurlijk ook weer niet top.

Dolphine, schaats je dan gewoon op een vijver oid of op een soort ijsbaan? Klinkt echt erg gezellig! He, wat naar dat je moeder toch weer aan de Pred is nu. Misschien even tijdelijk, dat hoop ik echt.

Pleegzoon weer bij jullie, dat is ook wel weer gezellig he..En R. die nog komt, toch? Haha, nog vééééél gezelliger!

Ik ben bezig om lekker hachee te maken, mmmm, heb er nu al zo'n zin in! En verder zit R. weer veel te veel in mijn koppie..Meiden, ik vind hem echt echt echt heel leuk, maar nu ie bezet is wil/durf ik al helemaal geen actie te ondernemen (pfff, alsof ik dat anders wel had gedaan...ik hoor het jullie denken en jullie hebben gelijk!!). Gelukkig kan ik wel gewoon losjes en plagerig tegen hem blijven doen, maar wat is het toch een schatje..(in de zin van lekker, aantrekkelijk, vrolijk, relaxed)

AARGHH!!

Nou ja..so be it.

Kga nu een beetje darts kijken, voor de verandering, haha.

Fijne dag!

hoi hoi,

Wij schaatsen hier gewoon op de vijver in het stadspark en dat houd prima. Alleen ligt er veel sneeuw op het ijs en dat is jammer. Nou ja wij schaatsn,...... dat is niet helemaal waar, zoonlief schaatst en ik ben aanwezig, hahaha.

Net ook nog even naar het ijs geweest met de jongens, maar brrr wat is het koud zeg. met die lide wind en sneeuw.

Gisterenavond werd ik gewoon echt niet meer warm. Maar gelukkig is R langs gekomen om er wat aan te doen. hihi

Hij ging pas om 1 uur naar huis...... het valt niet mee hoor om dan afscheid te moeten nemen.

Het is echt een schatje en we zitten hele avonden te kletsen als hij hier is (en zoenen natuurlijk).

ook door de telefoon hele gesprekken.

Nu ook weer koud hoor, zit ff schaatsen te kijken en straks pannekoeken bakken voor de boys.

Realiseer me nu dat pleegzoon ook nog aan zijn huiswerk moet.

Oh theetje, ik vind het ook zo heerlijk de sauna. Hmmmm

lekker ervan genoten dus.

En nu druk met de kids aan hun schoolwerk.

Omdat ik schaatsen wil kijken liggen de jongens nu op mijn bed om tekenfilmpjes te kijken, haha zo schattig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven