Boeken e-reader downloaden

19-01-2010 11:54 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ik deze vraag hier mag stellen, maar zo niet, dan hoor ik het wel.

Ik zou graag een e-reader willen kopen, die zijn best duur maar het lijkt me erg handig, zeker voor op reis.

Nu lees ik vrij veel en ook snel, dus heb een boek zo uit. Nu kosten de boeken voor een e-reader rond de 15 euro, dus niet goedkoper dan een gewoon boek.

Daarom mijn vraag: is het ook mogelijk om boeken voor de e-reader te downloaden via newsservers?
Kijk, dat hoop ik dus wel! Want ik vind het anders echt te duur om zon ding te hebben! dus.. ik lees mee!
Je mag die vraag stellen en het antwoord is ja, maar uitleggen hoe het moet mag niet...helaas. Vragen over Illegale zaken/illegaal downloaden etc. etc. mag niet op viva.nl
Hey Xander68, dat begrijp ik.

Ik weet hoe ik films e.d. moet downloaden via newsservers, dus dat zou ook wel moeten lukken.

Staan ze gewoon vermeld als e-book ofzo?
Engelse boeken lezen: daar kosten ze maar een paar dollar. Jammer genoeg dan weer niet bij Amazon, die verkopen alleen voor hun eigen Kindle e-reader. Maar er valt genoeg gratis te downloaden via forums en dat is niet illegaal!
quote:makeupyourmind schreef op 19 januari 2010 @ 13:11:

Hey Xander68, dat begrijp ik.

Ik weet hoe ik films e.d. moet downloaden via newsservers, dus dat zou ook wel moeten lukken.

Staan ze gewoon vermeld als e-book ofzo?Zoek en gij zult vinden....echt!
Ik ga vanavond eens speuren.....maar ja, dan eerst nog een e-reader kopen.

Iemand daar nog een advies over? Welke hebben jullie, goede/slechte ervaringen welkom!
Ik lees boeken op m'n stokoude pda, gaat prima voor mij.

Deze nieuwsgroepen zijn er:

http://www.newsville.com/ ... /alt.binaries.e-book.html

Aanbod is overwegend engelstalig trouwens
Ik heb een ereader en ben er erg blij mee. Het is ff wennen in het begin maar na een blz of 20 ben je er echt wel aan gewend. Ik heb een 5 inch scherm wat handig is als je backpackt, maar 6 inch is denk ik beter. Pdf formaat past nu nl net niet helemaal op het scherm (leesbaar formaat) en da's jammer.

Engelse boeken kun je niet kopen bij Amerikaanse sites helaas. Die geven dan het bericht dat je bij een Europese site moet kopen. Af en toe koop ik iets bij Bol, maar meestal download ik het via dezelfde site waar ik m'n films download. Op die manier heb ik al een boek of 100 gedownload.

Ik heb trouwens een Bookeen Cybook Opus.
ik heb net een b book club gekocht lijkt me alleen heel erg moeilijk om adobe reader er op te zetten en weet iemand waar ik spannende boeken kan vinden vriendelijke groet
@jjanna lees het topic " is een ebook wat " daar staat alles in wat je weten wilt
Er zijn ook best veel legale gratis eBooks te downloaden kijk bijvoorbeeld op:

ereaderkopen.net

gratisebooksdownloaden

Top40 gratis boeken via internet

En ja, de rest is te vinden in newsgroepen.

Je kunt trouwens in newsgroepen zoeken met binsearch.info
quote:makeupyourmind schreef op 19 januari 2010 @ 16:09:

Ik ga vanavond eens speuren.....maar ja, dan eerst nog een e-reader kopen.

Iemand daar nog een advies over? Welke hebben jullie, goede/slechte ervaringen welkom!

Ik lees nu nog op mijn IPod touch, maar eind November ga ik de Kindle Touch kopen ( van Amazon)

Enne ik haal al mijn boeken binnen via torrents sites..
E-Reader vind ik echt geweldig.

Ik heb de Onyx Boox, heel fijn ding van 6 inch.

Ik zou zelf ook de 6 inch aanraden dat leest gewoon erg fijn en is nog steeds prima om mee te nemen.

Ik weet niet of ik dit mag vermelden maar via torrents zijn er ook aardig wat boeken te downloaden.

Ook veel leuke in het Nederlands.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven