3000 + Deel 23

18-01-2010 12:52 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren

Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!

Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.

Wel 4 regels:

Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd

We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie

Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed

Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.

Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:minny schreef op 20 januari 2010 @ 00:57:

[...]

Ik ken Justme niet goed genoeg om in te schatten of ze het wel of niet zou doen. Het was allemaal zo raar alleen... Van wat ik teruglas begon ze heel positief over een meeting die in de planning zat en een feestje waar ze heen ging. Wat ging er mis? Waar draaide de sfeer 180 graden van om? Ik vind het echt jammer dat het zo gegaan is. En ja, ik wil graag weten hoe het dan met iemand is.Vind dat heel lief van je Min (haast knuffelwaardig ) . Maar voor mij heeft ze 100% afgedaan, en heb ik geen zin om het nog over haar te hebben, zonde van mijn tijd en energie.
Ow, zoals je in mijn eerste posting van vanavond kunt lezen heb ik er ook geen seconde over gedacht dat ze het serieus zou doen. Gaat mij om het principe, daarmee dreig je niet.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
@ Minny
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Noanne, dit soort mensen heb je nu eenmaal, iRl en ook hier.

Je kun je er maar beter niet te veel mee bezig houden, zonde
Ik lees in jouw posting het gevoel dat je het akelig vindt dat men nog begaan was met JM, nadat ze jou zo gekwetst had. Vind je eigenlijk dat "jouw kant" onvoorwaardelijk gekozen had moeten worden? Dat zou ik snappen...maar niet helemaal redelijk vinden. Begaan zijn met iemand is niet hetzelfde als diens kant kiezen. Ik kies helegaar geen kant zelfs. Wilde alleen graag weten hoe het met haar is, omdat ik op geen enkele manier contact met dr had. Juist als het slecht met je gaat is het fijn als iemand je een hand toereikt. En het vervelende is...als het slecht met je gaat, dan ga je je soms onmogelijk gedragen, waardoor je mensen verliest op een moment dat je ze het hardste nodig hebt. Dat betekent niet dat ik haar gedrag goedpraat. Helemaal niet zelfs. Maar gedrag veroordelen is niet hetzelfde als de hele persoon veroordelen.
No ik wil dat je weet dat ik het volledig met jou eens ben, en vind het dan ook heel jammer dat je door zo'n tuttebel laat opnaaien. Maar ik begrijp het wel (geloof ik)

Anyway, hoop dat je je nog bedenkt, want ik vind je een leuk mens (met al je zwarte humor erbij) .

En geef je hier dan ook 14 (voor elke dag een)
Min het kind liep gewoon te zeiken dat ze aandacht wou en die kreeg ze niet.
Ik hoop dat je wel terugkomt Noanne!
Eensch met No.... En inderdaad we gingen best kort door de bocht, maar dat deden we niet zomaar!

Ik hoop alleen maar dat ik met die boodschap ook serieus genomen word.
Straat, zou willen dat ik het kon, maar volle emmers lopen nu eenmaal gemakkelijker over, daarom dus mijn forumvakantie. Ook reageer ik door mijn tumor heftiger op emoties, kan dat minder goed reguleren/controleren. 'iets af laten glijden' is voor mij dus helaas pindakaas een gepasseerd station. Wat mij wel helpt is het er over hebben, dan is het op een gegeven moment weer gereguleerd.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
JM zat te kokketeren met de dood, daar krijg ik ook een hele vieze smaak van in mijn mond. Helemaal als je weet dat dat onderwerp voor een aantal onder ons een uiterst kwestbaar onderwerp is/was.
volgens mij is er ook niemand die zegt dat wat JM deed, ok is
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Serieus genomen door wie Floor? Door Justme, of door ons?
Zou je het dus fijner vinden No, als we erover bleven praten, helpt jou dat om het een plaats te geven?
Ik heb meerdere mensen in mijn omgeving gehad die halfbakken pogingen deden omdat ze aandacht wilden. Maar jeetje...hoe wanhopig moet je zijn om zo ver te gaan? Een heel speciaal persoon in mijn leven is het helaas gelukt...en dat doet nog steeds pijn...
Nou ik ga maar es een wijntje inschenken.
lekker Lun, doe mij er ook maar eentje
Dit was totaal niet het geval bij JM Minny, in de middag voordat ze besloot drama queen te spelen, schreef ze nog in haar eigen topic, dat ze nog nooit over ZM had nagedacht.
quote:rosanna08 schreef op 20 januari 2010 @ 01:20:

lekker Lun, doe mij er ook maar eentjeRoseetje of een droge witte roos?
Noanne je hoeft echt geen spijt te hebben over wat je toen hebt gepost, Peet of iemand anders had ook al gepost er kregel van te worden, en het bleef maar door gaan en maar door gaan met die depri on liners. Je kwam heel direkt en helder over met je post toen, Ik zelf vond alleen het advies om in een beschonken toestand een topic te openen op psyche echter wat minder maar dat alleen om haar tegen zichzelf te beschermen.
doe maar een roseetje
Tja, dan wilde ze dus aandacht. Om wat voor reden dan ook... Of ze was compleet over de zeik over iets. Of dronken. Of ze tikt niet lekker in dr kupke. Geen idee, wilde toch weten hoe het met dr was.
quote:stratego schreef op 20 januari 2010 @ 01:23:

Ik zelf vond alleen het advies om in een beschonken toestand een topic te openen op psyche echter wat minder maar dat alleen om haar tegen zichzelf te beschermen.

Ik vond dat juist een goed idee, Ga jij maar lekker ergens anders zeiken, dacht ik.

En juist op dat forum kreeg ze heel veel goede adviezen, die ze allemaal wist te omzeilen.
quote:minny schreef op 20 januari 2010 @ 01:24:

Tja, dan wilde ze dus aandacht. Om wat voor reden dan ook... Of ze was compleet over de zeik over iets. Of dronken. Of ze tikt niet lekker in dr kupke. Geen idee, wilde toch weten hoe het met dr was.

en dat siert je,

Mij doet het overigens niets, baart me ergens wel zorgen
Voor roosje Yamas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven