minnaar deel 6
vrijdag 18 december 2009 om 14:03
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
-----------------------------------------------------------------------------
woensdag 20 januari 2010 om 07:08
@Angel, ik beleef het liever zelf dan dat ik het lees.
@ Toy, wat ben je toch een lekker wijf! Date mag in zijn handen knijpen.
@ Ninah, mijn ervaring is dat als je het hier schrijft je ook veel lieve reakties kunt verwachten. Ik weet dat ik , geloof ik, maar 1 regel over de breuk met ex-lief hier schreef en ik bedolven werd onder het lieve medeleven van hier. (terwijl hij zelfs nog meelas). Probeer het hier als een uitlaadklep te zien en schrijf het van je af. Het is al moeilijk genoeg dat je zoiets met niemand kunt delen. Het lijkt me voor nu nog ingewikkeld om met hem samen te werken maar probeer dat ook positief te zien. Op een dag ben je blij voor hem als hij ook weer gelukkig is. Want dat ik echt helemaal niks van ex-lief weet vind ik nog steeds een van de moeilijkste dingen. Als je echt van iemand houdt zie je hem/haar het liefst gelukkig.
@ Toy, wat ben je toch een lekker wijf! Date mag in zijn handen knijpen.
@ Ninah, mijn ervaring is dat als je het hier schrijft je ook veel lieve reakties kunt verwachten. Ik weet dat ik , geloof ik, maar 1 regel over de breuk met ex-lief hier schreef en ik bedolven werd onder het lieve medeleven van hier. (terwijl hij zelfs nog meelas). Probeer het hier als een uitlaadklep te zien en schrijf het van je af. Het is al moeilijk genoeg dat je zoiets met niemand kunt delen. Het lijkt me voor nu nog ingewikkeld om met hem samen te werken maar probeer dat ook positief te zien. Op een dag ben je blij voor hem als hij ook weer gelukkig is. Want dat ik echt helemaal niks van ex-lief weet vind ik nog steeds een van de moeilijkste dingen. Als je echt van iemand houdt zie je hem/haar het liefst gelukkig.
woensdag 20 januari 2010 om 08:03
Doet me idd allemaal heel veel, jullie reacties.
Maar toch heb ik langer gewacht met het opschrijven hier.
Te confronterend, te heftig allemaal.
Vooral jouw laatste zin stew, als je echt van iemand houdt zie je hem of haar het liefst gelukkig.
Ik heb er dan ook voor gekozen mn gezin niet kapot te maken omdat ik zo veel van ze hou. En laat sc los om dezelfde reden, hij moet verder kunnen, omdat of ondanks dat ik veel van hem ben gaan houden.
Je moet allemaal ooit keuzes maken en die keuzes hebben nooit alleen impact op jezelf.
Gaat goedkomen. Ik probeer mn schouders eronder te houden.
Maar toch heb ik langer gewacht met het opschrijven hier.
Te confronterend, te heftig allemaal.
Vooral jouw laatste zin stew, als je echt van iemand houdt zie je hem of haar het liefst gelukkig.
Ik heb er dan ook voor gekozen mn gezin niet kapot te maken omdat ik zo veel van ze hou. En laat sc los om dezelfde reden, hij moet verder kunnen, omdat of ondanks dat ik veel van hem ben gaan houden.
Je moet allemaal ooit keuzes maken en die keuzes hebben nooit alleen impact op jezelf.
Gaat goedkomen. Ik probeer mn schouders eronder te houden.
woensdag 20 januari 2010 om 09:38
Ninah,je verhaal gaat me erg naar het hart!
Ik begrijp dat dit een hele moeilijke keuze is geweest en inderdaad die verliefde gevoelens zijn niet in een klap weg! was je sv ook stapel op jou?
Liefdes verdriet is klote!!! sterkte!
Nog een paar dagen dan zie ik mijn sv weer....
Zal wel heftig worden want we hebben elkaar lang niet gezien! ik kan niet wachten tot het zover is..wat gaan de dagen langzaam!
Ik begrijp dat dit een hele moeilijke keuze is geweest en inderdaad die verliefde gevoelens zijn niet in een klap weg! was je sv ook stapel op jou?
Liefdes verdriet is klote!!! sterkte!
Nog een paar dagen dan zie ik mijn sv weer....
Zal wel heftig worden want we hebben elkaar lang niet gezien! ik kan niet wachten tot het zover is..wat gaan de dagen langzaam!
woensdag 20 januari 2010 om 10:23
@ Ninah, rot situatie, en het gaat tijd kosten en pijn doen tot het slijt. Maar het gaat slijten, ook al voelt dat nu anders. Take care!
@ stew, wat kun jij lieve en pakkende posts schrijven. Want ook al sta ik niet in Ninah's schoenen, toch is het prettig om te lezen.
(zal ook te maken hebben met de uitstraling, dat je je altijd welkom kunt voelen de dingen hier te delen)
@ stew, wat kun jij lieve en pakkende posts schrijven. Want ook al sta ik niet in Ninah's schoenen, toch is het prettig om te lezen.
(zal ook te maken hebben met de uitstraling, dat je je altijd welkom kunt voelen de dingen hier te delen)
woensdag 20 januari 2010 om 10:32
pfff pittig hoor dames en heren. Ik lees hier toch inderdaad niet alleen over maar rozengeur en maneschijn.
Een tijdje geleden hier een bericht gepost over of ik wel of niet de stap zou nemen om eens lekker los te gaan met een sv
En toen goede raad gekregen.
Maar jeeeee.... het is zo moeilijk om nee te zeggen terwijl ie zo lekker klinkt!
Maar ik moet gewoon sterk zijn. En niet mijn kut achterna lopen haha.
Dat kan ik mijn nr. 1 gewoon nooit aan doen. Ik zou het mezelf ook nooit kunnen vergeven....
Maarrrrr.... dan komt toch dat duiveltje naar boven: zal ik er geen spijt van krijgen dat ik het niet heb gedaan?
zucht.... jullie zien het. Jahoetje is er nog niet uit.
En net als Ninah.... ik heb het idee dat ik meer voel als lust voor deze LM (leuke man). En dat lijkt me helemaal niet handig.
Na ja ik weet niet wat ik met deze post wil. In ieder geval kan ik hier mijn verhaal kwijt.... ik kan een ander er niet mee opzadelen.
Een tijdje geleden hier een bericht gepost over of ik wel of niet de stap zou nemen om eens lekker los te gaan met een sv
En toen goede raad gekregen.
Maar jeeeee.... het is zo moeilijk om nee te zeggen terwijl ie zo lekker klinkt!
Maar ik moet gewoon sterk zijn. En niet mijn kut achterna lopen haha.
Dat kan ik mijn nr. 1 gewoon nooit aan doen. Ik zou het mezelf ook nooit kunnen vergeven....
Maarrrrr.... dan komt toch dat duiveltje naar boven: zal ik er geen spijt van krijgen dat ik het niet heb gedaan?
zucht.... jullie zien het. Jahoetje is er nog niet uit.
En net als Ninah.... ik heb het idee dat ik meer voel als lust voor deze LM (leuke man). En dat lijkt me helemaal niet handig.
Na ja ik weet niet wat ik met deze post wil. In ieder geval kan ik hier mijn verhaal kwijt.... ik kan een ander er niet mee opzadelen.
woensdag 20 januari 2010 om 10:51
woensdag 20 januari 2010 om 11:08
Ook ik ben nieuw maar lees al maanden mee. Ben 40jr, getrouwd, 3 kids, leuke relatie en heb ook altijd gedacht 'vreemdgaan dat doe ik nooit' en toen, 8 maanden geleden....pats/boem/knal stond hij voor mij, verliefd tot over mijn oren. Zo heftig, zo intens, zo teder....niks of niemand kon mij tegenhouden en sindsdien heb ik een sv. Het is meer dan een sv omdat wij beide (hij ook getrouwd en 3 kids) stapel verliefd zijn op elkaar......maar met deze diepe gevoelens begint ook de pijn want wij beiden willen onze gezinnen niet in de steek laten. Elke date is zoooo heerlijk (zachte, tedere seks met orgasmes.....sorry, maar thuis is het wat anders) maar daarna doet het elkaar loslaten ook weer veel pijn. Omdat er samen geen toekomst is heb ik veel respect voor Ninah's keuze; ik kan dit nu nog niet. Zou soms willen dat ik mijn hersenen kon uitzetten om alleen de momenten die wij samen hebben te genieten en niet naar meer te verlangen. Pfff dit lucht op, jullie zijn de eersten waarmee ik mijn geheim deel.
woensdag 20 januari 2010 om 12:12
quote:stewardess schreef op 19 januari 2010 @ 16:01:
@ Delerium, ik moet Toy en Bloem helaas ook gelijk geven. Daarbij wil ik wel opmerken dat als een man zo over zijn vrouw/vriendin zou spreken, ik al gigantisch op hem afgeknapt zou zijn.
Discussie is al een beetje geweest, maar dit was nou precies wat het eerste in me opkwam, net als bij velen hier.. Ik ben blij dat sc zo gelukkig thuis is, en als ie dat niet zou zijn zou ik de laatste zijn met wie die dat zou moeten bespreken. Tuurlijk komt ze wel eens ter sprake, ik vertel ook wel eens zijdelings iets over mijn nr 1, maar ik zal nooit klagen en hij ook niet.
@Ninah, wat moedig en heftig.. ook dat je het hier durft te vertellen. Hoop dat iedereen hier je er doorheen sleept. Mooie gedachte dat je je sc het geluk gunt.
Ik heb zo'n ontzettende zin in sc sinds ik m vorige week heb gezien (maar niet mocht aankomen). Niet normaal.. Krijg al dagen geile smsjes dus volgens mij is het wederzijds als het goed is gaan we elkaar vanavond zien, hopelijk lopen onze afspraken niet uit... ben benieuwd wat zoveel spanning te weeg gaat brengen....
@ Delerium, ik moet Toy en Bloem helaas ook gelijk geven. Daarbij wil ik wel opmerken dat als een man zo over zijn vrouw/vriendin zou spreken, ik al gigantisch op hem afgeknapt zou zijn.
Discussie is al een beetje geweest, maar dit was nou precies wat het eerste in me opkwam, net als bij velen hier.. Ik ben blij dat sc zo gelukkig thuis is, en als ie dat niet zou zijn zou ik de laatste zijn met wie die dat zou moeten bespreken. Tuurlijk komt ze wel eens ter sprake, ik vertel ook wel eens zijdelings iets over mijn nr 1, maar ik zal nooit klagen en hij ook niet.
@Ninah, wat moedig en heftig.. ook dat je het hier durft te vertellen. Hoop dat iedereen hier je er doorheen sleept. Mooie gedachte dat je je sc het geluk gunt.
Ik heb zo'n ontzettende zin in sc sinds ik m vorige week heb gezien (maar niet mocht aankomen). Niet normaal.. Krijg al dagen geile smsjes dus volgens mij is het wederzijds als het goed is gaan we elkaar vanavond zien, hopelijk lopen onze afspraken niet uit... ben benieuwd wat zoveel spanning te weeg gaat brengen....
woensdag 20 januari 2010 om 12:35
woensdag 20 januari 2010 om 12:41
Ninah
Ik kan me zó goed inleven hoe jij je nu voelt.
Een sv is leuk, lekker en geil. Maar als er van een of beide kanten gevoelens komen dan is het ineens heel anders.
Je kan nog een tijdje struisvogelen maar uiteindelijk moeten er keuzes gemaakt worden.
In jouw post klinkt zo duidelijk de liefde voor je gezin en relatie door dus je hebt het enige juiste gedaan!
Het doet pijn, het is ongelooflijk kut, maar uiteindelijk zal je blij zijn met je keuze.
Ik kan me zó goed inleven hoe jij je nu voelt.
Een sv is leuk, lekker en geil. Maar als er van een of beide kanten gevoelens komen dan is het ineens heel anders.
Je kan nog een tijdje struisvogelen maar uiteindelijk moeten er keuzes gemaakt worden.
In jouw post klinkt zo duidelijk de liefde voor je gezin en relatie door dus je hebt het enige juiste gedaan!
Het doet pijn, het is ongelooflijk kut, maar uiteindelijk zal je blij zijn met je keuze.
woensdag 20 januari 2010 om 13:28
Hoe gaat het met mij...
Ik weet het soms zelf niet, hoge pieken en diepe dalen.
Ik breng steeds meer tijd bij minnaar door, we hebben zo'n drang om bij elkaar te zijn en we missen elkaar vreselijk als we elkaar niet zien.Dit is echte liefde van allebei de kanten dus dat we met elkaar verder gaan staat inmiddels wel vast.
Hij is heel erg lief voor me en weet dat ik het heel moeilijk vind om die laatste knopen door te gaan hakken en geeft me alle tijd daarvoor.
De rest van de tijd zit ik onder mijn steen, sluit me een beetje af van alles en iedereen en probeer ik alles op een rijtje te krijgen...
Toy, fijn voor je dat het gesprek met Date zo goed verlopen is!
En dat koken voor hem met zo'n toetje daarna, klinkt goed!
Ik weet het soms zelf niet, hoge pieken en diepe dalen.
Ik breng steeds meer tijd bij minnaar door, we hebben zo'n drang om bij elkaar te zijn en we missen elkaar vreselijk als we elkaar niet zien.Dit is echte liefde van allebei de kanten dus dat we met elkaar verder gaan staat inmiddels wel vast.
Hij is heel erg lief voor me en weet dat ik het heel moeilijk vind om die laatste knopen door te gaan hakken en geeft me alle tijd daarvoor.
De rest van de tijd zit ik onder mijn steen, sluit me een beetje af van alles en iedereen en probeer ik alles op een rijtje te krijgen...
Toy, fijn voor je dat het gesprek met Date zo goed verlopen is!
En dat koken voor hem met zo'n toetje daarna, klinkt goed!
woensdag 20 januari 2010 om 13:35
Marjo, heeft jouw nr1 nog steeds niet door dat er iets met jou aan de hand is? Leven jullie zo langs elkaar heen of stopt hij bewust zijn kop in het zand om de confrontatie niet aan te gaan? Als hij erover zou beginnen is dat natuurlijk wel een mooie opening voor HET gesprek. Ik wens je heel veel succes met die laatste knopen. Wat Ninah heeft gedaan is moeilijk maar dit lijkt me toch nog even moeilijker.....
woensdag 20 januari 2010 om 13:41
Dit is veel moeilijker, je hebt het hier over een gezin. En je moet je gevoel volgen, doen wat jou op lange termijn het gelukkigst maakt. Zelfs al doe je daar andere mensen verdriet mee. Maar wat jij je afvraagt Stew, vraag ik me dan ook af. In hoeverre leef je dan al langs elkaar heen?
Hoe dan ook, erg zwaar, veel sterkte Marjo
Hoe dan ook, erg zwaar, veel sterkte Marjo
woensdag 20 januari 2010 om 13:48
Mijn vriendin, de enige die alles van me weet en mijn nr 1 ook goed kent kan er ook met haar kop niet bij.
Hoe kan je zo langs elkaar heenleven en "niks in de gaten hebben". Ik blijf halve nachten weg, zit de laatste weken 3 keer per week bij minnaar op de gekste tijden...
Al 8 maanden geen seks en totaal geen intimiteit meer tussen ons. Ik ga er steeds slechter uitzien en hij fluit door het huis...
Of hij heeft een enorm bord voor zijn kop of hij stopt 'm bewust in het zand, ik heb er geen idee van.
Hoe kan je zo langs elkaar heenleven en "niks in de gaten hebben". Ik blijf halve nachten weg, zit de laatste weken 3 keer per week bij minnaar op de gekste tijden...
Al 8 maanden geen seks en totaal geen intimiteit meer tussen ons. Ik ga er steeds slechter uitzien en hij fluit door het huis...
Of hij heeft een enorm bord voor zijn kop of hij stopt 'm bewust in het zand, ik heb er geen idee van.
woensdag 20 januari 2010 om 13:48
@ marjo, wat stew zegt vroeg ik me ook af ja. Is de situatie met nr1 zo dat hij niets door heeft of steekt hij zijn kop in het zand?Hoe wil je dat HET gesprek op gang komt, als hij iets in de gaten krijgt of als jij er over begint. Ik snap dat het vreselijk moeilijk is, maar jij hebt je beslissing eigenlijk al gemaakt. Zware tijd voor je, gezin maakt het nog zwaarder. Ook ik wens je veel succes en alle sterkte bij die laatste knopen. Take care!
woensdag 20 januari 2010 om 13:49
woensdag 20 januari 2010 om 14:08
Marjo, misschien heeft hij inderdaad niets door. Vrouwen zijn wat dat betreft veel sensitiever dan mannen. Ik zou het al ruiken als mijn man vreemd ging. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij het echt niet wil weten en doet of er niets aan de hand is. Of optie drie. Laatst schreef je dat hij ook niet helemaal onschuldig is, zou het kunnen dat hij misschien ook een minnares heeft?
woensdag 20 januari 2010 om 14:17
Marjo, ik breek ook even in, hoewel ik normaal eigenlijk nooit iets zeg... maar ik ben het in deze eens met Stew haar optie 3. Meestal is het zo dat mannen die niks 'door' hebben teveel met zichzelf bezig zijn. Dat hoeft niet perse een minnares te zijn maar het kan natuurlijk wel. Dadelijk is de afstand die er tussen jullie is een afstand omdat hij ook iemand anders heeft?
Zoals jij de situatie omschrijft is het natuurlijk niet helemaal raar, want zo langs elkaar heen leven terwijl niemand iets 'merkt' dat kan eigenlijk niet.
Klinkt misschien raar maar dit vind ik typische kenmerken van een 'dubbelleven'... en dat heb ik al vaker gehoord in mijn omgeving.
Misschien doe jij jezelf en (en hij misschien ook wel) extra verdriet door het alsmaar voor jezelf te houden? Misschien is een kleine hint wel genoeg om een opening te vinden voor een oplossing naar de toekomst?
Zoals jij de situatie omschrijft is het natuurlijk niet helemaal raar, want zo langs elkaar heen leven terwijl niemand iets 'merkt' dat kan eigenlijk niet.
Klinkt misschien raar maar dit vind ik typische kenmerken van een 'dubbelleven'... en dat heb ik al vaker gehoord in mijn omgeving.
Misschien doe jij jezelf en (en hij misschien ook wel) extra verdriet door het alsmaar voor jezelf te houden? Misschien is een kleine hint wel genoeg om een opening te vinden voor een oplossing naar de toekomst?
woensdag 20 januari 2010 om 15:13
Thnx voor jullie wijze woorden en adviezen.
Als er iemand een dubbelleven heeft dan ben ik dat wel.
het zou een optie kunnen zijn dat mijn man er ook een dubbelleven op na houdt maar dat geloof ik eigenlijk niet.Een paar jaar geleden, toen me via via ter ore was gekomen dat ie met een andere vrouw had staan zoenen, heb ik geprobeerd een gesprek met hem te hebben. Wat zijn wensen en verlangens waren, of ie eventueel een open relatie zou willen hebben. Daar is totaal niks uitgekomen, sindsdien ben ik wat dat betreft dichtgeklapt en klooi ik ook maar wat aan.
We praten nooit ergens over, we doen veel te veel dingen apart.
Ik was tevreden maar niet gelukkig....
Als er iemand een dubbelleven heeft dan ben ik dat wel.
het zou een optie kunnen zijn dat mijn man er ook een dubbelleven op na houdt maar dat geloof ik eigenlijk niet.Een paar jaar geleden, toen me via via ter ore was gekomen dat ie met een andere vrouw had staan zoenen, heb ik geprobeerd een gesprek met hem te hebben. Wat zijn wensen en verlangens waren, of ie eventueel een open relatie zou willen hebben. Daar is totaal niks uitgekomen, sindsdien ben ik wat dat betreft dichtgeklapt en klooi ik ook maar wat aan.
We praten nooit ergens over, we doen veel te veel dingen apart.
Ik was tevreden maar niet gelukkig....