3000 + Deel 23
maandag 18 januari 2010 om 12:52
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
Wel 4 regels:
Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.
Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
woensdag 20 januari 2010 om 10:04
Goedemorgen.
Ben druk aan het puinruimen in huis en ondertussen aan het nadenken.
Merk dat ik de laatste tijd meer met het forum en de mensen op het forum bezig ben dan met mijn huis en de mensen die in mijn echte leven zijn.
Vind dit niet echt gezond en ga me nu dus maar eens op het echte leven richten, puin genoeg te ruimen daar zowel in huis als in hoofd en relaties.
Ook voor mij even de rem erop dus.
Ben niet weg maar ga wel ernstig afkicken.
(komt nu niet direct door het gedoe van vandeweek maar heeft me wel aan het denken gezet.)
*gaat weer met vuilniszak naar zolder*
Ben druk aan het puinruimen in huis en ondertussen aan het nadenken.
Merk dat ik de laatste tijd meer met het forum en de mensen op het forum bezig ben dan met mijn huis en de mensen die in mijn echte leven zijn.
Vind dit niet echt gezond en ga me nu dus maar eens op het echte leven richten, puin genoeg te ruimen daar zowel in huis als in hoofd en relaties.
Ook voor mij even de rem erop dus.
Ben niet weg maar ga wel ernstig afkicken.
(komt nu niet direct door het gedoe van vandeweek maar heeft me wel aan het denken gezet.)
*gaat weer met vuilniszak naar zolder*
woensdag 20 januari 2010 om 10:07
Laat ik het zo zeggen, na een relatie met een borderliner herken ik onwijs veel:
• aandacht trekken (negatieve aandacht is ook aandacht)
• van het een op andere moment omslaan van humeur
• hier het één, daar het ander zeggen
• dreigen met zelfmoord
en wat het ergste is:
• Het vermogen om groepen mensen tegen elkaar op te zetten en zo jezelf in het middelpunt te plaatsen
• aandacht trekken (negatieve aandacht is ook aandacht)
• van het een op andere moment omslaan van humeur
• hier het één, daar het ander zeggen
• dreigen met zelfmoord
en wat het ergste is:
• Het vermogen om groepen mensen tegen elkaar op te zetten en zo jezelf in het middelpunt te plaatsen
woensdag 20 januari 2010 om 10:11
Duidelijk LeukertT, ik snap wat je zegt.
Etiketten plakken is soms linke soep.
Toch helpt het ook om dingen duidelijk te krijgen.
Hoop dat wij met zijn allen sterker zijn dan de drang van iemand om een hechte groep tegen elkaar op te zetten.
(bewust of onbewust)
Jalouzie (hoe schrijf je dat?) zal meespelen, en de behoefte aan te haken, terwijl dat niet in iemands vermogen ligt. (JM)
Etiketten plakken is soms linke soep.
Toch helpt het ook om dingen duidelijk te krijgen.
Hoop dat wij met zijn allen sterker zijn dan de drang van iemand om een hechte groep tegen elkaar op te zetten.
(bewust of onbewust)
Jalouzie (hoe schrijf je dat?) zal meespelen, en de behoefte aan te haken, terwijl dat niet in iemands vermogen ligt. (JM)
woensdag 20 januari 2010 om 10:15
BAM, zou je mij jouw email adres willen mailen op borodini@live.nl ?
Ik probeerde een vrinden verzoek te doen, maar dat werkt niet zo goed. Wil je wat mailen
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 20 januari 2010 om 10:15
Ik probeer het even te benaderen hoe ik mijn ex benader;
Het is niet belangrijk wat er met de ander aan de hand is. Het is belangrijk wat het met mij doet, of in dit geval met deze groep.
Staan we toe dat iemand de boel zo opnaait dat het nog weken na-ebt, of zetten we schouders eronder en gaan we op een goede voet verder.
Overigens ga ik daarbij niet voorbij aan de (heftige) emoties die het bij mensen teweeg heeft gebracht.
Ik ben er overigens wel klaar mee, ik sta niet meer toe dat mensen zulk norm- en grensoverschrijdend gedrag vertonen. Niet in het echte leven en hier ook niet.
Het is niet belangrijk wat er met de ander aan de hand is. Het is belangrijk wat het met mij doet, of in dit geval met deze groep.
Staan we toe dat iemand de boel zo opnaait dat het nog weken na-ebt, of zetten we schouders eronder en gaan we op een goede voet verder.
Overigens ga ik daarbij niet voorbij aan de (heftige) emoties die het bij mensen teweeg heeft gebracht.
Ik ben er overigens wel klaar mee, ik sta niet meer toe dat mensen zulk norm- en grensoverschrijdend gedrag vertonen. Niet in het echte leven en hier ook niet.
woensdag 20 januari 2010 om 10:17
Goeiemorgen allemaal!!!
ehh.. tsja... ik weet eigenlijk niets nuttigs te zeggen na het bijlezen. Ik hoop alleen dat voor ieders gevoel er nu genoeg over gezegd is. Heel begrijpelijk dat sommigen even iets afstand nemen, maar wel heel jammer want ik mis jullie stuk voor stuk als jullie niet regelmatig langskomen.
In elk geval een voor iedereen!
Ik ga me even op de administratie storten maar blijf intussen wel in de buurt hoor (lees: om de 5 minuten kijken of er nog wat gepost is ).
ehh.. tsja... ik weet eigenlijk niets nuttigs te zeggen na het bijlezen. Ik hoop alleen dat voor ieders gevoel er nu genoeg over gezegd is. Heel begrijpelijk dat sommigen even iets afstand nemen, maar wel heel jammer want ik mis jullie stuk voor stuk als jullie niet regelmatig langskomen.
In elk geval een voor iedereen!
Ik ga me even op de administratie storten maar blijf intussen wel in de buurt hoor (lees: om de 5 minuten kijken of er nog wat gepost is ).
woensdag 20 januari 2010 om 10:20
woensdag 20 januari 2010 om 10:23
woensdag 20 januari 2010 om 10:25
quote:LeukerT schreef op 20 januari 2010 @ 10:15:
LeukerT, ik kan niet namens een groep spreken, maar ik laat mezelf in elk geval niet opnaaien, door niemand! Als ik hier een bepaalde sfeer begin te proeven dan neem ik even afstand en kom later weer terug. Misschien heel egoistisch maar ik heb er plezier in, heel veel plezier, om hier te komen. Ik word er beter van (en Bianco ook, scheelt hem een hoop getetter als ik hier tetter ). En alle dingen die iedereen hier bezig houdt doen me echt wat en ik zal me daar echt nooit voor terugtrekken maar altijd proberen te luisteren en een hart onder de riem te steken. Tot op zekere hoogte!
Ik merkte toen mn moeder ziek was dat sommigen hier het te heftig vonden en ze trokken zich terug... en terecht!! Je moet niet meer meepakken dan je aankan, en het is al helemaal niet de bedoeling om wakker te liggen van de sores in andersmans leven.
Zo... en nu ga ik echt administratie doen
LeukerT, ik kan niet namens een groep spreken, maar ik laat mezelf in elk geval niet opnaaien, door niemand! Als ik hier een bepaalde sfeer begin te proeven dan neem ik even afstand en kom later weer terug. Misschien heel egoistisch maar ik heb er plezier in, heel veel plezier, om hier te komen. Ik word er beter van (en Bianco ook, scheelt hem een hoop getetter als ik hier tetter ). En alle dingen die iedereen hier bezig houdt doen me echt wat en ik zal me daar echt nooit voor terugtrekken maar altijd proberen te luisteren en een hart onder de riem te steken. Tot op zekere hoogte!
Ik merkte toen mn moeder ziek was dat sommigen hier het te heftig vonden en ze trokken zich terug... en terecht!! Je moet niet meer meepakken dan je aankan, en het is al helemaal niet de bedoeling om wakker te liggen van de sores in andersmans leven.
Zo... en nu ga ik echt administratie doen
woensdag 20 januari 2010 om 10:37
Ik heb ook weer even terug/bij gelezen
En ik sluit me volledig aan bij Bi haar woorden.. ik laat me niet wegjagen.. heb jullie veel te lief.. en vind het fijn ergens mijn ei kwijt te kunnen of even te geinen.....
Dus ik ga sollies versturen zometeen en af en toe hier even neuzen....
voor allemaal
En ik sluit me volledig aan bij Bi haar woorden.. ik laat me niet wegjagen.. heb jullie veel te lief.. en vind het fijn ergens mijn ei kwijt te kunnen of even te geinen.....
Dus ik ga sollies versturen zometeen en af en toe hier even neuzen....
voor allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd