3000 + Deel 23
maandag 18 januari 2010 om 12:52
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
Wel 4 regels:
Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.
Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
woensdag 20 januari 2010 om 16:25
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 20 januari 2010 @ 16:21:
Snel typen lukt inmiddels wel. Echt van het forum geleerd. Kan nu ook blind typen.Gaat nu ook iets sneller dan in het begin, maar typ nog steeds met twee vingers. Daarbij raak ik soms in de war met de woorden, omdat ik in de winter alleen maar engels en grieks spreek. En dan weet ik niet meer hoe ik het er neer moet zetten. Moet wel zeggen, dat het steeds beter gaat, hoe vaker ik post.
Snel typen lukt inmiddels wel. Echt van het forum geleerd. Kan nu ook blind typen.Gaat nu ook iets sneller dan in het begin, maar typ nog steeds met twee vingers. Daarbij raak ik soms in de war met de woorden, omdat ik in de winter alleen maar engels en grieks spreek. En dan weet ik niet meer hoe ik het er neer moet zetten. Moet wel zeggen, dat het steeds beter gaat, hoe vaker ik post.
woensdag 20 januari 2010 om 16:28
Behandelplan in de zin van
pleisters of gaasjes?
Ontsmetten of niet?
Andere behandelplannen laat ik graag over aan de mensen die daarvoor geleerd hebben...
dit brengt mij op het volgende...
Ik vind het soms moeilijk om advies te geven hier omdat een aantal in therapie zijn. Ik ben altijd bang om een tip te geven die lijnrecht staat tegenover de gevolgde of te volgen therapie.
pleisters of gaasjes?
Ontsmetten of niet?
Andere behandelplannen laat ik graag over aan de mensen die daarvoor geleerd hebben...
dit brengt mij op het volgende...
Ik vind het soms moeilijk om advies te geven hier omdat een aantal in therapie zijn. Ik ben altijd bang om een tip te geven die lijnrecht staat tegenover de gevolgde of te volgen therapie.
woensdag 20 januari 2010 om 16:32
quote:LeukerT schreef op 20 januari 2010 @ 16:30:
klopklopklop, klinkt aardig massief, net als mijn kop inmiddels...
Massief Gispen... ik zeg: Pleister én gaasje én ontsmetten (in willekeurige volgorde)
quote:lunaan schreef op 20 januari 2010 @ 16:31:
Is dat waar de caravan staat Bi?
Yep.. ik heb al gezocht naar leuke campings in de buurt, maar elke camping zegt zelf dat ie de leukste is
quote:rosanna08 schreef op 20 januari 2010 @ 16:31:
gewoon zeggen wat je wil Bianc, als het onzin is, zeggen we het wel
Gandia, nee nog nooit geweest, zou niet eens weten waar het ligt in Spanje Ligt onder Valencia, en boven Benidorm, aan de kust (Costa Blanca)
klopklopklop, klinkt aardig massief, net als mijn kop inmiddels...
Massief Gispen... ik zeg: Pleister én gaasje én ontsmetten (in willekeurige volgorde)
quote:lunaan schreef op 20 januari 2010 @ 16:31:
Is dat waar de caravan staat Bi?
Yep.. ik heb al gezocht naar leuke campings in de buurt, maar elke camping zegt zelf dat ie de leukste is
quote:rosanna08 schreef op 20 januari 2010 @ 16:31:
gewoon zeggen wat je wil Bianc, als het onzin is, zeggen we het wel
Gandia, nee nog nooit geweest, zou niet eens weten waar het ligt in Spanje Ligt onder Valencia, en boven Benidorm, aan de kust (Costa Blanca)