3000 + Deel 23
maandag 18 januari 2010 om 12:52
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
Wel 4 regels:
Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.
Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
woensdag 20 januari 2010 om 17:12
quote:chocolover schreef op 20 januari 2010 @ 17:10:
Tab tab enter
nee dat werkt niet zo, zou ni eens weten waar de tab zit op dit ding. Maar geniaal bi, zat je te rammen op je toetsenbord ofzo?
te rammen op mn toetsenbord? Zeg... onderschat jij mijn intelligentie hier niet een heeeuul klein beetje?
Ik heb het wiskundig en natuurkundig berekend! En daarbij de wetten van Murphy en de Communicerende vaten in acht genomen!!
Tab
tab
enter
Tab tab enter
nee dat werkt niet zo, zou ni eens weten waar de tab zit op dit ding. Maar geniaal bi, zat je te rammen op je toetsenbord ofzo?
te rammen op mn toetsenbord? Zeg... onderschat jij mijn intelligentie hier niet een heeeuul klein beetje?
Ik heb het wiskundig en natuurkundig berekend! En daarbij de wetten van Murphy en de Communicerende vaten in acht genomen!!
Tab
tab
enter
woensdag 20 januari 2010 om 17:16
quote:Bianca40 schreef op 20 januari 2010 @ 17:16:
Ohhh ik kon gisteren een hond overnemen.. wat een schat was dat. Maar een beetje groot, een Deense Dog. Maar zoooo lief! Het is dat ie geen trappen mag lopen en omdat ie niet met katten overweg kan... anders was ik nu een hond rijker geweest Waarom deed de eigenaar m weg dan?
Ohhh ik kon gisteren een hond overnemen.. wat een schat was dat. Maar een beetje groot, een Deense Dog. Maar zoooo lief! Het is dat ie geen trappen mag lopen en omdat ie niet met katten overweg kan... anders was ik nu een hond rijker geweest Waarom deed de eigenaar m weg dan?
woensdag 20 januari 2010 om 17:17
quote:chocolover schreef op 20 januari 2010 @ 17:15:
Haha bi! Zo kwam ik bij f11!
Ahum, schaamt zich, ... Murphys law enzo? Oh god.. Do explain!
Wet van Murphy is dat alles tegelijk mis gaat.
Communiceren vaten is dat vloeistof altijd waterpas blijft (als je bijvoorbeeld een afvoer met bochten hebt)... ofzo...
ik lul ook maar wat hoor
Haha bi! Zo kwam ik bij f11!
Ahum, schaamt zich, ... Murphys law enzo? Oh god.. Do explain!
Wet van Murphy is dat alles tegelijk mis gaat.
Communiceren vaten is dat vloeistof altijd waterpas blijft (als je bijvoorbeeld een afvoer met bochten hebt)... ofzo...
ik lul ook maar wat hoor