Het zoveelste drama topic

11-01-2010 22:50 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Viva dames,

Ja, dit is weer een topic waar er al zoveel over gaan. Maar toch wil ik graag even mijn hart luchten. Ik heb in de liefde al de nodige klappen gehad en ben daarom voorzichtig. Toch enkele maanden geleden ontmoette ik iemand met wie het klikte. Het was leuk,gezellig en ja ik mocht hem wel... Niet een type waar ik meteen op zou vallen maar hoe langer ik met hem in gesprek raakte, des te leuker ik hem vond. Om het verhaal niet te lang te maken, we praten wat, eind vd avond, ik moest weg, vraagt hij om mijn telefoonnummer, dezelfde avond nog sms: Was gezellig hoop je snel weer te zien en etc. Enkele dagen later begint hij met smsen weer. Leuke berichten vol humor. Nu een maand of 2,5 later, ondertussen hebben we elkaar nog een paar keer gezien, altijd super leuk en gezellig, hij onthoud alles wat ik zeg, en smst regelmatig dat hij mij graag wil zien maar...

Rustig reageert hij een week niet, zegt hij op een woensdag nog van ik zie je morgen en de dag erna krijg ik een sms van sorry er ligt sneeuw op de weg ( of ik noem maar wat) en komt hij niet. Van zijn vrienden krijg ik te horen dat hij mij heel leuk vind, de ene dag krijg ik leuke smsjes en vervolgens hoor ik niks meer en zie ik hem ook niet meer. Vorige week toen hij mij echt beloofde te komen en hij wilde me zien etc zegde hij op het laatste moment weer af. En ik werd boos. Een boze sms ging zijn kant op en vervolgens weer stilte..

En ik, ik baal weer.eindelijk was ik weer verliefd durfde ik mij weer open te stellen naar een man toe en dan dit...

Geprobeerd te bellen maar zijn telefoon staat standaard uit in het weekend en meestal s avonds ( ik zou denken hij heeft een vriendin...maar zijn vrienden zeggen dat dit niet zo is).

Kortom ik voel me een bagger ellende. Ik weet dat jullie er ook niks aan kunnen doen maar goed het alleen al van me af schrijven maakt het allemaal iets beter.

Is er dan geen een normale man meer?
quote:Waarschijnlijk als ie een vriendin heeft vraagt ze zich totaal niet af waarom de telefoon altijd uitstaat, het is waarschijnlijk zijn werktelefoon die hij na werktijd uitzet of het is een telefoon waar zij het bestaan niet van weet.

Dat zijn vrienden niets zeggen over een eventuele vriendin zegt helemaal niets. Ze zullen hem nog eerder dekken dan dat ze hem verraden....

hey, mijn glazen bol had het helemaal goed!!

BridgetJones, wees blij dat je het weet, move on en laat deze eikel voor wat ie is.
Jee HD en BJ!!! Het zou toch niet waar zjn?!

Laten jullie nog weten op dit forum of het inderdaad dezelfde is??

Ik heb pas geleden een boek gelezen, waarbij zo'n 'handige jongen' flink in de zeik werd genomen door vaste partner en 'nieuwe vlam', die beiden in eerste instantie niet van elkaar afwisten (had hij namelijk aan beiden niet verteld). Toen ze erachter kwamen, hebben ze contact met elkaar gezocht en zijn een plan gaan smeden om hem een flink lesje te leren. Ik moet er ineens aan denken, nu ik jullie posts heb gelezen!

Ik ben erg benieuwd of het dezelfde egotripper is!
Only dead fish go with the flow
quote:Dreamglasses schreef op 19 januari 2010 @ 09:23:

Jee HD en BJ!!! Het zou toch niet waar zjn?!

Laten jullie nog weten op dit forum of het inderdaad dezelfde is??

Ik heb pas geleden een boek gelezen, waarbij zo'n 'handige jongen' flink in de zeik werd genomen door vaste partner en 'nieuwe vlam', die beiden in eerste instantie niet van elkaar afwisten (had hij namelijk aan beiden niet verteld). Toen ze erachter kwamen, hebben ze contact met elkaar gezocht en zijn een plan gaan smeden om hem een flink lesje te leren. Ik moet er ineens aan denken, nu ik jullie posts heb gelezen!

Ik ben erg benieuwd of het dezelfde egotripper is!

Ha, dat boek heb ik ook gelezen!

Goh, zou toch heel toevallig zijn als het dezelfde kwal meneer zou zijn. Die kan zijn borst nog natmaken
Het zou idd een grote mop zijn ja als het om dezelfde man gaat. Voor haar velen malen erger dan voor mij natuurlijk, het is haar vriend. Heb nog niks gehoord van haar.

Dat boek waar jullie het over hebben, hoe heet dat? Lijkt mij ook wel leuk nl.

dangeensuus: De volgende keer ga ik eerst jouw glazen bol raadplegen
Het boek heet "Krijg je wel" van Jane Fallon. Ik vond het erg leuk, kreeg op een gegeven moment zelfs medelijden met de vreemdganger
Ja klopt! Dat is 'm. het een chicklit met een beetje spannende draai erin. Leest heel makkelijk weg.

Ik kreeg ook wel een beetje medelijden met de vreemdganger op het laatst... maar vond het ook wel weer z'n verdiende loon

Dit ga je niet menen!!?!?! Als hetdezelfde eikel is zeg. Is die er dan even gloeiend bij...

Ik hoop het toch ook weer niet dames. Is wel heel zuur dan allemaal. Trouwens...is sowieso al zuur natuurlijk.

Sterkte
Natuurlijk is dat niet dezelfde, want BJ heeft hem geen sms gestuurd met 'ik snap dat je niet kan smsen omdat je bij je vriendin bent' (want dat wist ze neit) en die van HD wel. Of hij had nog meer scharrels, dat kan ook.
Gezien het verhaal van Haagsedame, sluit ik het zeker niet uit dat hij meerdere scharrels had lopen, mizzpoez. Al was Bridget nog niet echt een scharrel van deze jongen.
Nog steeds niks gehoord. Het kan wel dezelfde zijn want zover ik kan zien schrijft Haagsedame ook over dat degene van die sms een ander was dan waar die vriend van haar vriend over vertelde. (een vrouw welke hij donderdag had gezien). Ik hoop ergens wel dat het niet dezelfde is, al kan ik haar misschien wel iets gerust stellen door te zeggen da we geen scharrels waren. Allen als ik dan weer bepaalde smsen zou vertellen aan haar.

Maar ik ben benieuwd, zodra ik iets weet post ik het hier, tenzij Haagsedame het stil wil houden.

Ik hoop dat ze vanavond nog even wat laat horen maar kan mij ook goed voorstellen dat ze even helemaal in zak en as zit. Bah, stomme mannen!
Goh, als het dezelfde is gaat ie hier even mooi hard op z'n bek! En het zou niet de eerste keer zijn dat zoiets via het forum aan het licht komt hoor..
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Zijn dit soort dingen eerder voorgekomen op het forum? Als het in dit geval zo is lijkt hij mij wel een type die gewoon zo arrogant is dat het hem niks interreseert. Gezien zijn uitspraken tegen mij en de manier hoe hij over vrouwen praat ( hij is zelf een soort `god de tweede en iedere vrouw wil ongeveer alleen maar hem).

Moet wel zeggen dat ik mede dankzij dit topic goed heb ingezien dat deze gast gewoon niet spoort en ondanks dat ik er ergens nog wel stevig van baal ben ik toch blij dat ik niet aan hem vast zit. Hoop daarom ook echt dat het niet de vriend van Haagsedame is. Want hij verandert toch niet. Nee waarom zou hij (zijn woorden dan he!!!) iedereen wil tenslotte toch hem? de rest vd mannen zijn maar losers. Ja als je zo denkt...
Ik reageer even op Bridget haar topic eerst. Stuur haar net een bericht. Het is niet dezelfde man....maar....je gelooft het niet maar het is wel een vriend van mij (ex) vriend. Het hele plaatje klopt wel, hij is namelijk redelijk zoals mijn vriend, zelfde leeftijd, beroep, woonplaats, en zelfs de namen beginnen dus met dezelfde letter. Ze woont in de stad waar mijn vriend dus vreemdgaat en ze moet hem zelf haast ook wel kennen. Dit weet ik alleen nog niet. Het is dus wel echt een klein wereldje. Ik hoop dat ik haar als ze dat wil wat kan vertellen over die man (wat zeker een foute man is ook, sorry bridget) en misschien weet Bridget wel wat meer over mijn foute man te vertellen.

Zo en nu ga ik terug naar mijn topic om te zeggen hoe het gaat.
Twee mannen op hun bek... nog beter eigenlijk. Maar @Haagsedame: wel heel ellendig voor je hoor. Oeioei het doet mij ook aan mijn eerste vriendje denken. Die had dan niet een heel goddelijk voorkomen evenmin als humor waarbij HT in het niet valt (hij had wel humor hoor), maar tjongejonge, wat hoopte ik op zijn exclusieve aandacht. Terwijl ik na een tijdje echt wel doorhad dat hij zich op z'n zachtst gezegd niet netjes gedroeg, noch naar mij, noch naar zijn 'ex' (die dus geen ex was).
Wat een spanning en sensatie toch op dit forum!!!

Ik vind dit wel heel geestig hoor!!

Ik ben heel nieuwsgierig naar de verdere ontwikkelingen.

By the way, ik vind het natuurlijk niet leuk voor @BJ en @Haagse dame.
Nou heb bericht van Haagsedame. En ja ik ken haar vriend, zei kent mijn asshole. Wat een klein wereldje is het toch. Ze wist verder ook niet heel veel over die van mij te vertellen omdat ze die vriendengroep niet veel zag. Haar vriend is zeker (zo op het oog voor ik dit allemaal wist) een leuke vent. Aantrekkelijk, humor, goed gebekt maar zeker een onwijze player.

Dit forum is dus behalve dat het mij persoonlijk heeft geholpen door jullie reacties ook nog ergens anders nuttig voor geweest. In ieder geval ik ben klaar met hem en ik hoop dat Haagsedame haar vriend ook de deur uit zet. Al kan ik echt begrijpen dat dat heel moeilijk is (hij is nl ook echt aantrekkelijk leuk spannend etc en ongetwijfeld heel lief voor haar als hij bij haar is).

Allemaal nogmaals bedankt en ik geloof dat ik ook een forummer ga worden
BJ, heb je er toch maar een forum aan overgehouden

Enne, in welke stad moeten wij nu vooral niet op mannenjacht??
Dubbel
anoniem_98894 wijzigde dit bericht op 20-01-2010 19:02
Reden: Dubbel
% gewijzigd
En nog een keer dubbel
Ja dus toch nog iets En ik welke stad niet op mannenjacht, nou deze foute mannen zijn dus met regelmaat in Amsterdam te vinden. Maar ach er lopen hier ook nog fatsoenlijke rond geloof ik..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven