3000 + Deel 23

18-01-2010 12:52 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren

Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!

Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.

Wel 4 regels:

Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd

We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie

Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed

Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.

Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Je moeder heeft groot gelijk! Opkroppen is ook niks. Gewoon hier vertellen dus.

Ik dacht in het begin dat ze elk moment weer binnen kon komen lopen, dat het allemaal een vergissing was. Ach ja, de hoop van een kind he?
Minny wat fijn dat het goed met Jm gaat.. ik had/heb ook met haar te doen. Tnxx voor het overbrengen.
vind het een geweldige smoes

kun je de strijkplank niet voor de tv zetten?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik strijk vrijwel nooit, vind het zo'n rotklus. En dat is excuus genoeg.
ik hoef gelukkig weinig te strijken
Ja Minny, zeker als kind is zoiets niet te bevatten. Ik denk dat ik over een paar maanden wel zoiets krijg van: Nou mam, nu is het niet meer leuk, kom nou maar weer terug.

Omdat ik wel gewend ben dat ze een half jaar weg is (ze overwinterde altijd) heb ik nu niet zo'n last van dagelijks gemis.

En strijken zal wel moeten want ik heb alles de afgelopen weken op 1 hoop gedonderd
Bianca, ik heb met gezondheid niet zo helemaal vooraan gestaan Zo heb ik ook nog een nekhernia.. al meer dan twee jaar.. vandaar die neuroloog.

Vanwege mijn buik zou ik wel weer mogen werken maar heb Tramadol voor nek en arm gekregen waar ik duizelig van word.. vandaar dat de bedrijfsarts zich afvroeg hoe ik op het werk moest komen.. of mijn man me drie keer in de week kon brengen.. nou eh.. nee.. Vandaar wilde hij eerst de neuroloog afwachten en 1 febr terugkomen.

Ik vind strijken heerlijk Bi.. dan kan ik me goed ontspannen.. lekker mijn gedachten laten gaan.. maar ja.. jouw gedachten zijn nu niet zo ontspannen denk ik
Er hangt een tv op de slaapkamer waar ik strijk, maar die hoor/zie ik dan niet meer als ik sta te strijken. "vroeger' vond ik strijken daarom (soms) heerlijk, lekker mn gedachten laten gaan. Maar nu durf ik even niet
Bianca.. jezelf een doel stellen.. 10 dingen strijken en een uur forummen.. 10 dingen strijken.. 1 uur.. zo krijg je die berg ook weg he.
Van wie moet dat?

Ja, was heel raar. Aan de ene kant wist ik het wel vantevoren en het is niet alsof ik een mega-band met mijn moeder had (zacht uitgedrukt) maar toch was het raar. Ach eigenlijk heb ik mijn hele leven mijn moeder gemist, althans...de moeder die ik nooit gehad heb. En toch...toch missen...
Dat van die nekhernia wist ik niet Jacky... Hopelijk gaat de neuroloog morgen met iets komen waardoor je er minder (of het liefst: geen) last van hebt. En opereren is heel risicovol zeker?
zie je Bi.. lekker je gedachten laten gaan.. maar nu even niet
Minny :hu eh..
Volgens mij maakt het niet zo uit of je een goeie band had met je moeder Minny. Mijn zus heeft de minst goeie band (lees: geen) met mn moeder gehad en zij is het meest verdrietig geweest. Mn zus is de oudste en zij heeft de scheiding van mn ouders en de komst van mn stiefvader heel bewust meegemaakt en heeft zich altijd afgezonderd. Ik heb daar werkelijk nooit last van gehad en vond alles wel leuk en prima.

Maar mn zus zal hetzelfde hebben als jij, ook de moeder missen die ze eigenlijk nooit echt heeft toegelaten om moeder voor haar te zijn (zie je hoe tactisch ik de fout bij mn zus neerleg?? )
ze zeggen wel eens dat je niet kunt missen wat je nooit hebt gehad, maar dat geldt niet voor ouders
Oei, en nekhernia? Dat is de eerste keer dat ik hoor dat iemand dat heeft. Dat lijkt me echt zwaar balen... Is dat zoiets als een whiplash? Die heb ik namelijk wel op voorraad
Inderdaad Roos... en volgens mij geldt dat ook voor kinderen.
ook Bianc, tenminste als die wens er is
Ja precies, maar ook al is het geen wens in je 'vruchtbare periode', dan nog geloof ik dat je allemaal op een moment komt waarop je het toch mist en toch een vorm van spijt hebt voor de beslissing om geen kinderen te krijgen (mits je die mogelijkheid had natuurlijk)
Zo handig, die tab tab enter
Ja.. en nu begint Goeie Tijden, kan ik weer niet gaan strijken natuurlijk
En daarna komt zoonlief thuis, ook lullig om dan te gaan staan strijken
En daarna komt Bianco thuis... ja.. dan moet ik ff bij hem zitten natuurlijk
Niet gek Bianca dat je dat niet wist.. je had wel even geheel iets anders aan je hoofd he.. Vorige keer was ze niet voor opereren.. uiteraard kleven daar wel risico's aan. Hoop dat ze erbij blijft om niet te opereren. Ik kan er nu wel mee leven hoor.. maar heb toch best wel veel last ervan. Ach we zien wel.. het kan altijd nog veel erger
Oh, in dit geval was het mijn moeder die mij buitensloot. Liet me gerust een weekend alleen (ik was 8) om lekker naar Parijs te gaan. Dat soort dingen. Ze was niet in staat om van mij te houden, en vond mij vooral een beetje in de weg zitten. Nou, dat gevoel snap ik wel, ik voel me ook af en toe gevangen wegens het hebben van kinderen. Alleen hou ik wel van ze en zou ik ze niet willen missen. Mijn moeder was zelfs zo ver dat ze me eigenlijk maar 1 keer in de 2 weken wilde hebben. Totdat mijn vader haar er fijntjes op wees dat hij als alcoholist met een agressieprobleem, wellicht niet de meest aangewezen persoon was om voor me te zorgen.

Nee, toen mijn stiefvader erbij kwam werd het juist beter. Ineens mocht ik mee op vakanties en gingen we leuke dingen doen. Oh ja, en het 's nachts alleen laten nam ook drastisch af.

Waarom dachten jullie dan dat ik niet geknuffeld kan/wil worden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven