Entertainment alle pijlers

Docu Otcomom

20-01-2010 21:10 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt ook?

Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:Rogue1 schreef op 20 januari 2010 @ 21:17:

Ze krijgt er nog wel geld voor Kaetje, maar ze mag het niet meer zelf beheren voor haar kinderen.

Zij krijgt niet al het geld, de kinderen krijgen het geld. En zij mag er niet meer aan komen wat ze eerder wel deed.

Hoewel ze zelf vast en zeker ook wel iets betaald krijgt.
Tja, hoeveel mensen hebben niet moeite om 2 of 3 kinderen naar bed te krijgen? Ik kan me voorstellen dat het met 14 kinderen helemaal een toestand is.
quote:Rogue1 schreef op 20 januari 2010 @ 21:18:

Waarom zou zij niet 1x in de week een avondje aan zichzelf mogen besteden om bv. haar nagels te laten doen Anna?Ja, welke Amerikaanse vrouw heeft geen nep nagels. Daar kijk ik niet van op. En trouwens, beetje dr zelf verwennen mag heus wel. Ik geef het je te doen 14 kinderen grootbrengen.
quote:_Soleil_ schreef op 20 januari 2010 @ 21:20:

Tja, hoeveel mensen hebben niet moeite om 2 of 3 kinderen naar bed te krijgen? Ik kan me voorstellen dat het met 14 kinderen helemaal een toestand is.Precies.
quote:_Soleil_ schreef op 20 januari 2010 @ 21:20:

Tja, hoeveel mensen hebben niet moeite om 2 of 3 kinderen naar bed te krijgen? Ik kan me voorstellen dat het met 14 kinderen helemaal een toestand is.Oh absoluut. Maar dat haar zoontje haar "bitch" noemt nadat ze hem gezegd heeft dat hij niet mag slaan en hem daarvoor niet straft, dat is toch niet goed?
quote:Rogue1 schreef op 20 januari 2010 @ 21:18:

Waarom zou zij niet 1x in de week een avondje aan zichzelf mogen besteden om bv. haar nagels te laten doen Anna?Dat bedoel ik niet; túurlijk mag ze dat! Maar heb je wel eens geprobeerd je nagels mooi te houden terwijl je luiers verschoont? (die plakstrips zijn funest!)
Die arts van haar is natuurlijk ook superdom. Je plaatst toch niet 6 of 7 embryo's terug in 1 keer??? Hoe graag iemand dat zelf ook wil, daar hoor je gewoon niet aan mee te werken.
Wat een drama zeg!

Die kinderen kunnen nu al allemaal op de wachtlijst voor een inrichting...
Amai, wat moet ik hier nu van vinden?

Ik kan hier nu toch niet meer blanco instaan na alle media aandacht die deze mevrouw heeft gehad.

En hoe ze tekeer ging tegen haar moeder, zo puberaal nog..

En anderzijds krijg ik het idee dat ze heel erg eenzaam is.

En opzoek naar bevestiging.

Ze bedoeld het vast helemaal niet naar.

Ze heeft ze alleen allemaal niet helemaal op een rijtje.

Ik bedoel VEERTIEN kinderen? Why?
quote:kaetje schreef op 20 januari 2010 @ 21:23:

[...]

Oh absoluut. Maar dat haar zoontje haar "bitch" noemt nadat ze hem gezegd heeft dat hij niet mag slaan en hem daarvoor niet straft, dat is toch niet goed?

Dat zoontje is autistisch, dus bij hem gaat niet alles zoals bij een ander kind.

Bovendien heb ik ook kinderen uit gewone gezinnen wel eens horen schelden (ook nadat er gezegd is dat het niet mag), met dingen zien gooien of hun ouder zien slaan.

Ik zeg trouwens niet dat ik dit een gezonde situatie vind hoor. Het lijkt me voor de kinderen niet erg goed, zo'n groot gezin.

Maar de dingen die ik hier geschreven zie, vind ik niet zo uitzonderlijk.

Kinderen zijn nou eenmaal wel eens lastig, of luisteren niet.
Allechristus wat een kluwen kinderen...
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Natuurlijk is dat niet goed. Maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat je in haar situatie niet altijd zin hebt om altijd pedagogisch verantwoord te reageren.

Goed is het niet, maar ik kan het me wel voorstellen.
Grootte gezinnen komen wel vaker voor. Alleen volgen die elkaar op in leeftijd en wordt er niet in een keer een achtling geboren binnen een gezin waar al zes kinderen aanwezig waren.
Je ziet niet alles, misschien heeft ze hem wel gewoon in de hoek gezet maar is dat er nu juist uitgeknipt.
quote:_Soleil_ schreef op 20 januari 2010 @ 21:26:

[...]

Dat zoontje is autistisch, dus bij hem gaat niet alles zoals bij een ander kind.

Bovendien heb ik ook kinderen uit gewone gezinnen wel eens horen schelden (ook nadat er gezegd is dat het niet mag), met dingen zien gooien of hun ouder zien slaan.

Ik zeg trouwens niet dat ik dit een gezonde situatie vind hoor. Het lijkt me voor de kinderen niet erg goed, zo'n groot gezin.

Maar de dingen die ik hier geschreven zie, vind ik niet zo uitzonderlijk.

Kinderen zijn nou eenmaal wel eens lastig, of luisteren niet.Volgens mij was dit een jonger jongetje. Was het jongetje dat met de schroevendraaier gooide niet autistisch? Want volgens mij was dit een ander kindje. Maar ik weet het niet zeker, zit natuurlijk met 1 oog naar de tv en 1 oog naar het forum te kijken.
quote:Paque_in_Pink schreef op 20 januari 2010 @ 21:27:

Allechristus wat een kluwen kinderen...Dat dan weer wel ja. Ik zou het niet kunnen hoor.
quote:Pammie schreef op 20 januari 2010 @ 21:29:

Je ziet niet alles, misschien heeft ze hem wel gewoon in de hoek gezet maar is dat er nu juist uitgeknipt.Ja, dat kan natuurlijk ook. In het stukje dat ze lieten zien zag je alleen dat ze hem nog een keer een waarschuwing gaf.
Ik vind haar eigenlijk nog heel lief voor ze. Ze heeft geen tijd voor die kinderen maar ze krijgen allemaal een knuffel en een kroel zo tussendoor. Ik zou allááááng gek zijn geworden.
Dit gaat toch over fam. Suleman?

Ik kan de zender niet ontvangen en dus niet kijken, maar heb zo'n beetje alles over dit gezin gevolgd. Verbazingwekkend.... En ook erg tegenstrijdig allemaal. Wat zij zelf allemaal kan en doet of wat niet, hoe ze denkt, wat voor hulp ze wel of niet krijgt etc
Ik kijk ook .. menn wat een figuur heb ze na 14 kinderen
quote:kaetje schreef op 20 januari 2010 @ 21:29:

[...]

Volgens mij was dit een jonger jongetje. Was het jongetje dat met de schroevendraaier gooide niet autistisch? Want volgens mij was dit een ander kindje. Maar ik weet het niet zeker, zit natuurlijk met 1 oog naar de tv en 1 oog naar het forum te kijken.

Oh dat kan, het zijn er zoveel, dat ik ze ook niet herken

Maar dan nog. Met zóveel kinderen voorkom je dit soort situaties gewoon niet.

En ik kan me voorstellen dat ze soms niet corrigeert (ook al is dit misschien niet goed), anders ben je de hele dag aan het gillen, er is er altijd wel één die kattenkwaad uithaalt.

Ze heeft trouwens fulltime een pedagoge in dienst, dus wie weet wat die doet? In zo'n documentaire wordt natuurlijk ook lekker geknipt.
En dat ze haar kinderen 'verkoopt' om voor ze te kunnen zorgen... Ongeveer iedere ster heeft de eerste foto's van hun boreling verkocht aan één of ander blad. Daar hoor je dan niemand over.
quote:Pammie schreef op 20 januari 2010 @ 21:30:

Ik vind haar eigenlijk nog heel lief voor ze. Ze heeft geen tijd voor die kinderen maar ze krijgen allemaal een knuffel en een kroel zo tussendoor. Ik zou allááááng gek zijn geworden.Inderdaad, dat vind ik ook best knap.
He is het nu in ene afgelopen?
Die journalist op het eind heeft het mooi verwoord, de reden waarom ze geld vraagt in ruil voor interviews en foto's.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven