3000 + Deel 23

18-01-2010 12:52 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren

Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!

Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.

Wel 4 regels:

Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd

We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie

Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed

Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts.

Wederom weer veel plezier hier allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:Sarah Scott schreef op 20 januari 2010 @ 21:36:

*komt even buurten, loopt met ziel onder arm*Wil je erover praten?
Peet, lieve Pop, wat heb je toch wat meegemaakt! Ik heb geen raad, wijze woorden, alleen maar een dikke !!!!

Wat ongelofelijk dapper dat je je verhaal hebt durven op te schrijven!!
Petra heftig allemaal, maar heel begrijpelijk dat je je zo vroeg in een relatie hebt gestort!

En het beste wat je hieruit kan halen is dat je alles kan, als je maar wil. Kijk maar naar je vader! Op eigen kracht van zijn verslaving af gekomen voor jou.
Peet65, wat een verhaal!
Peet lucht het een beetje op dat je het hier neergezet hebt?
Peet knap dat je dit hebt opgeschreven. En eensch met Bi.
Hier kan alles hoor Saar, je kunt het altijd straks weer weghalen
Dat is een heel verhaal Petra.. pffeww zwaar.. hier een voor jou!!
quote:Sarah Scott schreef op 20 januari 2010 @ 21:37:

Beetje onrustig in hoofd en hart Boog...Da's lastig.. moeten we je even afleiden of wil je erover praten?.. .. heb het idee dat het ook aan het weer ligt van de laatste tijd... word ik in ieder geval nogal somber van.. en onrustig..
Peet, gaat het goed??
Zwaar verhaal, Petra... daar ben je effe op aan het typen geweest .. ... lucht het een beetje op om het van je af te schrijven?
Boog: wat voor invloed heeft het weer hier dan op? Ik merk daar nl. vrij weinig van
Ik ben verdrietig dat ik het hier neergezet heb maar ook blij, want ik moet het gewoon kwijt he
He qwert!!!!
Wat jij wil, Saartje. Vasthouden, naast me neerleggen, het is mij om het even. 't Is jóuw ziel, jij mag het zeggen!

Ohhhh en hebben we het ook over saunabezoek? Heerlijk. Komt er veel te weinig van sinds Qtie er is. Ik vind dat echt de ultieme ontspanning.
Goed gedaan Petra!! Het zal je opluchten omdat wij nu weten wat je hebt meegemaakt.. en mag je het zelf vergeten.
quote:Petra65 schreef op 20 januari 2010 @ 21:44:

Ik ben verdrietig dat ik het hier neergezet heb maar ook blij, want ik moet het gewoon kwijt he

Wat ik nu ga zeggen is heel makkelijk gezegd, dat weet ik. Maar probeer dankbaar te zijn voor de jaren die je met je vader hebt gehad en die je kinderen met hun opa hebben gehad. Gelukkig heeft ie aan jou laten zien dat hij iets heel moeilijks voor elkaar kon krijgen... voor jou! En daarom hoef je nooit te twijfelen of hij wel van je hield, want dat deed ie wel zeker!

Nog een keer
Daar moet je gevoelig voor zijn, Piba. Ik heb d'r ook last van, van de winter. Word er straaldepressief van als ik niet uitkijk. (En daar zóu ik natuurlijk mijn daglichtlamp tegen in kunnen zetten..... )
nog ruim honderd postings
allemaal, ik duikel er ook maar eventjes er tussen

Petra ik heb zonet je verhaal gelezen

En we hebben een engel in de zaal!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:Sarah Scott schreef op 20 januari 2010 @ 21:45:

Gooi 'em dan maar weg Q, is toch al door en door verrot ...je kunt 'm ook verkopen, vaak kun je er nog wel iets leuks voor krijgen!
Gelukkig merken we al dat de dagen beginnen te lengen.
Is te doen Jacky, we hebben voor hetere vuren gestaan
Petra
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Tssssk, Saar. Jij bent een prachtmens, dus ik weet niet wiens ziel je opgeduikeld hebt, maar één ding staat vast: als 'ie rot is, was het niet de jouwe!

Hoi Ier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven