Saai!
woensdag 20 januari 2010 om 21:14
quote:Dushi74 schreef op 20 januari 2010 @ 21:11:
Snjookje ik wil jou buuf wel virtueel worden hoor. Lijkt me ook wel handig, kunnen we oefenen voor het elfendansje
En bedankt voor je saaie tips/ uitleg! Daar kan ik wat mee.
Als jij dan begint met naar de hetemeel te dansen, kan je mij daar vinden.
Dat wordt saai dansen op de boerderie.
Snjookje ik wil jou buuf wel virtueel worden hoor. Lijkt me ook wel handig, kunnen we oefenen voor het elfendansje
En bedankt voor je saaie tips/ uitleg! Daar kan ik wat mee.
Als jij dan begint met naar de hetemeel te dansen, kan je mij daar vinden.
Dat wordt saai dansen op de boerderie.
Snjókorn falla, á allt og alla
woensdag 20 januari 2010 om 21:15
woensdag 20 januari 2010 om 22:03
woensdag 20 januari 2010 om 22:10
woensdag 20 januari 2010 om 22:14
woensdag 20 januari 2010 om 22:16
woensdag 20 januari 2010 om 22:28
quote:Dushi74 schreef op 20 januari 2010 @ 22:23:
We zijn als het goed is aan elkaar gelinkt maar vertrouw het niet echt dus vievke mag nog met haar vleugeltjes wapperen Zal ze vast wel even saai voor ons willen doenWe zijn saai gelinkt. Ik ga je een heel saai berichtje sturen en daarna ga ik nog saaier naar m'n bed met een boekie....
We zijn als het goed is aan elkaar gelinkt maar vertrouw het niet echt dus vievke mag nog met haar vleugeltjes wapperen Zal ze vast wel even saai voor ons willen doenWe zijn saai gelinkt. Ik ga je een heel saai berichtje sturen en daarna ga ik nog saaier naar m'n bed met een boekie....
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 21 januari 2010 om 14:55
Saai Snjookje!
Linndaatje jij ook een hele fijne maar saaie dag
Zo ik heb saai net even wat geld verdient. Krijg geld terug van mijn energiemaatschappij en ik heb weer korting gekregen in mijn abbo geld voor de internetprovider. Hopla in the pocket! Saai werk maar elk jaar je contracten nalopen en zien of er kortingen of andere dingen uit te slepen zijn loont.
Linndaatje jij ook een hele fijne maar saaie dag
Zo ik heb saai net even wat geld verdient. Krijg geld terug van mijn energiemaatschappij en ik heb weer korting gekregen in mijn abbo geld voor de internetprovider. Hopla in the pocket! Saai werk maar elk jaar je contracten nalopen en zien of er kortingen of andere dingen uit te slepen zijn loont.
donderdag 21 januari 2010 om 16:35