Het kasteel
donderdag 21 januari 2010 om 09:28
donderdag 21 januari 2010 om 09:32
donderdag 21 januari 2010 om 12:25
quote:supra schreef op 21 januari 2010 @ 09:56:
Oei maar jouw versie van Chai is ook wel errug lekker
Als je dat meent sta je té lang droog Suup!
Smuttig.... Een heerlijk Tila-woord.
De Bloesjes zijn vanmorgen geschrokken van de foto's op de voorpagina van de VK. Ik legde uit wat er aan de hand was in Haïti en dat mensen zo'n honger en dorst hebben dat ze gaan stelen. Toen wilden ze ACTIE. Dus schreef Oudste haar ideeën op papier; in statig handschrift op een schrijfblok van het Werk.
Ideeën voor geldinzamele Haïti:
1) Je spaarvarken stuk slaan
2) Rommelmarkt houden met de klas; wat je maar missen kunt verkopen (speelgoed, cd's, boeken)
3) Sponsorloop
4) Verkoop aan de deuren
Och wat heb ik toch een verschrikkelijk lieve schat gebaard......
Oei maar jouw versie van Chai is ook wel errug lekker
Als je dat meent sta je té lang droog Suup!
Smuttig.... Een heerlijk Tila-woord.
De Bloesjes zijn vanmorgen geschrokken van de foto's op de voorpagina van de VK. Ik legde uit wat er aan de hand was in Haïti en dat mensen zo'n honger en dorst hebben dat ze gaan stelen. Toen wilden ze ACTIE. Dus schreef Oudste haar ideeën op papier; in statig handschrift op een schrijfblok van het Werk.
Ideeën voor geldinzamele Haïti:
1) Je spaarvarken stuk slaan
2) Rommelmarkt houden met de klas; wat je maar missen kunt verkopen (speelgoed, cd's, boeken)
3) Sponsorloop
4) Verkoop aan de deuren
Och wat heb ik toch een verschrikkelijk lieve schat gebaard......
donderdag 21 januari 2010 om 12:43
Ooooooo, wat is Oudste Bloesje toch een waanzinnige lieverd!
Mops is minder gul. Dat ik geld geef vindt ze eigenlijk een beetje dom. Dat geld kan ik immers beter gebruiken om een kindje uit Haiti te kopen. Dan heeft dat kindje weer een mamma en speelgoed, en dan heeft Mops een zusje.
Typische win/win-situatie volgens mijn kleine profiteur.
Mops is minder gul. Dat ik geld geef vindt ze eigenlijk een beetje dom. Dat geld kan ik immers beter gebruiken om een kindje uit Haiti te kopen. Dan heeft dat kindje weer een mamma en speelgoed, en dan heeft Mops een zusje.
Typische win/win-situatie volgens mijn kleine profiteur.
Wat wilde ik nou toch typen?
donderdag 21 januari 2010 om 13:23
Barcelona! Wow! In de lente! Nog wower!
(Mooi boekje lenen? Over de meest prachtige gebouwen in de stad? Die je moet moet moet zien, met bijbehorende info?)
Mims, heb je Mops uitgelegd dat kindjes niet te koop zijn, want onbetaalbaar?
(ben het verder wel eens met je kleine profiteur )
Wasmachinemensen zijn geweest. Duwden met een schroevendraaier het vergeten ding opzij, waarop het op de grond kukelde, ze de machine optilden, en klaar. Fijne dag nog, mevrouw.
Als ze me dat nou even aan de telefoon hadden verteld...
(Mooi boekje lenen? Over de meest prachtige gebouwen in de stad? Die je moet moet moet zien, met bijbehorende info?)
Mims, heb je Mops uitgelegd dat kindjes niet te koop zijn, want onbetaalbaar?
(ben het verder wel eens met je kleine profiteur )
Wasmachinemensen zijn geweest. Duwden met een schroevendraaier het vergeten ding opzij, waarop het op de grond kukelde, ze de machine optilden, en klaar. Fijne dag nog, mevrouw.
Als ze me dat nou even aan de telefoon hadden verteld...
donderdag 21 januari 2010 om 13:34