Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Omdat Bloes dan pas de volgende ochtend teruggaat, nadat ze eerst lepeltje lepeltje verticaal met mij bij Kjong in een stapelbed heeft gelegen, M'nas
Tila spannend zeg. Zit je dan tegenover L?

Kjong

Leuk dat Dot even kwam meetikken. Bloes ik snap je zin in het stapelbed (heb er ervaring in en weet dat het lekker ligt), maar treinen vanaf suupstad naar provinciedorp is langer dan autgorijden. Dus auto bij mij in de straat parkeren (feestlocatie is 2 minuten lopen vanaf hier), met taxi naar kjonghuis en voilgende ochtend middag auto hier weer ophalen (krijg je nog een kop koffie) is het snelst minst frusterende.
Jep. Zit tegenover L.

Moet me nu ernstig inlezen over ning-netwerken , een woord dat ik tot voor anderhalve week geleden niet eens kende
Ning-netwerken? Wasda?

*rent naar Google*

Zielug: De Freule is morgen jarig en nu is ze ziek. Ik heb al diverse zeer smerige dweilactiviteiten verricht - ik denk dat dat nu niet meer hoeft want er zit niets meer in dat kleine lijffie. Sjielug.
.
Agos! Ibu, volpompen met, tot feestje voorbij is, dan pas in laten storten....
Ja, doe ik ook denk ik. Maar met de kotseritis kan ze niet naar school, en naar school gaan op je verjaardag is nou juist zo cool! Nou ja, huis is versierd, nieuwe fiets staat in de garage, traktaties zijn klaar dus we zien morgen wel. Zielderig, hoor.
.
Van harte met de freule Marie!

Hopelijk voelt ze zich beter.

Tila, wow jij weet nu alles over Ning, Voel je je klaar voor het gesprek? Ik duim hoor.

Zo tijd voor koffie!
~laat de butler een speciale freule-taart op tafel zetten~

Gefeliciteerd, Marie!
Wat wilde ik nou toch typen?
Gefeliciteerd Freule :-) !!!

~schuift haar ontbijtbordje met roggebrood aan de kant~

Yeah, twee taarten!

Feest!

UWV ging goed. Nu weer thuis, want ik stond om 0907 alweer buiten. En om nou drie uur doelloos door de stad te slenteren ging zelfs mij te ver

Freule, van harte!
Zo. Haartjes gekamd, schoentjes gepoetst, tila gaat solliciteren!
Go Tila, go Tila, go Tila...

Geweldig, die cheerleader! Eh o, en dat Tila nu op gesprek is natuurlijk ook

En Hoeraaaa voor de freule, die hopelijk al die taart kan binnenhouden en joepie is vanwege mooie fiets en alles. Leuk man, jarig zijn (als je niet kotsmisselijk bent, tenminste).
Wat een mooie taarten hier! Alleen hier, want IRL is de Freule knap ziek en is er dus geen taart. Vannacht werd Oudste Dochter ook ziek, dus het kotsdweilen is gewoon doorgegaan. Vanochtend hebben we de Freule wakker gezongen en haar kadootjes gegeven, maar ze is echt hondsberoerd dus we vieren haar verjaardag zondag gewoon opnieuw. Als troost MET wederom een kadootje want ocherm, ziek zijn op je verjaardag is wel echt heel erg zielderig.
.
Tila, zet 'm op, knock 'm out!!!!!
.
*cheert nog even na*

Ik doe mee met de soll-hype van Tila. Kreeg vanmorgen een telefoontje van ene vriendinnetje waar ze een best wel leuke vacature hadden, waar ik zondag even met haar over zat te praten en nou had ze even geinformeerd bij de collega die over die vacature gaat en vriendin belde nu dus met de boodschap of ik asap een brief wil schrijven/mailen.

Ieks. Duik later nog wel even in de kelder hiervoor.

Heb net mijn cv bijgewerkt, brief moet nog.

Tis verder een beetje druk hier.
Dat was een leuk gesprek ging goed. Op weg ernaartoe werd ik opeens heel zenuwachtig, van 'wat nou als ik het allemaal niet kan, of dat ze me termen gaan vragen die ik helemaal niet ken, of of of of, maar het gesprek was leuk en ontspannen, en morgenmiddag hoor ik meer!

**stuitert nog even door**

Agos, arme freule en Oudste en M'anas! Ziek op verjaardag is echt heel zielig. Kotsruimen ook.

Ik ga lunchen. Heb honger!
Het gebeurt me niet vaak, maar ik ben zo ongelooflijk kwaad. Plan b is op werk in werking gezet, naar verwachting, we zeggen dat suup niet vooruitgaat. Duik straks wel even ondergronds, nu in stamkroeg maar oh wat ben ik pissig.
Ooooh, Suup, wat kut!
O gadver Suup, dat is echt kut...
:Hug: Suup gatverdamme!
quote:kjong schreef op 18 januari 2010 @ 19:09:

Vader Opperhoofd zit bij het smeulend vuurtje in de tipi. Naast hem zit zijn jongste zoon te mijmeren.

Pahap, vraagt hij, waarom heet Wilde Bizon, Wilde Bizon?

Nou jongen, in de tijd dat je moeder zwanger werd, begon de grote bizontocht richting het noorden. Een van hen was op hol geslagen en rende door ons kamp heen. Zodoende.

Oh... Pahap? En waarom heet Zwevende Adelaar dan Zwevende Adelaar?

Nou mijn zoon, in de tijd dat je moeder zwanger werd keek ik omhoog en zag ik de mooiste adelaar op de luchtstromen drijven. Vandaar.

Ah. ... ... En waarom heet Blauwe Maan dan Blauwe Maan?

Kind, toen je moeder zwanger raakte prijkte de volle maan voor de tweede keer in een maand tijd aan de hemel.

Mhm... En pahap...? En ik dan?

Nu is het vragen uurtje wel weer over Gescheurd Rubber.Hee. Die ken ik met de variant Neukende Hond.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Mogge allemaal!

Ik heb gedroomd dat ik de baan niet kreeg... dat was niet leuk.

Dus: koffie!
Suup, hoe gaat ie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven