3000 + Deel 24
woensdag 20 januari 2010 om 22:04
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
** Viva 3000+ woordzoeker **
Wel 5 regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts
- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+
Wederom weer veel plezier hier allemaal!
donderdag 21 januari 2010 om 11:25
Lieve meiden, sorry dat ik er nog een keer op terugkom maar het blijft in mn hoofd spoken en hopelijk tik ik het er nu voor eens en voor altijd uit! Ik voel me echt kut door wat gisteravond hier gebeurd is, ik kan altijd heel goed afstand nemen als er hier op het forum iets uit de hand dreigt te lopen, maar dit dus niet.
Ergens hoop ik steeds dat die LamLulT nog terugkomt en zegt dat ie verschrikkelijk gezopen had of een ander slap excuus komt brengen waardoor hij DE post geplaatst heeft, aan de andere kant wil ik die naam nooit meer zien!!
Boogje, als je langskomt wil je dan zijn foto uit de OP halen, ik word er kotsmisselijk van als ik hem voorbij zie schuiven! Maar ik blijf hier toch schrijven omdat ik jullie allemaal lief vind, ik het gevoel heb dat we elkaar hier kunnen helpen en steunen en er zelf veel baat bij heb om hier afwisselend te klagen, lachen, huilen enz..
Ergens hoop ik steeds dat die LamLulT nog terugkomt en zegt dat ie verschrikkelijk gezopen had of een ander slap excuus komt brengen waardoor hij DE post geplaatst heeft, aan de andere kant wil ik die naam nooit meer zien!!
Boogje, als je langskomt wil je dan zijn foto uit de OP halen, ik word er kotsmisselijk van als ik hem voorbij zie schuiven! Maar ik blijf hier toch schrijven omdat ik jullie allemaal lief vind, ik het gevoel heb dat we elkaar hier kunnen helpen en steunen en er zelf veel baat bij heb om hier afwisselend te klagen, lachen, huilen enz..
donderdag 21 januari 2010 om 11:30
Bi, je moet er zo vaak op terugkomen als je nodig vindt, want het was onnodig grievend, maar realiseer je dat hij een groter probleem heeft dan wij en dat je niet teveel negatieve energie eraan moet verspillen, dat helpt je niet verder!
Ik bedrijp het overigens heel goed, het blijft bij mij ook een beetje hangen!
Ik bedrijp het overigens heel goed, het blijft bij mij ook een beetje hangen!
donderdag 21 januari 2010 om 11:35
Tik jij maar lekker een eind weg hoor Bi. Wat ik er van teruggelezen heb was die niet zozeer pissed of, over de opmerking van Q , maar dat Boogie eerder was met de OP, en dat kan die niet hebben. ja toen kwam grapje van Q erbij en dat duwde hem over het randje.
Net als een klein boos jongetje wat heel boos en verdrietig is, heel hard om je heen trappen. In de hoop dat je andere mensen net zo raakt, als jezelf geraakt bent.
Gedrag dat okay is voor een kind, maar niet voor een volwassen vent.
Net als een klein boos jongetje wat heel boos en verdrietig is, heel hard om je heen trappen. In de hoop dat je andere mensen net zo raakt, als jezelf geraakt bent.
Gedrag dat okay is voor een kind, maar niet voor een volwassen vent.
donderdag 21 januari 2010 om 11:41