3000 + Deel 24
woensdag 20 januari 2010 om 22:04
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
** Viva 3000+ woordzoeker **
Wel 5 regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts
- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+
Wederom weer veel plezier hier allemaal!
donderdag 21 januari 2010 om 12:05
Schiet me ineens te binnen. Straatje heeft gejokt gisteren. Piba vroeg of ze de enige was die nog geen OP gemaakt had, en toen zei Straatje heel hard JA.
Straatje had al 5 keer de OP moeten maken (volgens lijstje) maar sneakt er steeds weer tussenuit.
Dus ik vind dat Straat de volgende OP moet maken.
Straatje had al 5 keer de OP moeten maken (volgens lijstje) maar sneakt er steeds weer tussenuit.
Dus ik vind dat Straat de volgende OP moet maken.
donderdag 21 januari 2010 om 12:08
Eens met Lunaan..
Jij hebt de winkel gezien Freaky... slaat nergens op, zo'n half afgebouwde winkel. Ik weet zeker als we hem goed vullen (minder zeepjes, meer technische dingen uit onze echte branche) dat hij goed gaat lopen. Maar om te vullen is geld nodig en dat vind ik dan weer zonde om erin te pompen omdat we nog niets concreet van de curator weten, en omdat we niet weten of het dan echt wel gaat lopen.
Jij hebt de winkel gezien Freaky... slaat nergens op, zo'n half afgebouwde winkel. Ik weet zeker als we hem goed vullen (minder zeepjes, meer technische dingen uit onze echte branche) dat hij goed gaat lopen. Maar om te vullen is geld nodig en dat vind ik dan weer zonde om erin te pompen omdat we nog niets concreet van de curator weten, en omdat we niet weten of het dan echt wel gaat lopen.
donderdag 21 januari 2010 om 12:13
Wat ik zou moeten doen om het positief te beinvloeden is:
- etalage andere uitstraling geven (minder kleinspul, meer technisch... geen maar en geen mits!
- rookhok kantoor opruimen en administratie bijwerken... geen maar en geen mits!
- instanties bellen om zorghulpmiddelen website onder de aandacht te brengen...geen maar en geen mits!
Eigenlijk is de enige mits: Mits ik ermee aan de slag ga!
- etalage andere uitstraling geven (minder kleinspul, meer technisch... geen maar en geen mits!
- rookhok kantoor opruimen en administratie bijwerken... geen maar en geen mits!
- instanties bellen om zorghulpmiddelen website onder de aandacht te brengen...geen maar en geen mits!
Eigenlijk is de enige mits: Mits ik ermee aan de slag ga!
donderdag 21 januari 2010 om 12:16
quote:lunaan schreef op 21 januari 2010 @ 12:13:
Bi, is het nu niet beter om je eerst even te concentreren op de zaken omtrent je moeder. Afhandeling huis en spullen enzo. En mischien ook nog even een stukje rouwen en verdriet hebben.Ik voel me beter als ik het gevoel krijg dat mn moeder trots op me zou zijn met wat ik allemaal doe. Ze was zelf ook enorm van het: niet zeuren maar gewoon doorgaan! Dus dat speelt ook mee dat ik niet in een hoekje wil gaan zitten rouwen, maar juist bezig wil zijn om wat van mn leven te maken
Bi, is het nu niet beter om je eerst even te concentreren op de zaken omtrent je moeder. Afhandeling huis en spullen enzo. En mischien ook nog even een stukje rouwen en verdriet hebben.Ik voel me beter als ik het gevoel krijg dat mn moeder trots op me zou zijn met wat ik allemaal doe. Ze was zelf ook enorm van het: niet zeuren maar gewoon doorgaan! Dus dat speelt ook mee dat ik niet in een hoekje wil gaan zitten rouwen, maar juist bezig wil zijn om wat van mn leven te maken
donderdag 21 januari 2010 om 12:30