3000 + Deel 24

20-01-2010 22:04 3040 berichten

Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!

Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.

** Viva 3000+ woordzoeker **

Wel 5 regels:

- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd

- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie

- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed

- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts

- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+

Wederom weer veel plezier hier allemaal!
Hee IBI!
Hoe was het bij de tandarts Floor?
Even over het plaatje in de OP.

Als we LeukerT eruit halen kan dan ook misschien de nieuwe avatars van mensen erin gezet worden?

En wellicht Willem er ook uit? Hoeft niet perse hoor maar volgens mij is die de afgelopen 10 topics ofzo niet aanwezig geweest.
Boogje,

Wat een leuke puzzel heb je ervan gemaakt! Gaaf.
Alle reacties Link kopieren
hey Floor, goed dat je naar de tandarts bent geweest. Viel het mee of tegen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hai allen die na mij binnengekomen zijn

Ibi hetgeen LeukerT gezegd heeft treft mij ook.. naar mijn mening heeft hij zorgvuldig zijn woorden gekozen om iedereen te kunnen treffen.. ik ben er niet blij mee
Bi, schop onder mijn kont geven? Doe ik niet. Daar word ik alleen maar sikkeneurig van namelijk, als het om wat voor reden dan ook weer eens in het honderd loopt. Waar ik veel blijer van word, is doelen stellen. Doelen die vanuit mezelf komen in plaats van die opgelegd zijn uit een soort van misplaatst schuldgevoel of uit een soort van misplaatst gevoel van falen.

Als ik een hoofddoel heb, dan deel ik dat daarna op in kleine, te overziene stapjes. Zoals in het geval van jouw winkel: eerst maar eens beginnen met één stapeltje administratie. En daar dan voldoende tijd voor uittrekken. Zeg een week. Dat klinkt lang, maar gezien dat je het waarschijnlijk al veel langer voor je uit zit te schuiven, denk ik dat het handiger is om het aan te passen aan dát referentiekader.

Overigens kan ik me in jouw geval voorstellen dat je eerste doel zou zijn: het huis van je moeder leeg. Dat heeft hogere urgentie op dit moment. Dat is ook iets wat ik vaak gebruik, een doodordinair prioriteitenlijstje. In plaats van alles tegelijk aan te willen pakken, pak ik alleen het bovenste aan. De rest volgt daarna wel. Of niet. Of blijkt achteraf gezien al opgelost gewoon gaandeweg het proces.

Als ik dat hele lijstje in mijn hoofd laat zitten, dan wordt het veel te druk in mijn hoofd. Dat doe ik dus niet meer. Ik pak één belangrijk doel op, verdeel dat in hapklare brokken en begin dan gewoon eerst maar eens met het bewerkstelligen van die éne hapklare brok. Al het andere is op dat moment niet van belang. Juist door mezelf te dwingen tot het maken van keuzes hierin, bereik ik veel meer dan wanneer ik me lam laat slaan door de overweldigende hoeveelheid van alles wat nog moet.

't Is een hele lap geworden, maar goed. Je vroeg er zelf om hoe ik het aanpakte.
Chocolover, bakkie doen?

Mail even naar jaquelien@hotmail.com dan geef ik je mijn telefoonnummer!
Ik moet namelijk vandaag óók in die buurt zijn en ik zou het onwijs gezelllig vinden om even bij te kletsen!
Haal ik nou zomaar 4 op remi?!
Ik ben weg. Koffie leuten bij schoonzus!

Tot later!
Is helaas niet bij jou in de buurt Q!

Anders had ik ook wel koffie willen drinken met je!
Hoooooooooi!!!!

Even knuffellen

Jullie zijn lief en doen het goed.

Nooit twijfelen aan jezelf!!

Zo ik storm alleen even binnen en storm weer weg, moet iets nuttigs gaan doen enzo

Later!!
nee, ben net uit Amsterdam weggereden, dus helaas kan ik ook niet bij je op de koffie! Andere keer!

Maar je bent niet remie hoor, zou wel moeten, want ik moet aan het werk!
Q, ik ben inmiddels goed bezig, met de administratie. Gelukkig heb ik het voor december allemaal wel heel goed bijgehouden en het valt dus mee, moet in 2 dagen wel geregeld kunnen zijn.

Het leeghalen van het huis van mn moeder heeft inderdaad prioriteit, maar doordeweeks zit ik in de winkel en die tijd besteed ik nu dus (eindelijk) nuttig door bezig te zijn. Alle administratieve dingen van mn moeder ga ik volgende week opzeggen (dan heb ik haar administratie hier in mn winkel). En op zondag en maandag gaan we weer sjouwen en ruimen

Maar heel erg bedankt voor het meedenken!

Floor, hoe was het bij de tandarts? Goed dat je bent geweest!!

Ik ga weer verder
Ik dacht dat Choco onderweg was naar Amsterdam? Verkeerd gelezen dan?

Hahaha, Piba, da's ook balen! Is er dan helemaal NIEMAND die koffie met me wil drinken?!
Haha Iry wat een lieve storm ben je!

Jack,

Het lijkt idd. wel alsof hij de tijd heeft genomen om iedereen langs te gaan en te kijken of hij wel iets treffends over dat persoon heeft geschreven.

Het maakt mij bang dat meelezerTs zo ook over ons/mij denken en dat wil ik dus niet!
Ik schrok gisteren van mijn eigen k*t gevoel en heb er even een grondige (zelf)analyse op losgelaten.

Als iemand mij 2 maanden geleden verteld had dat ik me ooit zo zou laten meeslepen door gebeurtenissen op een forum, dan had ik die persoon eigenhandig richting een therapietje getrapt.

En ineens realiseerde ik me dat ik er tot aan de nek toe inzat. Iedere dag iets langer en iedere dag iets dieper. Ik merkte dat ik geïrriteerd raakte als iemand me stoorde tijdens het forummen en tijdens telefoongesprekken aan het scrollen was.

Mijn nachtelijke jankpartij aan de telefoon met een andere forummer was de druppel en ik heb mezelf vervolgens tot forumdebiel uitgeroepen.

Na mijn analyse over hoe het volgens mij werkt is er een soort rust over me gekomen die ik als zeer prettig ervaar. Het klinkt misschien wat zwaar, maar ik lijk wakker geworden te zijn uit een weekdurende tripp.

Bij dat akkefietje gisteren met Leukert viel er een last van mijn schouders. 'Ik hoefde er niks mee!' en daarvoor heb ik niet eens op m'n handen hoeven zitten.

Ik heb mezelf van harte welkom terug op aarde geheten.

Bij het posten ligt mijn valkuil merk ik. Als ik dat ga doe heb ik de neiging om te blijven hangen en te reageren. Dus daar zal ik me nog een tijd terughoudend in opstellen.
Ga zo even eten en dan werken! Morgen naar de witte boekenmarkt en ik heb er zo'n zin in!
Daar ben ik ook we benieuwd naar, Floor, hoe het bij de tandarts was.

En willen jullie horen hoe het bij mij ging?

Tijdens het boren brak er een splintertje kies af. En nog een. En nog een. En toen een heel brok. En nóg een. En nu is mijn kies dus rijp voor een halve kroon.
Q, je hebt gelijk hoor, wat de locatie van Choco betrof! Ze zat op het water daar, dus ms wel bij je in de buurt!
ibi alvast veel plezier morgen, ik kan alleen zaterdag en zondag en dat werd afgeraden, dus dan maar weer wachten tot ze in utrecht zitten
Dus jij kan wel koffie gebruiken q, leuk!! Ff kletsen en koffie leuten!
Floor,

Ik snap wel wat je zegt idd. Het forummen en zeker in een actief topic als deze neemt ook veel tijd in beslag en kan ervoor zorgen dat je IRL er last van heeft en dat je het allemaal heftig binnen laat komen.

Dat je dit signaleert en erna handelt lijkt me heel goed. Wel jammer dat je minder post maar ik kan het me voorstellen.

Bij mij is het zo dat die accu natuurlijk kapot is en dat ik daardoor in de avond niet echt meer kan computeren maar ik merk wel dat ik dan aan andere dingen toe kom. Mede daarom ben ik nog niet echt op zoek naar een oplossing voor het accu probleem.
Floor, heel verstandig dat je gaat forumminderen!

Ga lekker een tijdje meelezen (of niet!) en doe het rustig aan, laat het niet je leven overnemen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven