Bar de liefde

30-12-2009 21:31 821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik loop over van liefde, empathie en mededogen, voor alle lieve en soms een beetje stoute Vivaforummers.

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Goodmorning Ladies,

Goh Tang. Daar had ik helemaal overheen gekeken, dat mailadres, haha. Maar we zullen je op de rondzendlijst zetten.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
verdorie, de verwarming is weer stuk... word er helemaal gek van, het is deze week echt elke dag raak. en elke dag komt weer eenmonteur voor de blokverwarming. ik ben zo zat van de kou elke keer!!
Afschuwelijk, in de winter zonder verwarming.
Kan ik me voorstellen. Ondanks dat de ergste kou eraf is, is het nog steeds geen weer om zonder verwarming. Weten ze niet wat er mis mee is ofzo?
Zeker om gek van te worden. Belachelijk dat er geen oplossing komt. Ze zijn toch ook zo traag met komen?

Als je Sirius niet had, had je misschien even bij Tangaman kunnen blijven.

Tang, vanavond stuur ik je een email over een vraag over een salsademonstratie.

Ik moet zo gezellig naar de tandarts, die was vorige week niet klaar dus nu het rot klusje met de prikken. En vanmiddag naar het ziekenhuis voor een mri scan. Dolletjes zo'n dag.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Klinkt als een topdag MV. Succes...

Ik heb net een heerlijke massage gehad. Kadootje van onze baas. Doet ie niet zelf hoor, daar laat hij wel iemand voor komen.

Verder een kantoordagje. Vergaderingen gehad en nu alleen nog maar de hele middag rapporteren en telefoneren. Saaaaaai!
Poezel, your wish is my command: present! Moeders is weer op de basis.

BTW, Hi Pippi, Tang, Mylene en Yas! How's life?

Doe mij maar eengrote borrel, 't ken weer. Bottums up
Hai Alice!

Gefeliciteerd met je baby! Wat is het??

Nou, bij mij is het eea gebeurd. Op 23-12 is volkomen onverwacht en veel te jong mijn moeder gestorven in Mombasa, Kenia, een hersenbloeding.

Wij zijn er direct heen gevlogen toen ze bewusteloos was en toen we aankwamen was ze in coma.

2 dagen later was ze hersendood en hebben we de beademing eraf laten halen. Op 26-12 is ze thuisgekomen (wij de 24e) en op 29-12 hebben we afscheid genomen, voorgoed.
Is HPL al weer terug???
Zam, HPL is doing time tot de 25de.
Hey Alice, Van Harte met je nieuwe aanwinst.

Hoe gaat het met jou en de baby? Alles goed gegaan?

Hier ook alles wel redelijk goed.
Hoe was je onderhoudsrondje vandaag MV? Beetje goed gegaan allemaal?

Hoi Alice!!! Leuk om jou hier ook te zien.

* Poez is stiekem van plan al haar favo-forummers deze kant op te lokken*

Yas, tot volgende maand moet je het even doen met deze: Kanjer.
Thee moet ook hier eens komen neuzen. Ik zei het laatst al tegen haar, Yas trek ook even aan haar jasje .

Oh Poez, wat een hel vanochtend bij de tandarts. Eerst een bitje op maat gemaakt (hij hoopt dat ermee de pijn in mijn tanden weg gaat). En daarna kwam het pijnlijke, er moest tandsteen weggehaald worden en dingen bijgevuld en gepolijst. Maar je kan mijn tanden van de pijn al niet aanraken. Dus per 2 tanden een verdovingsprik. Maar voor hij dan klaar was voelde ik het door de verdoving heen dus sterker verdoofd. De verdoving is net een half uur geleden pas helemaal weg.

Vanmiddag geen pijnlijke onderzoeken in het ziekenhuis als vorige week. Die stroomstoten en naalden in je spieren 1,5 uur hoop ik nooit meer van mijn leven mee te maken. Wat een pijn.

Vandaag had ik foto's laten maken en een mri scan. En volgende week donderdag de uitslag.

Ik hoop nu na 3 jaar dat ze een oorzaak vinden voor de pijn. Dus ik blijf nog even duimen. Maar alles is verder wel goed gegaan.
MV, ik heb je fijne verslagje over de tandarts even overgeslagen, vind je het erg?

Ben benieuwd of er wat uitkomt, die foto's en de mri. Ik zou er niet al te veel van verwachten als ik jou was, na alles wat er al is bekeken en beknepen. Hoe naar dat ook is. Maar ja, volgende week zie je wel verder.

Jaaa, Thee! Waar blijf je meid?
mv, wat een horror, de tandarts.. hoop dat er iets uit de mri komt. maar wat nu als ze niks vinden? wat zijn dan nog opties?

alice, gefeliciteerd!!!!

zit nu bij tangaman, vandaardat ik geen hoofdletters heb... dat kost op de mobiel veel tijd. deverwarming verliest water, maar ze kunnen het lekniet vinden. de monteur komt wel vrij snel maar is telkens echt uren bezig..

mv, mijn mail doet raar op foon, dus denk dat ik morgen pas je mail kan lezen...

liefs @ allemaal
Geeft niet Tang.

Wat een ellende die verwarming. Hopelijk snel over.

Ik heb niet zo'n leuke neuroloog dus iedere keer als ik vraag, wat als hier niets uitkomt, wat dan? Zegt hij, eerst even deze uitslag bekijken. Hij wil niet het vervolg traject vertellen.

Ik kan al bijna 3 jaar moeilijk lopen en elke dag zo'n pijn in mijn voeten elke dag dat ik er niet van kan slapen. Neurologisch onderzoek hebben ze niets kunnen vinden. Nou kijken of het in mijn rug zit. Ik ben nu al 3 jaar bezig.

Ik heb een keer van Poez gehoord dat ik evt. als er niets gevonden kan worden dat ik naar een pijnpolie kan worden doorverwezen. Maar neuroloog doet dat nu nog niet, pas als ze niets kunnen vinden.

Ja kijk morgen als je kan Tang naar het mailtje, gaat over een evt. optreden van die groep waar je danst.

xxx

aan Poez hahahah.
The love story has ended. 't is uit.
Hmm, dat was een heel kort bericht, maar ik ben dan ook behoorlijk in de war. Heb weinig geslapen, ben moe en emotioneel.

Kan me niet aan de indruk onttrekken dat ie het heeft uitgemaakt omdat hij me van me af wil duwen, omdat hij me niet met zijn persoonlijke issues op wil zadelen. Maar wellicht is dat stom, naïef, arrogant en/of ontkennend gedacht.
Ik ken de geschiedenis niet maar toch , ik geloof dat je die wel kan gebruiken.
Och Tang
Oh lieve Tang, wat erg. Speelt het mee dat gedoe van naar het buitenland gaan? En zijn wat downere gevoelens? Gatver, het was zo leuk. Laatst nog zoveel leuke dingen samen gedaan.

Meis als je vanavond op msn of per telefoon je hart wilt luchten dan laat je het mij weten he!!! Als ik eind van de middag thuis ben zet ik mijn msn aan, kijk maar wat je wilt .

He dikke knuf .
die depressieve gevoelens spelen naar mijn idee zeker mee. hij vraagt zich af wat ik in.hem zie en wil niet dat ik energie in hem steek. maar ik geef verdorie heel veel om hem, mag ik dat zelf weten? toen zei hij dat hij me niet kan geven wat ik hem geef, en dat hij niet snapt waarom of hoe en wat, maar dat hij vrij plots geen connectie meer voelt, niets voor me voelt. het klopt gewoon niet. hij slaapt slecht, heeft een negatief zelfbeeld. het gaat niet goed, maar ik mag hem niet helpen? hij ging me volgens hem toch wel weer kwetsen ... heb hem een bericht gestuurd, dat ik het accepteer als hij na een paar nachten slaap oprecht kan beweren dat ie niks voor me voelt, maar nu niet. dat ie lief moet zijn voor zichzelf. kreeg terug dat ie dat zou doen, dat ik niet verdrietig moet zijn en 'sorry'. ik zal binnenkort wel met hem praten, maar ben wel verdrietig maar wil ook voor hem vechten... zo makkelijk kan het toch niet klaar zijn ??
mv, ik moet eigenlijk dansen straks, weet niet of ik het op kan brengen.. zo niet, kom ik zeker online. zal je mail trouwens doorsturen naar degene die erover gaat, bedankt.
Tsja, wat ik denk nadat ik je al laatst had gesproken, hij kan even niet uit de voeten met zichzelf. Wat te doen, depri voelen, naar het buitenland willen enz. Dus in zijn gevecht met zichzelf ben jij even "extra ballast". De angst die hij heeft mbt tot zijn moeder en een huidige relatie, het drukt allemaal op hem. Hij kan er even geen kant mee uit. Dus mannen kiezen dan toch voor een "simpele" oplossing om dan de relatie maar te stoppen. Niet eens omdat ze dat de oplossing zien maar omdat ze ook niet weten hoe er wel uit te komen.

Ik heb mijn laatste vriend toen ook verloren toen hij depressief was. Wat jij mij laatst allemaal vertelde had hij ook. Ik kon beter krijgen, hij wilde mij niet belasten, honderdduizend onnodige beren op de weg, zelfs de simpelste oplossingen zag hij niet, alles woog zwaar en zag alles zwart. Onzin dingen zeggen dat je beter af bent zonder hem, je verdient beter enz. Hoop bullshit, want je bepaalt zelf wel of dit is waar je voor wilt gaan of niet.

Maar goed, geef hem even tijd. Ik krijg het gevoel dat die maand naar zijn moeder gaan ook erg meespeelt. Niet laten schieten als hij het waard is om voor te vechten, maar loop jezelf ook niet voorbij. Probeer wel met hem te praten. Maar dat is en blijft moeilijk om hem goed te bereiken als hij zich zo depressief voelt.

Volg je gevoel, het is zo nog niet af voor jou. En voor jouw gevoel nog wel toekomst. Praten praten praten. .
Tang, neeee!!! Nou ja, waar is ie nou mee bezig?? De sufferd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven