Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
saai verdiend Dushi

wat saai helemaal daar een cursus snjokorn

ga zo maar even saai koken , heb net een saaie vrije dag achter de rug........ saaaaaaaai
steph saai hyves
Ik weet het maar ja ik ben saai.

Ga dadelijk ook koken, Lief heeft weer nachtdienst dus die hoeft niet te koken. Zal saai pasta met groent en vis maken.
quote:misty 2 schreef op 21 januari 2010 @ 16:37:

saai verdiend Dushi

wat saai helemaal daar een cursus snjokorn

ga zo maar even saai koken , heb net een saaie vrije dag achter de rug........ saaaaaaaai

Valt wel mee hoor qua afstand, een kilometer of 50 en omdat ik geen zin heb om 2 x te rijden........

FB is niet lastig of moeilijk hoor Steph, alleen erg saai.
quote:steph schreef op 21 januari 2010 @ 16:43:

Ik weet het maar ja ik ben saai.

Ga dadelijk ook koken, Lief heeft weer nachtdienst dus die hoeft niet te koken. Zal saai pasta met groent en vis maken.Eten klinkt erg saai. Hier beschuit denk ik maar...
Nee, dat is pas saai beschuit.
quote:steph schreef op 21 januari 2010 @ 18:17:

Nee, dat is pas saai beschuit....mét pindakaas, daar word je groot van...
Ow lekker saai ja. Doe er wel suiker oid op anders is het wel erg droog.
Saai he Steph. Heb speciaal voor facebook een ander account aangemaakt (met dito andere naam en mailadres) Zodat ik fijn boerin kan spelen

Thanks, ladies! Op deze manier is geld makkelijk te verdienen. Gewoon flink onderhandelen, dat heeft me tot nu toe bij elke contractverlenging de beste deals opgeleverd.
Saaie, slimme onderhandelingen Dushi.

Ik heb je een saaie boerinnen uitnodiging gestuurd...
Oooh ben benieuwd! Er is zelfs een FV topic hier op viva. Nog meer saaie verslaafden.
Ik ga slapen, saai dromen neem ik aan.

Morgen weer winkels controleren, lekker saai.
Steph: ik ga vandaag een kaartjeswinkel bekijken en, hoe saai, carnavalskleding kopen voor mijn collega en mij .

Morgen geld uitgeven bij de zweedse blokkendoos (IKEA). Ik heb standaard een meetlint bij me (maar dat is meer voor op het werk, zit vast aan de sleutels die ik in het ziekenhuis nodig heb).
Saai Snjokorn kaartjeswinkel kijken. En dan nog saaie carnavalskleding kopen. Vieren ze dat daar?

Ik ga saai kaartjes schrijven.
quote:steph schreef op 22 januari 2010 @ 08:11:

Saai Snjokorn kaartjeswinkel kijken. En dan nog saaie carnavalskleding kopen. Vieren ze dat daar?

Ik ga saai kaartjes schrijven.

Alleen op aswoensdag, dan gaan kinderen saai verkleed de straat op en gaan bij bedrijven liedjes zingen en krijgen daar snoep voor terug (en na zo'n dag kan dat best saai oplopen tot een kilo of 4-5).

Saai hoor, kaartjes schrijven (zondag weer denk ik, moet postzegels kopen voor buiten europa).
Saai kaartjes kopen en carnavals kleding. Hele saaie dag. En Steph gaat saai kaartjes schrijven. Ook al zo'n saaie dag.

Goedemorgen lieve elfenmaisjes die dansen bij het licht van een gedoofde kaars
goedemorgen saaierds.beetje druk hierzo.

vanmiddag training geven,aan huis bij clieent.

daarna bezoek van een vriendin.
Dez, ook al saai dus.

Oom moet nog 7 winkels controleren, dan is zijn gedeelte klaar. Vandaag goede winkels gehad, saai dus.
Dez wat een saaie dingen ga je vandaag doen. Succes met het geven van de training en veel saai plezier bij vriendin!

Steph jij bent ook lekker bezig geweest. Goede saaie winkels zijn de betere winkels. Top dat je oom klaar is met zijn gedeelte.
Hij moet er nog 7 Dushi, wel saai lezen.
Oeps dat is wel heel saai van mij. Nog 7 te gaan.
Ik ga vanavond met Lief tv kijken en verder he-le-maal niets doen, zeer aangenaam saai.
Heerlijk saai Steph. Ik ga wat forummen en farmen. Ondertussen wat tv kijken dus ik kom mijn avond ook wel saai door.
Zo, weer een saaie vrijdagavond met een saai weekend voor de boeg. Waarschijnlijk weer uitslapen, forummen, FV-en, boodschappen, afwas (blegh!), tv kijken, boekje lezen en een beetje door de verse sneeuw lopen. Kortom: ultiem saai!
WTF?
Aah Abusu jij hebt ook al een boerderij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven