3000 + Deel 24

20-01-2010 22:04 3040 berichten

Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!

Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.

** Viva 3000+ woordzoeker **

Wel 5 regels:

- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd

- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie

- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed

- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts

- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+

Wederom weer veel plezier hier allemaal!
Mn laptop is te sloom.. niemand was vertrokken

Iry hoezo dan?? Ik was juist nog wel knap chagrijnig vanochtend, dus kan me haast niet voorstellen dat ik iemand aan het lachen heb gebracht.

Roos... sorry... maar ik moest ff zeggen dat het mjammie was en ik kon niet wachten met typen tot mn mond leeg was
Ik heb alleen maar lopen mopperen vandaag geloof ik
quote:iry schreef op 21 januari 2010 @ 18:56:

Weet ik Luun, en hele lekkere!!

Maar in Frankrijk hebben ze kokosyoghurtjes en die zijn zoooo lekker, en die hebben wij niet .

Kokosyoghurt??? kan ik me echt niks bij voorstellen.

Als ik in Frankrijk ben ga ik voor de kaas
En de dag is nog niet om ... dus kom maar op!!
Alle reacties Link kopieren
Nee was van gisteren een opmerking,1 van je eerste.

(ohw sorry, ik haal wel weer wat aan, maar moet er weer om lachen,hahaha!! hij gonst al de hele dag door mijn hoofd)
quote:lunaan schreef op 21 januari 2010 @ 19:01:

[...]

Kokosyoghurt??? kan ik me echt niks bij voorstellen.

Als ik in Frankrijk ben ga ik voor de kaas Ik ook.. en vooral de Fromage Blanc met veuuul suiker
Geeft niks Iry, je mag aanhalen wat je wilt... en zeker als het grappig was. Ik weet echt niet meer over welk je het hebt.

Tipje van de sluier??
Leuk dat Floor er nog even was.. en knap dat ze naar de tandarts is geweest!!!
quote:Bianca40 schreef op 21 januari 2010 @ 19:01:

Ik heb alleen maar lopen mopperen vandaag geloof ik

Ik ook Bi, loop al de hele dag het forum te vervuilen met mijn nonsens, omdat ik een beuh dag heb.

Effe knuffelen
Ja de kazen ook niet te versmaden.

Maarja, ik ben dol op kokos.

En daar heb je yoghurtjes met kokos van een bepaald merk en die zijn zo lekker, ik eet mij er ziek aan als ik in Frankrijk ben.

En bij iedere hap kreun ik hoe lekker het is,hahaha!

Best genant eigenlijk
Ik ratel wel gewoon door oke?

Ben goed bezig geweest vanmiddag, post uitgezocht, bonnetjes op datum gelegd, facturen gemaakt, huur van mn moeder opgezegd, creditcard opgezegd (was al niet meer in gebruik)... pfjew.. als ik het typ word ik er moe van
quote:lunaan schreef op 21 januari 2010 @ 19:03:

[...]

Ik ook Bi, loop al de hele dag het forum te vervuilen met mijn nonsens, omdat ik een beuh dag heb.

Effe knuffelen Lunaan... heb je een beuhdag omdat je dag al kaa uu tee begon door Flea?
En kokos is ook errug lekker Iry, ik zal er eens op letten, hebben ze die ook in Belgie bij de benzinepompen want daar komen we nog wel af en toe, in Frankrijk wat minder vaak
Bianco is ook weer bijgedraaid... en hij is weer lief
Of misschien ben ik wel bijgedraaid en vind ik hem daardoor weer lief
De gehele opmerking waar je ook de gemene lach in nadeed.

Die hele zin met lach erachteraan gonst al de hele dag door mijn hoofd, ik hoor hem je op de een of andere manier zeggen, en dat klinkt zo komisch

Hahaha!! zie je, ik moet er weer om lachen!!!
quote:iry schreef op 21 januari 2010 @ 19:03:

Ja de kazen ook niet te versmaden.

Maarja, ik ben dol op kokos.

En daar heb je yoghurtjes met kokos van een bepaald merk en die zijn zo lekker, ik eet mij er ziek aan als ik in Frankrijk ben.

En bij iedere hap kreun ik hoe lekker het is,hahaha!

Best genant eigenlijk Oi zo heb ik kokos coffee gedronken, men dat was lekker, deed ik ook rare geluidjes maken bij ieder slurpje
Ach... wat maakt het uit waardoor het komt, ik ben lief, hij is lief en hij moet straks weg (darten) waardoor ik heerlijk een avondje ongestoord kan forummen
Hahaha o die Iry.... die van Who's next Whoehahahaha

Ja... soms ben ik wel een heel klein tikkie grappig
ik ben ook dol op kokos; In Duitsland hebben ze een soort van milkshakeachtige kokos-pistachedrank mjammie!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja die ja!!!!
Er schieten me heel vaak grappige dingen door mn hoofd als ik superboos ben... zo ook bij het volgende verhaal..

ik heb alvast binnenpret

want ik weet wat er gaat komen

en ik kan er zelf nog steeds om lachen

oke.. flauw... komt ie:
Ah Luun ja ,ik las van het katje, wat sneu he...

En voor je beu dag
quote:Bianca40 schreef op 21 januari 2010 @ 19:04:

[...]

Lunaan... heb je een beuhdag omdat je dag al kaa uu tee begon door Flea?Ja denkt het wel Bi, deed me iets meer dan ik dacht. En nou vind ik het zo lief dat je dat in de gaten heb, dat ik moet huilen. Bah trut.
Bianco en ik hadden eens vreselijke ruzie, zo erg dat ik mn telefoon, peuken en sleutels pakte en boos naar beneden liep (was een herenhuis met een binnentrap naar beneden voordat je bij de voordeur was).

Ik deed de voordeur open was vast van plan om noooit meer terug te komen.

Maar het was koud buiten, dus ik bleef binnen staan en deed de voordeur met een harde klap weer dicht.... en hield me stil (in de gang)...

ik liep zachtjes weer naar boven....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven