3000 + Deel 24
woensdag 20 januari 2010 om 22:04
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
** Viva 3000+ woordzoeker **
Wel 5 regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts
- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+
Wederom weer veel plezier hier allemaal!
donderdag 21 januari 2010 om 20:53
quote:vivafreak1 schreef op 21 januari 2010 @ 20:52:
Hij zei vorige week... je zou me toch niet uitkleden???
Ikke nee hoor.. dat ga ik nooit meer doen
Ja, hij kan het altijd proberen te vragen he
Sjeee wat zal hij een spijt hebben dat ie met loeder in zee is gegaan en jou kwijt is, merk je er wat van of hij daar spijt van heeft?
Hij zei vorige week... je zou me toch niet uitkleden???
Ikke nee hoor.. dat ga ik nooit meer doen
Ja, hij kan het altijd proberen te vragen he
Sjeee wat zal hij een spijt hebben dat ie met loeder in zee is gegaan en jou kwijt is, merk je er wat van of hij daar spijt van heeft?
donderdag 21 januari 2010 om 20:54
quote:Bianca40 schreef op 21 januari 2010 @ 20:52:
Jack, die Cesar therapie zal zeker ook een hoop goed gaan doen. Is fijn joh.. dan krijg je te horen hoe je alles al heel je leven fout doet. Zelfs een kopje thee inschenken doe je niet goed en moet anders Dat belooft me nog wat dan.. zal ook wel niet zoveel meer achter laptop mogen enzowwwwww
Jack, die Cesar therapie zal zeker ook een hoop goed gaan doen. Is fijn joh.. dan krijg je te horen hoe je alles al heel je leven fout doet. Zelfs een kopje thee inschenken doe je niet goed en moet anders Dat belooft me nog wat dan.. zal ook wel niet zoveel meer achter laptop mogen enzowwwwww
donderdag 21 januari 2010 om 20:55
donderdag 21 januari 2010 om 20:57
donderdag 21 januari 2010 om 20:58