Werk & Studie alle pijlers

Moderator 'Werk en Studie'

26-05-2008 20:07 540 berichten
Alle reacties Link kopieren
Let op! Nieuwe regels mbt quoten:

http://www.viva.nl/2009/0 ... quoten-niet-de-bedoeling/

Beste forummers,

Een nieuw moderatortopic waar jullie je verzoekjes en bijzonderheden kunnen melden. Dit topic is niet bedoeld voor offtopic berichten, deze zullen dus ook verwijderd worden, wanneer het de spuigaten uitloopt.

Wil je liever iets anoniem vragen of regelen, dan kun je mij mailen op vivaangel1@gmail.com.

Groetjes Viva Angel 1
Thanks, aangepakt!
Hallo, ik wil graag dat het topic welke ik heb geopend: werken met kids, wel of niet? verwijderd wordt. Alvast bedankt.
Hoi, we verwijderen niet zomaar topics, een topic kan voor een ander nog heel waardevol zijn.

Mocht er niet meer op gereageerd worden, dan zakt hij vanzelf naar beneden!

Groeten,

Angel 1
Goedemorgen engel,

Dit is meer iets voor op het prikbord.
Dankjewel, ik heb hem verplaatst!
Sollicitatiecoach in "Solliciteren en referenties"

Deze nick is ook de naam van een website, ik weet niet of ze banden hebben, maar het komt vreemd op me over.
quote:delphicat schreef op 05 januari 2010 @ 10:45:

Sollicitatiecoach in "Solliciteren en referenties"

Deze nick is ook de naam van een website, ik weet niet of ze banden hebben, maar het komt vreemd op me over.Ik denk dat je gelijk hebt, ik wilde het ook al komen melden. Temeer omdat in zijn/haar eerste berichtje duidelijk verwijst naar dit feit. Het is waarschijnlijk op het randje, want echt reclame wordt er niet gemaakt.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Een poosje terug was er op een andere pijler een of andere gezondheidscoach bezig (andere naam) en dat mocht ook niet. Je schijnt je niet als expert voor te mogen doen, of zoiets? Nu ja, deze "expert" weet niet eens goed waar hij/zij het over heeft, te zien aan de posts.
Hallo,

Ik begrijp jullie verwarring - heb zelf een eigen bedrijf (dat klopt) en ben Sollicitatiecoach - maar dit is niet de naam van mijn bedrijf. Ik ben hier niet om reclame te maken voor mezelf, maar om (vrijblijvend) advies te geven.

Groetjes
Verwarring? Dus jij hebt niets met de gelijknamige website te maken?
Nee, dat klopt
Ik zal mijn nickname veranderen...
Ha! Kan nu niet inloggen als Angel, maar ik kijk er vanavond even naar!
Nickname veranderen kan niet.... Je kunt wel een nieuwe aanmaken.
Ik heb je postings verwijderd, sollicitatiecoach. Ik zou je willen vragen een nieuwe nick aan te maken en geen advies meer vanuit een bedrijf te geven op het forum, of reclame te maken.

Angel 1
In het topic "Wat voor contract" stelt TO een vraag over het mondeling verlengen van een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd. Door het Juridisch loket wordt vervolgens een reactie gegeven die niet het beeld geeft dat de vraag goed gelezen is en dat is helaas niet voor het eerst. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het Juridisch Loket standaard-antwoorden plaatst. Omdat gelijke monniken zelden gelijk zijn voegen die standaard-antwoorden nauwelijks iets toe.

Nu de experimentele fase in de samenwerking met het Juridisch Loket voorbij is vraag ik mij af hoe de evaluatie heeft uitgepakt. Is daarover al iets bekend?
Hoi!

Ik zal je vraag bij Naomi neerleggen!

Dankjewel!
Dit is een oproep (wel voor een goed doel volgens mij):

oproep focusgroepen jongeren en kanker
Peas on earth!
Thanks, hij is verwijderd, aangezien hij op 3 plekken stond. Er staat er nu nog eentje op het prikbord!
'Onderzoek profielwerkstuk' is verplaatst naar het prikbord.
het topic van kissthefish: gesprek met commissie heeft mijns inziens weinig toegevoegde waarde.,Wil je er een blik op werpen?
Helemaal eens, het topic is verwijderd.
Vraag: wie werkt er bij de Belastingtelefoon -> verwijderd.
Hallo Angel1,

Hoe kan ik mijn titel bij het topic "Collega's die een wit voetje halen bij de baas halen" aanpassen? Het laatste woord mag verwijderd worden.

Alvast bedankt.
Ik zal het voor je aanpassen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven