Moderator 'Werk en Studie'
maandag 26 mei 2008 om 20:07
Let op! Nieuwe regels mbt quoten:
http://www.viva.nl/2009/0 ... quoten-niet-de-bedoeling/
Beste forummers,
Een nieuw moderatortopic waar jullie je verzoekjes en bijzonderheden kunnen melden. Dit topic is niet bedoeld voor offtopic berichten, deze zullen dus ook verwijderd worden, wanneer het de spuigaten uitloopt.
Wil je liever iets anoniem vragen of regelen, dan kun je mij mailen op vivaangel1@gmail.com.
Groetjes Viva Angel 1
http://www.viva.nl/2009/0 ... quoten-niet-de-bedoeling/
Beste forummers,
Een nieuw moderatortopic waar jullie je verzoekjes en bijzonderheden kunnen melden. Dit topic is niet bedoeld voor offtopic berichten, deze zullen dus ook verwijderd worden, wanneer het de spuigaten uitloopt.
Wil je liever iets anoniem vragen of regelen, dan kun je mij mailen op vivaangel1@gmail.com.
Groetjes Viva Angel 1
dinsdag 5 januari 2010 om 10:47
quote:delphicat schreef op 05 januari 2010 @ 10:45:
Sollicitatiecoach in "Solliciteren en referenties"
Deze nick is ook de naam van een website, ik weet niet of ze banden hebben, maar het komt vreemd op me over.Ik denk dat je gelijk hebt, ik wilde het ook al komen melden. Temeer omdat in zijn/haar eerste berichtje duidelijk verwijst naar dit feit. Het is waarschijnlijk op het randje, want echt reclame wordt er niet gemaakt.
Sollicitatiecoach in "Solliciteren en referenties"
Deze nick is ook de naam van een website, ik weet niet of ze banden hebben, maar het komt vreemd op me over.Ik denk dat je gelijk hebt, ik wilde het ook al komen melden. Temeer omdat in zijn/haar eerste berichtje duidelijk verwijst naar dit feit. Het is waarschijnlijk op het randje, want echt reclame wordt er niet gemaakt.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
dinsdag 5 januari 2010 om 10:59
dinsdag 5 januari 2010 om 11:00
vrijdag 8 januari 2010 om 10:14
In het topic "Wat voor contract" stelt TO een vraag over het mondeling verlengen van een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd. Door het Juridisch loket wordt vervolgens een reactie gegeven die niet het beeld geeft dat de vraag goed gelezen is en dat is helaas niet voor het eerst. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het Juridisch Loket standaard-antwoorden plaatst. Omdat gelijke monniken zelden gelijk zijn voegen die standaard-antwoorden nauwelijks iets toe.
Nu de experimentele fase in de samenwerking met het Juridisch Loket voorbij is vraag ik mij af hoe de evaluatie heeft uitgepakt. Is daarover al iets bekend?
Nu de experimentele fase in de samenwerking met het Juridisch Loket voorbij is vraag ik mij af hoe de evaluatie heeft uitgepakt. Is daarover al iets bekend?