FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Nou ja, beter dan niets inderdaad. Kan hij ze nog wel aan?
Zijn ze in japan met de Mol? Wat cool!
Ja, hij kan ze wel aan, maar op zich stoort het me nu natuurlijk wel. Met een broek erover zie je het niet overigens, en het is ook echt alleen maar voor als er nog sneeuw of extreme kou komt.

Ik heb haar al gemaild. Dat ik er niet op uit was, maar dat ik denk dat we er op deze manier wel allebei een goed gevoel aan over houden.
quote:Morrie schreef op 21 januari 2010 @ 22:22:

2,50 is best redelijk hoor, gewoon voor het tonen van de goede wil. Ze zegt dat ze het zelf pas zag toen ze ze in de doos deed en geen tijd had om me te mailen omdat ze aan het behangen was bij iemand (jaja).

Ik ga gewoon zeggen dat ik er niet op uit was, maar het wel netjes van haar vind. Dat is ook zo.

Overhoren lijkt mij dus echt leuk. Maar daar kom ik vast van terug.....

Ja, daar ga je nog wel van terugkomen. Het is een Puber he. Dus die wordt chagrijnig als ze het niet kent/snapt en dan heb ik het uiteindelijk nog gedaan

En dat lijkt me een prima reactie dan toch, om weer naar haar te mailen?

Tot morgen. Ik ga nu echt dat ding uitzetten, anders ben ik zo weer een half uur verder.
Nou ja, prima opgelost dan toch?

Had ik al verteld dat Poppetje de waterpokken heeft? Zo zielig, vanochtend zag ik één vlekje, en toen ik haar ophaalde van het kinderdagverblijf zat ze al helemaal onder. Maar ze heeft er nog geen last van, ben benieuwd hoe het verder gaat.

Ik ga ook zo de laptop uitzetten, morgen naar de Efteling!
Met het gezin LLL? Of niet, want als Poppetje waterpokken heeft kan dat niet toch? Of ga je gewoon? Wel leuk, als het zonnig is lijkt het me heerlijk nu.

Misschien moet ik ook maar stoppen. Alhoewel ik zo wel even lekker wat was wegvouw.
Nee, ik ga alleen met Dim en Sum. Mijn moeder komt op Poppetje passen en ik heb daar afgesproken met mijn schoonzusje en het neefje van Dim en Sum. Helemaal leuk, ik heb er zoveel zin in! En nog goedkoop ook, mijn schoonzusje heeft op marktplaats (daar was ie weer) vier kaartjes voor 40 euro gescoord! Er staan heel veel kaartjes op nu omdat het maar tot 31 januari is, de Winterefteling.
Nou ja, het scheelt al dat ze iig een geste doet, Morrie.

Een aantal maanden geleden heb ik op MP een boekje gekocht dat volgens de advertentie helemaal nieuw, nooit gebruikt, was. Er werd zowat de nieuwprijs voor gevraagd, maar aangezien ik dat boek heel graag als kraamkadootje wilde geven, en het niet meer in de handel verkrijgbaar was, heb ik het toch gekocht. Samen met de verzendkosten, was het exact even duur als de winkelrpijs een aantal jaar eerder. Toen ik het uiteindelijk kreeg, bleek er op de eerste pagina (in de hoek waar, zoals later bleek, de afgeprijsde(!) verkoopprijs geschreven stond) een grote Mickey Mouse-sticker geplakt te zijn, die op geen enkele manier zonder ernstige beschadigingen verwijderd kon worden, zo bleek.

Toen ik daarover per mail beleefd mijn ongenoegen uitte, kreeg ik me toch een rare onvriendelijke en verwijtende mail terug! Wat ik wel niet dacht, dat MP een site van particulieren voor particulieren was, dus natuurlijk was het niet nieuw zoals in de winkel (?!), dat ze geen winkel had en dus niet aan retours deed, en dat ik het aan mezelf te wijten had dat dat boek beschadigd was, had ik die sticker maar gewoon moeten laten zitten. Ze beweerde ook nog dat ze niet eens wist dat die sticker erin was geplakt, dat had haar peuterkleinzoontje dan vast gedaan (pertinent niet waar, want de sticker zat dus heel zorgvuldig en keurig in de rechterbovenhoek geplakt om de ingeschreven prijs te maskeren). Wat wilde ik nou, zo'n sticker maakte zo'n boek heus niet minder nieuw, en bovendien, elk kind vindt Mickey Mouse leuk, dus waar had ik het over, ik moest net extra blij zijn met zo'n leuke sticker, maar nee, ik moest die zo nodig verwijderen en het papier kapottrekken, ja zeg, en dan nog zeuren ook!! Enzovoorts, enzovoorts.

Wat een idioot mens.

Nu, ik het zo aan het typen ben, moet ik wel lachen om het absurde karakter ervan, maar toen baalde ik behoorlijk van het idiote verloop, van het beschadigde boek, en het allermeest van het feit dat iemand me echt had proberen te bedotten. Je gaat er toch altijd van uit dat iedereen van goede wil is, en ik vind het altijd heel vervelend om te merken dat sommige mensen je gewoon bewust voorliegen. En dat allemaal voor een paar lousy euro's. Belachelijk gewoon.
Verder gelukkig vooral goede ervaringen op marktplaats . En tot nu toe is alles in ieder geval altijd aangekomen (binnen NL), dus ik hoop toch nog dat het verdwenen pakje alsnog bij de koper opduikt.
Kijken jullie niet naar "Wie is ... de Mol?"?

Morrie, wat heb je er voor betaald?

Als het boven de 7,50 is dan vind ik dat echt te duur voor een paar kapotte/versleten moonboots en dan zou ik de 2,50 accepteren.

Je hebt ook nog 6,20 verzendkosten betaald? Jeetje, wat zul je balen.

Ik ga naar bed. Morgen zijn de jongens thuis (KW is vrij) en misschien mag ik wel uitslapen

Weltrusten!
Oh, ik moet nog een pagina bij lezen!
De verkoopster mailt me terug, dat ze het geld overgemaakt heeft naar me en dat ze dit zelf ook prettiger vindt.

En ik ben blij, want ik ben weer niet inschikkelijk geweest zoals ik vroeger zou zijn, en het heeft me naast 2,50 ook een goed gevoel opgeleverd .

Wat een verhaal Koeka. Maar eigenlijk heeft die vrouw dus ook echt winst gemaakt op het boek nu. Het is jammer dat je zulke mensen niet een soort van slechte recensie oid kan geven. Of kan dat wel op MP?

Ik heb ook weleens babyslofjes van Nike gekocht voor 10 euro. Bleek het klitteband helemaal niet zo goed meer te werken, Schorrie heeft ze bijna niet gedragen.
En nu slapen. Morgen wel smsen he!
Haha Koeka wat een verhaal! Ik heb er echt hard om gelachen, vooral dat je extra blij had moeten zijn om zo'n mooie sticker. Maar zou ook superpissig zijn, ik ga ook altijd uit van het goede in mensen. Omdat ik het zelf ook niet in mijn hoofd zou halen om er rotzooi op te zetten.

Ach die adoptiekindjes uit Haïti zijn nu op Pauw en Witteman, hartverscheurend vind ik het.

Maar nu moet ik echt naar bed, ik blijf maar op de bank hangen, en morgen heb ik spijt. Weltrusten!
Ik denk dat ik wel een adoptiekind zou kunnen opvoeden. Net met Harrie over gehad, hij dacht ook dat ons dat zou lukken.

Nou, ga er maar 1 halen dan, was Harries reactie. Maar zo werkt het niet .
Fijn dat het tot jullie beider tevredenheid is opgelost, Morrie!

Inderdaad winst, onder de sticker zag ik een afgeprijsde prijs van 4,95, terwijl ik er 9 plus 2 verzendkosten voor heb betaald. Had me nog niet uitgemaakt als het inderdaad in nieuwstaat was, maar dat was het dus niet. Maar soit.

Ik heb trouwens ook wel eens dingen binnengekregen die stukken minder goed waren dan de advertentie beweerde (ook babyslofjes trouwens, zootjes, waarvan het klittenband het nauwelijks meer deed!), maar goed, dat is het risico van dingen in gebruikte staat kopen. De een verstaat tenslotte iets anders onder "nog prima voor een 2e ronde", dan de ander. Zolang ik niet het gevoel heb, dat iemand me expres probeert te misleiden, vind ik dat ook niet zo erg. Maar bij het boekje was dat duidelijk wel het geval, dus vond het echt niet leuk.
anoniem_15275 wijzigde dit bericht op 21-01-2010 23:21
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Zo, tijd voor een Zuchtje. Ik hoop voor je dat er al wat vooruitgang in zit Wind. Wij gaan nu naar het noorden, dus sms-en jullie me als er nieuws is?
Pebb, hoop dat je gewoon druk bent. Maak me beetje zorgen dat je je misschien enorm rot voelt.
Jep, zal sms-en, hoewel ik verder ook veel en route ben. Maar zal af en toe even kijken hier als ik thuis ben, dan is het nieuws hooguit paar uur oud.

Pebb was misschien wel aan het werk en vandaag vrij? Hoop het, maar vast ook (winter)dipje. Kus voor jou ook maar.
quote:lien schreef op 22 januari 2010 @ 09:05:

Pebb was misschien wel aan het werk en vandaag vrij? Hoop het, maar vast ook (winter)dipje. Kus voor jou ook maar.

Ik was woensdag vrij. En alle andere dagen aan het werk. 's Avonds een Moshje zoals die avond bij Mille, dus vermoeiend. Hij slaapt dan wel weer door, ik heb geen nachtvoedingen meer. Maak hem op werkdagen zelf maar wakker om 7 uur.

En dipje, heel onrustige dromen, mis mama. Vannacht ook weer een heel bizarre droom waar ik vanochtend heel ontdaan van was. Toen ik hem aan Pebblo vertelde klonk het erg grappig en moest ik lachen en huilen tegelijk, maar toch naar.

En stress hier vanwege boekhouding 4e kwartaal. Buffelen dus. Hopelijk over 1-1,5 week wat meer lucht.
Ik zal jullie allemaal sms-en als het zover is, maar voorlopig nog niets hoor dus ga maar gewoon en route en naar het noorden :-)

Peb

Volgens mij kun je MP tippen als je vervelende ervaringen hebt met adverteerders. Denk dat ze een zwarte lijst bijhouden. Geloof dat ik dat in het geval van Koeka en het boek (ieder kind houdt van MM stickers ) dat wel zou hebben gedaan of in ieder geval als dreigement geuit richting mevrouw. Wat een onzin zeg.

Veel plezier bij je schoonouders, Morrie!

De kinderen zijn vrij en maken een hut in de tuin met kleden, oude lakens en knijpers. Het ziet er lekker uit zo met dat zonnetje. Ik ben net wakker. Kinderen werden om 08.00 uur wakker en GW heeft me laten liggen. Nu dus even douchen en dan kijken wat we gaan doen.
Oh, en ik vind dat mevrouw van Morrie het netjes heeft opgelost. Geloof niet dat er kwade wil in het spel is maar meer te maken heeft met ander referentiekader qua "mooi" en "kan nog een ronde mee".
Pebbles, ! Is ook best een heftige tijd, weer januari met alle bijbehorende herinneringen, weer aan het werk met alle drukte die daar meteen bij komt kijken, Moshje die nog niet een lekker ritme heeft en je 's avonds zo bezig houdt.. Goed voor jezelf zorgen hoor!

Koeka, wat een bizarre reactie zeg, over dat boek. Ze voelde zich blijkbaar heel erg betrapt ofzo, dat ze zo reageerde meteen.

Hier even minder leuk nieuws; bij mijn moeder is bij het bevolkingsonderzoek naar borstkanker iets gevonden en de kans dat het foute boel is scheen behoorlijk te zijn

Gelukkig was het dan wel weer erg klein nog, zo klein dat het niet te voelen is. Donderdag krijgt ze verder onderzoek in het ziekenhuis en dan weet ze hopelijk meteen meer.
Jeetje Mille, wat erg! Maar fijn dat ze donderdag al terecht kan zeg.

Pfff... schrikken hoor. Ik hoop dat jullie snel meer duidelijkheid hebben.
He bah Mille, hoop dat ze snel door onderzoeksmolen is en dat het mee gaat vallen. Sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven