FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
quote:koeka schreef op 23 januari 2010 @ 16:49:

Ik herinnerde me net ineens dat ik vannacht had gedroomd dat Wind bevallen was! Dus wie weet !

(het was trouwens een dochter en ze heette Wies! Meer details over lengte en gewicht weet ik niet ).

Wij hadden van de week een aanvraag bij FR en die mensen hadden op het aanvraagformulier bij vermelding gewicht, lengte etc gezet; "Noortje heeft precies de goede lengte met het juiste gewicht"

En dat komt dus op het geboortekaartje onder de geboortedatum als Noortje geboren is
quote:Wind schreef op 23 januari 2010 @ 16:57:

[...]

Wij hadden van de week een aanvraag bij FR en die mensen hadden op het aanvraagformulier bij vermelding gewicht, lengte etc gezet; "Noortje heeft precies de goede lengte met het juiste gewicht"

En dat komt dus op het geboortekaartje onder de geboortedatum als Noortje geboren is

Dat vind ik nou een leuke!

Kreeg eerder vanmiddag een sms en wist zeker dat Wind bevallen was. Maar nee dus. Het was mijn moeder die vertelde dat neefje en Schorrie geanimeerde gesprekken voerden op de achterbank van de auto over Ice Age.....
quote:Wind schreef op 23 januari 2010 @ 16:57:

[...]

Ik realiseer me nu ineens dat ik, volgens mij, weet hoe GW heet! (Als ik me goed herinner, heeft Morrie dat eens op onze MSNgroep gezegd, toen ze vertelde dat Schorrie dat weekend bij GW aan het logeren was.) Dus waarschijnlijk heeft mijn onderbewuste vervolgens geconcludeerd dat Wies daar wel bij past, ofzo . Ik vind het iig een leuke naam, en op één of andere manier wel een naam die ik bij jou zou verwachten.
Wat grappig :-)

Maar Bries en Wies vind ik het dan weer net niet...

Morrie, wij hebben van de week Ice Age 1 en 2 gehuurd voor KW (hij koos ze zelf uit) toen hij over was naar badje 4. Toen heb ik hem verteld dat het ook de lievelingsfilm is van Schorrie. Dat was natuurlijk extra toegevoegde waarde en het is nu ook zijn lievelingsfilm. Heb zelf alleen deel 1 af en toe meegepikt en lijkt me ook echt een leuke film.

We zijn terug van AH en hebben lekkere broodjes (immers brooddag bij de Winden ) en beleg gehaald en blijven thuis. Lekker de kaarsen aan, lichten dimmen en film kijken. Lekker knus. Heb ik veel meer behoefte aan dan een restaurant en al die starende blikken naar je buik.
Ha allemaal,

Jullie hebben wel meelezers hoor, al kom ik er nauwelijks meer aan toe tegenwoordig, vandaag voor t eerst sinds tijdeeeeeeeeeen eens.

Mille ik bel je zo even als alles hier op bed ligt.

Ik deed op Viva alleen verwijzingen naar besloten gebeuren, maar als jij hier wel schrijft is dat natuurlijk beetje zinloos. Maar mag ook wel hier

Dikke voor jou ook.

Ik ben er donderdag dus bij maar moet daarna wel werken. Dus misschien afwisselen en dat ze bijv. na afspraak naar jou komt?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
En wat heb je gestemd Inad?

Wat leuk Wind, dat KW nu ook Ice Age kijkt. Schorrie vind de films wel telkens eng de eerste keer dat hij ze kijkt. Maar daarna niet meer, dan kent hij het denk ik.

Thuis hebben we deel 1 en 2, mijn ouders hebben deel 3, die wil ik nog even overnemen op de een of andere manier want het zijn voor ons ook leuke films. Er zit veel humor in.

Nee, Wies past niet bij Bries. Niet bij de nick en niet bij de echte naam.

O ja, uitstrijkjesgedoe is 1 keer per 5 jaar. Maar vorige keer gaf ik nog bv en dan kan het niet, dan moet je een half jaar wachten geloof ik dus die heb ik later gehad.
Ik denk een Meisje. Maar dat doet de meerderheid zie ik nu. dus wat doen we dan met die baby? Co-ouderschap? Soort modern Salomonverhaal waarin we haar eerst aan stukken willen trekken?

Fijn om te lezen trouwens, hoe hier wordt gereageerd op moeder's verhaal.

Ik probeer maar gewoon alles te doen zoals normaal en me niet heel veel zorgen te maken of er de hele tijd aan te denken, maar het woord wat ze voor wat ze vonden hadden komt de hele tijd mijn hoofd binnen spoken.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Bah, Inad ik kan me het helemaal voorstellen. Natuurlijk hou je je vast aan alle positieve vooruitzichten maar die nare verhalen dringen zich ook op in je hoofd. voor jou ook!

Ik zou ook nog eens moeten voor het bevolkingsonderzoek voor baarmoederhalskanker. Ik was toen net bevallen ofzo iets. En daarna wel opnieuw uitgenodigd maar midden in de verhuizing dus gedoe met nieuwe dokter enzo. Wel goed om snel weer even achter aan te gaan.

Oh lekker Wind een rustig avondje met je man. Hoop je stiekem dat het daarom ook vanavond gaat beginnen? Ik heb de hele tijd het idee dat het gaat beginnen met het breken van je vliezen en dat het dan opeens heel snel gaat. Geen idee of het uit gaat komen, wie weet!

Grappig dat iedereen hier er ook mee bezig is hè? Toch grappig dat Koeka over je droomt en Morrie om de 2 minuten haar telefoon checkt.

Hier ook lekker filmavondje, was gisteren 1 uur thuis van werkafspraak en was dus brak. Apie heeft keelonsteking en AB dus die is ook duf en heb met haar geslapen vanmiddag. Was lekker om even bij te komen.
Hier alles op bed en Linoleum aan het optreden. Eens kijken wat er op tv is zo.

Wind, eten jullie dan dus ook brood als jullie met z'n twee-en zijn? Ik zou dan juist iets maken wat je nooit eet omdat de kinderen het niet lekker vinden (of nog te klein voor zijn). Zit even te denken wat dat dan is, maar iets uitgebreids zeg maar, waar de kinderen geen geduld voor hebben.
Inad, ook jij veel sterkte met den onzekerheid rond je moeder. Dat nieuws (en zeker nu de onzekerheid) is verschrikkelijk.

Zo, de eerste film hebben we gekeken (Traitor) en nu thee en dan de volgende

Nee, geen hoop. Wel af en toe het idee dat het wel handig uit zou komen omdat jongens er niet zijn, maar geloof niet dat ik daar nog van uit moet gaan.

En ik geloof ook niet meer dat de baby de week kiest en de moeder de dag, Lien

Ik denk ook steeds vaker of beter gezegd, ik kijk steeds meer uit naar het moment dat dat glibberige blauwe en verschrompelde baby'tje op mijn buik wordt gelegd.
Nu je het zegt Nath, ik heb ook nog een uitnodiging liggen, maar toen was ik ne bevallen en gaf ik nog borstvoeding, ook weer een tijdje geleden... eens zoeken maar.

Inad, het is ineens weer met beide benen op de grond, maar jullie moeder laat jullie wel vaker schrikken, zoals toen de verhuur-maatschappij van de auto belde. Hoop echt dat het heel erg mee gaat vallen, hopeloos alleen dat er eerst weer meer onderzoek en tijd overheen gaat...
quote:lien schreef op 23 januari 2010 @ 19:59:

Hier alles op bed en Linoleum aan het optreden. Eens kijken wat er op tv is zo.

Niets zinnigs.

Wind, eten jullie dan dus ook brood als jullie met z'n twee-en zijn? Ik zou dan juist iets maken wat je nooit eet omdat de kinderen het niet lekker vinden (of nog te klein voor zijn). Zit even te denken wat dat dan is, maar iets uitgebreids zeg maar, waar de kinderen geen geduld voor hebben.

Ja, dat zeggen meer mensen, maar wij zijn allebei dol op brood. En uitgebreid eten valt nu ook niet lekker met zuuraanvallen enzo.
quote:Wind schreef op 23 januari 2010 @ 20:00:

En ik geloof ook niet meer dat de baby de week kiest en de moeder de dag, Lien

.Je weet toch niet wélke week de baby kiest, jij mag alleen de dag bepalen .
Oh ja... die optie hebben we ook nog!

Nieuwe weken beginnen op zondag hé?

Dat is over 4 uur
Toe maar dan, ook al filet americain gehaald zodat je morgen weer een broodmaaltijd mag .
Ja, vanmiddag

Het is goed tot de 31e dus moet haalbaar zijn toch?

Nog wat bekennen? Van de week met de weekboodschappen ook al heel veel fruit (extra) gehaald zodat de kraamhulp lekker fruithapjes kon maken.
Deze laatste post komt wel heel desperate over
Nee, gewoon zoals je bent, over-ge-organiseerd . En niet dat fruit laten verrotten he, als het nog een week duurt, toch maar gewoon wat zelf klaarmaken.
Er is echt niets op tv zeg. Blerk.
Ja, dat is wel typisch Wind hé? :-)

En ik eet het fruit gewoon hoor! Net nog een sinaasappel op.

Die zijn nu zó lekker.
Wij gaan aan de volgende film beginnen.

Tot later of morgen!
Veel plezier, ik ga eens de was opvouwen, ook heel zinvol.
Ik heb net heel zinvol een hele berg strijk gedaan! Dat geeft nog eens goed gevoel, zeker omdat ik echt niks heb laten liggen (daar heb ik een handje van, om het net niet af te maken omdat ik geen zin meer heb). Harrie is het geluid aan het verzorgen van een collega dus ook niet thuis. Ik heb onder het strijken De Rode Kamer gekeken en zag net een stukje van iets Michael Jacksons achtig. Maar ik vind die Nicolette van Dam (ik denk dat ze het is, weet het niet zeker) een irritante kop hebben, vooral de mond. Kan er niet voor mijn plezier naar kijken, vind haar ook irritant doen tegen de kandidaten. Zo.

Wind, de baby zit na dit weekend niet meer in je buik, en aangezien jouw bevalling lekker snel zal gaan heeft hij of zij nog wel even de tijd .
Net "the proposal" gekeken. Had GW al eens gedownload en ik heb had hem wijs gemaakt dat het een héle spannende film was ipv een romatische komedie

Hier draaien de wasjes nu, dus strijk en vouwwerk volgt altijd na het weekend. Ik vind vouwen erger dan strijken. En dan vooral de sokken want GW en ik hebben bijna dezelfde sokken dus lastig uit elkaar houden.

Nu naar bed. Lekker slapen.

Eerst nog even DS'en en dan morgen lekker uitslapen.

Oh, de geboorteslingers staan op de site!

Echt heel leuk... al zeg ik het zelf
Morning!

Nou Wind, het klinkt niet alsof je vannacht bent gaan bevallen. Ik vind het echt knap dat je niet klaagt, ik was er zó klaar mee op het eind! Maar goed, je weet maar nooit, misschien is ze er toch wel ineens uitgefloept vannacht. Mijn telefoon ligt nog boven, zou zomaar kunnen dat je gesmst hebt .

Gisteravond uit eten geweest met mijn moeder, stiefvader, zusje en haar vriend. Was gezellig, al krijg ik op de een of andere manier altijd discussies met mijn stiefvader die echt Amerikaans rechts is en metmijn zusje die af en toe zulke domme dingen kan roepen. Stiefvader heb ik aardig af weten te weren, maar toen de discussie met mijn zusje klaar was ging haar vriendje 'm nog even dunnetjes overdoen. Schattig hoor, hij deed het duidelijk om voor haar op te komen, maar het ging al nergens over en twee keer achter elkaar helemaal niet . Nou ja, vermoeiend .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven