Mode & Beauty alle pijlers

slijtage hakken

21-01-2010 22:49 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik baal er altijd van dat de hakken van mn pumps zo snel slijten.

Na een paar weken is de schoen nog goed maar moet je ze weggooien omdat die hele hak afgesleten is en je alleen nog op zo'n ijzeren pin loopt.

Nu hoorde ik van een collega iets over hakbeschermers of een koperen plaatje onder je hak laten slaan...?

Maar op internet kan ik hier weinig over vinden.....wie weet hier meer van?
Ik was al benieuwd waar dit topic nu weer over zou gaan...
Verander even je topic titel...

Ik moest me namelijk heel erg inhouden om hier geen flauwe opmerking over te maken
Semper ubi sub ubi
Waarom weggooien? Je kunt toch na een paar weken nieuwe hakken eronder laten zetten? En afwisselen, dan slijten ze minder snel.
Maar even on topic: je zou bij een hakkenbar/ schoenmaker langs kunnen gaan voor meer informatie
Semper ubi sub ubi
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
hahahahaahahah..... ik zit echt te lachen hier !

ik dacht al slijtage aan het kaksysteem ofzo?
ooit gehoord van een schoenmaker?
O wat erg ik weet niet hoe ik dat moet veranderen haha
hahaha
Ik was ook een van de nieuwsgierige viezerikken!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Eindelijk herkenning! Ik heb ook altijd dat mijn kakken naar een tijdje gaan slijten. Dan denk ik weer: kak! Waarom gebeurt dat nu altijd? Hahahahaha
Gooi je de hele schoen weg?

Je kunt er toch een nieuwe hak onder laten zetten.
Je kan het ook niet zelf veranderen, dat moet je aan een angel vragen op het mod topic. Hopelijk word je dan snel geholpen.

Al heb ik hier dus wel als een 5 jarige om moeten gniffelen
Semper ubi sub ubi
Tsja en waarom gebeurt t. Het zal wel met je manier van lopen te maken hebben, ik slijt mijn hakken altiid schuin van de achter/buitenkant af, omdat ik dat deel eerst neerzet.
quote:Idreamofgenie schreef op 21 januari 2010 @ 22:50:

Verander even je topic titel...

Ik moest me namelijk heel erg inhouden om hier geen flauwe opmerking over te maken Hou je vooral niet in, deze is te leuk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja ik heb al een mail gestuurd lig zelf ook dubbel hier! ach ja!

Maar goed niemand bekent met zo'n plaatje onder je haak slaan?

Googelen levert niks op en om nou elke keer een nieuw hak eronder te zetten...het moet toch simpeler kunnen.
Ik móest ook gewoon even kijken waar dit topic nou weer over zou gaan.

Maar hakken dus.

Gooi je echt altijd je schoenen weg als de hak is afgesleten? Heb je nog nooit van een schoenmaker gehoord? Die kan er zo een nieuwe hak onderzetten en dat is een stuk goedkoper dan steeds nieuwe schoenen kopen.
Dus je gooit je pumps gewoon weg na een paar weken?

Heb je werkelijk nog nooit verwogen gewoon even naar een schoenmaker te gaan?
Mja als je in de zomer veel uitgaat bijvoorbeeld zijn ze na een paar weken echt afgesleten helaas
quote:borderwalk schreef op 21 januari 2010 @ 23:03:

Tsja en waarom gebeurt t. Het zal wel met je manier van lopen te maken hebben, ik slijt mijn hakken altiid schuin van de achter/buitenkant af, omdat ik dat deel eerst neerzet.goed gekozen nick
Dus de conclusie is... gewoon naar de schoenmaker net zoals iedereen dat doet
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb het idee dat de hakjes van de schoenmaker langer meegaan dan die de fabrikant eronder zet, dus gewoon langs de schoenmaker. Wel voor je op het ijzer loopt, want dan kan de schoenmaker het of niet, of niet netjes meer herstellen.
Ik verzamel gewoon elke 4 maanden ofzo al mijn schoenen en kijk of er nieuwe hakken onder moeten. Meestal een paar of 2-3. Bij schoenmaker bij supermarkt afgeven en de week erna weer ophalen en het kost me iets van 10-15 euro. Niet veel moeite vind ik hoor....

De schoenmker heeft meestal ook meerder varianten zooltjes, vraag dus om zooltjes die lang meegaan. Je hebt ook hakjes die meer geluidsdempend zijn en daar vraag ik bij erge klikklak schoenen ook weleens om, maar die slijten meestal harder.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:DiGle schreef op 21 januari 2010 @ 23:05:

Ja ik heb al een mail gestuurd lig zelf ook dubbel hier! ach ja!

Maar goed niemand bekent met zo'n plaatje onder je haak slaan?

Googelen levert niks op en om nou elke keer een nieuw hak eronder te zetten...het moet toch simpeler kunnen.

Meestal gaan de hakken van de schoenmaker langer mee dan de originele hakken, dus zó vaak hoeft nou het ook niet.

Een koperen (lijkt me trouwens stug, het zal wel van ander materiaal zijn) plaatje lijkt me erg onprettig lopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven