juli 2010 deel 2

05-01-2010 16:45 2539 berichten
Voor iedereen die in juli 2010 een kindje verwacht! Kom gezellig mee kletsen!

Verder hebben we Nazife onze tribune zitter.

Op naar dikke buiken:

En schattige baby's:

Wil je in de tabel of heb je aavullingen/wijzigingen, wil je dat dan met een kleurtje of onderstreept aangeven? Dan kan ik het gemakkelijker vinden.

Link naar het oude topic
Alle reacties Link kopieren
He Hezter, wat een goeie, die groene ranja, ik zag hem eergisteren in de super en meteen meegenomen voor de kinderen, echt nostalgie.

Nut, ik wil niet weten wat het wordt, ik vind het wel leuk om mezelf nog een half jaar te kwellen.

He, Annabel, fijne vakantie gehad?

Vanmorgen met de fiets gevallen, het is blijkbaar spekglad, maar dat had ik dus niet in de gaten. Een geschaafde knie aan overgehouden en spierpijn in mijn arm.

Ook nog bij de verloskundige geweest, alles was goed. Hartje was lastig te vinden, iedere keer als ze hem te pakken had zwom ie weer weg. maar uiteindelijk heb ik het gehoord, was wel een opluchting.
Hallo hallo, ik wil iedereen hier feliciteren met de zwangerschap! Mogen er bij iedereen gezonde baby's geboren worden.

Ik moet wel nog even wennen aan het viva forum, ik hoop dat ik nu niet weer in het verkeerde topic post.

Ook wij zijn uitgerekent in juli 2010, 6 juli.

Ik ben onder behandeling van de gynecoloog.

Mijn vriend en ik zijn er ontzettend blij mee, en zijn al een beetje ons 'nestje' aan het inrichten.

De buik begint ook sinds eergister een beetje te komen.

Verder weten we nog niet het geslacht, maar we denken dat het een jongetje zal worden. Verder word het onze eerste.
Je kunt alles positief bekijken.
Hoi Ladydea, je zit hier goed hoor! Gefeliciteerd! En welkom
Nut, leuk die rammelaar! Wij weten nog niet of we willen weten wat het wordt. Wrs wel en houden het dan ook geheim, haha.

Ja goed hè die groene ranja. Ik heb ook een fles op mijn werk gezet omdat ik ook geen koffie en thee meer lust. Krijg veel reactie (en niemand die zich afvraagt waarom ik dat opeens drink, haha).

Mango ik was bij de vorige 2 ook erg misselijk. Gelukkig weet ik daardoor ook dat het rond 16 wk stopt. Nog een kleine 4 wk te gaan!

We hebben het trouwens mijn ouders verteld. Eerst wel een beetje van, o. Maar later wel redelijk ok. Kindjes weten het ook. Zo schattig, zoon zei steeds, heb jij echt een baby in de buik? En hij vroeg natuurlijk hoe die baby erin kwam. Nam helaas geen genoegen met de kuise versie. We hebben het er wat bij gelaten, maar ik ga toch even opzoeken wat je wel en niet op deze leeftijd kan vertellen. Mss een boekje ofzo. Iemand een idee?

Pezuls, auw! Het was hier vanochtend ook spekglad. Heb je nog last? Fijn dat je het hartje gehoord hebt!

Ik heb morgen een echo i.v.m. nekplooimeting. Ik merk dat ik het nog best spannend vind.

Ladydea, gefeliciteerd en welkom!
Zo even een snelle 2e poging....

Hetzer: Fijn dat iedereen het nu weet. De reactie viel dus mee? Op naar de 16 wk en een fijner gevoel dus!

Ladydea: Welkom, ikz al je binnenkort ff ind e tabel zetten. Heb nu niet zoveel puf.

Pezuls: hè meid, wat naar dat je gevallen bent. Wel fijn dat je direct even eht hartje mocht komen luisteren! Zullen we nu heel hard gaan hopen op lente?

Annabel: Je staat er al in. Onderste regel! Maar ik wist verder niks van je, dus als je wat extra info wilt geven, dan update ik het even. Hebben jullie een fijne vakantie gehad?

Nut: Wat leuk dat je al wat gekocht hebt voor de baby! Wij willen wel weten waqt het wordt en houden het dan net als bij dochter voor ons zelf (Nou ja, het forumgroepje wist het wel )

MevrS: Wat naar dat je ook nog steeds zo beroerd bent en dat niks helpt.... Ik hoop voor je dat het snel opknapt!

Felice: Gefeliciteerd met jullie goede uitslag!

Was de vakantie verder wel gezellig?

Annicka: Prachtige namen zeg! Er is ergens een site waarop je kunt zien hoe broertjes/zusjes van kinderen heten met dezelfde namen die jullie hebben. En er is een site waarop je alle namen van het gezin kunt invullen en een event. nieuwe naam en dan zegt hij hoe goed dat er bij past. Hij geeft dan ook suggesties. Alleen weet ik de adressen niet meer...... :-S

Bij ons zijn de jongensnamen vooral erg moeilijk. Een van mijn vriendinnen heeft DE jongensnaam al gebruikt. Ze heeft al meerdere malen aangegeven dat we gewoon dezelfde naam moeten kiezen, maar toch.... Even verder zoeken dus....

Zusje: Heerlijk van je dochter zeg! Onze dochter heeft ook een baby in haar buik. En ze tut heel wat af met haar pop. Mijn buik krijgt ook regelmatig kusjes.

Sharra: Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn! Zal idd wel ff wennen zijn die hitte. Hoe is het met je misselijkheid nu?

Wij hebben dit weekend de verjaardag van dochter gevierd. Ben bek en bek af... Kruip zo lekker in bed!
Even snel ben net pas thuis....

we hebben vanochtend her hartje horen kloppen....pfffff wat een opluchting nadat het een tijdje duurde voor ze hem vond. Helemaal happy nu!
Zo, nog een dagje vrij en dan weer aan het werk.... Ik ga het daar denk ik vrijdag vertellen, voor mijn gevoel echt laat ( 14,5 week dan ) Maar ik ben nog met mijn bedrijfleider in overleg over meer uren , 28 ipv 24 !

Mijn man zit nml per 1 juli zonder baan, lekker getimed he...

Maar aan de andere kant hebben we nog 5 maanden om iets te zoeken....en is hij mss lekker veel thuis, altijd handig bij de derde.....(voor de eerste 2 maanden vind ik dat niet zo erg..)

Gelukkig zitten we krap in de mensen,...dus ik heb goede hoop.

De jongste heeft gisteren haar inhaal prikken gehad van de 14 maanden....gelukkig hebben ze er altijd weinig last van....

ja en bedankt voor de complimentjes over de namen, voorwaarde bij ons is dat het niet in de top 10 staat....Alleen

Lieke zou daarvan een optie zijn ivm een vernoeming naar de overleden moeder van mijn man.

Maar goed, ergens hoop ik sterk op een jongetje....nog een paar weekjes en dan weten we het......
Hoi allemaal!

Vanmorgen weer voor controle geweest bij de gyn.Het zag er allemaal prima uit! Zoon en schoonmoeder waren ook gezellig mee! Die vond het reuze interresant en wil nu steeds naar mn blote buik kijken, net als de dokter. 18 februari krijgen we de 20 weken echo!! Dan weten we ook wat het wordt, ik ben zo nieuwschierig! Zoon blijft erbij dat hij een zusje krijgt, zo schattig!

Ik hoop dan ook eindelijk de baby te voelen, ik ben best wel nerveus elke keer.

Zo nu lekker op bed...ik heb nu niet zoveel puf om uitgebreid te reageren. sorry........
Hoi allemaal!

leuk, die verhalen weer te lezen!

En spannende keus he, om wel of niet het geslacht te weten! Ik ben er wel over uit, moet nog even checken of vriendlief het er ook mee eens is

Ik moet donderdag weer heen, dan 13.5 week en hartje luisteren! Spannend. Mn buik groeit!! Echt mega, moet er nog erg aan wennen, dat ik hem niet meer hoef te verhullen! Nu nog maar leuke kleren zoeken!
Goedemorgen!

Hey Annickaatje, ik hoop voor je dat je meer uren mag werken, vervelend zeg dat je man in juli geen baan heeft. Wel positief van je dat je zegt dat hij in de kraamtijd dan lekker bij je kan zijn, want inderdaad, het liefst zou ik ook willen dat mijn man de eerste maand lekker thuis kon blijven. Waarschijnlijk kan hij wel een week vrij krijgen, ook al heel wat.

Yes, Nut, het hartje gehoord, spannend zeg als ze het eerst niet kon vinden.

Mango, hoe was de verjaardag van je dochtertje, nog gefeliciteerd in ieder geval.

Inniemama, grappig, mijn zoontje beweert ook dat het echt een meisje gaat worden, nou het zal me benieuwen.

Zusje, succes met zoeken naar kleding, ik vind het lastig, de winterkleren zien er zo lang en wijd uit en ik ben maar 1m52 dus dan zie ik er gelijk zo enorm uit.

Hier is verder alles oke. Mijn knie is pimpelpaars met zwart en een rood randje.

Vannacht een onrustige nacht gehad, zoontje had constant last van zijn oren en was er erg onrustig door, nu slaapt hij eindelijk sinds een uur dus straks maar eens kijken hoe het met m is als hij wakker is. Wel in de tijden dat ik wakker was met mijn handen op mijn buik gelegen en dan voelde ik hoe het babietje zachtjes tegen mijn buik aan tikte, genieten hoor.
Zusje, ha dan heb je dus nog werk aan de winkel, lijkt me erg lastig als vriend er anders over zou denken....Maar komt vast goed. :-)

Pezuls, Grappig idd dat jouw zoontje hetzelfde zegt. Ik ben ook heel benieuwd of ze gelijk gaan hebben!

Ai een pimpelpaarse knie.,....smeer je dr ook wat op? Er is ook creme tegen blauwe plekken, misschien helpt het.

O zielig zeg dat ie last van zn oren heeft, oorontsteking?

Jaaa ik voel de baby ook!!! Ik dacht van de week al "iets" te voelen, maar dacht toen nog dat het misschien ook wel mn darmen waren. Maar nu weet ik het zeker, zachte tikjes idd! Fijn he, ik zat er ook echt wel een beetje op te wachten. De vorige zwangerschap voelde ik Jamie rond de 19e week, nu dus iets eerder.

O jij bent dus ook niet lang van stuk he? Lastig soms he?

Nou ik ga zo aan het werk, schoonmoeder heeft zoon al opgehaald. Die gingen gezellig boodschappen doen.

Doei!!!
Hoi!

Vanmorgen spannende momenten meegemaakt.. huisarts kon hartje niet vinden........ kwartier geprobeerd.. pff. Had er wel een heel goed gevoel over hoor,daar niet van!! Kreeg een verwijs brief voor echo en gelukkig kon daar vanmorgen al terecht en: ik zag een prachtig kindje op de echo!! heel mooi hoor, je zag al zo het hele lijfje!! Wat mooi was dat!!

Ik ben lang, 1.80, maar ben breed aan het worden... dat is wel wennen!!

Hoop dat iedereen snel weer beetje fit wordt!! Kunnen we gaan genieten van de 3 tussenliggende maanden...

Ga even lezen, nog wel snel moe en ook misselijk aant einde van de dag.

Dag lieve meiden!
Ben ik ook weer even.

Ik heb de baby gevoeld!! Ik dacht het van de week al, maar dacht dat het veel te vroeg was. Ben immers nog maar 13 wk. Maar dochter voelde ik ook al extreem vroeg (met 15 wk)

Vanmiddag kwam ik moe thuis en had ik last van mijn buik. Dus ik even zitten en ja hoor! Als of er een veertje aan de binnenkant van mijn buik streek! Zo grappig! Vanavondh eb ik m nog een paar keer gevoeld.

De verjaardag van dochter was erg leuk. Wel heel erg vermoeiend. Dochter riep bij ieder bezoek dat binnen kwam "kdootje, kdootje!" Ze is enorm verwend en is sindsdien zo leuk aan het spelen met vanalles en nog wat. Ze was ook echt toe aan nieuw speelgoed. Vooral de keuken is erg favoriet!

Pezuls: Jij bent nog kleiner dan ik! Sorry voor de verwondering, dat komt namelijk niet zo vaak voor! Ik ben 1,58. Heb je ook nog lasst van je knie? Sneu van je zoontje! Ik hoop dat hij snel weer wat opknapt. Oorpijn is zooo naar!

Anickaatje: Heb je al wat gehoord van je bedrijfsleider? Ik hoop voor je dat je extra uren krijgt! Is er in de sector waar je man in werkt snel ander werk te vinden?

Lieke vind ik er trouwens wel mooi bij passen. Maar ja, als het een jongetje wordt....

Nut: Gefeliciteerd met je hartje! Fijn om te horen!

Zusje: Jij wilt het dus wel weten? Wij 'ons' echobureau krijg je sokjes mee in een envelop. Dan kun je die eventueel later nog open maken (of niet....)

IM: Met 20 weken voel je hem vast wel! Wanneer voelde je zoon?
Och zusje, wat naar! Gelukkig dat je zo snel voor een echo kon! En wat fijn dat hij zo goed was! Echt genieten volgens mij!
Hoi meiden.

Ik ga zo even alles bijlezen. Ik voelde net een stevige trap! Al sinds twee weken een jacuzzi gevoel in mijn buik. Hmm is dat niet een beetje te vroeg? Ik ben vandaag pas 16 wkn! En dit is pas mijn eerste. Hmmm mijn zwangerschap blijft voor verrassingen zorgen:). Good news! Ik ben al 3 dagen niet meer misselijk! Yeahhhh! Haha

en nu dan bijlezen

fijn weekend alvast

grtz S
Annicka, hoe reageerden ze op je werk? Ik hoop dat je meer uren krijgt.

Zusje, even spannend maar fijn dat het goed was.

Mango, waar heb je het keukentje gekocht? Hier heeft ze een poppenwagen gekregen. Ook een groot succes.

Ik denk ook al af en toe iets te voelen! Dacht al dat het niet kon maar meer hier dus die al iets voelen. Op de echo van dinsdag was wel te zien dat de placenta achter lag dus op zich wel sneller te voelen.

Ik heb gisteren 2 zw broeken gekocht. Ik krijg nu echt een buik.

Goed weekend!
Ben ik ook weer 'ns

Ik dacht dat ik raar was dat ik al wat voelde, ben morgen pas 14 weken maar ik voel al zeker 2 weken bij vlagen een soort gefladder onderin mijn buik, net een vlindertje. Denk dat het dan toch al het kleintje is wat ik voel, wat bijzonder is dit allemaal toch!

Tjemig zusje, wat zal jij het even benauwd gehad hebben! Vorige week moesten ze bij mij ook even zoeken, maar al snel was het hartje te horen... met op de achtergrond mijn hart. Eigenlijk maakte dit nog meer indruk dan de echo!

En nu moet ik nog 3 weken wachten op de volgende controle en dat vind ik doodeng, ik zou eigenlijk wel iedere week even de bevestiging willen hebben dat het goed gaat, ben gewoon zo onzeker hierover en dat slaat natuurlijk nergens op!

Volgende week ook maar ns wat ruimere kleding gaan kopen, maar een dagje Rotterdam met de aanstaande oma ervan maken. Hebben jullie nog tips waar je leuke positiekleding kunt kopen? en dan bedoel ik niet miss etam ofzo, dat is niet helemaal mijn stijl.

Volgende maand 2 weken naar Bali, maar er zijn vast nog geen wijde zomerjurkjes te koop... dat wordt dus een sarong denk ik
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Goedemorgen allemaal,

oei Zusje, dat is even schrikken zeg, gelukkig dat je hebt kunnen zien dat het in orde is.

Mango, 1m52 is klein he, het zal wel vooral zo zijn omdat ik van oorsprong Aziatisch ben. Het heeft wel voordelen hoor, bij concerten sta ik meestal vooraan, alleen kleding is dus lastig.

Leuk dat sommigen al leven voelen van binnen! Wat is het toch een wonder.

Ik heb nu ook 3 zwangerschapsbroeken, zit toch wel prettiger.
He Felice, naar Bali? Ik ben jaloers! Leuk hoor.
Lekker hè, doe ik toch liever dan skieën
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Ik heb nog geen echt bericht over mijn uren,...na een gesprek met de bedrijfsleider heb ik de volgende in rang gebeld en het geheel nog eens uitgelegd,......behalve dat nr 3 onderweg is, dat heeft nix te maken met het feit of er wel of geen uren zijn nml... ( of ik nu strax er 24 of 28 uur niet ben, maakt vrij weinig uit, ik ben er gewoon niet )

Hij zou er op terug komen, dussss heb ik nog niets verteld !

Vind het belachelijk dat een bedrijf niet wat meer meedenkt, in de afgelopen 6 jaar is het sociale gevoel er wel erg afgegaan bij ons.

Maar goed, ook hier af en toe de twijfel of ik iets voel, maar niet meer dan een fladdertje of een enkel schopje dus ik weet het nog niet zeker of het de beeb is.

grtz,
He meiden,

wat vroeg dat vele van jullie al iets voelen! Ik voelde bij J. pas met 18 weken wat volgens mij, ach we wachten af, komt vanzelf wel. Weet nog wel dat ik met zo'n gelukzalig gevoel toen op de bank lag

Vanochtend met J. naar puppyzwemmen gegaan, ben met hem vanaf 3 maanden oud al aan het zwemmen en het is zoo leuk, hoop dat ik er straks iets op kan verzinnen om met alle 2 te gaan, weinig oppas in de buurt.

Oh voor de tabel: vrij 5feb naar de gyn, ben nu doorgestuurd naar zhuis ivm medicijnen en ziekte, net als bij J.

En dan u tosti' s eten met J. hij likt altijd eerst de ketchup op en gaat daarna met de tosti zelf beginnen
Sofie: hoe is je echo gegaan? Bedenk me nu dat je deze week nog niet gereageerd hebt en begin me wat zorgen te maken.

MevrS: Fijn dat je niet meer zo misselijk bent.

Hetzer: Schoonouders hebben het via internet besteld. Ik weet zo niet meer waar....

Nut: Heerlijk dat zwemmen! Dat heb ik met dochter gedaan tot ze een half jaar was. Toen zijn we verhuisd en had ik eerst geen auto. Is er misschien ook een buurvrouw die even op wil passen?

Annickaatje: Jammer dat de sociale sfeer zo terug loopt op je werk. Niks aan...

Felice: Bali???? Mag ik mee? oooh lekker de warmte in! Als je gefladder voelt zit het wel goed met je baby.

Pezuls: De einige die ik ooit heb ontmoet die kleiner dan ik was, was ook aziatisch. Woon jij toevallig in het noorden? O nee, jij hebt al 2 kids, die vrouw/meisje/jongedame (hoe heet dat eigenlijk op onze leeftijd? )heeft er "nog" maar 1.

We hebben vanochtend even lekker gezwommen met z;n drietjes. Dochter vond het zo leuk! Ze sprong gewoon het instructiebad in (gelukkig niet zo diep)

Mijn buik is het afgelopen woensdag enorm gegroeid! Ik werd zaterdag wakker met een giga buik. Man en ik schrokken er van!

Ik voel ook regelmatig gefladder, zo fijn! Ik begin nu te genieten van de zwangerschap! Nu ik 'm voel weet ik weer waarvoor ik het doe.

Fijne avond nog!
oja, de tabel is weer geupdate
Nou, zaterdagavond naar Resident Evil gekeken op tv, ik ben dus zo iemand die bij ieder ontzettend aangekondigd schrikmoment evengoed nog een meter de lucht in springt. En dat heeft de baby geweten, iedere keer als ik schrok kreeg ik flinke plopjes.

He Nut, ik vind het ook vroeg dat ik nu al iets voel, bij de tweede voelde ik ook veel later pas, dat lag er blijkbaar aan dat de placenta toen voor lag.

Mango, opeens een gigabuik, das ook schrikken, ik zie het al voor me, jij ligt in bed en opeens pjoenggg. Ik woon trouwens in het zuiden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven