Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ik laat het maar aan mn baas over om het aan te pakken..ik klaag er alleen over

Leuke spullen heb je gekocht Juultje,goed besteed dus.

Compu,ik heb het gelezen maar niet blijven hangen.

Wel erg natuurlijk.
Klaag je ook bij je baas? Anders heeft het nog geen effect...

De fysio begrijpt niet helemaal waarom hij niet goed naar rechts kijkt, in bepaalde houdingen doet hij het wel namelijk, alleen als hij ligt niet. Hoewel hij gisteravond toen wij naar bed gingen met zijn hoofd naar rechts lag en het me later ook lukte zijn hoofd om te leggen. Toch een kleine vooruitgang dus.

Maar de fysio wil 'm dus nog even goed laten nakijken door een ander die daar blijkbaar wat meer kijk op heeft. Maandag kunnen we er heen.

De bon is zeker goed besteed, JZ slaapt elke nacht heerlijk in zijn lekkere warme slaapzakken.

Ik las haar blogs nooit geloof ik, ze komt me ook niet bekend voor.

Had ik verteld dat onze douche lekt? Komen ze maandag maken, kunnen we eindelijk weer gewoon douchen, nu douchen we steeds in bad, erg onhandig.

Hoe gaat het met jou, Compu? Erg moe en misselijk of valt het mee? Hoeveel weken ben je nu?
Goeiemorgen

Ja,ik ben afgelopen donderdag bij hem geweest en gezegd dat belangrijke dingen blijven liggen en ik liever dan zelf werk ipv de volgende dag alles weer moeten oppakken en extra werk hebben...hij kijkt het nog even aan.

t is ook niet zo dat ik stress heb vanwege de verhoogde werkdruk hoor... alleen irriteert het me dat bepaalde dingen niet gedaan zijn.

J en ik gaan ws zaterdag weer uit,ik heb 2 gastenlijstplekjes gekregen voor een leuk feest. We weten het nog niet zeker hoor...

Lekker als je douche gemaaktis Juultje,wat een ge-emmer he zo.
Goed dat je het in ieder geval meldt, dan kan hij misschien eens het gesprek met haar aan gaan. Is het niet bijna tijd voor een beoordelingsgesprek ofzo?

Irritatie kost ook een hoop energie, das ook niet fijn.

Lekker dat jullie (misschien) weer uitgaan dit weekend.

Het is bijna letterlijk ge-emmer, er vliegt heel wat water door de badkamer heen zo, er zit geen douchegordijn of scherm om het bad en we kunnen de douchekop daarvan niet ophangen (alleen maar heel laag).
Ah goed, dan is de baas in elk geval op de hoogte tot zover. Ze schiet tekort en dat moet hij weten idd.

Die avatar...ben jij dat onder de douche (nu we het toch over douche hebben)? Heb je 'm al lang en ben ik mosterd?

Hee Juultje, we zijn er tegelijk. :-)

Bijzonder van het draaien van zijn hoofd. Goed dat ze er nog naar kijken, succes.

Ben jij al lekker samen met JM weggeweest na de geboorte?

Het gaat ietsje beter (durf het bijna niet te zeggen). Minder misselijk. Moe ben ik niet geweest. Heel veel honger en ik schrans me een ongeluk. Alle kilo's die ik eraf had, zitten er weer aan. En ik zie er niet uit! Maar ook dat komt goed, weet ik nog. :-)

Oja, ben bijna 12 weken dus.
Ik dacht dat je al verder zou zijn Compu,best pril nog!

Dat wordt dus een hele klus straks als je alles er weer af wil hebben wel lekker dat de misselijkheid weg is!!

Het plaatje is van een horrofilm hahaha,ik heb m pas kort.Maar goed dat ie heel klein is,anders was je je een ongeluk geschrokken denk ik

Bleeh,.geen zin vandaag,ik heb de minder leuke dingen laten liggen .Helaas,moet toch gebeuren!
Ik at ook zo veel in het begin. Wat zeg ik, 9 maanden lang Ik ben nu bezig het er weer af te krijgen.

Ja, JZ is een bijzonder kind , hij heeft steeds van die kleine dingetjes, die verder geen kwaad kunnen, maar wel apart zijn.

Fijn dat je je wat beter voelt, vanaf een week of 12 kan dat ook toch? Was bij mij vanaf 14 weken. Maar 12 weken, dan heb je de 'veilige' termijn bereikt!

We zijn nog niet samen weg geweest, volgende maand gaan JD en JZ samen uit logeren bij mijn ouders, wij hebben dan een bijeenkomst met onze vrijwilligers en knopen er een nachtje aan vast. In maart ofzo willen we nog echt samen weg, 2 nachten.

Je avatar valt me nu pas op, waar is Jim gebleven?
[quote]Juultje schreef op 20 januari 2010 @ 11:41:

Je avatar valt me nu pas op, waar is Jim gebleven?[/quote]

Ik denk dat ie thuis opgerold op een dekentje ligt te slapen hier of daar, we krijgen wel steeds meer slaapplekjes voor de kat in huis,vroeger had ie 1 kamer,nu ligt ie overal in huis :-]
quote:luni schreef op 20 januari 2010 @ 12:50:

[quote]Juultje schreef op 20 januari 2010 @ 11:41:

Je avatar valt me nu pas op, waar is Jim gebleven?[quote]

Ik denk dat ie thuis opgerold op een dekentje ligt te slapen hier of daar, we krijgen wel steeds meer slaapplekjes voor de kat in huis,vroeger had ie 1 kamer,nu ligt ie overal in huis :-]
Niet overal tegelijk natuurlijk

Ik heb vanavond al lekker alle boodschappen gedaan,gisteren gesport en morgen weer.

Ik merk dat ik vooruitgang boek,mn armspieren waren best slap en ik kon met moeite 5 kilo tillen(apparaat) Nu heb er soms 10 kilo aan en red het dan ook nog om dat 2x 15x omhoog te krijgen

J gaat opzeggen,hij heeft er geen lol meer in
Goeiemorgen!

Goeiemiddag!

Wat een leuk plaatje, Luni
Gezellig idd! Jammer dat ik het nu pas lees haha.

Zo, lekker in de weer met sporten zeg. Is er al iets zeker over je avondje weg dit weekend of bekijk je het op de dag zelf?

Klopt dat ik nog niet ver ben, jij wist het al vlug.

Juultje, jij dus ook zoveel gevroten. Weer een overeenkomst.

Succes met het afvallen.

Lekker, een eerste nachtje zonder kids. Kunnen ze alletwee tegelijk hebben? Goed zeg. Waar wil je naar toe voor een weekendje?

Wanneer begint JD met school??

Ik heb al wat vooroordelen over de school.

Fysio zit vol, dus we moeten naar onze eigen (waar we afscheid hebben genomen), revalidatiearts moeten we zelf zoeken, ze krijgt computerles (ben ik niet voor, ja ik ben ouderwets), een aantal bengeltjes in de klas, irritante chauffeurs die er rondlopen...

Nouja, ik stap nog wel af van mijn oordeel. Maar had wel even fantasietjes over een andere school.

Juffen en meester zijn trouwens goedgekeurd!! Erg belangrijk.
Rare vrouw gesignaleerd bij Kinderen.
quote:compu schreef op 21 januari 2010 @ 18:40:

Rare vrouw gesignaleerd bij Kinderen. Ohja joh? Waar,waar??????

Voor veel mensen is het idd onbegrijpelijk,maar ik heb het niet...kan me trouwens wel voorstellen dat je het wel wil maar niet dat het je leven beheerst zoals ik bij (vroegere) vriendinnen wel zag...net of je zelf geen leven meer hebt.

Eén vriendin van is nu in verwachting,de eerste en eigenlijk vind ik het niet zo leuk,bang om haar kwijt te raken

Met baby's heb ik sowieso weinig,het wordt wel leuk als ze groter worden,dan kun je er wat mee

We hebben een hele leuke meevaller,we krijgen ca 5 maanden aan teveel betaalde elektra terug. Ik had er wel zorgen om met zo'n grotemensenhuis...
Goeiemorgen

Ik ben behoorlijk verkouden en twijfel nog of ik naar de sportschool ga,misschien even zien of het gaat...sauna is altijd wel lekker,erg lekker!

Heb wel het idee dat ik de laatste tijd steeds wat heb
Wat voor vreemde vrouw, Compu??

Fijn dat de juffen en meester leuk zijn, en de rest, das even wennen denk ik. Wel jammer dat ze er niet naar de fysio kan, dat hadden ze beter eerder kunnen vertellen. Computerles doen ze volgens mij op elke school al in de kleuterklassen, dat is niet te ontlopen. Waarom ben je er tegen? JD speelt af en toe op de Wii (is nog lichaamsbeweging ook) en mag spelletjes spelen op mijn oude laptop of filmpjes kijken op youtube (als we er bij zijn). Er bestaat ook een speciale kinderbrowser Mybee, die hebben we ook geïnstalleerd.

Mijn ouders kunnen ze prima allebei tegelijk hebben gelukkig, schoonouders zou ook geen probleem zijn trouwens. Ze vinden het allemaal alleen maar leuk als ze komen logeren. Weekendje weg weet ik nog niet goed, ik had in Limburg wel een leuk klein kasteeltje gevonden dat een hotel is, komt JM van de week dat hij 3 nachten ver weg wil. Maar dat wil ik dus echt niet, 2 nachten maximaal en in Nederland, hooguit net in Duitsland of België. Als JZ groter is gaan we wel weer wat verder samen weg.

Gisteren naar tandarts geweest, had een gaatje (gat noemde hij het), is een half uur bezig geweest om 'm te vullen.

Weet je al of jullie uit gaan dit weekend, Luni?
Ah, rare vrouw gevonden!
Ik heb ook zo'n gat, maar mag niet nu denk ik. Jammer (er zijn ook mensen die het leuk vinden om naar de tandarts te gaan!).

Leuk, kasteeltje! 3 Nachten is wel veel ineens.

Heb je eigenlijk nog grote reisplannen?

Weet niet wat ik tegen computerles heb. Maar ik begrijp dat alle kleuters daarmee bezig zijn dus. Raar..

Heb net mijn eerste zw. kleding gekocht, geruite blouse H&M. Slaag je er wel eens voor JD? Zoveel leuks aankomend seizoen!

Haha, die rare vrouw toch. Zeker verdwaald. Of is ze er al weer weg?

Hee Luni! :-) Aan het kwakkelen? Hier ook verkouden, bleh. Zeer hoofd etc. Lekker van je geld terug zeg.

Ik heb ook gebaald van zwangere vriendinnen. Het is erg lastig om het contact goed te houden vind ik. Je trekt toch meer naar de mensen die eenzelfde levensstijl hebben.

Maar op lange termijn is het weer minder opvallend lijkt me.

Hoe gaat dat met je andere vriendin? Die van de afgrijselijke bevalling?

Hoe is het met Nikitah? Ik zal weer eens bijlezen op haar log.
Ik denk dat als het kind wat groter is, dat het dan makkelijker weer over andere dingen gaat, Ik probeer er zelf wel op te letten, maar een kind krijgen is wel iets wat je leven helemaal op zijn kop zet. Maar ik ben wel met je eens dat het dan niet meer alleen daar over hoeft te gaan, belangstelling voor de ander blijft gewoon belangrijk

Nu we het daar over hebben: Luni, hoe is het met je?

Balen dat je zo kwakkelt. Sauna helpt misschien tegen dichte neus?

Lekker van je geld terug! Je had laatst ook al een leuke meevaller toch?

Wij moeten veel minder belasting betalen waarschijnlijk dan we dachten. Met een eigen onderneming wordt er geen loonbelasting ingehouden, maar moet je het jaar daarop alles nog afdragen aan inkomstenbelasting, wordt een pittige rekening dus. Maar minder pittig dan gedacht.

Verdoving mag misschien niet nee. En foto's ook niet, er is bij mij tussendoor 2 keer een foto gemaakt. Vind jij het leuk om naar de tandarts te gaan??

Computerles is inmiddels net zoiets als leren schrijven en rekenen denk ik. Je kunt eigenlijk niet meer zonder.

Ik heb vrij veel voor JD van H&M, altijd erg leuk! Voor jongetjes slaag ik er veel minder goed, ik hou niet zo van Winnie the Pooh enzo op shirtjes en dat zie je daar vrij veel bij jongenskleding. Voor JD koop ik dan wel weer shirts van Hello Kitty, maar weer niet van Dora. Lekker consequent dus.

Reisplannen voor dit jaar:

In mei naar Spanje voor een week

In augustus 2 weken naar Bettmeralp in Zwitserland

In oktober naar Hof van Saksen (Drenthe) met mijn familie, mijn ouders zijn dan 40 jaar getrouwd.

Spanje en Zwitserland doen we beiden met schoonfamilie, kwam toevalli zo uit. Volgend jaar maar weer met z'n viertjes, zijn wel erg veel familievakanties dit jaar.
Berichtje op h geplaatst, JM wilde stoom afblazen en ik daarna ook.
en gereageerd!

Ik ben toch gaan sporten,en goed ook!!!Daarna idd lucht gehaald in de sauna.

Tijdens het sporten was mn verkoudheid weg maar halverwege de sauna kwam het weer terug helaas..

Compu,mooi verwoord over de vrienden die opeens wel kinderen 'nemen' Met de vriendin van de horrorbevalling gaat het goed..althans,ik ben daar vorig jaar geweest en toen was alles goed. Daarna heb ik nog een brief gestuurd en een uitnodiging voor mn verjaardag maar niets meer gehoord.Tja..ik weet het niet

Het gebeurt trouwens vaker hoor dat we lang niets van elkaar horen Maar komt altijd weer goed.

Ik ga even de was eruit halen en tassen uitpakken,het is altijd een heel gesleep...
Ben popstars aan het kijken, nog iemand hier die dat volgt? Compu, jij misschien?

Chadi, hoe is het met jou? En Eef, bij jou? Hoe is het met EM?

Luni, gaan jullie nog uit samen? Of hangt dat van je verkoudheid af?
JM zit al de hele avond boven, de problemen zijn gelukkig bijna opgelost.

Nog leuke plannen voor het weekend? Wij hebben niet veel te doen, alleen morgen naar een expositie.
Goeiemorgen!

Ja,het houdt van mn verkoudheid af idd maar ik weet eigenlijk nu al dat we niet gaan... ik voel me niet ziek maar erg verkouden en het is gewoon ten eerste voor jezelf niet prettig om met zo'n snothoofd in zo'n 'gelegenheid' te zijn,ten tweede is het verre van cool om in zo'n trendy tent met een pak zakdoeken rond te lopen

Vanmiddag gaat J een proefrit maken in de nieuwe Polo,hij had eerst een andere auto uitgezocht maar het bedrijf vond het niet bij zijn functie passen Tja,geef m dan ook de keus niet!

Nu heeft ie zn oog op de VW Polo of de Seat Ibiza laten vallen.Ik hoop op de Polo maar het is zijn keus

Als ik me oke voel ga ik mee.

Hoe is het met de troubles Juultje? Heeft ie het op kunnen lossen? En hoe is het met jou?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven