Kletsgroepje LIIII
zaterdag 23 januari 2010 om 16:02
goeiemiddag Wat leuk ook bij Compu gezinsuitbreiding, gelukkig niet meer misselijk poe dat scheelt. Collega van mij is net zo ver als jij maar elke dag misselijk. JZ groeit ook als kool Juultje, heb de foto's op h. gezien prachtig kereltje.
Hoest Luni vervelend dat t nog niet top is maar hier ook hoor de kids heb ik afgelopen maand al 2 x ziek gemeld.
Jazeker heb ik naar popstars gekeken Juultje en de 4 finalisten had ik al voorspeld Helaas is het nog steeds hetzelfde verhaal voor EM afgelopen weken al zoveel afwijzingen bah. Het gaat echt k. hier, als ik t op kan brengen zal ik t op h. zetten.
Volgende week vrijdag wordt ik weer aan dezelfde hand geopereerd, de implantaat wordt verwijderd omdat het er voor de helft uit is geschoven. Balen dat verklaard dus dat ik nog steeds last van mijn hand bleef houden. Dus weer weken bij huis daarna Hopelijk voor t laatst. Ik hou jullie op de hoogte.......
Hoest Luni vervelend dat t nog niet top is maar hier ook hoor de kids heb ik afgelopen maand al 2 x ziek gemeld.
Jazeker heb ik naar popstars gekeken Juultje en de 4 finalisten had ik al voorspeld Helaas is het nog steeds hetzelfde verhaal voor EM afgelopen weken al zoveel afwijzingen bah. Het gaat echt k. hier, als ik t op kan brengen zal ik t op h. zetten.
Volgende week vrijdag wordt ik weer aan dezelfde hand geopereerd, de implantaat wordt verwijderd omdat het er voor de helft uit is geschoven. Balen dat verklaard dus dat ik nog steeds last van mijn hand bleef houden. Dus weer weken bij huis daarna Hopelijk voor t laatst. Ik hou jullie op de hoogte.......
zaterdag 23 januari 2010 om 18:32
Eef, fijn je hier weer te zien! Typen gaat misschien wat moeilijk met je hand nu? Balen zeg dat je weer geopereerd moet worden. Zetten ze er dan een nieuw implantaat in, of kan dat niet?
En EM nog niet aan het werk, zijn er wel veel vacatures in zijn branche? En bij jullie in de buurt?
Ik ben het met 3 finalisten wel eens, maar eentje niet. Ik kom alleen ff niet op zijn naam, niet Wesley, maar die andere jongen. Ik vind dat Kim of Wesley moet winnen, die zijn beiden erg goed.
Das niet lekker nee, om verkouden te gaan stappen. En ook niet cool nee
Troubles zijn voor nu opgelost gelukkig!
Expositie was leuk, was van de moeder van een vriend van ons en een van onze eerste kunstenaars. Deze hebben wij van haar op ons kantoor hangen:
En dan met een mooie licht houten lijst eromheen.
En EM nog niet aan het werk, zijn er wel veel vacatures in zijn branche? En bij jullie in de buurt?
Ik ben het met 3 finalisten wel eens, maar eentje niet. Ik kom alleen ff niet op zijn naam, niet Wesley, maar die andere jongen. Ik vind dat Kim of Wesley moet winnen, die zijn beiden erg goed.
Das niet lekker nee, om verkouden te gaan stappen. En ook niet cool nee
Troubles zijn voor nu opgelost gelukkig!
Expositie was leuk, was van de moeder van een vriend van ons en een van onze eerste kunstenaars. Deze hebben wij van haar op ons kantoor hangen:
En dan met een mooie licht houten lijst eromheen.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
zaterdag 23 januari 2010 om 19:51
Eef Jammer dat je niet beter nieuws hebt maar goed je weer te zien hier!
Ik heb mn gastenlijst aangeboden,we gaan niet weg vanavond, het gaat echt niet gewoon... verre van cool idd ,zo'n snotneus en waterige ogen,met de nieuwste odeur van 'Vicks' haha,nee geen goed plan.
Een mooi kunststuk Juultje,zoiets spreekt me ook wel aan.
Ik heb mn gastenlijst aangeboden,we gaan niet weg vanavond, het gaat echt niet gewoon... verre van cool idd ,zo'n snotneus en waterige ogen,met de nieuwste odeur van 'Vicks' haha,nee geen goed plan.
Een mooi kunststuk Juultje,zoiets spreekt me ook wel aan.
zaterdag 23 januari 2010 om 22:09
Mooi kunstwerk Juultje.
Eef, wat balen dat het niet lekker gaat bij jullie. Zowel met je hand als EM's werk.
Woont je broer nog steeds bij jullie?
Luni, jammer dat het feest niet doorging voor jullie. Maar met zijn vol hoofd is het ook niet echt fijn feesten.
Ik heb een geweldig aanbod gekregen. Mijn nichtje gaat een half jaar naar Ghana, stage lopen. Mijn zus wil er heen en vroeg of ik mee wilde. En dat wil ik wel. We gaan in de mei-vakantie. We gaan maar 10 dagen, want ik kan geen vrij nemen dus het moet in de vakantie passen.
Eigenlijk veel te kort voor zo'n grote reis. Maar we gaan het toch lekker doen
Ik heb er super veel zin in. Vind het alleen spannend om MB zo lang te missen
Eef, wat balen dat het niet lekker gaat bij jullie. Zowel met je hand als EM's werk.
Woont je broer nog steeds bij jullie?
Luni, jammer dat het feest niet doorging voor jullie. Maar met zijn vol hoofd is het ook niet echt fijn feesten.
Ik heb een geweldig aanbod gekregen. Mijn nichtje gaat een half jaar naar Ghana, stage lopen. Mijn zus wil er heen en vroeg of ik mee wilde. En dat wil ik wel. We gaan in de mei-vakantie. We gaan maar 10 dagen, want ik kan geen vrij nemen dus het moet in de vakantie passen.
Eigenlijk veel te kort voor zo'n grote reis. Maar we gaan het toch lekker doen
Ik heb er super veel zin in. Vind het alleen spannend om MB zo lang te missen
zondag 24 januari 2010 om 10:31
Goeiemorgen
Wat onwijs gaaf Mokkie! Doen he,ondanks dat je MB ( en MV) ws vreselijk zal missen en zij jou maar dit is een superkans.
Ik ben blij dat we niet gegaan zijn gisteren,heb nu het gevoel dat mn hele hoofd ontstoken is ofzo. In elk geval mn keel,eten en warm drinken is moeilijk.
We hebben gisteren trouwens nog een proefrit gemaakt in de nieuwe Polo,echt een heel gaaf wagentje en sterk ook. We hadden nu een 1.2 mee en die is sneller dan mijn auto(1.6) maar die is ook wel oud natuurlijk
J gaat dinsdag met een Seat Ibiza rijden dus de keuze is tussen die 2.
Wat onwijs gaaf Mokkie! Doen he,ondanks dat je MB ( en MV) ws vreselijk zal missen en zij jou maar dit is een superkans.
Ik ben blij dat we niet gegaan zijn gisteren,heb nu het gevoel dat mn hele hoofd ontstoken is ofzo. In elk geval mn keel,eten en warm drinken is moeilijk.
We hebben gisteren trouwens nog een proefrit gemaakt in de nieuwe Polo,echt een heel gaaf wagentje en sterk ook. We hadden nu een 1.2 mee en die is sneller dan mijn auto(1.6) maar die is ook wel oud natuurlijk
J gaat dinsdag met een Seat Ibiza rijden dus de keuze is tussen die 2.
zondag 24 januari 2010 om 21:49
Ik zie nog wel je horrorfilm-avatar, Luni.
Klinkt goed, de VW polo, wat vond J er zelf van?
Hmm, gluhwein, vind je het lekker? Ben er zelf niet gek op/
Leuk Mokkie! Wat voor stage gaat je nichtje daar doen?
Vanmiddag naar de dierentuin geweest met z'n viertjes, was erg gezellig! Alleen was de melk die JD vanmiddag gedronken heeft waarschijnlijk niet goed meer, ze zei daar al dat ze er misselijk van werd en buikpijn kreeg, maar dat is bij JD nooi zeker of dat wel echt is, dus daar zijn we vrij snel overheen gestapt. Kotst ze net haar hele bed onder... Hopeijk is ze nu alles kwijt, ze had wel weer praatjes in ieder geval. En was verdrietig dat haar konijntje niet bij haar in bed kon slapen, maar ja, die had papa in de was gedaan.
Klinkt goed, de VW polo, wat vond J er zelf van?
Hmm, gluhwein, vind je het lekker? Ben er zelf niet gek op/
Leuk Mokkie! Wat voor stage gaat je nichtje daar doen?
Vanmiddag naar de dierentuin geweest met z'n viertjes, was erg gezellig! Alleen was de melk die JD vanmiddag gedronken heeft waarschijnlijk niet goed meer, ze zei daar al dat ze er misselijk van werd en buikpijn kreeg, maar dat is bij JD nooi zeker of dat wel echt is, dus daar zijn we vrij snel overheen gestapt. Kotst ze net haar hele bed onder... Hopeijk is ze nu alles kwijt, ze had wel weer praatjes in ieder geval. En was verdrietig dat haar konijntje niet bij haar in bed kon slapen, maar ja, die had papa in de was gedaan.
maandag 25 januari 2010 om 06:21
Goeiemorgen
Lekker vroeg,J ging eruit,Jim kwam erbij en ik was wakker
Wat sneu voor JD!! En arm nijnebeest,zo heel alleen in de wasmachine
Ik zie nu weer de Jim-avatar...gisteren toen ik viva afsloot was daar weer heel even de horrorav. Heel vreemd!
J is zelf erg enthousiast over de Polo,hij zei dat als er ook maar iets niet lekker is aan de Seat hij de Polo neemt.Maar als de Seat net zo lekker rijdt als de Polo dan neemt ie de Seat... Gelukkig weet ie verder precies wat hij wil
Ik vond de gluhwein niet te hachelen ook Juultje,iets in de combi wijn en warm strookt bij mij niet.Ik had het weleens eerder gehad en die was echt rans,maar J beweerde bij hoog en bij laag dat deze wel lekker was,met vulling van rozijnen en nootjes. De vulling was best lekker ja Mijn ding is het niet maar ik heb het geprobeerd.
Lekker vroeg,J ging eruit,Jim kwam erbij en ik was wakker
Wat sneu voor JD!! En arm nijnebeest,zo heel alleen in de wasmachine
Ik zie nu weer de Jim-avatar...gisteren toen ik viva afsloot was daar weer heel even de horrorav. Heel vreemd!
J is zelf erg enthousiast over de Polo,hij zei dat als er ook maar iets niet lekker is aan de Seat hij de Polo neemt.Maar als de Seat net zo lekker rijdt als de Polo dan neemt ie de Seat... Gelukkig weet ie verder precies wat hij wil
Ik vond de gluhwein niet te hachelen ook Juultje,iets in de combi wijn en warm strookt bij mij niet.Ik had het weleens eerder gehad en die was echt rans,maar J beweerde bij hoog en bij laag dat deze wel lekker was,met vulling van rozijnen en nootjes. De vulling was best lekker ja Mijn ding is het niet maar ik heb het geprobeerd.
maandag 25 januari 2010 om 10:54
maandag 25 januari 2010 om 11:02
Arme JD.. Heeft ze geen buikgriep? Dat heerst zo ontzettend nu.
Gelukkig zijn de problemen opgelost Juultje! Kostte hem wel wat tijd he?
Hier nog wat wennen t.a.v. school. Komt goed of niet, dan zit ze op de verkeerde plek. Het is in elk geval niet leuk om haar te brengen..
Hallo Eef! Leuk van je collega, is ze al wat dikker? Ben ik altijd benieuwd naar bij anderen..
Alvast heel veel sterkte met je hand volgende week!! Zou mooi zijn als het nu klaar is he?
Mokkie, wat goed! Precies een bericht wat je nu nodig hebt. Jij kunt je verheugen op zon-zon-zon!! Vertel er nog eens wat over, waar ga je naar toe precies?
Idee: voor elke dag een klein kadootje voor MZ (MB niet meer toch?). Geen grote kado's, maar ook nuttige of grappige dinge b.v. Kun je nu alvast over nadenken.
Gelukkig zijn de problemen opgelost Juultje! Kostte hem wel wat tijd he?
Hier nog wat wennen t.a.v. school. Komt goed of niet, dan zit ze op de verkeerde plek. Het is in elk geval niet leuk om haar te brengen..
Hallo Eef! Leuk van je collega, is ze al wat dikker? Ben ik altijd benieuwd naar bij anderen..
Alvast heel veel sterkte met je hand volgende week!! Zou mooi zijn als het nu klaar is he?
Mokkie, wat goed! Precies een bericht wat je nu nodig hebt. Jij kunt je verheugen op zon-zon-zon!! Vertel er nog eens wat over, waar ga je naar toe precies?
Idee: voor elke dag een klein kadootje voor MZ (MB niet meer toch?). Geen grote kado's, maar ook nuttige of grappige dinge b.v. Kun je nu alvast over nadenken.
maandag 25 januari 2010 om 19:12
Een beetje buikgriep was het denk ik. JM is nu ziek, sinds vanmorgen, wel gewerkt, maar ligt nu in bed. Kindjes liggen ook allebei al op bed, lekker vroeg. JZ rommelt wel, dus daar zal ik zo nog wel even heen moeten denk ik.
Zo verder, eerst even naar boven...
Zo verder, eerst even naar boven...
maandag 25 januari 2010 om 19:17
Speentje terug gedaan, maar hij is er niet helemaal blij mee denk ik, hij krijgt honger.
Hij is vanmorgen behandeld dooreen manueel therapeut, hij heeft blijkbaar KISS. Met een paar behandelingen zou zijn voorkeurshouding over moeten zijn, de manueel therapeut merkte nu al een verschil na de eerste behandeling.
Niet fijn, Compu, dat het naar school brengen (nog) niet leuk is. Hoe lang heeft een kind ongeveer nodig om te wennen?
Wanneer heb je de combinatietest?
Hij is vanmorgen behandeld dooreen manueel therapeut, hij heeft blijkbaar KISS. Met een paar behandelingen zou zijn voorkeurshouding over moeten zijn, de manueel therapeut merkte nu al een verschil na de eerste behandeling.
Niet fijn, Compu, dat het naar school brengen (nog) niet leuk is. Hoe lang heeft een kind ongeveer nodig om te wennen?
Wanneer heb je de combinatietest?
maandag 25 januari 2010 om 20:04
Fijn Juultje,dan weet je dat er iets aan te doen is he Het houdt je toch bezig he!
Heb je een goed gevoel over de therapeut?
Hier nog steeds een grote snotter,collega vroeg of ik niet liever thuis was gebleven,....tja,er kan er maar 1 van ons ziek zijn he
Wat is het bitterkoud he vandaag,brrrr,lekker op tijd onder de wol
Heb je een goed gevoel over de therapeut?
Hier nog steeds een grote snotter,collega vroeg of ik niet liever thuis was gebleven,....tja,er kan er maar 1 van ons ziek zijn he
Wat is het bitterkoud he vandaag,brrrr,lekker op tijd onder de wol
maandag 25 januari 2010 om 20:39
Ja, het houdt me zeker bezig, hij heeft gewoon steeds van die vervelende kwaaltjes. Niet ernstig, maar gewoon niet prettig. Het scheelt dat het van zichzelf zo'n vrolijk ventje is, er zijn baby's van minder dan dit huilbaby geworden...
Balen dat je nog steeds verkouden bent! Gebruik je neusspray? Haha, je humor heb je nog gelukkig
Ik heb america's next top model aan staan, wat een stel giechelmutsen zeg.
Balen dat je nog steeds verkouden bent! Gebruik je neusspray? Haha, je humor heb je nog gelukkig
Ik heb america's next top model aan staan, wat een stel giechelmutsen zeg.
maandag 25 januari 2010 om 21:20
Lekker stomen, Luni! Lekker warm!
Ik heb een neusspray gehaald, het zat zo vast.
Aha Kiss syndroom. Vond je het eng, de therapie?
Hoe vroeger ze erbij zijn, hoe beter he. Ik duim dat het helpt!
Hopen dat jij geen griep krijgt. Heeft JM hetzelfde?
Mijn moeder is net genezen. Je hoort er heel veel mensen over nu.
School...tja...dat moet je afwachten. Dat is bij ieder kind anders.
Ik geef het een week of 6. We zullen zien.
Morgen de test (week later uitslag)!
Ik heb een neusspray gehaald, het zat zo vast.
Aha Kiss syndroom. Vond je het eng, de therapie?
Hoe vroeger ze erbij zijn, hoe beter he. Ik duim dat het helpt!
Hopen dat jij geen griep krijgt. Heeft JM hetzelfde?
Mijn moeder is net genezen. Je hoort er heel veel mensen over nu.
School...tja...dat moet je afwachten. Dat is bij ieder kind anders.
Ik geef het een week of 6. We zullen zien.
Morgen de test (week later uitslag)!
maandag 25 januari 2010 om 21:51
Ik vond het wel spannend eigenlijk, hij heeft eerst alleen maar gevoeld en vroeg toen of hij 'm mocht behandelen. Om de een of andere reden schoot ik toen een beetje vol toen ik hem met hem bezig zag. 't Is zo'n klein ventje nog... en toen ik uit zijn beeld moest gaan staan, omdat hij anders te veel op mij gefixeerd bleef vond ik niet zo fijn, maar snap het wel.
JM heeft hetzelfde, ik ben alleen al weken verkouden, hoop dat ik het niet krijg verder. JD is al weer beter.
Spannend, morgen de test! Hebben jullie goed besproken Hoe jullie met de uitslag omgaan? Dat was voor ons de reden om het niet te doen.
JM heeft hetzelfde, ik ben alleen al weken verkouden, hoop dat ik het niet krijg verder. JD is al weer beter.
Spannend, morgen de test! Hebben jullie goed besproken Hoe jullie met de uitslag omgaan? Dat was voor ons de reden om het niet te doen.
dinsdag 26 januari 2010 om 09:55
Goeiemorgen!
Altijd blijven lachen he Juultje,hoe beroerd ook.
Vandaag gaat het wel weer beter hoor,elke dag wat.
Het is zeker het jaar van de financiele meevallers Lekker!!
Compu,ik moet even zoeken op de test,heb geen benul...
Ik stoom zeker hoor!! Met heet water alleen,ben geen fan van neusspray,mentholballetjes etc...
Vandaag gaat het wel weer beter hoor,elke dag wat.
Het is zeker het jaar van de financiele meevallers Lekker!!
Compu,ik moet even zoeken op de test,heb geen benul...
Ik stoom zeker hoor!! Met heet water alleen,ben geen fan van neusspray,mentholballetjes etc...
dinsdag 26 januari 2010 om 11:51
Doe ik ook hoor, Luni, het zijn ook allemaal hele overzichtelijke problemen, waar goed iets aan te doen is. 't Is gewoon dat hij met m'n kleine mannetje zo bezig was...
Gaat het al wat beter met je verkoudheid?
Wij kunnen weer douchen! Is gisteren gerepareerd.
Gaat het al wat beter met je verkoudheid?
Wij kunnen weer douchen! Is gisteren gerepareerd.
dinsdag 26 januari 2010 om 12:07
dinsdag 26 januari 2010 om 12:11
quote:luni schreef op 26 januari 2010 @ 09:55:
Goeiemorgen!
b]k doelde meer op mezelf maar je hebt wel gelijk, humor is belangrijk. En ik zorg,zelfs als ik ziek ben,dat het zo weinig mogelijk zichtbaar is.. dus als ik echt veel make-up op heb kun je er vergif op innemen dat ik me niet zo lekker voel
Goeiemorgen!
b]k doelde meer op mezelf maar je hebt wel gelijk, humor is belangrijk. En ik zorg,zelfs als ik ziek ben,dat het zo weinig mogelijk zichtbaar is.. dus als ik echt veel make-up op heb kun je er vergif op innemen dat ik me niet zo lekker voel
dinsdag 26 januari 2010 om 18:47
Vandaag de combinatietest. Snap je het een beetje, Luni?
Alles was goed met de ..vrucht (?).
Begonnen met prikken, 2 keer mis, was niet erg hoor.
Eerst een half uur plaatjes geschoten. Het sliep, dus bouncen om het wakker te maken, maar het bleef niet goed liggen voor 3 metingen (de eerste zag er goed uit weten we al). Toen een half uur buiten gelopen, gesprongen, gedanst (in openlucht winkelcentrum, niet gek met deze temp.!) en weer liggen. En toen gooide mijn blaas roet in het eten, die was te vol.
Nou en toen mocht ik...plassen!
En nu morgen op herhaling, bloed prikken (voor 2 onderzoeken) en dan weer de echo plus meting.
Spannend was het wel.
Alles was goed met de ..vrucht (?).
Begonnen met prikken, 2 keer mis, was niet erg hoor.
Eerst een half uur plaatjes geschoten. Het sliep, dus bouncen om het wakker te maken, maar het bleef niet goed liggen voor 3 metingen (de eerste zag er goed uit weten we al). Toen een half uur buiten gelopen, gesprongen, gedanst (in openlucht winkelcentrum, niet gek met deze temp.!) en weer liggen. En toen gooide mijn blaas roet in het eten, die was te vol.
Nou en toen mocht ik...plassen!
En nu morgen op herhaling, bloed prikken (voor 2 onderzoeken) en dan weer de echo plus meting.
Spannend was het wel.
dinsdag 26 januari 2010 om 20:31