Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Goeiemorgen
Goeiemorgen

Heel gek maar ik heb hoofdpijn,niet heel erg maar ik blijf lekker thuis vandaag,beetje hier opruimen enzo..is ook alweer nodig

J en ik hebben een paar keer woorden gehad,niet zo leuk allemaal en nu heb ik gedroomd dat ik bij hem wegging.Echt naar allemaal.

Ik ben ook met die woorden,dat ik weg zou gaan,een keer naar buiten gegaan,stuk gaan lopen ter afkoeling.

Geen idee hoe het komt want ik hou zielsveel van hem maar soms komt het hier tot ontploffing,zeker de laatste tijd. Gebrek aan zonlicht misschien? Ik hoop het maar
Mokkie,rare droom idd! Vreemde mensen die zo onder de grond willen wonen he..is in een andere buurt hoor

Ik denk dat je je gewoon schuldig voelt dat je niet naar mn verjaardag komt nu,je zou het liefst zo diep mogelijk in de grond willen wegzakken...dat is mijn interpretatie

Ik ben er natuurlijk vanuit gegaan dat niet iedereen die ik uitnodig ook daadwerkelijk komt..geen punt hoor!

Ik voel me een stuk beter,heb ca 5 uur in huis gewerkt en ook mn hoofd opgeruimd...daarna heel veel oud papier en glaswerk(veel wijnflessen ) weggegooid..lekker!!
Hehe, weekend. Het valt me nog aardig tegen, in mijn eentje voor 2 kinderen zorgen. Ik ren me rot van opvang naar opvang naar werk en weer terug naar 2 verschillende opvangen. Snel naar huis en eten en dan het spul in bed zien te krijgen. Toch wel fijn als iemand je daar bij helpt. Morgen lekker naar mijn ouders, ik ga 's ochtends al en ga zondagmiddag ergens weer terug.

Zo, Luni, goed bezig! Kun je hier ook even langskomen, er staat een gigaberg oud papier in de garage, dat vergeten we steeds aan de weg te zetten. Hoofdpijn weer over?
Luni, wat naar van de droom en de ruzies. soms heb je zo van die periodes dat je veel ruzie maakt terwijl je dat helmaal niet wilt. Heel herkenbaar hoor. Hier komt het niet echt tot ruzies op dit moment vooral omdat MV erg verstandig is. Maar ik doe ook echt heel vaak best naar tegen hem.

Weg met die winter, hier met de zon!!!

Haha, dat is een goeie droomduiding, dat zal het zijn

Juultje, lijkt me ook heel druk in je eentje met 2 kinderen.
Wat een nare droom, Luni, en vervelend van de ruzies. Tijd voor zon en zomer!
Mee eens Juultje,hoewel ik de kou ook wel erg lekker vind hoor..lekker fris.

J heeft reisgidsen voor het weekje Ibiza gehaald,dus best leuk om samen te kijken wat we leuk vinden. Nou wil ik geen spelbreker zijn maar ik vond het de duinappartementen op het eiland ernaast ook erg leuk J maakt het niet zoveel uit.

Ik was idd goed bezig vandaag,ben 2x naar de papierbak gelopen met een doos vol papier (duh) en 1x naar de glasbak.

Ik voelde me een beetje Patty Brard: "Is biologisch hoor!!"
Brad? Brard hihi..

Lekker zeg, Ibiza!! Ik had er vandaag ook ineens zin in, nou dat wil wat zeggen.

Ben je er al eens geweest?
Jeetje, waar is JM dan? 2 Kids, dat is niet niks! Gelukkig zijn ze niet de hele dag thuis (je snapt me), toch?

Het gaat wel, Juultje. Heb vandaag een paar uur geslapen, dat was lekker. Misselijkheid met vlagen. En de spanning stijgt voor de combitest.

De eerste zw.broeken al uit de kast getrokken.
Haha Compu, ik las eerst zwembroeken Wat gaat ze daar mee doen? Dacht, maar ik snappum nu

Dank voor het tikkie, werd ik weer vrolijk van

Vandaag open dag op school gehad, zeer intensief maar t ging wel goed. Veel enthousiaste ouders en kinderen gesproken. Ik zou zowaar zelf weer enthousiast over de school worden

Goeiemorgen!

Ik dacht zwarte broeken vanwege de tests...

Brard staat er nu Ik wist het wel maar de r heeft niet gepakt blijkbaar...

Gisteren hadden we eerst nieuwjaarsreceptie van de buurt waar helaas een slechte opkomst was.Zo´n 30 GGZ'ers en een handjevol (stuk of 8 incl partners van ons) dus daar moeten we wat anders voor verzinnnen.

Daarna even opgefrist en door naar mn vaders feest,dat was een stuk drukker en erg gezellig. We zijn wel al rond 22 uur vertrokken want J moest werken.Ik had wel kunnen blijven maar het sneeuwde ook erg hard en ik wilde hem niet alleen op pad sturen. Ik zou evt in mn vaders huis kunnen slapen en meerijden met deze of gene,bijna iedereen moet die kant wel op.

Enerszijds zit ik een beetje te balen dat ik een deel van het feest heb gemist,anderszijds ben ik ook blij dat ik nu lekker thuis ben,katerloos (Op Jim na dan!)
Compu, JM is skien, komt morgenavond weer thuis. Wij zijn net terug van mijn ouders, was erg gezellig.

Hoe ver ben je nu?

Lekker, Luni, naar Ibiza! Ik zou het wel weten...

Jammer dat je eerder weg moest van je vaders feest.

Leuk, Mokkie, dat het allemaal goed ging. Ben je niet zo enthousiast over de school?
Compu, willen jullie vooraf weten wat het is? Wisten jullie het bij CG? Ik heb bergen babykleertjes in beide smaken, heb je daar straks interesse in? (gratis en voor niks)
Ik zit te neuzen op het foto-topic, erg verslavend! En erg leuk om foto's achter forummers te zien. Ik heb me er zelf ook aan gewaagd, haal ze wel zo weer weg (doet iedereen).
Zal ik er dan maar 4 op een rij van maken?

Mijn P doet het niet goed, erg irritant!
Goeiemorgen! Vanavond komt JM weer thuis
Lekker bezig Juultje!

Dat is best snel gegaan he,dat JM weg was...

Ik heb al in het 2e topic een foto geplaatst,pffff dat ging snel..soms drukte je maar 1x op F5 na je bericht en dan was het alweer een pagina verder..echt rapido.

Vanmorgen niet zo'n leuke start, collega is dus nog steeds ' ziek' maar ik ben ervan uit gegaan dat ze de hele dag zou invallen toen ik naar training was. Dus niet. Ik heb dus 2 dringende emails beantwoord met dat ik niet wist waarom ze niet beantwoord waren... Nu is ze daar dus pissed over, is nu wel uitgepraat maar ik heb haar gezegd dat haar ziekzijn ook effect heeft op de rest van ons..dat het misschien niet aardig is maar dat het geduld soms wel op is. Vooral als ze hier rondloopt en niets doet

Als ze nou die 50% nuttig zou besteden zou er meer begrip zijn.

Begreep ze niet... ook goed.
Ziektewet-broeken, hoezo Mokkie?

Moest laatst nog aan je denken, omdat jij zo'n hekel had aan pos.kleding (rara wat betekent dat).

Hoe heeft hij het gehad, Juultje? Goede sneeuw en zon?

CV gaat over een maandje. We zijn wel weer hetzelfde he, onze levens lopen vaak synchroon.

En ja, kleertjes graag!!!! Ik wil zeker weten wat het wordt (als alles goed gaat), hou me zeker aanbevolen (bij jongen helemaal). Kun je daar nog 9 weken op wachten?

Wat een gezeik, Luni met je collega. Er komt nooit een doorbraak he. Als ze nou eens aangepakt zou worden...

Tot die tijd ergernis alom, jammer hoor.
Heb je dat ook zo gezegd tegen je collega, Luni? Dat ze niets doet? Ik ben benieuwd hoe ze daar op reageerde

Wel erg lastig zeg, op een keer ben je het ook zat lijkt me. Zeker bij van die vage ziekmeldingen die je eigenlijk niet helemaal gelooft en als ze dan ook nog niets doet als ze er wel is...

Het ging idd snel dat JM weg was. Lekker hoor, dat hij er weer is! Hij had het lekker, mooi weer en goede sneeuw. Was wel een klein gebied, dus 3 dagen was ook lang genoeg. Hotel was slecht, erg stoffig enzo.

Ja hoor, ik wacht wel! Ik bewaar de kleertjes voor je, liggen hier niet in de weg (haha, hij draagt ze nu nog )

Vandaag weer heerlijk vrolijk mannetje, JD was trouwens ook erg vrolijk en gezellig. JZ heeft nauwelijks geslapen, maar hij bleef er erg vrolijk onder, totdat het net echt bedtijd was en hij dus helemaal instortte. Weer fysio gehad voor hem vandaag, ze wil 'm toch even goed laten checken, of er nergens een blokkade zit, dat vermoeden heeft ze wel namelijk. Hij heeft ook wat last van eczeem en zijn wangetjes liggen een beetje open, zijn helemaal ruw, is een heel sneu gezicht, ook al heeft hij er geen last van.
Niet met zoveel woorden Juultje Je kan iemand ook gelijk tot de grond aan toe affikken,daar ben ik nou ook weer niet toe bereid..

Ze zit weer lekker aan de andere kant!
Pfff. Geen zin om een topic over je collega te openen? Om het van je af te schrijven? Het is maar een idee..

Hoest met poes?

Nog geen kleertjes die te klein zijn, Juultje? Hij ziet er al zo groot uit. Maat 62 nu? Heb je de bon al besteed?

Hoe kwam je zo bij de fysio terecht? Heb ik niet meegekregen, sorry.

Gelukkig maar 3 dagen skien. CV gaat een week. Maar ik heb maar 1 kind.

Wie volgt de Mol??? Het is weer leuk!!
Mag dat hier niet Compu?
Maat 50/56 en 56 heb ik nu dat te klein is, hij heeft nu idd 62. Hij gaat naar de fysio (of eigenlijk komt die bij ons) voor zijn voorkeurshouding. Hij ligt te veel met zijn hoofd naar links, waardoor zijn hoofd aan één kant plat wordt aan de achterkant.

De bon is op, ik heb 2 slaapzakken en een speelding voor in de maxi cosi gekocht.
Jahoor! :-) Maar daar zitten vaak van die personeelszakendames met psychologische tips.

Oja, de voorkeurshouding, heb je verteld natuurlijk. Daar zagen ze dus meer wat ik begrijp? Wel doortastend dan.

Altijd handig, die slaapzakken.

Kenden jullie de blogster die overleden is? Denk er de hele dag aan. Ook omdat ze van een dorp verderop kwam.

http://www.viva.nl/category/sandra/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven