Wie wil er nog knuffels?

vrijdag 22 januari 2010 om 12:57
Waarschijnlijk niet waar je op gehoopt had, maar ik zoek een goed adres om 2 zakken zo goed als nieuwe knuffelbeesten te doneren.
Ik kreeg van een client die zijn kamer opruimde 2 vuilniszakken vol knuffelbeesten. Zo goed als nieuw, sommige zelfs nog met de kaartjes er aan! Hij wil ze weggeven aan een goed doel.
Dus ik nam de zakken mee, en dacht dat ik ze wel zo kwijt zou zijn....niet dus.
Ik ben naar de Dorcaswinkel geweest, maar daar willen ze ze niet h ebben. Vroeger brachten ze vrachtwagens vol naar het oostblok, maar de knuffelbeesten werden gebruikt als verstopplaats voor drugs, en nu rijden ze geen knuffels meer naar het buitenland.
Voedselbank: komt om in de knuffelbeesten.
Weet iemand nog een goed doel die landelijk opereerd zodat ik geen kilometers hoef te rijden met die zakken?
Ik kreeg van een client die zijn kamer opruimde 2 vuilniszakken vol knuffelbeesten. Zo goed als nieuw, sommige zelfs nog met de kaartjes er aan! Hij wil ze weggeven aan een goed doel.
Dus ik nam de zakken mee, en dacht dat ik ze wel zo kwijt zou zijn....niet dus.
Ik ben naar de Dorcaswinkel geweest, maar daar willen ze ze niet h ebben. Vroeger brachten ze vrachtwagens vol naar het oostblok, maar de knuffelbeesten werden gebruikt als verstopplaats voor drugs, en nu rijden ze geen knuffels meer naar het buitenland.
Voedselbank: komt om in de knuffelbeesten.
Weet iemand nog een goed doel die landelijk opereerd zodat ik geen kilometers hoef te rijden met die zakken?

vrijdag 22 januari 2010 om 13:05
Kijk eens op www.buganala.nl
Ik ken deze mensen (oud-collega) en zij gaan ± 4 x per jaar naar Gambia, waar ze goede doelen hebben opgericht. Lijkt me geschikt voor de kleuterschool daar!
Onze afgeschreven Engelse boekjes gaan ook naar Gambia, voor de middelbare schol voor (dove) meisjes.
Ik ken deze mensen (oud-collega) en zij gaan ± 4 x per jaar naar Gambia, waar ze goede doelen hebben opgericht. Lijkt me geschikt voor de kleuterschool daar!
Onze afgeschreven Engelse boekjes gaan ook naar Gambia, voor de middelbare schol voor (dove) meisjes.
vrijdag 22 januari 2010 om 13:18
Of kijk op www.knuffelkwijtsijt.nl hier zoeken ouders voor hun kinderen een lievelingsknuffel die is kwijt geraakt. (kan me voorstellen dat dit veel werk is).
vrijdag 22 januari 2010 om 13:23
Van vroeger weet ik dat ze toen bij ziekenhuizen (kinderafdeling) en tehuizen en tehuizen voor gehandicapten vaak blij waren met dat soort dingen. Weet niet of het nog zo is, maar dat is misschien een idee?
Mocht je ze echt niet kwijt raken zou ik ze verkopen op MP en dat geld doneren aan een goed doel.
Mocht je ze echt niet kwijt raken zou ik ze verkopen op MP en dat geld doneren aan een goed doel.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

vrijdag 22 januari 2010 om 13:30