Wie wil er nog knuffels?

22-01-2010 12:57 24 berichten
Waarschijnlijk niet waar je op gehoopt had, maar ik zoek een goed adres om 2 zakken zo goed als nieuwe knuffelbeesten te doneren.

Ik kreeg van een client die zijn kamer opruimde 2 vuilniszakken vol knuffelbeesten. Zo goed als nieuw, sommige zelfs nog met de kaartjes er aan! Hij wil ze weggeven aan een goed doel.

Dus ik nam de zakken mee, en dacht dat ik ze wel zo kwijt zou zijn....niet dus.

Ik ben naar de Dorcaswinkel geweest, maar daar willen ze ze niet h ebben. Vroeger brachten ze vrachtwagens vol naar het oostblok, maar de knuffelbeesten werden gebruikt als verstopplaats voor drugs, en nu rijden ze geen knuffels meer naar het buitenland.

Voedselbank: komt om in de knuffelbeesten.

Weet iemand nog een goed doel die landelijk opereerd zodat ik geen kilometers hoef te rijden met die zakken?
Ik lees mee want ik heb hier ook zakken vol van die krengen liggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk, eindelijk krijg ik me een knuffel van Misskip, gaat het om knuffeldieren......weer een illusie armer.
.
Kleuterschool, kdv.
Nou vooruit, voor al die dolende zielen die denken hier een kippenknuffel te kunnen krijgen.....

*klemt je stevig tegen de kippenborst*
Hmm Lekker zeg, dat doet een mens goed.

Ik heb alle knuffels naar de psz gebracht en de bso, waren ze erg blij mee.
Kringloopwinkels?
Asielzoekerscentrum?
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Dorcaswinkel = kringloop

Asielzoekerscentrum...geen idee of we dat in de buurt hebben

Ronald Mc Donald zeker niet in de buurt.

We hebben het over Barneveld en omstreken, eventueel Amersfoort.
Kijk eens op www.buganala.nl

Ik ken deze mensen (oud-collega) en zij gaan ± 4 x per jaar naar Gambia, waar ze goede doelen hebben opgericht. Lijkt me geschikt voor de kleuterschool daar!

Onze afgeschreven Engelse boekjes gaan ook naar Gambia, voor de middelbare schol voor (dove) meisjes.
Of kijk op www.knuffelkwijtsijt.nl hier zoeken ouders voor hun kinderen een lievelingsknuffel die is kwijt geraakt. (kan me voorstellen dat dit veel werk is).
Van vroeger weet ik dat ze toen bij ziekenhuizen (kinderafdeling) en tehuizen en tehuizen voor gehandicapten vaak blij waren met dat soort dingen. Weet niet of het nog zo is, maar dat is misschien een idee?

Mocht je ze echt niet kwijt raken zou ik ze verkopen op MP en dat geld doneren aan een goed doel.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Euh het komt dus uit een instelling voor gehandicapten Myleen
Leger des Heils?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:misschicken schreef op 22 januari 2010 @ 13:26:

Euh het komt dus uit een instelling voor gehandicapten Myleen Gewoon dus terug geven .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:misschicken schreef op 22 januari 2010 @ 13:26:

Euh het komt dus uit een instelling voor gehandicapten Myleen

Zijn er geen andere cliënten die ze graag willen hebben dan?

Als er bij ons spullen over zijn dan gaat er vaak een interne mail rond en zijn de spullen binnen een uur vergeven.
Nee, de beste man had zielige kindjes die geen knuffeltje hebben voor ogen, geen medebewoners die hij dan later weer met zijn spullen ziet sjouwen.

Leger des Heils zoek ik even op, geen idee of die in de buurt zitten.
Ach, toch wel lief Kun je ze niet aan een hulporganisatie voor Haiti geven?
Ziekenhuizen ed willen ze niet hebben ivm hygiëne.

Het Leger des Heils wil ze wel heel erg graag hebben.

Ik heb laatst nog 4 vuilniszakken vol gebracht.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
collega van mij stuurt ze op naar een weeshuis in Suriname...
Vanochtend zeiden ze nog op het nieuws geen knuffels naar Haïti te sturen. De logistiek is moeilijk daar, dus ze willen alle capaciteit gebruiken voor de eerste levensbehoeften; eten, kleding. Dat zou ik dus niet doen
oh, dat wist ik niet.
Ik denk dat ik de knuffels ook maar in de bak van het Leger des Heils gooi. Komt het vast wel ergens terecht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven