3000 + Deel 24
woensdag 20 januari 2010 om 22:04
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
** Viva 3000+ woordzoeker **
Wel 5 regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts
- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+
Wederom weer veel plezier hier allemaal!
vrijdag 22 januari 2010 om 13:33
Korte samenvatting voor Leo
Iedereen ging redelijk op tijd naar bed
Floor was er ook weer
Die had mot met werper
Sandwichspread ( en alle smaken)
Boro had het over A en instellingen en de zooi in de zorg
lieve Boro
Oh en er is een nieuwe kaart van Nl gemaakt met plaatsnamen als hiero en daaro enzo
en verder veel slap geouwehoer zoals gebruikelijk
Iedereen ging redelijk op tijd naar bed
Floor was er ook weer
Die had mot met werper
Sandwichspread ( en alle smaken)
Boro had het over A en instellingen en de zooi in de zorg
lieve Boro
Oh en er is een nieuwe kaart van Nl gemaakt met plaatsnamen als hiero en daaro enzo
en verder veel slap geouwehoer zoals gebruikelijk
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
vrijdag 22 januari 2010 om 13:34
vrijdag 22 januari 2010 om 14:21
haai lieverds!!
Freaky.. wat fijn dat je gesprek goed ging.. ze vinden je een krachtig en sterk wijf? Nou.. daar had je niet voor op gesprek gehoeven.. dat had ik ze ook wel kunnen vertellen!!
Ik ben op zoek naar een zonnige bestemming voor in februari, en dan bedoel ik ook echt zonnig! Echt dat je heel de dag in je blote kokosnoot kan gaan liggen. Maar het mag natuurlijk weer niet te duur zijn... iemand tips??
Freaky.. wat fijn dat je gesprek goed ging.. ze vinden je een krachtig en sterk wijf? Nou.. daar had je niet voor op gesprek gehoeven.. dat had ik ze ook wel kunnen vertellen!!
Ik ben op zoek naar een zonnige bestemming voor in februari, en dan bedoel ik ook echt zonnig! Echt dat je heel de dag in je blote kokosnoot kan gaan liggen. Maar het mag natuurlijk weer niet te duur zijn... iemand tips??