3000 + Deel 24
woensdag 20 januari 2010 om 22:04
Begonnen als grap maar nu niet meer weg te denken!
Iedereen is hier welkom en off topic kennen we hier niet ... we delen hier alles met elkaar.
** Viva 3000+ woordzoeker **
Wel 5 regels:
- Persoonlijke/gevoelige informatie wordt niet geciteerd
- We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie
- Verdriet wordt niet vergeleken leed is leed
- Minny wordt niet geknuffeld ook niet als scherts
- Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering van 3000+
Wederom weer veel plezier hier allemaal!
vrijdag 22 januari 2010 om 12:14
Zo... daar ben ik weer even. Stiefzoon kwam een bakkie doen, hij gaat vandaag inschrijven op zn nieuwe opleiding, wil onderofficier worden bij CommandoTroepen ofzo. Vandaag is de open dag en wij gaan vanavond even koekeloeren.
Ik heb een mailtje gestuurd naar een vrouwtje op de camping van mn moeder om te vragen of zij kan informeren of er op die camping plek voor ons is deze zomer. Wel raar om dan op dezelfde camping te staan als mn moeder altijd stond, met haar caravan, maar het voelt ook wel goed, omdat we daar op het strand of in zee of in de bergen haar as willen uitstrooien.
Stiefzoon vroeg of een vriend van hem ook mee mag op vakantie, en dat mag. Gelijk mn zoon gebeld en gevraagd of hij ook een vriend mee wil nemen. Zitten we dalijk met 4 puberjongens in Spanje!!
Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?
Ik heb een mailtje gestuurd naar een vrouwtje op de camping van mn moeder om te vragen of zij kan informeren of er op die camping plek voor ons is deze zomer. Wel raar om dan op dezelfde camping te staan als mn moeder altijd stond, met haar caravan, maar het voelt ook wel goed, omdat we daar op het strand of in zee of in de bergen haar as willen uitstrooien.
Stiefzoon vroeg of een vriend van hem ook mee mag op vakantie, en dat mag. Gelijk mn zoon gebeld en gevraagd of hij ook een vriend mee wil nemen. Zitten we dalijk met 4 puberjongens in Spanje!!
Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?
vrijdag 22 januari 2010 om 12:17
En ik heb met mn ex ooit een bijna-scooterongeluk gehad in Mesa Potami. We hadden de scooter daar laten staan (stortten bijna een ravijn in door een klapband) en ik heb heel de weg terug naar ons appartement de naam van dat dorp hardop gezegd om aan de verhuurder te kunnen melden waar ze de scooter op moesten halen
vrijdag 22 januari 2010 om 12:19
En gelijk ook weer 4 op een rij
Choco... wel heel vreemd dat je nu je energie moet loslaten op het hoe en waarom van je psych.. dat betekent dan wel dat je even stilstaat met de gesprekken die over jou horen te gaan. Alhoewel het je wel een goed gevoel moet geven dat je dit kenbaar maakt en dat is toch ook weer een stap vooruit
Choco... wel heel vreemd dat je nu je energie moet loslaten op het hoe en waarom van je psych.. dat betekent dan wel dat je even stilstaat met de gesprekken die over jou horen te gaan. Alhoewel het je wel een goed gevoel moet geven dat je dit kenbaar maakt en dat is toch ook weer een stap vooruit
vrijdag 22 januari 2010 om 12:31
Bi, wat mooi dat je straks in de caravan van je moeder zit. Zie het al helemaal voor me, zo tegen de avond, de cicades op de achtergrond, warm windje, lekker voor de caravan aan een glaasje wijn. En als je dan om je heen kijkt, zie je het precies hetzelfde als je moeder.
Alleen die had geen vier pubers om d'r heen, denk ik
Alleen die had geen vier pubers om d'r heen, denk ik
vrijdag 22 januari 2010 om 12:36
quote:Bianca40 schreef op 22 januari 2010 @ 12:16:
Luun, in wat voor omgeving zit jij daar? Strand? Bergen? Kust? Binnenland? Zit je vlakbij een bekende plaats? Ik ben ooit in Kokkini Hani geweest (mini dorpje).
Ik woon in een heel bekende plaats, aan de zee, en aan de voet van de bergen.
Kokkini is jammer genoeg volgebouwd met all-inclusive troep, en trekt vooral veel russen.
Luun, in wat voor omgeving zit jij daar? Strand? Bergen? Kust? Binnenland? Zit je vlakbij een bekende plaats? Ik ben ooit in Kokkini Hani geweest (mini dorpje).
Ik woon in een heel bekende plaats, aan de zee, en aan de voet van de bergen.
Kokkini is jammer genoeg volgebouwd met all-inclusive troep, en trekt vooral veel russen.