LGZZ - deel VII

19-01-2010 21:32 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geluksgetal 7, dat moeten wel hele mooie, lieve én gezonde baby's worden!

NaamLeeftijdZwanger?BijzonderhedenElev29Ja!

25 febHartje!

Elevmeis is 3Sjip31Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al eigenwijs Nemovisje27Ja!

23 augHartje!

24 maart 20-weken echo!Chi caatje2916 april Minicaat geboren! Sproet3121 mei Sproetekind geboren! Dufty3210 juli V geboren!

Mini is 3South2914 juli Southmini geboren! Mardjen2926 juli Mardmeisje geboren! Lalie273 aug Jeetje geboren! Luaska314 aug Luba geboren! Minie233 sep Miniemeis geboren! Chica2914 sep Chocomeisje geboren! DoubleDutch3114 okt Kimberley geboren! Peanutje33 23 januari Pienmini geboren! Bengal31

18 februari Bengeltje geboren!

deel VI
anoniem_75183 wijzigde dit bericht op 23-02-2010 17:16
Reden: daar sta je dan toch echt Elev!
% gewijzigd
quote:sproet1978 schreef op 22 januari 2010 @ 15:44:

[...]

Ja, wij allemaal denk ik, daarom is het ook zo prettig dat we hier gewoon kunnen typen!Oh Caat, is dat de reden?!? Meid, je kunt je hart hier altijd luchten, dat weet je he?
Ja, eigenlijk best wel een trauma hoor. Ik zeg dingen toch heel anders en al die kinderen wijzen me na en lachen me uit.
quote:Lalie schreef op 22 januari 2010 @ 15:58:

Ik heb daarnet even gedansd voor J'tje. Hij vond het geweldig! (ik hoop ook dat hij mijn ritmegevoel heeft en niet dat van zijn vader dat is namelijk net een houten plank). De mensen die voorbij het raam liepen vonden mijn optreden ook erg geslaagd Heb je geen filmpje Laal. Ben nu wel benieuwd eigenlijk.
Ach, arme caat toch

Weet je, iedereen moet het gewoon lekker op zijn/haar manier doen, linksom of rechtsom komt het heus allemaal goed!

Ik ben zoals jullie onderhand wel weten nogal van de gulden middenweg, dus af en toe een los worteltje, en dan weer een keer een prutje, dan leert ze allebei. Maar als hier de broccoli door het huis vliegt straks, ben ik ook snel genezen hoor!

Succes zometeen sproet! Hoop dat je nu wel terecht kunt!

Een dansende laal en een jeetje die erom lacht... ik zeg: Filmpje?

Beng, lekker de auto gebruiken hoor, daar is dat ding toch voor?

En willen jullie mij niet pesten om mijn take that verleden? Toevallig ging ik wel met mark trouwen hoor, ook al reageerde hij niet op mijn kaart
Mark, was dat die met die babyface?
Hier trouwens ook een klein snottertje. Gelukkig vindt hij die neusspray prima (er loopt daarna meteen een hele zooi uit).

Oh en Pien, ik was gisteren gewoon bij een indoor speelplekje voor baby's. Dat is bij een soort van cursuscentrum. Sproetekind gaat vanaf februari naar een 'family day care'. Die Marokkaanse vrouw waar we waren gaan kijken, ze doet dat samen met haar moeder en zus. Eigenlijk een soort gastouder, maar omdat zij het met z'n drieën doen, zijn er iedere dag 8-10 kindjes.
Nou ja sproet, mark hád geen babyface

Klinkt heel leuk, die daycare! En als je er zelf een goed gevoel bij hebt, scheelt dat ook natuurlijk

Had er even overheen gelezen, maar het gaat goed dus met die babygebaren caat, wat leuk! En hij begint zelfs al een beetje te babbelen... briljant kind heb je! Dat heeft 'ie zeker van zijn moeder?
Indoor speelplekje voor baby's. Dat klinkt best goed en gezellig eigenlijk. Leuk!

En fijn dat het rond is met de 'gastouder'. Geeft jou ook weer wat meer Sproetruimte.

Succes met je examen straks. Heb het even gemist maar ik begrijp dat je vandaag al voor de tweede poging gaat. Stom dat je daar van die strikte tijden hebt.
Laa, ik krijg net een tijdschrift, met daarbij een foldertje van petit*paradis (.nl) , misschien is dat wel iets voor jullie voor de vakantie? Het ziet er leuk uit!
Chiek lief dat je meedenkt, maar daar hou ik niet zo van...Ik wil gewoon "normaal" op vakantie en niet op een camping die speciaal is ingericht voor baby's en kleine kinderen. Dat staat namelijk ook garant voor een hoop ander grut en daar ben ik niet zo van
Oh, sorry, ik dacht dat je dat juist wél wilde
Hallooooo. Jemig (zou al zeggen Jeetje maar om verwarring te voorkomen) wat gaat het weer rap hier.

Hele drukke week gehad, maar wel op leuke manier. Vanmorgen wezen babyzwemmen, leuk, leuk! En net geboekt voor weekendje Londen met Kimberley in April.

Wilde graag bijkletsen maar ben zo moe na vroege opstaan vanmorgen, ga toch maar even een uiltje knappen. Van het weekend druk met visites maar ms kan ik tussendoor nog even komen kijken, anders tot volgende week maar.

Fijn weekend in elk geval jullie allemaal. Enne Pientje good luck, doe maar netjes op de uitgerekende datum joh

Doei!
quote:chica1978 schreef op 22 januari 2010 @ 16:45:

Laa, ik krijg net een tijdschrift, met daarbij een foldertje van petit*paradis (.nl) , misschien is dat wel iets voor jullie voor de vakantie? Het ziet er leuk uit!

Lijkt mij dus echt een hel!!

Ach ik heb gister van een oudtante een heel leuk ouderwets nachtponnetje gekregen (kun je insnoeren tot een soort van slaapzakje). Belde net om te bedanken (ik ken die mevrouw eigenlijk verder helemaal niet) maar ze reageerde zo enthousiast. Is een zus van mijn opa en het was gek om iemand de telefoon op horen nemen met die achternaam. Ik had 'm al een poosje niet meer gehoord omdat mijn opa al een paar jaar niet meer leeft. Werd gewoon een beetje emo van haar enthousiasme.
Wat ontzettend leuk zeg zo'n cadeautje van een oudtante. Bijzonder hoor en wat leuk dat ze zo enthousiast is Toch een lichtpuntje op deze ietwat sombere dag
quote:chica1978 schreef op 22 januari 2010 @ 16:52:

Oh, sorry, ik dacht dat je dat juist wél wilde nee alsjeblieft niet...en ik wil ook niet naar plaatsen waar Nederlanders massaal op vakantie gaan.
Oh en zo'n park met veel ander grut lijkt mij ook hell! Wij gaan ook altijd buiten de schoolvakanties weg want ik heb een pesthekel aan rumoerige kinderen
1x is genoeg..
Oh Pien wat lief!

Ik ben vanochtend met J'tje in het bejaardentehuis geweest bij een dame van dik in de 80. Mijn moeder gaat wel eens op bezoek bij haar om haar gezelschap te houden. Ze is helemaal stapel op Jee...en noemde hem liefkozend "poppejong" J'tje zat bij haar op schoot en werd helemaal plat geknuffeld, soms zat hij gewoon met zijn gezicht geplet tussen haar borsten
quote:Bengal schreef op 22 januari 2010 @ 17:00:

Oh en zo'n park met veel ander grut lijkt mij ook hell! Wij gaan ook altijd buiten de schoolvakanties weg want ik heb een pesthekel aan rumoerige kinderen Ik bracht het nog aardig en wil het ook niet omschrijven als hel...maar ik ben ook niet weg van rumoerige kinderen van anderen nee
Hi DD! Ik had je al gemist deze week. Maar lekker gezellig druk geweest dus. Fijn dat je weekendje weg geboekt is, echt iets om naar uit te kijken!

Sproet, succes met je 2e poging qua examen. En wat heerlijk dat Sproetekind straks naar daycare gaat. Ik vind het goed klinken hoor dat gastouderprincipe zoals het daar wordt toegepast.

Ben aan t koken, pastaschotel met spinazie, room, spekjes, veel tomaat en knoflook. Verder hang ik vandaag van fruit aan elkaar. Banaan, appel, kiwi, druiven en een mineola heb ik tot nu toe op. Merk nl. dat mijn weerstand achteruit holt door het slaapgebrek en ben als de dood dat er straks een koortslip doorbreekt. Zit ik niet op te wachten zo vlak voor de bevalling.... Flink tegengas dus met gezond eten, vitaminepillen en voldoende rust. Mijn oma zei altijd "slaap je niet dan rust je toch" dus dat probeer ik dan maar.
haha, nou ik vind het echt hel. Wij zijn 1x per ongeluk gedeeltelijk in de herfstvakantie terecht gekomen....sindsdien controleer ik alle schema's en regio's voordat ik een vakantie boek.

Wat leuk dat je op bezoek bent geweest bij die oude dame! Zij is verder nog wel goed geestelijk?

Bengman's oma bloeit helemaal op bij het zien van kleine kinderen en baby's. Zij is alleen vreselijk dement, zal ons kind ook echt nooit op schoot kunnen hebben want ze kan niks vasthouden.

Jammer genoeg zit ze in een instelling waar ik echt vies van ben. Heb al tegen Bengman gezegd dat ons kind onder geen beding op de afdeling mag komen daar. Wel in het restaurant boven, maar niet op die afdeling. De urinelucht komt je tegemoet als je de deur opendoet. Zo goor. En alles is echt vreselijk vies. Clienten worden ook niet tijdig verschoond, die zitten de hele dag in hun eigen ontlasting. Schandalig.
Ja vond het ook heel lief. Het ponnetje is roze en ze hoopte dat het geen nadelig effect zou hebben op een eventueel jongetje. Vond ik een erg geestige opmerking voor een 90+ dame.

Laal wat leuk dat je zo'n dame zo'n plezier kunt doen met een knuffel met Jeetje. Dat klinkt als een goed van vrijwilligerswerk soort van.

Beng kun je dat recept op de groep zetten alsjeblieft? Klinkt errug lekker. Enne wat is een mineol? Klinkt niet echt als fruit. *gaat even googlen*

Mmmmm by the way heb het idee dat hier de borsten weer aan het groeien zijn. Decolleté lijkt iets indrukwekkender.
MMmmmmm een mineola klinkt als een goede vrucht!!!
Mineola's zijn heerlijk!!!! Een soort mandarijn/sinaasappel. En de mandarijnen zijn nu niet meer zo lekker vind ik, niet meer zo fris. Ze zijn veel makkelijker te pellen dan sinaasappels.

C*1000 had deze week anderhalve kilo voor 1 euro (do, vrij, za aanbieding) dus je kunt ze heel goedkoop proberen nu.

Ik zal het recept even op de groep zetten.
Haha, zie nu je link. Het is dus een mandarijn/grapefruit. Dat verklaart het friszurige. Maar ze zijn dus heerlijk (en ik houd niet zo van grapefruit, te bitter)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven