LGZZ - deel VII

19-01-2010 21:32 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Geluksgetal 7, dat moeten wel hele mooie, lieve én gezonde baby's worden!

NaamLeeftijdZwanger?BijzonderhedenElev29Ja!

25 febHartje!

Elevmeis is 3Sjip31Ja!

16 maartHartje!

Alles goed en nu al eigenwijs Nemovisje27Ja!

23 augHartje!

24 maart 20-weken echo!Chi caatje2916 april Minicaat geboren! Sproet3121 mei Sproetekind geboren! Dufty3210 juli V geboren!

Mini is 3South2914 juli Southmini geboren! Mardjen2926 juli Mardmeisje geboren! Lalie273 aug Jeetje geboren! Luaska314 aug Luba geboren! Minie233 sep Miniemeis geboren! Chica2914 sep Chocomeisje geboren! DoubleDutch3114 okt Kimberley geboren! Peanutje33 23 januari Pienmini geboren! Bengal31

18 februari Bengeltje geboren!

deel VI
anoniem_75183 wijzigde dit bericht op 23-02-2010 17:16
Reden: daar sta je dan toch echt Elev!
% gewijzigd
Hallo? waar blijven jullie nou?
En daar zijn we al in deel VII aangeland! Zouden Pienmini, Elevspruit, Sjip-mini en Bengel in dit topic geboren worden?
Ik ben er al!!
Dan ook nog maar even in ons nieuwe topic!

Even ego nu...

We komen net weer bij de HA-post vandaan. Jeetje kon vandaag niet goed drinken omdat slijm slikken en drinken niet samengaan. Daarnaast is hij aan de diarree door het kuurtje wat hij krijgt. We belde dus even voor wat tips, maar ze wilden J'tje toch nog even zien voor de zekerheid.

Hij is nog niet aan het uitdrogen, maar de arts kon wel zien dat hij minder vocht binnenkrijgt. We hebben weer wat tips en trucs die hopelijk wel gaan werken. Als dat hele slijm-gedoe nog erger wordt of niet beter is binnen nu en een paar dagen...dan gaan ze mijn lieve popje opnemen in het ziekenhuis. Nou daar zitten we natuurlijk helemaal niet op te wachten! Maar ik heb er het volste vertrouwen in dat hij snel weer opknapt!

Nu gaan we proberen om nog een klein flesje te geven en dan snel naar bed. Ben helemaal doodop.

Dikke X

Enneuh Pien, mijn foon staat aan hoor...je gaat tenslotte bevallen vannacht
Ik was even het topic aan het volmaken.

Mijn artwork staat erbij hoor. Let niet op mijn manier van baby's tekenen, het is een soort bowlingkegel met haar en beentjes geworden.
Ooh Laal, ik had in het oude topic nog op je gereageerd!

Beterschap voor J'tje en ik hoop dat hij snel opknapt en dat opname in het ziekenhuis voorkomen kan worden.
Ach Laal, dat is wel heel erg naar zeg, dat hij nu ook zo'n moeite heeft met drinken. Wel goed dat ze hem nog even wilden zien, fijn idee dat ze hem in de gaten houden. Niet goed natuurlijk dat hij dan ook nog diaree erbij krijgt. Moet je hem ORS geven al, of dat niet? Sterkte vannacht, ik hoop dat jullie alledrie een beetje kunnen slapen
Laal, ik hoop echt dat Jeetje niet naar het ziekenhuis hoeft! Hopelijk werken de truukjes. voor jou, Laalman en Jeetje!
Mmmm weet nu ook niet of mijn laatste berichtje in het oude topic nog is doorgekomen. Maar goed...

Wel geinig dat we nu in deel 7 zitten. Mijn hele leven is er al iets met zevens.

Nou nu ga ik echt even kappen. Misschien tot later.
Hihi, Mien, dat aftellen was ik ook van plan om vannacht te doen om in m'n eentje het topic vol te krijgen, maar het ging zo snel ineens!
Laal, slaap lekker, tot over een uur of 5?
Voor Laalquote:Peanutje schreef op 19 januari 2010 @ 21:36:

He getsie Laal dat is helemaal niet leuk. Arme J en arme jullie. Hopelijk gaat het nu echt snel over. Wel goed dat ie zo in de gaten gehouden wordt.
We hebben je goed geholpen he Sproet! Elev krijgt de schrik van haar leven morgen
Zeg Mien, als ik nu toch die piesdag kolom weghaal, wordt dan de laatste kolom wat breder? Zou zo mooi zijn als de tabel dan wat korter kon worden, ik vind het altijd zoveel scrollen.
Ik ga naar bed, dag lieffies! Pien, niet bevallen vannacht, ik ben te moe en ik moet morgen ook alweer de hele dag de hort op. Doe maar komende zondag ofzo.
quote:Bengal schreef op 19 januari 2010 @ 21:41:

We hebben je goed geholpen he Sproet! Elev krijgt de schrik van haar leven morgen
Gewoon even testen sproet. Even de openingspost quoten in een berichtje zodat je 'm altijd kunt terugzetten en dan gewoon proberen.
Sproetje, als het goed is wordt de tabel dan inderdaad wat breder. Maar ik weet niet of het breed genoeg is om hem korter te krijgen.
trusten Pien en Mien!
Als je het nr. achter kind nr. weg haalt, wordt de tabel alvast een regel korter.

Nu ga ik echt naar bed. Kusje!
Trusten meisjes, ik ga ook afsluiten
sorry hoor, liep even te klooien met de tabel
hoera! Een nieuw topic
Wat een rust hier vannacht! Ik lig al te draaien vanaf een uur of drie en ben er nu toch maar even uit gegaan. Maar Pien houdt zich niet aan haar belofte dus !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven