LGZZ - deel VII
dinsdag 19 januari 2010 om 21:32
Geluksgetal 7, dat moeten wel hele mooie, lieve én gezonde baby's worden!
NaamLeeftijdZwanger?BijzonderhedenElev29Ja!
25 febHartje!
Elevmeis is 3Sjip31Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al eigenwijs Nemovisje27Ja!
23 augHartje!
24 maart 20-weken echo!Chi caatje2916 april Minicaat geboren! Sproet3121 mei Sproetekind geboren! Dufty3210 juli V geboren!
Mini is 3South2914 juli Southmini geboren! Mardjen2926 juli Mardmeisje geboren! Lalie273 aug Jeetje geboren! Luaska314 aug Luba geboren! Minie233 sep Miniemeis geboren! Chica2914 sep Chocomeisje geboren! DoubleDutch3114 okt Kimberley geboren! Peanutje33 23 januari Pienmini geboren! Bengal31
18 februari Bengeltje geboren!
deel VI
NaamLeeftijdZwanger?BijzonderhedenElev29Ja!
25 febHartje!
Elevmeis is 3Sjip31Ja!
16 maartHartje!
Alles goed en nu al eigenwijs Nemovisje27Ja!
23 augHartje!
24 maart 20-weken echo!Chi caatje2916 april Minicaat geboren! Sproet3121 mei Sproetekind geboren! Dufty3210 juli V geboren!
Mini is 3South2914 juli Southmini geboren! Mardjen2926 juli Mardmeisje geboren! Lalie273 aug Jeetje geboren! Luaska314 aug Luba geboren! Minie233 sep Miniemeis geboren! Chica2914 sep Chocomeisje geboren! DoubleDutch3114 okt Kimberley geboren! Peanutje33 23 januari Pienmini geboren! Bengal31
18 februari Bengeltje geboren!
deel VI
anoniem_75183 wijzigde dit bericht op 23-02-2010 17:16
Reden: daar sta je dan toch echt Elev!
Reden: daar sta je dan toch echt Elev!
% gewijzigd
dinsdag 19 januari 2010 om 21:35
Dan ook nog maar even in ons nieuwe topic!
Even ego nu...
We komen net weer bij de HA-post vandaan. Jeetje kon vandaag niet goed drinken omdat slijm slikken en drinken niet samengaan. Daarnaast is hij aan de diarree door het kuurtje wat hij krijgt. We belde dus even voor wat tips, maar ze wilden J'tje toch nog even zien voor de zekerheid.
Hij is nog niet aan het uitdrogen, maar de arts kon wel zien dat hij minder vocht binnenkrijgt. We hebben weer wat tips en trucs die hopelijk wel gaan werken. Als dat hele slijm-gedoe nog erger wordt of niet beter is binnen nu en een paar dagen...dan gaan ze mijn lieve popje opnemen in het ziekenhuis. Nou daar zitten we natuurlijk helemaal niet op te wachten! Maar ik heb er het volste vertrouwen in dat hij snel weer opknapt!
Nu gaan we proberen om nog een klein flesje te geven en dan snel naar bed. Ben helemaal doodop.
Dikke X
Enneuh Pien, mijn foon staat aan hoor...je gaat tenslotte bevallen vannacht
Even ego nu...
We komen net weer bij de HA-post vandaan. Jeetje kon vandaag niet goed drinken omdat slijm slikken en drinken niet samengaan. Daarnaast is hij aan de diarree door het kuurtje wat hij krijgt. We belde dus even voor wat tips, maar ze wilden J'tje toch nog even zien voor de zekerheid.
Hij is nog niet aan het uitdrogen, maar de arts kon wel zien dat hij minder vocht binnenkrijgt. We hebben weer wat tips en trucs die hopelijk wel gaan werken. Als dat hele slijm-gedoe nog erger wordt of niet beter is binnen nu en een paar dagen...dan gaan ze mijn lieve popje opnemen in het ziekenhuis. Nou daar zitten we natuurlijk helemaal niet op te wachten! Maar ik heb er het volste vertrouwen in dat hij snel weer opknapt!
Nu gaan we proberen om nog een klein flesje te geven en dan snel naar bed. Ben helemaal doodop.
Dikke X
Enneuh Pien, mijn foon staat aan hoor...je gaat tenslotte bevallen vannacht
dinsdag 19 januari 2010 om 21:39
Ach Laal, dat is wel heel erg naar zeg, dat hij nu ook zo'n moeite heeft met drinken. Wel goed dat ze hem nog even wilden zien, fijn idee dat ze hem in de gaten houden. Niet goed natuurlijk dat hij dan ook nog diaree erbij krijgt. Moet je hem ORS geven al, of dat niet? Sterkte vannacht, ik hoop dat jullie alledrie een beetje kunnen slapen